Nou, wat heeft hij eigenlijk? Hij lijkt wel ziek vind ik. Heel erg lang geleden, in een vage serie met 4 zussen, toen was die lekker!quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
alleen inclusief ClooneyOeh baby ah baby...
Heb je pics ? van toen en nu.....ik zou het verschil zo niet op kunnen noemen ?quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:50 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou, wat heeft hij eigenlijk? Hij lijkt wel ziek vind ik. Heel erg lang geleden, in een vage serie met 4 zussen, toen was die lekker!
ja, eng magerquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:50 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou, wat heeft hij eigenlijk? Hij lijkt wel ziek vind ik. Heel erg lang geleden, in een vage serie met 4 zussen, toen was die lekker!
wat een straf zeg.. ik offer me wel op...quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Heb je pics ? van toen en nu.....ik zou het verschil zo niet op kunnen noemen ?
"kippenekkie"quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wat een straf zeg.. ik offer me wel op...
Zniet normaal hoor, neem een zwiebertje en knoop je jas niet goed dichtquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:53 schreef noekje het volgende:
Christ, nu denk ik alles met een z ervoor of erna.
dit was ook de before honey...quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
"kippenekkie"![]()
...als ik dat gezegd zou hebben zou het me steevast zijn aangerekend als sjaloezie...
..Kwee niet .. Blijf toch aan ER denken als ik um zie, en word graag wakker met twee nierenquote:..
Dan ga ik eens even vlug zijn patentheid googlen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
deze is wel cute...![]()
Maar die reeks van jou ja Noekje... brrr. echt zo'n vel. Hij ziet er nu wel weer patent uit zag ik net.
WTF die linkerquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
deze is wel cute...![]()
Maar die reeks van jou ja Noekje... brrr. echt zo'n vel. Hij ziet er nu wel weer patent uit zag ik net.
Ik heb niks met voetbal! Maar ben wel sinds kort Ajaxfan geworden ter ondersteuning van mijn collega.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
what to do, what to do...als DGK er niet meer is? Of hou je ook van voetbal?
Ik besef me heul goed dat ik dom lul!quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij durft...wat je dus eik zegt is dat ze voor een groot gedeelte van de tijd dom lult zonder het zelf te beseffen.
Las dat over Mocking bird tijdje geleden. Dat boek heb ik gelezen, film ook ooit gezien. Dat was hij toch ook ?quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:15 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
Zucht ...
Over zuchten gesproken: die zucht op het einde van die nieuwste Volkswagen reclame. Prachtig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |