Terwijl ie al bijna 2 meter isquote:Op woensdag 13 februari 2008 10:19 schreef Triptamine het volgende:
Stekelenburg moet op gaan passen, als ie eerste keep wil worden bij Oranje zal ie moeten blijven groeien om deze jongen voor te blijven
Ow, dat wist ik nietquote:Op woensdag 13 februari 2008 11:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Oja, daar zit je ook weer mee; als je naar het EK gaat, mag je niet naar de OS.
Dan zie ik 'm liver op de OS
Werd de competitie niet uitgesteld voor de OS?quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:28 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ja, dat lijkt mij ook een goede keuze. Kan hij daarna meteen door naar de OS. Moeten wij wel even een goede reserve keeper halen
.
Daar hadden ze het wel over ja, maar of dat ook kon met de playoffs? Geen idee of dat dus daadwerkelijk zo is.quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:41 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Werd de competitie niet uitgesteld voor de OS?
Zei hierboven niet iemand dat mensen die actief zijn op het EK niet naar de OS mogen?quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:11 schreef Dos37 het volgende:
van mij mag ie mee als 3de keeper van het zomer. Geweldige ervaring die ie dan meeneemt na China.
Onzin regel, die bestaat nietquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:45 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Zei hierboven niet iemand dat mensen die actief zijn op het EK niet naar de OS mogen?
http://www1.sport1.nl/Voe(...)ympische-Spelen.htmlquote:Bondscoach Marco van Basten en zijn collega van het Olympische elftal, Foppe de Haan, hebben afgesproken dat Nederlandse internationals komende zomer niet uit zullen komen op zowel het EK voetbal als het voetbaltoernooi op de Olympische Spelen. Dit maakte het tweetal vrijdag bekend op een persconferentie.
quote:Op zondag 17 februari 2008 15:50 schreef DANILXL het volgende:
bij valencia zou hij best eens eerste keeper kunnen worden, de andere keepers zijn bejaard
Er was interesse van Valencia, niet van een club uit Valencia. Levante is toch geen club voor Piet.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:20 schreef Migue het volgende:
Volgend jaar lekker bankzitten in de Segunda División A, daar zal Pietje op zitten te wachten!
quote:Op zondag 17 februari 2008 22:59 schreef Migue het volgende:
Valencia CF speelt volgend jaar ook Segunda División A.
Ik acht vooral NAC en Groningen geen stap hoger dan Vitesse. Heerenveen en Twente zijn een stap verder, de andere twee hebben de 3-jaarlijkse opvliegerquote:Op zondag 17 februari 2008 23:12 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ze staan hoger dan Vitesse![]()
Valencia degradeert echt niet dit seizoen
Maar dat is de discussie niet, we zijn hier in het Piet topic. Die moet bij Vitesse blijven, of naar iets als NAC/ Heerenveen/ Groningen/ Twente.
Ik voorlopig nog wel. Het komt er bij Vitesse gewoon nog even niet uit. Als mensen als Vd Schaaf dan ook weggaan dan schiet het niet op. Proberen de basis te behouden en dan zelf een stabiele subtopper worden, eerste 7 ofzo. En Piet hoort wel bij die basis.quote:Op maandag 18 februari 2008 14:15 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Ik acht vooral NAC en Groningen geen stap hoger dan Vitesse. Heerenveen en Twente zijn een stap verder, de andere twee hebben de 3-jaarlijkse opvlieger
quote:Vitesse
'Plet Velthuizen (21) is een groot talent, maar is wel érg snel de hemel in geprezen. Ook zijn trainer Aad de Mos deed daaraan mee. Daar heeft Piet toch last van. Neem nou die 7-0 tegen SC Heerenveen. Een week of zes eerder zou hij toch twee, drie goals hebben voorkomen. Hij moet beseffen dat je er na een half jaar goed keepen nog niet bent. In het begin was Velthuizen zo'n typisch no-nonsense figuur. Alsof hij zó van een steiger was afgestapt, in het doel was gaan staan en meteen goed stond te keepen. Hij komt nu toch anders over dan in het begin. Je ziet ineens wat show bij Velthuizen en dat heeft hij helemaal niet nodig. Als hij weer met beide benen op de grond staat, kan hij samen met Stekelenburg en Vorm strijden om een plaats bij het Nederlands elftal. En dat Piet altijd in korte mouwtjes keept, ach, dat hoort bij zijn leeftijd. Hij vergeet alleen wel dat je met lange mouwen veel minder last hebt van schaafwondjes. Maar die wijsheid komt vast wel met de jaren.'
quote:De top zes
1 'Gomes, met kop en schouders de beste in de Eredivisie'
2 'Maarten Stekelenburg, nog steeds het grootste talent, hoewel bij stilstaat in zijn ontwikkeling.'
3 'Henk Timmer, nog steeds een uitstekende keeper'
4/5 'Ex-aequo Michel Vorm en Piet Velthuizen, die elkaar heel weinig ontlopen.'
6 'Gábor Babos, die uitstekend is teruggekomen.'
iddquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:39 schreef DANILXL het volgende:
hmm daar heeft ie een punt
gister had gomes ook geen punt gepakt voor vitessequote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:22 schreef Dos37 het volgende:
Gisteren ook weer niet indrukwekkend. Een echte topper pakt de punten voor je club.
Beter dan 25 jaar oud zijn, 150 wedstrijden gespeeld te hebben en nog steeds de zelfde structurele fouten te maken :´)quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:22 schreef Dos37 het volgende:
Gisteren ook weer niet indrukwekkend. Een echte topper pakt de punten voor je club.
ik neem aan dat je doelt op stekelenburgquote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Beter dan 25 jaar oud zijn, 150 wedstrijden gespeeld te hebben en nog steeds de zelfde structurele fouten te maken :´)
Piet moet oppassen dat hij volgend seizoen ook niet een minder jaar draait.quote:Op zondag 2 maart 2008 13:20 schreef Gordon_Shumway het volgende:
De concurrentiestrijd met Vorm wint ie wel, die is dit jaar echt stukken minder dan vorig jaar
Het zou mooi zijn als ie gewoon constant zou blijven, maar bij zulke jonge jongens komt die terugval er helaas toch wel vaakquote:Op zondag 2 maart 2008 13:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Piet moet oppassen dat hij volgend seizoen ook niet een minder jaar draait.
Zie je toch vaak bij talenten.Maar zelfs dan is er nog geen man overboord.
Of denk aan Van der Sar, die werd pas écht van wereldniveau rond zijn dertigste.quote:Op zondag 2 maart 2008 13:20 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ach, hij is nog jong en komt er wel. Keepers zitten toch al later op hun top, dat duurt nog minstens 5 jaar bj Piet.
Bron: VI Magazine nr. 10quote:De Engelse opclub Chelsea volgt nauwlettend de ontwikkeling van doelman Piet Velthuizen. De jonge goalie is de afgelopen maanden verschillende keren bekeken door een delegatie van de Londenaren. Chelsea ziet Velthuizen niet als directe versterking, maar als een eventuele optie voor de toekomst.
quote:Velthuizen debuteert in selectie Oranje
Piet Velthuizen heeft voor het eerst een uitnodiging ontvangen voor het 'grote' Oranje. De doelman van Vitesse en Jong Oranje vormt samen met Henk Timmer het duo doelverdedigers in de 21-koppige selectie van het Nederlands elftal voor de oefeninterland tegen Oostenrijk.
Edwin van der Sar en Maarten Stekelenburg, normaal gesproken respectievelijk eerste en tweede keeper bij Oranje, ontbreken volgende week in Wenen. Van der Sar kampt met de naweeën van een liesblessure, terwijl Maarten Stekelenburg verstek moet laten gaan wegens privé-omstandigheden.
Ook Ruud van Nistelrooy moet het treffen met de Oostenrijkers missen. De spits van Real Madrid werd eerder deze week aan zijn enkel geopereerd en is langere tijd uit de roulatie.
In vergelijking met de oefeninterland van vorige maand in en tegen Kroatië keren André Ooijer en Clarence Seedorf na blessures terug in het keurkorps van bondscoaches Van Basten en Van 't Schip. Robin van Persie maakt zijn rentree na een afwezigheid van vijf maanden. Een knie- en een hamstringblessure hielden hem de afgelopen periode aan de kant. Hij droeg woensdag 17 oktober 2007, tijdens het thuisduel met Slovenië (2-0), voor het laatst het Oranjeshirt.
Van de voorlopige selectie kregen Jonathan de Guzman, Kew Jaliens, Dirk Kuyt, Danny Koevermans, Hedwiges Maduro en David Mendes da Silva geen uitnodiging.
Nederland en EK-gastheer Oostenrijk ontmoeten elkaar woensdag 26 maart in het Ernst Happel Stadion in Wenen. De aftrap is om 20.30 uur. De selectie ziet er als volgt uit:
Doel: Henk Timmer (Feyenoord), Piet Velthuizen (Vitesse, foto).
Verdediging: Wilfred Bouma (Aston Villa), Tim de Cler (Feyenoord), Urby Emanuelson (Ajax), John Heitinga (Ajax), Joris Mathijsen (HSV), Mario Melchiot (Wigan Athletic), André Ooijer (Blackburn Rovers).
Middenveld: Ibrahim Afellay (PSV), Giovanni van Bronckhorst (Feyenoord), Nigel de Jong (HSV), Denny Landzaat (Feyenoord), Clarence Seedorf (AC Milan), Wesley Sneijder (Real Madrid), Rafael van der Vaart (HSV), Demy de Zeeuw (AZ).
Aanval: Ryan Babel (Liverpool), Klaas Jan Huntelaar (Ajax), Robin van Persie (Arsenal), Jan Vennegoor of Hesselink (Celtic).
netjes hoor, hopelijk begint ie in de basisquote:Van Basten selecteert Velthuizen
Piet Velthuizen is door Marco Van Basten geselecteerd voor de oefeninterland in Oostenrijk. De doelman van Vitesse debuteert dus in de Nederlandse selectie.
(later meer)
Ik vind Henk ook niet beter dan Piet eigenlijk...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:43 schreef Kriegel het volgende:
Wat moet je dan, jaren wachten? De gelegenheid leent zich ervoor, dus waarom zou je Velthuizen niet een vroege kans geven? Het is niet alsof Henk er iets mee opschiet.
quote:Piet Velthuizen staat in de belangstelling van Olympique Lyon. De doelman van Vitesse moet de opvolger worden van Grégory Coupet, die de wens heeft uitgesproken om in de Premier League aan de slag te gaan. (Le Figaro)
quote:Op donderdag 3 april 2008 15:15 schreef MartijnA3 het volgende:
Klopt het dat Piet in een zwarte Porsche Cayenne rijdt?
weet je zeker dat het piet wasquote:Op donderdag 3 april 2008 16:06 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
Houdt dan wegmisbruikers de komende tijd maar in de gaten.
quote:Tottenham al drie keer op tribune voor Velthuizen
Piet Velthuizen heeft indruk gemaakt op Tottenham Hotspur. De roemruchte Engelse club bekeek hem eerder dit jaar tijdens het uitduel met De Graafschap, waarin de 2 1 -jarige doelman van Vitesse uitstekend speelde. Voor The Spurs was het voldoende aanleiding Velthuizen nóg twee keer te bekijken, onder meer tijdens de thuiswedstrijd tegen Sparta Rotterdam van afgelopen zaterdag. Eerder was Ajax-doelman Maarten Stekelenburg in beeld bij Tottenham, maar hij verlengde inmiddels zijn contract in Amsterdam tot medio 2012. De Engelse club is al een tijdje op zoek naar een vervanger van eerste keus Paul Robinson, die vanwege matige prestaties al zijn positie in het nationale team van Engeland verspeelde.
Robinson heeft in Londen echter een uitstekend contract en zal daarom niet eenvoudig naar een andere club kunnen verhuizen. Velthuizen heeft over belangstelling toch al niet te klagen, want ook andere clubs in de Premier League zien hem als een interessant talent. De keeper brak vorig seizoen door in Arnhem en speelde tot nu toe 39 wedstrijden in de Eredivisie. Dit seizoen miste hij pas één duel, vanwege een schorsing na een rode kaart. Ook bondscoach Marco van Basten is de ontwikkeling van de doelman niet ontgaan. Hij riep hem vorige maand op voor de interland in en tegen Oostenrijk. Velthuizen, die zijn zaken laat behartigen door VVCS-makelaar Louis Laros, heeft nog een contract tot 2011.
Heb je het dan over de man van Tottenham of over Laros?quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:35 schreef DANILXL het volgende:
is het geen louche spelers-makelaar?
Ik denk dat ie Laros bedoeldquote:Op vrijdag 11 april 2008 20:38 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Heb je het dan over de man van Tottenham of over Laros?
En keepers als Casillas en Buffon keepen gewoon met korte mouwen op het EK, maar daar hoor je niemand over. Volgens mij Buffon altijd trouwens.quote:En dat Piet altijd in korte mouwtjes keept, ach, dat hoort bij zijn leeftijd. Hij vergeet alleen wel dat je met lange mouwen veel minder last hebt van schaafwondjes. Maar die wijsheid komt vast wel met de jaren.'
zal hij bij vites blijven?quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
En keepers als Casillas en Buffon keepen gewoon met korte mouwen op het EK, maar daar hoor je niemand over. Volgens mij Buffon altijd trouwens.
quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Buffon ja? Lijkt me sterkKan me nog beelden herrineren dat hij zelfs met een soort van sjaal om zn nek keepte
Precies. Altijd wat te zeuren, zelfs Studio Voetbal begon er toen over. Als de beste keepers ter wereld het doen, dan hoor je weer niemand.quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een clown zegVerder heeft ie groot gelijk natuurlijk. Lekker keepen met wat je zelf het prettigst vindt. Schaafwondjes
het zijn geen wijven. Daar komen ze wel overheen hoor.
Ja wel een sjaal of colletje maar ook korte mouwenquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Buffon ja? Lijkt me sterkKan me nog beelden herrineren dat hij zelfs met een soort van sjaal om zn nek keepte
quote:(...)
Vitesse houdt nog wel rekening met een vertrek van Piet Velthuizen naar PSV, nu de Eindhovense doelman Heurelio Gomes met Tottenham Hotspur mag onderhandelen. De landskampioen informeerde al naar de prijs voor de doelman in Arnhemse dienst. "PSV heeft ons gevraagd voor welk bedrag hij weg mag", verduidelijkte Van Hintum gisteren. "Over de hoogte daarvan doen wij geen mededelingen."
Bron: De Gelderlander 26-06-2008
idd, zeker nu shay given bij newcastle blijftquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:24 schreef Elvislives het volgende:
Goede prijs verkopen en het advies van Piet de Visser opvolgen: Tim Krul losweken uit Engeland.
Nuttig.quote:Op donderdag 24 juli 2008 00:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Pietje
quote:Velthuizen zit even 'helemaal stuk'
Door SJOERD MOSSOU
TIANJIN - De keeper die zijn carrière lange tijd een vlucht zag nemen, verwerkt in China zijn eerste grote sportieve teleurstelling. Piet Velthuizen zit donderdag tijdens het olympische groepsduel met Nigeria op de reservebank bij Nederland. Bondscoach Foppe de Haan verkiest Ajacied Kenneth Vermeer boven de doelman van Vitesse, op basis van zijn toegevoegde waarde bij spelhervattingen.
,,Als ik de makkelijkste weg had gekozen, had ik Piet opgesteld,'' zei De Haan gisteren. Vermeer, zo wilde hij ermee zeggen, had een rol als reserve gemakkelijker verwerkt. Bij Willem II en Ajax was de bescheiden Amsterdammer al vaker tweede keus. Met Velthuizen is het afwachten in hoeverre zijn teleurstelling afstraalt op de spelersgroep.
,,Velthuizen heeft de laatste tijd alleen maar fantastische dingen meegemaakt,'' aldus De Haan. ,,Piet vindt dit heel moeilijk, dat weet ik. Die zit even helemaal stuk. Zoiets merk je ook gelijk aan hem. Maar straks kan hij er goed mee omgaan, dat weet ik zeker. Nu nog even niet.''
De onderlinge verschillen tussen beide keepers waren klein, zag De Haan. ,,Primair gaat het om ballen tegenhouden, maar dat kunnen ze allebei heel goed. Dat verschil is heel minimaal. Daarom heb ik gekeken naar wat dit team nodig heeft. Volgens mij is dat een keeper die de bal goed en snel ín het spel kan brengen. Op dat vlak vind ik Kenneth iets beter.'' Voor Vermeer pleit bovendien dat hij een uitstekende staat van dienst heeft onder De Haan. De Ajacied won in 2006 het jeugd-EK in Portugal. Een jaar later was hij tweede keus achter Boy Waterman, maar speelde Vermeer uitstekend in de wedstrijden waarin hij inviel, tegen Portugal en België. ,,Kenneth heeft het bij mij altijd goed gedaan,'' aldus De Haan.
Hij kan er ook niets aan doen dat ie uit Nijmegen komtquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:40 schreef Rejected het volgende:
Hij mag dan wel beter zijn, hij moet niet zo zielig janken
Hoezo zielig janken?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:40 schreef Rejected het volgende:
Hij mag dan wel beter zijn, hij moet niet zo zielig janken
Dan had Piet zich maar meer moeten onderscheiden als hij echt zoveel beter is. Ook ik vind in potentie Piet beter dan Kenneth maar blijkbaar zit er geen verschil in het ballen stoppen en blijkt Kenneth in de ogen van Foppe meer allround te zijn.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:47 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hoezo zielig janken?
Hij heeft gewoon gelijk. Het gaat om ballen tegenhouden, en daar is hij 10x beter in dan die grabbelaar van een Vermeer. Leuk hoor dat die Vermeer een mannetje uit kan kappen, maar wat koop je daarvoor?
quote:Ik hoop dat Vermeer er flink wat om zijn oren krijgt tegen Nigeria. [ afbeelding ]
Door Femi dan he.quote:
Ik ben het met je eens dat Piet een betere keeper is.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:57 schreef venomsnake het volgende:
Wat ik tot nu toe van Vermeer gezien heb was ook allemaal niet erg overtuigend.
Piet is gewoon een betere keeper, zet hem er dan in en geef hem vertrouwen.
Lekker boeiend dat vermeer iets beter kan meevoetballen..
Keepers moeten ballen tegenhouden, voor het voetbal lopen er 10 spelers rond.
[..]
Door Femi dan he.
Nu doe je net of een trainer geen fouten kan maken. Beetje een dooddoener.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:01 schreef sjimz het volgende:
Het ligt aan Piet zelf dat hij niet in de basis zit, had hij maar onomstreden moeten keepen zodat hij er niet uitgezet kon worden.
Tuurlijk is dat niet zo alleen hij ziet ze vaker op de training dat wij dat doen of niet?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:04 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Nu doe je net of een trainer geen fouten kan maken. Beetje een dooddoener.
Hij zei iets van:quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:47 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hoezo zielig janken?
Hij heeft gewoon gelijk. Het gaat om ballen tegenhouden, en daar is hij 10x beter in dan die grabbelaar van een Vermeer. Leuk hoor dat die Vermeer een mannetje uit kan kappen, maar wat koop je daarvoor?
Ik hoop dat Vermeer er flink wat om zijn oren krijgt tegen Nigeria. [ afbeelding ]
Ja, en wat is daar zielig janken aan dan?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:08 schreef Rejected het volgende:
[..]
Hij zei iets van:
Je moet een mannetje kunnen uitkappen om goed te zijn
Vermeer heeft nog niet hoeven ingrijpen op een voorzet of ander soort hoge bal. Vandaag ook niet echt balvast, maar verder wel een goede pot. Het is overigens ook een goede lijnkeeper.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:48 schreef sjimz het volgende:
Tot nu toe heeft Velthuizen geen recht van spreken gehad.
Maar het toernooi doet (hopelijk) nog lang.
Ach Piet krijgt als hij zich zo door blijft ontwikkelen bij Vitesse en later bij een topclub vanzelf toernooi ervaring op een grote mensen EK/WK.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:13 schreef DeVinger het volgende:
Ik zeg ook niet dat Vermeer slecht is, maar Velthuizen is gewoon beter. En het argument van toernooiervaring, ja hoe moet hij dat zo op doen?
Gisteren had Vermeer 2 uittrappen die recht in de voeten van Babel belandde en zo direct dreigend waren. Die uittrappen waren echt zeer fraai.quote:En een meevoetballende keeper, whatever. Hij kan heus wel een bal aannemen en doorpassen hoor. Zijn uittrappen zijn wel minder, maar die van Vermeer zo bijzonder dan?
Piet kan zijn eigen boontjes wel doppen want hij is een bikkel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:02 schreef DeVinger het volgende:
Ik kom enkel op voor Piet
Te naarquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Piet kan zijn eigen boontjes wel doppen want hij is een bikkel.
Doe mee met de Olympische gedachte en laat iedereen in zijn waarde
EIgen boontjes doppen? Piet 'kon niet pissen bij een dopingcontrole', aldus de Haanquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Piet kan zijn eigen boontjes wel doppen want hij is een bikkel.
Doe mee met de Olympische gedachte en laat iedereen in zijn waarde
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:27 schreef Yozzz het volgende:
[..]
EIgen boontjes doppen? Piet 'kon niet pissen bij een dopingcontrole', aldus de HaanEn de nacht erna heeft hij gekotst omdat hij teveel water had gedronken voor de dopingcontrole.
Een held in wording!
Westerhof heeft hier een puntquote:Westerhof: " ik zoek geen Maradona in de goal"
Als het aan Vitesse-trainer Hans Westerhof ligt moeten zijn defensie en doelman Piet Velthuizen beter communiceren in het veld. Hij zag zijn elftal zondag met 3-0 verliezen bij Ajax en bespeurde genoeg aandachtspunten.
Eén van de onderwerpen die Westerhof ter sprake gaat brengen is het meevoetballen van de jonge keeper. "Piet moet meer als een libero gaan voetballen", zegt de oefenmeester in De Gelderlander.
"Hij wil graag een complete keeper worden, dan is dit punt voor verbetering vatbaar. Als er een lange bal van een Ajax-verdediger komt, moet de verdediging weten dat die voor Piet is, een steekbal van een middenvelder is voor de verdedigers."
Westerhof: "Ik zoek geen Maradona in de goal, zoals ik laatst in een verhaal las. Maar onze verdedigers zijn bang voor elke diepe bal en dat is niet goed."
Bron: Voetbalprimeur
Kijkquote:Op maandag 3 november 2008 07:58 schreef Yozzz het volgende:
Inderdaad... Hoe lekker de verdediging, hoe meer een keeper er om de oren krijgt.
Maar verder een goede reactie, Vinger.
Voorlopig is hij derde keeper achter Stekelenburg en Vorm.quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb hem dit seizoen nu al weer een paar keer bezig gezien met fantastische saves en reflexen.
Zou ie een kansje maken op het WK nu Timmer uit beeld is?
quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:53 schreef Yozzz het volgende:
Als rasechte Vitessenaar vind ik Velthuizen een klasse beter dan Vorm
Nou, zie gisteren bij 2 tegen golasquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:07 schreef DeVinger het volgende:
Velthuizen moet leren uittrappen, die zijn echt van het niveau jeugdspeler.
Verder moet hij met hoge ballen meer lef tonen, liever dat hij een paar keer misgrijpt maar het uiteindelijk leert dan dat hij een 'reflex-keeper' blijft.
Vooralsnog veels te licht, waarmee ik niet zeg dat de andere keepers beter zijn.
Die werd niet gemist, hij slaat hem weg. Struijk kwam op de goal aangestormd en rende tegen die bal op...quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:15 schreef Yozzz het volgende:
Daarentegen miste hij wel een bal waar de e.d. van Van der Struijk uit viel.
Bij die own goal had hij de bal toch echt, sloeg hem zo tegen v/d Struijk op die als een gek op zijn keeper kwam afgestormd.quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:09 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Hij kwam uit en zat er toch echt naast hoor.
Volgens mistte hij die bal volledig hoor waardoor hij tegen vd Struijk kwam.quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:11 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Bij die own goal had hij de bal toch echt, sloeg hem zo tegen v/d Struijk op die als een gek op zijn keeper kwam afgestormd.
Youtube is geblokt hier. Maar zoals het op de tribune uitzag sloeg Piet die bal naar voren tegen de als een gek op hem inrennende v/d Struijk.quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:33 schreef carloz187 het volgende:
[..]
Volgens mistte hij die bal volledig hoor waardoor hij tegen vd Struijk kwam.
Kijk maar eens goed naar de samenvatting hieronder. Hij mist de bal gewoon.
Nee hoor.quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:49 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Youtube is geblokt hier. Maar zoals het op de tribune uitzag sloeg Piet die bal naar voren tegen de als een gek op hem inrennende v/d Struijk.
Kan me voorstellen dat het zo lijkt vanaf de tribune maar hij mist toch duidelijk de bal.quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:49 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Youtube is geblokt hier. Maar zoals het op de tribune uitzag sloeg Piet die bal naar voren tegen de als een gek op hem inrennende v/d Struijk.
Als je Samen-1 niet steunt ben je een nepsupportert!quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:31 schreef carloz187 het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat het zo lijkt vanaf de tribune maar hij mist toch duidelijk de bal.
Maar ach lekker belangrijk verder want de 3punt zijn binnen en over 2wkn NEK puntloos terug naar nijmegen sturen en ik ben voorlopig weer ff tevreden hoe ze het winnen maak me geen fuck uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar neig ik wel steeds meer naar jaquote:Op maandag 14 september 2009 02:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Speelt mooi op zijn niveau nu
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |