kans is weer wat groter nu BvM bondscoach wordt, anders had hij ook naar Feyenoord kunnen gaanquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jaaahhhhhh..istie dat van plan? Schaf ik gelijk ende meteen een seizoenskaart aan
Is van beiden gewoon dom, Peter had na 10 minuten dan moeten zeggen: "zullen we het nu even over het boek hebben", maar heb het idee dat hij ook wel weet dat dit meer publiciteit opleverd dan hij ooit anders had kunnen bereiken. Gisteren tijdens Boulevard ging het er ook de hele uitzending over en iedereen heeft nu dus van dat boek gehoord.quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien dat het Peter daarom extra dwars zat![]()
Ik zou daar ook niet van houden, steek in je rug
Ja, dom is ie nietquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Is van beiden gewoon dom, Peter had na 10 minuten dan moeten zeggen: "zullen we het nu even over het boek hebben", maar heb het idee dat hij ook wel weet dat dit meer publiciteit opleverd dan hij ooit anders had kunnen bereiken. Gisteren tijdens Boulevard ging het er ook de hele uitzending over en iedereen heeft nu dus van dat boek gehoord.
Wordt een nieuwe traditie 'Rellen met PeteRRRRRRRRRRRRRRR.....' aan het eind van een uitzendingquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Is van beiden gewoon dom, Peter had na 10 minuten dan moeten zeggen: "zullen we het nu even over het boek hebben", maar heb het idee dat hij ook wel weet dat dit meer publiciteit opleverd dan hij ooit anders had kunnen bereiken. Gisteren tijdens Boulevard ging het er ook de hele uitzending over en iedereen heeft nu dus van dat boek gehoord.
quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wordt een nieuwe traditie 'Rellen met PeteRRRRRRRRRRRRRRR.....' aan het eind van een uitzending![]()
Ben de deur uit!
quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:34 schreef Jappie het volgende:
Thnx E Pi !http://www.youtube.com/watch?v=RGjFvSzaNIo
Hmm..beetje kort zo...![]()
Bij deze wil ik graag van de gelegenheid gebruik maken om even de groeten te doen aan Tante Irene in Zuid-Afrika en mijn zusje in Suisse.![]()
idd, niet te vaakquote:Op woensdag 13 februari 2008 17:47 schreef Lobasca het volgende:Moet bekennen dat ik hem ook leuk vond om weer eens te horen.
Doet me aan deze denken
http://www.youtube.com/watch?v=6gC3EqrpDf4
Dan deze ook evenquote:Op woensdag 13 februari 2008 17:58 schreef Lobasca het volgende:
en deze gaat ik ff heel hard zetten!!!
http://www.youtube.com/watch?v=PSCAJQmSHEc
![]()
![]()
![]()
![]()
HOE HERKENNEN WE JE???quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:14 schreef Manu82 het volgende:
Lieve kijkbuiskindertjes, ik moet helaas naar Eindhoven
Veel plezier vanavond
En wel allemaal meezingen
Veel plezier bij het voetbal Manuquote:Op woensdag 13 februari 2008 18:14 schreef Manu82 het volgende:
Lieve kijkbuiskindertjes, ik moet helaas naar Eindhoven
Veel plezier vanavond
En wel allemaal meezingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |