Heb je die zelf geupped ?quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:15 schreef PeterNB het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=RIEFDYwmoJw
Doe de groeten aan mijn broer en neefje! En kom anders na de wedstrijd gezellig op de koffie vodka!quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:14 schreef Manu82 het volgende:
Lieve kijkbuiskindertjes, ik moet helaas naar Eindhoven
Veel plezier vanavond
En wel allemaal meezingen
Ik heb hem wel geupped, maar hij is gemaakt door mijn collega's...quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb je die zelf geupped ?
Vieuws: 2
Net lid![]()
Eerste video![]()
Ik begreep ook niet goed wat het met haar te maken had, maar verder wel een lekker deuntjequote:Op woensdag 13 februari 2008 18:35 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik heb hem wel geupped, maar hij is gemaakt door mijn collega's...
(Vond het zelf EIGENLIJK niet kunnen................)
Buiten die ene radio-sample heeft het niets met haar te maken,quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik begreep ook niet goed wat het met haar te maken had
Klinkt lekkerquote:Op woensdag 13 februari 2008 17:58 schreef Lobasca het volgende:
en deze gaat ik ff heel hard zetten!!!
http://www.youtube.com/watch?v=PSCAJQmSHEc
![]()
![]()
![]()
![]()
Zhose arre Russians. Youz no like?quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:13 schreef Soury het volgende:
Tjee ik heb het helemaal gehad met die DGK.. Had weer een week streams omdat Eric er was. Heb ff wat filmpjes gezien. En de streams aangezet. Ik doe het niet meer .. Wat zijn dat nou weer voor 2 idioten..![]()
Znooo snot rieliequote:Op woensdag 13 februari 2008 20:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Zhose arre Russians. Youz no like?
Butz at firzt, theyz muzt thrrow Zuub out of zhe villa. And tzen theyz will die, very zlowly witz lotz of pain.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:17 schreef Copycat het volgende:
I wiel zent zem wis mutsj laf bek toe Moskou!
Graag met aerovlotquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:17 schreef Copycat het volgende:
I wiel zent zem wis mutsj laf bek toe Moskou!
How do you know?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |