toenemende wind, misschien komen we dan eindelijk eens van die grijze zooi af!quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe opstelling
De windmeter kan gerust nog 1/2 meter hoger hangen, maar dat lijkt me wel overdreven.
Momenteel kracht 2 bft en toenemend
[ afbeelding ]
Ja wat ik wordt dit weertje een beetje zat, en voorlopig staat er nog geen krachtige/harde/stormachtige/storm/zware storm/zeer zware storm/orkaan/orkaan cat 1/ orkaan cat 2/ orkaan cat 3/ orkaan cat 4/orkaan cat 5/ orkaan cat 6/ orkaan cat 7/8/9/10quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
toenemende wind, misschien komen we dan eindelijk eens van die grijze zooi af!
enige voordeel is dat er bij jullie vrijwel geen wind is, dat fietst weer wat lekkerderquote:Op zaterdag 16 februari 2008 08:22 schreef Saekerhett het volgende:
-7 hier in Hengelo, en ik mag zometeen lekker 20 minuten naar werk fietsen
Viel me ook op vanochtend. Ik heb het niet nagezocht maar ik denk dat de rijp bij de eerste zonnestralen begon te verdampen maar in de iets hogere, nog niet verwarmde luchtlaag weer bevroor. Op sommige plekken zag ik ook dat het echt dunne lagen mist waren, net iets hoger dan echte grondmist.quote:Op maandag 18 februari 2008 08:47 schreef Evil-Cherry het volgende:
Euhm, het is hier binnen 10 minuten van helder, naar <40 meter zicht gegaan. En de mist wordt dikker!
What's happening? KNMI heeft het nog niet opgepikt iig..
ja, het is weer even droog geweest, kon het mooi zien aan mijn ramen.... die kan ik dus weer gaan lappen binnenkortquote:Op donderdag 21 februari 2008 17:57 schreef Klonk het volgende:
ik probeer me voor de geest te halen hoelang het nu droog is geweest, voor mijn gevoel is de regen van afgelopen nacht en nu toch de eerste in een weekje of twee (of zit ik er dan akelig naast ?)
Pwnedquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:06 schreef appelsientje het volgende:
Kut.... had al een paar dagen niet gekeken naar de weersvoorspellingen....
En nu het regent.. ben ik mijn regenpak vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |