Terwijl ie al bijna 2 meter isquote:Op woensdag 13 februari 2008 10:19 schreef Triptamine het volgende:
Stekelenburg moet op gaan passen, als ie eerste keep wil worden bij Oranje zal ie moeten blijven groeien om deze jongen voor te blijven
Ow, dat wist ik nietquote:Op woensdag 13 februari 2008 11:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Oja, daar zit je ook weer mee; als je naar het EK gaat, mag je niet naar de OS.
Dan zie ik 'm liver op de OS
Werd de competitie niet uitgesteld voor de OS?quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:28 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ja, dat lijkt mij ook een goede keuze. Kan hij daarna meteen door naar de OS. Moeten wij wel even een goede reserve keeper halen
.
Daar hadden ze het wel over ja, maar of dat ook kon met de playoffs? Geen idee of dat dus daadwerkelijk zo is.quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:41 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Werd de competitie niet uitgesteld voor de OS?
Zei hierboven niet iemand dat mensen die actief zijn op het EK niet naar de OS mogen?quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:11 schreef Dos37 het volgende:
van mij mag ie mee als 3de keeper van het zomer. Geweldige ervaring die ie dan meeneemt na China.
Onzin regel, die bestaat nietquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:45 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Zei hierboven niet iemand dat mensen die actief zijn op het EK niet naar de OS mogen?
http://www1.sport1.nl/Voe(...)ympische-Spelen.htmlquote:Bondscoach Marco van Basten en zijn collega van het Olympische elftal, Foppe de Haan, hebben afgesproken dat Nederlandse internationals komende zomer niet uit zullen komen op zowel het EK voetbal als het voetbaltoernooi op de Olympische Spelen. Dit maakte het tweetal vrijdag bekend op een persconferentie.
quote:Op zondag 17 februari 2008 15:50 schreef DANILXL het volgende:
bij valencia zou hij best eens eerste keeper kunnen worden, de andere keepers zijn bejaard
Er was interesse van Valencia, niet van een club uit Valencia. Levante is toch geen club voor Piet.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:20 schreef Migue het volgende:
Volgend jaar lekker bankzitten in de Segunda División A, daar zal Pietje op zitten te wachten!
quote:Op zondag 17 februari 2008 22:59 schreef Migue het volgende:
Valencia CF speelt volgend jaar ook Segunda División A.
Ik acht vooral NAC en Groningen geen stap hoger dan Vitesse. Heerenveen en Twente zijn een stap verder, de andere twee hebben de 3-jaarlijkse opvliegerquote:Op zondag 17 februari 2008 23:12 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ze staan hoger dan Vitesse![]()
Valencia degradeert echt niet dit seizoen
Maar dat is de discussie niet, we zijn hier in het Piet topic. Die moet bij Vitesse blijven, of naar iets als NAC/ Heerenveen/ Groningen/ Twente.
Ik voorlopig nog wel. Het komt er bij Vitesse gewoon nog even niet uit. Als mensen als Vd Schaaf dan ook weggaan dan schiet het niet op. Proberen de basis te behouden en dan zelf een stabiele subtopper worden, eerste 7 ofzo. En Piet hoort wel bij die basis.quote:Op maandag 18 februari 2008 14:15 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Ik acht vooral NAC en Groningen geen stap hoger dan Vitesse. Heerenveen en Twente zijn een stap verder, de andere twee hebben de 3-jaarlijkse opvlieger
quote:Vitesse
'Plet Velthuizen (21) is een groot talent, maar is wel érg snel de hemel in geprezen. Ook zijn trainer Aad de Mos deed daaraan mee. Daar heeft Piet toch last van. Neem nou die 7-0 tegen SC Heerenveen. Een week of zes eerder zou hij toch twee, drie goals hebben voorkomen. Hij moet beseffen dat je er na een half jaar goed keepen nog niet bent. In het begin was Velthuizen zo'n typisch no-nonsense figuur. Alsof hij zó van een steiger was afgestapt, in het doel was gaan staan en meteen goed stond te keepen. Hij komt nu toch anders over dan in het begin. Je ziet ineens wat show bij Velthuizen en dat heeft hij helemaal niet nodig. Als hij weer met beide benen op de grond staat, kan hij samen met Stekelenburg en Vorm strijden om een plaats bij het Nederlands elftal. En dat Piet altijd in korte mouwtjes keept, ach, dat hoort bij zijn leeftijd. Hij vergeet alleen wel dat je met lange mouwen veel minder last hebt van schaafwondjes. Maar die wijsheid komt vast wel met de jaren.'
quote:De top zes
1 'Gomes, met kop en schouders de beste in de Eredivisie'
2 'Maarten Stekelenburg, nog steeds het grootste talent, hoewel bij stilstaat in zijn ontwikkeling.'
3 'Henk Timmer, nog steeds een uitstekende keeper'
4/5 'Ex-aequo Michel Vorm en Piet Velthuizen, die elkaar heel weinig ontlopen.'
6 'Gábor Babos, die uitstekend is teruggekomen.'
iddquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:39 schreef DANILXL het volgende:
hmm daar heeft ie een punt
gister had gomes ook geen punt gepakt voor vitessequote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:22 schreef Dos37 het volgende:
Gisteren ook weer niet indrukwekkend. Een echte topper pakt de punten voor je club.
Beter dan 25 jaar oud zijn, 150 wedstrijden gespeeld te hebben en nog steeds de zelfde structurele fouten te maken :´)quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:22 schreef Dos37 het volgende:
Gisteren ook weer niet indrukwekkend. Een echte topper pakt de punten voor je club.
ik neem aan dat je doelt op stekelenburgquote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Beter dan 25 jaar oud zijn, 150 wedstrijden gespeeld te hebben en nog steeds de zelfde structurele fouten te maken :´)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |