Deel 1: [Xbox 360] Call of Duty 4: Modern Warfarequote:1. Cyberia - TECNOMIC NL
2. Trigalti - Trigalti1
3. viezerdt - Ltfocus
4. Morpheus2002 - Morpheus1412
5. Gupje - Gupje
6. Nick-GizMo - Nick GizMo
7. s0ul1991 - s0ulreaver231
8. Retarded - NL Superman
9. Koentje3 - Kaanes Anus
10. hollander172 - hollander172
11. IedeK. - Iede Klaas
12. Timmetjuh. - Buffeltjuh
13. Dronkeykong- SHIFTY AFCA
14. -En4cer- - EN4 360
15. Leonos - zmokerz
16. Rossdale - Rossdale
17. Egg-bird - Eggbird
18. ........?
Mooi nu kan ik weer verder waar ik in december mee gestopt was.quote:Xbox 360 patch voor Call of Duty 4 bijna beschikbaar
Eindelijk is hij af, de patch voor Call of Duty 4: Modern Warfare. Maar voordat je in extase naar je Xbox 360 sprint zal ik je teleur moeten stellen, Microsoft moet de patch eerst nog even goedkeuren voordat hij uiteindelijk downloadbaar is.
De patch belooft een bijzondere te worden en rekent af met vele online ergernissen. Zo zal er een verbeterde killcam komen, waarbij je de weg van de door jou opgevangen granaat letterlijk zal kunnen volgen (hetzelfde geldt voor airstrikes en rocketlaunchers). Ook zullen de snipers aangepast worden waardoor mensen nu ook daadwerkelijk doodgaan wanneer je op ze schiet, Infinity Ward was het blijkbaar met mij eens dat dit namelijk wel handig is bij een 'schietspel'. De spectatorcamera zal ook een kleine update krijgen waardoor je nu door de ogen van de gebruiker (first person view) kan kijken, daarbij is het nu mogelijk zelf de camera te draaien.
Mocht je gek worden van die tergend irritante Amerikanen, de toegevoegde 'quickmute' optie (bekend van Halo 3) moet uitkomst gaan bieden en zal ze direct het zwijgen opleggen. Last but not least zal voortaan de server gewoon doorgaan wanneer de oprichter het potje verlaat. Voorheen was het zo dat het potje onmiddelijk werd stopgezet, wat nogal irritant werd.
Wanneer de patch nu precies verschijnt is nog niet bekend, maar je kunt er gerust van uitgaan dat dit zeer binnenkort is. Over de PS3 patch is net zo min bekend wanneer deze uitkomt, maar dit zal later zijn dan de Xbox 360 patch.
Voeg je wel toequote:Op donderdag 14 februari 2008 22:26 schreef keijz het volgende:
Zit op rank 29 ofzo nu, nickname is keijzz
Is goed hoorquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kan ik je dan eens mooi afblaffen
En me steady aim.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Vergeet je beste scope niet te equippen.
ja zelfde probleem gehad. steeds die errorquote:Op maandag 25 februari 2008 07:27 schreef wortel1981 het volgende:
Hebben jullie vrijdagavond ook zulke problemen gehad?
Bij mij zaten er telkens haperingen in en kon geen matches vinden, ben er na een halfuur maar mee gekapt.
Het hoogste level dat je kunt bereiken is level 55. Heb je dit bereikt, kun je kiezen voor de prestige mode. Dan worden al je behaalde perks, wapens en dergelijke gereset en wordt je weer level 1. Je krijgt wel een speciaal icoontje dat aantoont dat je de prestige mode behaald hebt. Dit kun je in totaal tien keer doen.quote:Op maandag 25 februari 2008 09:38 schreef Zinton het volgende:
Wat houd dat prestige mode nu eigenlijk in? Ik speel het spel nu denk ik ongeveer 4 uur online en heb onbewust wat challenges gehaald en dingen unlocked, ben nu level 14 btw en ben dit nog niet tegengekomen ofzo![]()
Is die patch ook al uit trouwens?
Het was gezellig gisterenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:37 schreef Timmetjuh. het volgende:
Na een paar weken afgekicked te zijn ben ik nu toch weer flink aan de slag. Ik ben nu prestige 3 level 8 volgens mij..
ik ook niet en ik denk dat hij de deur zo langzamerhand maar eens uit moet gaan via het ruiltopic...quote:
lolquote:
Het is dat ik het deze week druk heb (verbouwing kamer) maar volgende week zal ik je ass even whipenquote:
haha, nu al smoesjes !quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het is dat ik het deze week druk heb (verbouwing kamer) maar volgende week zal ik je ass even whipen
eeh nee toevallig nietquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Liep jij toevallig ook veel te fraggen in Gears of War?.
Ja.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:45 schreef jorienvdherik het volgende:
de patch is er nu toch ?
Ja waar blijf je nouquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Damn ik moet dit spel maar weer eens gaan oppakken
ja die kwam gister uitquote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:28 schreef Seal_force het volgende:
Is er al een patch trouwens of enige updates voor cod4 voor de xbox 360?
Deze week kom ik niet aan spelen toe ivm mijn kamer (verbouwing).quote:
Ik blijf toch fan van de red dotquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:57 schreef Frasier het volgende:
Na de patch is de ACOG-scope eindelijk goed bruikbaar
Haha die blijf ik echt gebruikenquote:Op maandag 3 maart 2008 23:01 schreef Frasier het volgende:
Ik blijf me kapot ergeren aan de vele Martydom-gebruikers. Mensen grow up.
haha dat jij niet leert om ze te ''ontlopen''quote:Op maandag 3 maart 2008 23:01 schreef Frasier het volgende:
Soms kan je gewoon niet meer op tijd wegrennen. Ik snap niet waarom ze dat ding er niet uithalen.quote:Op maandag 3 maart 2008 23:30 schreef Scarface2004 het volgende:
Kom zeg, trap je daar nog steeds in?
Maar goed, die ACOG scope schiet niet echt lekker.
Ik weet niet hoe hij hiervoor was, maar red dot schiet IMO veel beter.
Dan vind ik dat ze granaten in het algemeen eruit moeten halen. Ik erger me namelijk veel meer aan de 'random' grenades. Helemaal nu de killcam ook de granaten volgt. Dan zie je pas hoe ver iemand vaak van je af staat..quote:Op maandag 3 maart 2008 23:01 schreef Frasier het volgende:
Zeg meneer Tim...vanavond knallen?quote:Op woensdag 5 maart 2008 08:37 schreef Timmetjuh. het volgende:
[..]
Dan vind ik dat ze granaten in het algemeen eruit moeten halen. Ik erger me namelijk veel meer aan de 'random' grenades. Helemaal nu de killcam ook de granaten volgt. Dan zie je pas hoe ver iemand vaak van je af staat..
Ik heb Juggernaut eigenlijk nog nooit gebruikt. Is dat verschil echt zo groot?quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:33 schreef Scarface2004 het volgende:
Heb eerder een hekel aan Juggernaut/Last Stand mensen...damn he.
Hebben mensen zo weinig vertrouwen in hunzelf?
ik gebruik zelf al 2 prestige's lang stopping power/deep impact.
Ja, denk dat dat wel gaat lukken. Alleen ga ik meteen stoppen als het weer zo kut gaat als zondagavond.quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:42 schreef kanna het volgende:
[..]
Zeg meneer Tim...vanavond knallen?
En ja, granaten zijn kut. Vooral die cooked granaten.
Die last stand mensen moet je gewoon rondjes omheen lopen en ze op het laatste moment door hun hoofd knallen; dat zal ze leren!
Neequote:Op woensdag 5 maart 2008 16:53 schreef Seal_force het volgende:
Als je een extra optie voor je geweer vrijspeeld zoals een geluidsdemper is dat te combineren met en anderen optie die je vrijspeeld? Dus een scoop ofzo?
Search and Destroy spelen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:31 schreef Seal_force het volgende:
Ow oke dat is duidelijk.
Iemand een goed idee om zo snel mogelijk met je punten omhoog te komen?
Ik speel nu zelf al een hele tijd met Stopping Power en Steady Aim. Steady Aim omdat ik van dichtbij meestal vanuit de "heup" schiet want dan kan je een stuk sneller reageren.quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:06 schreef Timmetjuh. het volgende:
[..]
Ik heb Juggernaut eigenlijk nog nooit gebruikt. Is dat verschil echt zo groot?
Zelf gebruik ik meestal stopping power/Extreme condition (ofzo?)
pc, krijgt men nooit voor elkaar op consolequote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:59 schreef Seal_force het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=U6EAAzhcB-shet zal niet waar zijn
Die tering perk waarbij je een granaat laat vallen als je sterftquote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:55 schreef Lyzio het volgende:
Wat bedoelen jullie met MartydomEn dat filmpje is trouwens echt té triest voor woorden!
OH DAT! Dat is vre-se-lijk irritantquote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:02 schreef Frasier het volgende:
[..]
Die tering perk waarbij je een granaat laat vallen als je sterft
Heel die SP mode is vet!quote:Op zondag 9 maart 2008 18:34 schreef Lyzio het volgende:
Boh. De Piggyback Ride is echt een vette mission
Er zijn ook mensen die dit topic lezen en nog niet helemaal door de singleplayer heen zijn.... en bedankt...quote:Op maandag 10 maart 2008 15:27 schreef Lyzio het volgende:
Wow. Dat einde was amazing. Price die je dat pistool aanschuift. Pfjiew, je zou d'r tranen van in je ogen krijgen
What the hell was die bonusmissie?Dat ging toch nergens over
Smoesjes...smoesjesquote:Op maandag 10 maart 2008 09:27 schreef Timmetjuh. het volgende:
[..]
Heel die SP mode is vet!
Hij haalt het alleen niet mij de MP mode![]()
Hebben jullie dat trouwens ook, dat als je teveel Search and Destroy speelt, Team Deathmatch dan om de een of andere reden helemaal niet meer wil lukken?
Ik heb in een gemiddelde Search and Destroy match denk ik ongeveer 7 kills. Vaak kom ik daar in een Team Deathmatch amper nog boven uit, terwijl daar veel meer te killen valt.
Het is een CoD4 topic. Kom op zegquote:Op maandag 10 maart 2008 18:14 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die dit topic lezen en nog niet helemaal door de singleplayer heen zijn.... en bedankt...
spoiler-tags zijn gratis hoor!
Het maakt geen zak uit welke perk dat je gebruikt, een vijand spot je altijd.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:52 schreef Motorhoofd het volgende:
Welke perks gebruiken jullie het meest? Tegenwoordig gebruik ik een silencer op me gun, met de perks: Rocketlaucher, UAV-jammer en matyrdom/last stand. Ik vind deze combinatie wel handig want zo kan je niet door de vijand gespot worden.denk ik
Onzin, met silencer kom je niet als rood puntje op de kaart als je schiet, en met uav jammer zien ze je niet als ze een scan doen. Je bent altijd in het voordeel dus!quote:Op maandag 10 maart 2008 22:12 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Het maakt geen zak uit welke perk dat je gebruikt, een vijand spot je altijd.
Er is ooit een idee geweest om hier op Fok 2 teams samen te stellen die tegen elkaar zouden gaan spelen, maar ook aan toernooien mee zouden gaan doen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:58 schreef rival het volgende:
Echt een geweldig spel.. heb hem nu een weekie ofzo dit is echt tof.
SP maar 3 levels gedaan ofzo en toen ben ik verslaafd geraakt aan de MP. echt stoere maps en er wordt soms goed serieus oorlog gespeeld
wel vervelend als je halo3 gewent bent en steeds reload met R1![]()
maar anyway... bestaat er al een fok clan oid? ik wil er bijik heb meestal meer kills dan deaths dus ben zeker een aanwinst
![]()
Succesquote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:29 schreef rival het volgende:
oke dan doe ik het anders!
ik ga vanavond een clan oprichten... de naam zal wel iets met fok erin zijn (modderfokkers)
wil je hieraan meedoen en ben je niet een totale noob (alsof ik zelf zo een ster ben)
zet dan hier je GT neer en dan maken we er wat van.....
Geef me anders gewoon je GT, voeg ik je toe en kunnen we eens samen knallen... denk dat dat makkelijker werkt.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:29 schreef rival het volgende:
oke dan doe ik het anders!
ik ga vanavond een clan oprichten... de naam zal wel iets met fok erin zijn (modderfokkers)
wil je hieraan meedoen en ben je niet een totale noob (alsof ik zelf zo een ster ben)
zet dan hier je GT neer en dan maken we er wat van.....
GT: prd 299quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Geef me anders gewoon je GT, voeg ik je toe en kunnen we eens samen knallen... denk dat dat makkelijker werkt.
ja kost 800 punten idd.. maar dat is geen 37 euro hoor. voor 6 euro heb je dr 500 volgens mij.Je kunt ze ook in de winkel kopen, maar ook gewoon op marketplace met creditcard.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 14:17 schreef Seal_force het volgende:
Nu heb ik een vraag ik heb me account naam aangemaakt me me eigen naam niet met een game naam nu vind ik dat heel vervelend maar kost dat nou 800 punten om te laten veranderen? En hoe kom ik dan aan die punten? Moet ik die kopen in de winkel of kan je die ook verdienen? Want volgens mijn zijn 1200 punten zo 37 euro.
Vet!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:02 schreef Cyberia18 het volgende:
Alle CoD fanaten die deel 2 net als ik ook grijs hebben gespeeld, Carentan is coming back!![]()
http://www.gametrailers.com/gametrailerstv_player.php?ep=11&ch=4&sd=0
wanneer komen ze? die levels?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:02 schreef Cyberia18 het volgende:
Alle CoD fanaten die deel 2 net als ik ook grijs hebben gespeeld, Carentan is coming back!![]()
http://www.gametrailers.com/gametrailerstv_player.php?ep=11&ch=4&sd=0
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:10 schreef Cyberia18 het volgende:
April 2008.
Beelden van de nieuwe maps![]()
http://media.ps3.ign.com/media/902/902587/vids_1.html
Voor mij wordt het dus niet alleen maar GTA IV volgende maand. Lekker knallen tussendoor op z'n CoD's zeg ik nooit geen nee tegen
nah je bent gek! ik vind ze helemaal geweldig.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:05 schreef Timmetjuh. het volgende:
De huidige maps beginnen nu echt te vervelen..
Nou ja, ik vond ze ook geweldig.. Maar ik heb ze denk ik gewoon te vaak gespeeld ofzo.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:16 schreef rival het volgende:
[..]
nah je bent gek! ik vind ze helemaal geweldig.
ow en voor mensen die moeite hebben met bepaalde challenges maar die wel graag willen halen, cage match! kan je gewoon tegen een vriend 1vs 1 kan je beide je challenges halen
je bedoeld punten neem ik aan? en is dat al een feit dat die maps 800 punten kosten?quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:15 schreef Timmetjuh. het volgende:
800 euro vind ik een beetje teveel voor een paar maps.
Bron: http://www.xboxonly.nl/ni(...)of_the_Year_Edition/quote:Call of Duty 4: Game of the Year Edition zal in april in de winkels liggen tegelijkertijd met het verschijnen van de nieuwe map pack die 800 Live points gaat kosten.
Ik denk niet dat dat gaat gebeuren.quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:49 schreef Scarface2004 het volgende:
Yep schandalig, daarom sla ik die mappen maar over...tenzij ze gratis worden na zoveel weken
Ook niet als ze op de PC wel gratis zijn? En misschien zelfs op de PS3 ook gratis worden?quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:51 schreef rival het volgende:
800 punten vind ik niet te ver gaan als de maps goed zijn!
mwa.. ik kan me er nooit zo druk om maken....quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:28 schreef Timmetjuh. het volgende:
[..]
Ook niet als ze op de PC wel gratis zijn? En misschien zelfs op de PS3 ook gratis worden?
Ik ben in principe elke avond wel online en speel dan vooral Search & Destroy.quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:50 schreef Zinton het volgende:
Zijn hier nog mensen die het spel geregeld online spelen? Ik ga er weer aan beginnen maar heb een hekel aan die "eenzame" potjes waar je wel domination o.i.d. speelt maar waar het eigenlijk gewoon FFA is :s.
Ik speel vooral op donderdag en dinsdagavond en in het weekend ook wel, maar tijdstippen zijn verschillend
Is er al een soort van FOK clan ofzo?
Hoelang duurt een week bij jou?quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:58 schreef rival het volgende:
ik zit doordeweeks ook 9 van de 10 avonden te spelen... (gt: prd 299)
maar meestal team deathmatch....
Dus de ene week speel je doordeweeks 5 dagen en de andere week maar 4quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:43 schreef rival het volgende:
[..]
ik vond 4 van de 5 nog niet voldoende. ik denk ik maak er meteen 2 weken van
oke ik overdrijf!quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:01 schreef Timmetjuh. het volgende:
[..]
Dus de ene week speel je doordeweeks 5 dagen en de andere week maar 4
Niet eerlijkquote:Op donderdag 20 maart 2008 16:06 schreef rival het volgende:
[..]
nu houden jullie op met mij plagen anders wesley snipe ik je door je kop met mijn .50
Nee, bestaat niet.quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:29 schreef Revenge2005 het volgende:
is er al een Serieuze clan van FOK ? of een Funclan
lijkt me wel gaaf om gewoon met mensen van FOk te fraggen
heb een clan opgezet...quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:46 schreef wortel1981 het volgende:
. Een ' echte' clan moet je op een website opzetten (zoals consolegaming.eu)
heb em nog niet eensquote:Op vrijdag 21 maart 2008 08:53 schreef Timmetjuh. het volgende:
[..]
Niet eerlijk![]()
Die heb ik net weer ingeleverd. Ben nu pas level 12 ofzo..
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:40 schreef Edwinuss het volgende:
volgens mij is er niet echt een FOK clan, ik heb wel een aantal mensen in mijn lijst die [FOK] als clantag hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zijn echt moddervette levels![]()
[ Bericht 33% gewijzigd door Harmen1984 op 23-03-2008 22:53:00 ]Xbox Live Gamertag: Harmen84
dan ben je lvl 55, en krijg je de vraag of je weer terug wilt naar 0quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:57 schreef Lyzio het volgende:
Wat voor een "tough choice" moet je eigenlijk maken als je LVL55 reached? Bij INTEL staat dit vaker. Maar wát is die keuze nou?
Heb vaag iets over prestige gehoord ofzoiets?
Het verlengd de replaywaarde van het spel wel flink natuurlijk. Het rank-systeem lokt veel mensen uit om het alleen daarom al te blijven spelen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:32 schreef rival het volgende:
[..]
dan ben je lvl 55, en krijg je de vraag of je weer terug wilt naar 0
dan krijg je een ander icoontje en kan iedereen zien dat je de man bent
dan weer opnieuw beginnen, en dat 10 keer geloof ik
dat zei ik ook toen ik bij de 40 kwam.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:37 schreef Zinton het volgende:
Is bij bijna alle games die een rank-systeem gebruiken. Ik moet de eerste 55 nog halen, maar uiteindelijk probeer ik ook om 10x die 55 aan te tikken
klopt. ik zag jou ook in de room. je staat ook in me friendslist btw.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:21 schreef Def1987 het volgende:
rival, ik zag jouw gisteren in een cod4 game op de 360![]()
DefXtreme is mn gamertag.
paar dagen geleden heb ik ook prestige mode aangezet, maar zonder mn .50 baretta vond ik er niet zoveel aan
ja zelfs die!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:24 schreef Zinton het volgende:
Moet je dan al je challenges ook weer opnieuw gaan halen? Pffff...LEKKERRR!!
Dan denk ik er nog wel ff over na inderdaad
Vond ik eerst ook niet leuk, maar nu ben ik er blij om. Zonder de bonus XP van de challenges duurt het nog veel langer om te promoten steeds. Niemand ziet trouwens welke challenges je wel en niet gehaald hebt, dus dat doe je ook maar een beetje voor jezelf.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:24 schreef Zinton het volgende:
Moet je dan al je challenges ook weer opnieuw gaan halen? Pffff...LEKKERRR!!
Dan denk ik er nog wel ff over na inderdaad
staat er toch tussenquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:39 schreef wortel1981 het volgende:
Mijne is WortelDFH1981
quote:Call of Duty 4 een monstersucces online
Enkele maanden geleden verscheen Infinity Wards Call of Duty 4 op de PC, de PlayStation 3 en de Xbox 360. De drie versies verkochten samen meer dan zeven miljoen exemplaren en miljoenen spelers genieten online van het spel.
Infinity Ward meldt vandaag dat de game ook online een immens succes is, op de Xbox 360 alleen al spelen dagelijks 1,3 miljoen mensen online met Call of Duty 4. Producer Mark Rubin vergelijkt dit met Halo 3 dat dagelijks maar 854.000 tot een miljoen spelers haalt. En dat zijn dan alleen maar de Xbox 360 cijfers. Infinity Ward heeft geen concrete cijfers voor de PlayStation 3 en de PC, maar op de PlayStation 3 zijn de cijfers monsterlijk hoog. Call of Duty 4 verslaat elke andere game op het systeem.
ikke dit weekend voor het eerst gedaan!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:16 schreef Rossdale het volgende:
Prestige mode weiger ikWat boeit mij zo'n badge nou
Ik wil gewoon alle wapes etc unlocked hebben.
quote:Uitstel Call of Duty 4 mappakket
In 2007 kwam Infinity Ward met Call of Duty 4, een game die op alle vlakken een succes was. De game was één van de best scorende titels en één van de best verkopende. Uitgever Activision speelt in op dit succes met vier nieuwe maps.
Deze zouden origineel deze week verschijnen op de Xbox Live Marketplace, maar Activision heeft ze nu uitgesteld tot 10 april. Hierdoor verschijnt de PlayStation 3 versie van de maps ten vroegste op 1 mei. De PC maps hebben nog altijd geen datum. Een reden voor het uitstel werd niet gegeven.
http://www.firingsquad.com/news/newsarticle.asp?searchid=20240quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:15 schreef Scarface2004 het volgende:
1 april
Hope so, bij Gears werd je er gewoon uitgeflikkerdquote:Op maandag 31 maart 2008 17:24 schreef Platina het volgende:
die krijg je dan niet, lijkt mij tenminste dat ze die restricties opstellen.
daar noem je me ook een dramaspel.quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:42 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Hope so, bij Gears werd je er gewoon uitgeflikkerd
Dat zijn geen grappenquote:Op dinsdag 1 april 2008 12:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.firingsquad.com/news/newsarticle.asp?searchid=20240
quote:
quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:27 schreef CypressHigh het volgende:
die 800 punten ,
zijn dat dezelfde punten als je krijgt met het behalen van achievements ??
ik hoop dat je gelijk hebt.quote:Op donderdag 3 april 2008 15:27 schreef IedeK. het volgende:
Volgensmij toch wel vandaag:
Heb even gezocht en de officiele sites zeggen toch echt vandaag/morgen
http://iamfourzerotwo.com(...)ety-map-pack-re-cap/
http://www.xbox.com/en-CA(...)lofduty4/mappack.htm
Als je bij dat artikel naar de datum kijkt, wordt het wel een beetje verdacht.quote:Op donderdag 3 april 2008 15:33 schreef rival het volgende:
[..]
ik hoop dat je gelijk hebt.
http://www.firingsquad.com/news/newsarticle.asp?searchid=20240
klopt, die discussie ging hier ook..quote:Op donderdag 3 april 2008 15:36 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Als je bij dat artikel naar de datum kijkt, wordt het wel een beetje verdacht.
geen eens hardcore?????quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:21 schreef Seal_force het volgende:
Er is inderdaad update geweest voor cod4 , want er staat nu in je lijsje ook downloads maps, ook staan onder in je lijst met wat je wilt spelen bij deatchmatch,team deatchmatch enz. ook team deatchmatch voor de nieuwe mappen en object . Dus voor de nieuwe mappen zijn maar 2 speltypes. En de mappen zijn er nu nog niet, want je kan wel download maps aanklikken maar dan zijn je alleen informatie en hoeveel punten je heb je kan verder nog niks downloaden.
Bonuspuntjes omdat je de nieuwe maps zo snel hebt binnengehaaldquote:Op vrijdag 4 april 2008 17:48 schreef markthemen het volgende:
Vind chinatown en die televisiestudio erg vet.. de rest niet gespeeld, bij creek maar op de veto knop gedrukt houdt niet zo van snipe levels
weten jullie trouwens waarom ik bij TD 20 exp punten per kill krijg![]()
Het zijn er 4. Killhouse is de vierde.quote:Op zondag 6 april 2008 15:37 schreef Kevanovitch het volgende:
Ik dacht dat er 4 maps zouden komen, maar tot nu toe heb ik er maar 3 gespeeld. Iemand die mij kan vertellen of het er daadwerkelijk maar drie zijn?
Ik heb hem met 3 vrienden in een Custom match gespeeld. Best grappig level, vooral als je met z'n allen met een shotgun gaat rondrennenquote:Op maandag 7 april 2008 08:35 schreef rival het volgende:
de nieuwe maps zijn echt tof!!
heb alleen die kleine in dat trainingsgebouw nog niet gespeeld... die is het hele weekend niet voorbij gekomen ??
heb een nieuwe gamertag... DriftKing NL
ik zou ook zeker een shotgun nemen, meer dan 2 meter afstand is er niet!quote:Op maandag 7 april 2008 09:46 schreef Timmetjuh. het volgende:
[..]
Ik heb hem met 3 vrienden in een Custom match gespeeld. Best grappig level, vooral als je met z'n allen met een shotgun gaat rondrennen
jammer... had die chaos wel willen zien met team deathmatch!quote:Op maandag 7 april 2008 11:21 schreef Gupje het volgende:
De map killhouse kun je alleen spelen met cave match en team tactical!
Maar volgens mij worden de mappen deze week ingeleid in de gewone game's, dus denk dat je hem dan wel kan tegen komen.quote:Op maandag 7 april 2008 11:29 schreef rival het volgende:
[..]
jammer... had die chaos wel willen zien met team deathmatch!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is dan weer jammer.
quote:Op maandag 7 april 2008 11:43 schreef wortel1981 het volgende:waarom jammer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is dan weer jammer.
drom snap ik het niet... je krijgt toch juist dubbel??quote:Op maandag 7 april 2008 14:44 schreef wortel1981 het volgende:
[..]
Minder punten.......op 10 kills scheelt het toch al 100xp punten, dus tel uit je winst.
Ja maar dat was alleen dit weekend (zie spoiler), dus daarom vind ik het jammer, van mij had het nog wel even mogen duren.quote:Op maandag 7 april 2008 15:05 schreef rival het volgende:
[..]
drom snap ik het niet... je krijgt toch juist dubbel??
goeiemorgen rival, het kwartje is gevallen hoorquote:Op maandag 7 april 2008 15:30 schreef wortel1981 het volgende:
[..]
Ja maar dat was alleen dit weekend (zie spoiler), dus daarom vind ik het jammer, van mij had het nog wel even mogen duren.
Steady Aim verbeterd volgens mij alleen maar het richten vanuit de heup, dus niet als je met bijv. een Red Dot aan het richten bent. Ik heb het in ieder geval nooit op mijn rifle gezet. AK47 + Red Dot for the win. Ik wil die G36C ook met Red Dot, maar dan moet ik eerst een barrack daar voor voltooien, en daar heb ik echt geen zin inquote:Op maandag 7 april 2008 14:03 schreef Platina het volgende:
Vind Creek niet echt een super map, kutbomen man zie amper wat.
China was na ff wennen wel ok, alleen erg groot doolhof gehalte.
Broadcast is een vette map, komt ook groot over op mij zeg.
Mjah zeker aanvulling op bestaande maps, kan voorlopig wel weer eventjes vooruit.
nog klein vraagje, als je met een assault rifle speelt, loont het dan om Steady Aim te pakken ipv Bullet Penetration? heb met beiden gespeeld, maar heb het idee dat Steady Aim beter is? iemand die er meer vanaf weet?
4 uur ben ik online (Ze Germans1944)quote:Op woensdag 9 april 2008 14:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
Misschien om een uur of 4..... nu leren voor tentamen
overkill met een M4 en de .50quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:42 schreef Lyzio het volgende:
Overkill Perk pwned.
G36C + Red Dot / AK-47 + Red Dot
M4 + Red Dot / M60E4 + Red Dot
M60E4 + Red Dot / R700
De boooooom.
quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:15 schreef Harmen1984 het volgende:
Gisteren een nieuw PR, 17 kills in 1 potje TDM.![]()
Ja ik heb het spel pas een paar weken![]()
Stuk of 10 deaths. Het was in Bloc, waar ik normaal een teringhekel aan heb. Maar nu gingen ze met 2 of 3 man tegelijk neerquote:Op dinsdag 15 april 2008 11:27 schreef rival het volgende:
[..]
netjes! maar hoeveel deaths?
dat zie je zovaak.. een kereltje die met 20 kills bovenaan staat, maar zelf wel 19 keer is vermoord... en maar schreeuwen hoe goed hij is en de rest slecht....
dan heb je maarliefst 10 punten gescoord voor je team.... want de tegenpartij heeft dankzij hem ook 190 punten.
ik probeer er gewoon voor te zorgen dat ik meer kills dan deaths heb.... en dat lukt me ook meestal! dan heb ik het idee dat ik goed bezig ben voor het team
als ik maar 4 kills maak maar zelf niet dood ga... bezorg ik het team meer punten dan die 19-20 persoon.
Free for all vind ik lastig, omdat je geen cover meer hebt van teamgenoten. Je moet echt 360 graden in de gaten houden voor tegenstanders.quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:32 schreef Def1987 het volgende:
Daarom ben ik overgestapt op free-for-all. Echt heerlijk om daar met constant 25-4 te winnen
quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:32 schreef Def1987 het volgende:
Ik word ook zo gek van zulke gasten. Al zoveel potjes verloren door zulke personen. Constant scores van 25-23 en dan verliezen we elke keer met 750-740.![]()
Ondertussen al ruim 300 potjes verloren tegen de 280 winst ( zo uit mn hoofd ).
Daarom ben ik overgestapt op free-for-all. Echt heerlijk om daar met constant 25-4 te winnen
als je zo een pot speeld voel je je soms net rambo hequote:Op dinsdag 15 april 2008 11:44 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Stuk of 10 deaths. Het was in Bloc, waar ik normaal een teringhekel aan heb. Maar nu gingen ze met 2 of 3 man tegelijk neer
We've got a winner!quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:18 schreef Def1987 het volgende:
Is dat de streak die je ziet bij leaderboards en dan bij kills(?).
Die staat bij mij nu op 27
klopt er zitten inderdaad wat foutjes in. wat ik ook wel eens meemaak is dat ik net naast mijn tegenstander mik en dat ie toch geraakt blijkt te zijn door mij. En andersom dat ik echt mijn reddot op hem gericht heb maar dat ik hem toch niet raak. ik zie ook wle eens in de herhaling dat als ze mij te pakken hebben genomen dat ik eigenlijk nooit geraakt zou kunnen zijn, maar goed het blijft verslavend.quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:20 schreef Def1987 het volgende:
knip
Het word tijd voor deeltje 5 volgensmij.
de meningen verschillen, ik zeg een duideklijke ja!quote:Op maandag 21 april 2008 01:03 schreef warchaser44 het volgende:
mijn record is volges mij 33
maar ff ontopic.. zijn die maps de moeite ward ?
quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:20 schreef Def1987 het volgende:
Kga me steeds meer ergeren aan cod4. Elke keer respawnen voor een enemy waardoor je onnodig doodgaat en minder tijd hebt per game om kills te maken.
Creek is mooi maar echt wel een sniperveld .. dat is toch die 2 heuvels tov van elkaar?quote:Op maandag 21 april 2008 10:06 schreef rival het volgende:
[..]
de meningen verschillen, ik zeg een duideklijke ja!
vooral creek en euhmmm dat tv station.. die zijn echt super!
Een "bekende" vermoorden blijft toch leuker dan een random online persoonquote:Op maandag 21 april 2008 20:05 schreef Bastard het volgende:
Whehe Driftking je had me mooi een paar keer dat laatste potje..
Ik had jou een paar keer op Bog
Maar mn connectie deed raar.. ik kon geen potjes meer ingaan, werd er weer uitgegooid ook
Doe dan gelijk op Veteran, daar krijg je nog achievements voor. Als je eerst alles op de makkelijke doet en daarna Hardened, dan zul je hierna waarschijnlijk geen zin meer hebben om wéér alles te gaan doen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:29 schreef Harmen1984 het volgende:
Ben gisteren maar de SP op een stapje hoger gaan doen (Hardened)
Klopt, speel meestal met friends dan tegen friends, maar het was zeker lachen om tegen elkaar te vechtenquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:24 schreef rival het volgende:
[..]
Een "bekende" vermoorden blijft toch leuker dan een random online persoon![]()
ja wat een gezeik gisteren.. ben op een gegeven moment maar private gegaan......
ik speel alleen maar hardcore team....quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Klopt, speel meestal met friends dan tegen friends, maar het was zeker lachen om tegen elkaar te vechten
Speel alleen sporadisch maar hardcore.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |