abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56996748
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 20:51 schreef speknek het volgende:
Burakius zit in z'n religieuze puberteit. Westers gedachtegoed is niet Islamitisch en leidt dus per definitie af van de waarheid of een vroom Islamitisch leven. Misschien groeit hij er ooit overheen. In ieder geval is het een aardig case in point voor de TS.
Ik ben juist over mijn Westerse puberteit heen gegroeid.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_56996765
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 21:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Boer zoekt vrouw? Temptation eiland? Of heb jij er persoonlijk bezwaar tegen dat intelligente en ontwikkelde individuen homo's gewoon als mens kunnen zien?

Maar als ik het goed begrijp krijg jij de neiging je als een nicht te gedragen als je tv kijkt. Tof!
Is dat wat je wilt horen dat ik zeg als moslim?

Homo's kunnen van mij part de slimste mensen op aarde zijn.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 21:03:54 #143
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_56996770
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 20:53 schreef Burakius het volgende:

[..]

Dat is het hem juist. Mensen moeten het afwijzen. Er voor waarschuwen. DAT gebeurt niet. Ruim 50% is homo op tv. Wat voor medium wil je nog meer om duidelijk te maken dat homoheid zeker niet tegen wordt gehouden in Nederland. Ik weet het niet hoor.
Jij bent zeker een gelovige? Door dit soort uitspraken gaan mensen gelovigen haten. De walgelijke stinkende intolerantie die je hier tentoon spreidt.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_56996806
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 21:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Jij bent zeker een gelovige? Door dit soort uitspraken gaan mensen gelovigen haten. De walgelijke stinkende intolerantie die je hier tentoon spreidt.
Jij bent zeker een atheist. Iets over mij zeggen wat ik helemaal niet beweerd heb. Puur eruit halen wat jij wil horen. Is ook te halen uit je eerdere posts trouwens. Je heb me nooit gevraagd wat ik van homo's vind. Of hoe het in de Islam zit. Nee je bent echt een bekrompen persoon en door mensen zoals jij gaat de wereld naar de klote(om maar even op dezelfde lijn te blijven als jij).
pi_56996871
'Homoheid' is overigens geen woord.

Wel grappig, in de jaren '50 waren er geen openlijke homo's op TV. Toch waren er toen evenveel homoseksuelen als nu. Honderd jaar geleden bestond er nog geen TV. Ook toen was bij benadering 10% van de bevolking homoseksueel. Dieren kijken al helemaal geen TV, en toch komt ook in de natuur (nee, niet enkel in gevangenschap) homoseksualiteit voor.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 21:09:59 #146
pi_56996880
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 21:06 schreef Burakius het volgende:

[..]

Jij bent zeker een atheist. Iets over mij zeggen wat ik helemaal niet beweerd heb.
quote:

[..]

Dat is het hem juist. Mensen moeten het afwijzen. Er voor waarschuwen. DAT gebeurt niet. Ruim 50% is homo op tv. Wat voor medium wil je nog meer om duidelijk te maken dat homoheid zeker niet tegen wordt gehouden in Nederland. Ik weet het niet hoor.
Deze post zegt me genoeg.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  dinsdag 26 februari 2008 @ 21:12:32 #147
8369 speknek
Another day another slay
pi_56996930
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 21:02 schreef Burakius het volgende:
Ik ben juist over mijn Westerse puberteit heen gegroeid.
Meeste mensen gaan na hun puberteit erop vooruit .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_56996982
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 21:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

[..]

Wat is daar fout aan? Puur mensen vertellen dat het fout is. Ik heb nergens zoiets gezegd als: dood ze .. of zoiets gek. Het is dus het vertellen aan die persoon waarom het fout is. Voor de rest moet diegene zelf weten wat hij/zij er mee doet.

Oeps.. ben ik nu niet extreem genoeg ??
pi_56996997
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 21:12 schreef speknek het volgende:

[..]

Meeste mensen gaan na hun puberteit erop vooruit .
Idd. Vandaar dat de meerderheid in de wereld gelovig is I guess...
pi_56997004
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 21:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

[..]

Pas maar op, homo's zijn heul gevaarlijk. Doe mij maar liever een zelfmoordterrorist.
pi_56997024
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 21:15 schreef Burakius het volgende:

[..]

Idd. Vandaar dat de meerderheid in de wereld gelovig is I guess...
Dat zegt niets. Hele volksstammen geloven de grootste onzin.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 21:18:24 #152
pi_56997050
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 21:14 schreef Burakius het volgende:

[..]

Wat is daar fout aan? Puur mensen vertellen dat het fout is. Ik heb nergens zoiets gezegd als: dood ze .. of zoiets gek. Het is dus het vertellen aan die persoon waarom het fout is. Voor de rest moet diegene zelf weten wat hij/zij er mee doet.

Oeps.. ben ik nu niet extreem genoeg ??
Er is niets fout aan homoseksualiteit. Dat is alleen maar jou fundamentalistische extremistisch intolerante mening. Een verwerpelijke mening en precies de reden dat gelovigen gehaat worden.
pi_56997087
Wat is er precies 'fout' aan homoseksualiteit?
pi_56997100
Vooruit, iemand als Gordon is best fout, maar afgezien daarvan zeg maar.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 21:55:44 #155
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_56997917
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 12:20 schreef kazakx het volgende:
Ok jongens. Ik weet niet of dit topic al eerder aan de orde is gekomen. Maar ik waag een gok hierbij.

Ik zie bij heel veel mensen die ongelovig (of atheist) zijn een enorme wrokgevoel tegen God of een verlengde hiervan tegen gelovigen. En ik vraag me echt oprecht af waar dit vandaan komt.
En hoe kun je boos zijn op iets (God) waar je niet in gelooft? Ik heb wel eens borrel gesprekken gehad waar iemand helemaal rood werd van ergernis als hij al uberhaupt over God begon.

Ben benieuwd wat jullie mening hierover is.

Ik zelf heb er geen mening over maar misschien vormt hij wel na de reacties
Ik denk dat een klein aantal gelovigen dat meent dat hun levenswijze voor iedereen moet gelden en zich intolerant en asociaal opstelt t.a.v. mensen die niet aan hun geloofsideaal voldoen hier een belangrijke rol in speelt.
pi_56998021
quote:

[..]

de televisie is net zo min maatgevend voor de samenleving als de koran
pi_56999565
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 22:00 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

de televisie is net zo min maatgevend voor de samenleving als de koran
We hadden het over of de maatschappij homoheid tegenhoud en daarbij lieten we de media als voorbeeld zien. Niets met maatgevendheid van een beeld over het volk te maken. Al is het zo dat er vanuit de maatschappij geen stemmen komen om het af te schaffen.
pi_57000462
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 22:52 schreef Burakius het volgende:

[..]

We hadden het over of de maatschappij homoheid tegenhoud en daarbij lieten we de media als voorbeeld zien. Niets met maatgevendheid van een beeld over het volk te maken. Al is het zo dat er vanuit de maatschappij geen stemmen komen om het af te schaffen.
'Afschaffen'? Je kunt homoseksualiteit net zo min afschaffen als rood haar of een voorkeur voor spinazie.
pi_57001688
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 22:52 schreef Burakius het volgende:

[..]

Ik ben het wel met je eens, eigenlijk. In de aankondiging van Idols zouden ze ook expliciet moeten zeggen dat Gordon een homo is. En dat mensen ook zouden moeten sms-en of ze zijn homosexualiteit willen afschaffen of niet. "SMS homo-off of homo-on naar 4949" ofzo
  woensdag 27 februari 2008 @ 07:13:57 #160
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_57003529
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 00:12 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Ik ben het wel met je eens, eigenlijk. In de aankondiging van Idols zouden ze ook expliciet moeten zeggen dat Gordon een homo is. En dat mensen ook zouden moeten sms-en of ze zijn homosexualiteit willen afschaffen of niet. "SMS homo-off of homo-on naar 4949" ofzo
Maar wat nou als ik vind dat Gordon wel homo mag zijn, maar dan slechts 2 dagen in de week?

Maar om even on-topic te gaan : Waar meent een gelovige (omdat dit topic nu net over gelovigen gaat) het recht vandaan te halen om te bepalen of iemand anders hetero of homo mag of moet zijn? Zelfs als je God dat verbiedt, dan blijft het toch een zaak tussen je God en die ander?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')