Deel 1: [Xbox 360] Call of Duty 4: Modern Warfarequote:1. Cyberia - TECNOMIC NL
2. Trigalti - Trigalti1
3. viezerdt - Ltfocus
4. Morpheus2002 - Morpheus1412
5. Gupje - Gupje
6. Nick-GizMo - Nick GizMo
7. s0ul1991 - s0ulreaver231
8. Retarded - NL Superman
9. Koentje3 - Kaanes Anus
10. hollander172 - hollander172
11. IedeK. - Iede Klaas
12. Timmetjuh. - Buffeltjuh
13. Dronkeykong- SHIFTY AFCA
14. -En4cer- - EN4 360
15. Leonos - zmokerz
16. Rossdale - Rossdale
17. Egg-bird - Eggbird
18. ........?
Mooi nu kan ik weer verder waar ik in december mee gestopt was.quote:Xbox 360 patch voor Call of Duty 4 bijna beschikbaar
Eindelijk is hij af, de patch voor Call of Duty 4: Modern Warfare. Maar voordat je in extase naar je Xbox 360 sprint zal ik je teleur moeten stellen, Microsoft moet de patch eerst nog even goedkeuren voordat hij uiteindelijk downloadbaar is.
De patch belooft een bijzondere te worden en rekent af met vele online ergernissen. Zo zal er een verbeterde killcam komen, waarbij je de weg van de door jou opgevangen granaat letterlijk zal kunnen volgen (hetzelfde geldt voor airstrikes en rocketlaunchers). Ook zullen de snipers aangepast worden waardoor mensen nu ook daadwerkelijk doodgaan wanneer je op ze schiet, Infinity Ward was het blijkbaar met mij eens dat dit namelijk wel handig is bij een 'schietspel'. De spectatorcamera zal ook een kleine update krijgen waardoor je nu door de ogen van de gebruiker (first person view) kan kijken, daarbij is het nu mogelijk zelf de camera te draaien.
Mocht je gek worden van die tergend irritante Amerikanen, de toegevoegde 'quickmute' optie (bekend van Halo 3) moet uitkomst gaan bieden en zal ze direct het zwijgen opleggen. Last but not least zal voortaan de server gewoon doorgaan wanneer de oprichter het potje verlaat. Voorheen was het zo dat het potje onmiddelijk werd stopgezet, wat nogal irritant werd.
Wanneer de patch nu precies verschijnt is nog niet bekend, maar je kunt er gerust van uitgaan dat dit zeer binnenkort is. Over de PS3 patch is net zo min bekend wanneer deze uitkomt, maar dit zal later zijn dan de Xbox 360 patch.
Voeg je wel toequote:Op donderdag 14 februari 2008 22:26 schreef keijz het volgende:
Zit op rank 29 ofzo nu, nickname is keijzz
Is goed hoorquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kan ik je dan eens mooi afblaffen
En me steady aim.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Vergeet je beste scope niet te equippen.
ja zelfde probleem gehad. steeds die errorquote:Op maandag 25 februari 2008 07:27 schreef wortel1981 het volgende:
Hebben jullie vrijdagavond ook zulke problemen gehad?
Bij mij zaten er telkens haperingen in en kon geen matches vinden, ben er na een halfuur maar mee gekapt.
Het hoogste level dat je kunt bereiken is level 55. Heb je dit bereikt, kun je kiezen voor de prestige mode. Dan worden al je behaalde perks, wapens en dergelijke gereset en wordt je weer level 1. Je krijgt wel een speciaal icoontje dat aantoont dat je de prestige mode behaald hebt. Dit kun je in totaal tien keer doen.quote:Op maandag 25 februari 2008 09:38 schreef Zinton het volgende:
Wat houd dat prestige mode nu eigenlijk in? Ik speel het spel nu denk ik ongeveer 4 uur online en heb onbewust wat challenges gehaald en dingen unlocked, ben nu level 14 btw en ben dit nog niet tegengekomen ofzo![]()
Is die patch ook al uit trouwens?
Het was gezellig gisterenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:37 schreef Timmetjuh. het volgende:
Na een paar weken afgekicked te zijn ben ik nu toch weer flink aan de slag. Ik ben nu prestige 3 level 8 volgens mij..
ik ook niet en ik denk dat hij de deur zo langzamerhand maar eens uit moet gaan via het ruiltopic...quote:
lolquote:
Het is dat ik het deze week druk heb (verbouwing kamer) maar volgende week zal ik je ass even whipenquote:
haha, nu al smoesjes !quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het is dat ik het deze week druk heb (verbouwing kamer) maar volgende week zal ik je ass even whipen
eeh nee toevallig nietquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Liep jij toevallig ook veel te fraggen in Gears of War?.
Ja.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:45 schreef jorienvdherik het volgende:
de patch is er nu toch ?
Ja waar blijf je nouquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Damn ik moet dit spel maar weer eens gaan oppakken
ja die kwam gister uitquote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:28 schreef Seal_force het volgende:
Is er al een patch trouwens of enige updates voor cod4 voor de xbox 360?
Deze week kom ik niet aan spelen toe ivm mijn kamer (verbouwing).quote:
Ik blijf toch fan van de red dotquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:57 schreef Frasier het volgende:
Na de patch is de ACOG-scope eindelijk goed bruikbaar
Haha die blijf ik echt gebruikenquote:Op maandag 3 maart 2008 23:01 schreef Frasier het volgende:
Ik blijf me kapot ergeren aan de vele Martydom-gebruikers. Mensen grow up.
haha dat jij niet leert om ze te ''ontlopen''quote:Op maandag 3 maart 2008 23:01 schreef Frasier het volgende:
Soms kan je gewoon niet meer op tijd wegrennen. Ik snap niet waarom ze dat ding er niet uithalen.quote:Op maandag 3 maart 2008 23:30 schreef Scarface2004 het volgende:
Kom zeg, trap je daar nog steeds in?
Maar goed, die ACOG scope schiet niet echt lekker.
Ik weet niet hoe hij hiervoor was, maar red dot schiet IMO veel beter.
Dan vind ik dat ze granaten in het algemeen eruit moeten halen. Ik erger me namelijk veel meer aan de 'random' grenades. Helemaal nu de killcam ook de granaten volgt. Dan zie je pas hoe ver iemand vaak van je af staat..quote:Op maandag 3 maart 2008 23:01 schreef Frasier het volgende:
Zeg meneer Tim...vanavond knallen?quote:Op woensdag 5 maart 2008 08:37 schreef Timmetjuh. het volgende:
[..]
Dan vind ik dat ze granaten in het algemeen eruit moeten halen. Ik erger me namelijk veel meer aan de 'random' grenades. Helemaal nu de killcam ook de granaten volgt. Dan zie je pas hoe ver iemand vaak van je af staat..
Ik heb Juggernaut eigenlijk nog nooit gebruikt. Is dat verschil echt zo groot?quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:33 schreef Scarface2004 het volgende:
Heb eerder een hekel aan Juggernaut/Last Stand mensen...damn he.
Hebben mensen zo weinig vertrouwen in hunzelf?
ik gebruik zelf al 2 prestige's lang stopping power/deep impact.
Ja, denk dat dat wel gaat lukken. Alleen ga ik meteen stoppen als het weer zo kut gaat als zondagavond.quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:42 schreef kanna het volgende:
[..]
Zeg meneer Tim...vanavond knallen?
En ja, granaten zijn kut. Vooral die cooked granaten.
Die last stand mensen moet je gewoon rondjes omheen lopen en ze op het laatste moment door hun hoofd knallen; dat zal ze leren!
Neequote:Op woensdag 5 maart 2008 16:53 schreef Seal_force het volgende:
Als je een extra optie voor je geweer vrijspeeld zoals een geluidsdemper is dat te combineren met en anderen optie die je vrijspeeld? Dus een scoop ofzo?
Search and Destroy spelen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:31 schreef Seal_force het volgende:
Ow oke dat is duidelijk.
Iemand een goed idee om zo snel mogelijk met je punten omhoog te komen?
Ik speel nu zelf al een hele tijd met Stopping Power en Steady Aim. Steady Aim omdat ik van dichtbij meestal vanuit de "heup" schiet want dan kan je een stuk sneller reageren.quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:06 schreef Timmetjuh. het volgende:
[..]
Ik heb Juggernaut eigenlijk nog nooit gebruikt. Is dat verschil echt zo groot?
Zelf gebruik ik meestal stopping power/Extreme condition (ofzo?)
pc, krijgt men nooit voor elkaar op consolequote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:59 schreef Seal_force het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=U6EAAzhcB-shet zal niet waar zijn
Die tering perk waarbij je een granaat laat vallen als je sterftquote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:55 schreef Lyzio het volgende:
Wat bedoelen jullie met MartydomEn dat filmpje is trouwens echt té triest voor woorden!
OH DAT! Dat is vre-se-lijk irritantquote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:02 schreef Frasier het volgende:
[..]
Die tering perk waarbij je een granaat laat vallen als je sterft
Heel die SP mode is vet!quote:Op zondag 9 maart 2008 18:34 schreef Lyzio het volgende:
Boh. De Piggyback Ride is echt een vette mission
Er zijn ook mensen die dit topic lezen en nog niet helemaal door de singleplayer heen zijn.... en bedankt...quote:Op maandag 10 maart 2008 15:27 schreef Lyzio het volgende:
Wow. Dat einde was amazing. Price die je dat pistool aanschuift. Pfjiew, je zou d'r tranen van in je ogen krijgen
What the hell was die bonusmissie?Dat ging toch nergens over
Smoesjes...smoesjesquote:Op maandag 10 maart 2008 09:27 schreef Timmetjuh. het volgende:
[..]
Heel die SP mode is vet!
Hij haalt het alleen niet mij de MP mode![]()
Hebben jullie dat trouwens ook, dat als je teveel Search and Destroy speelt, Team Deathmatch dan om de een of andere reden helemaal niet meer wil lukken?
Ik heb in een gemiddelde Search and Destroy match denk ik ongeveer 7 kills. Vaak kom ik daar in een Team Deathmatch amper nog boven uit, terwijl daar veel meer te killen valt.
Het is een CoD4 topic. Kom op zegquote:Op maandag 10 maart 2008 18:14 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die dit topic lezen en nog niet helemaal door de singleplayer heen zijn.... en bedankt...
spoiler-tags zijn gratis hoor!
Het maakt geen zak uit welke perk dat je gebruikt, een vijand spot je altijd.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:52 schreef Motorhoofd het volgende:
Welke perks gebruiken jullie het meest? Tegenwoordig gebruik ik een silencer op me gun, met de perks: Rocketlaucher, UAV-jammer en matyrdom/last stand. Ik vind deze combinatie wel handig want zo kan je niet door de vijand gespot worden.denk ik
Onzin, met silencer kom je niet als rood puntje op de kaart als je schiet, en met uav jammer zien ze je niet als ze een scan doen. Je bent altijd in het voordeel dus!quote:Op maandag 10 maart 2008 22:12 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Het maakt geen zak uit welke perk dat je gebruikt, een vijand spot je altijd.
Er is ooit een idee geweest om hier op Fok 2 teams samen te stellen die tegen elkaar zouden gaan spelen, maar ook aan toernooien mee zouden gaan doen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:58 schreef rival het volgende:
Echt een geweldig spel.. heb hem nu een weekie ofzo dit is echt tof.
SP maar 3 levels gedaan ofzo en toen ben ik verslaafd geraakt aan de MP. echt stoere maps en er wordt soms goed serieus oorlog gespeeld
wel vervelend als je halo3 gewent bent en steeds reload met R1![]()
maar anyway... bestaat er al een fok clan oid? ik wil er bijik heb meestal meer kills dan deaths dus ben zeker een aanwinst
![]()
Succesquote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:29 schreef rival het volgende:
oke dan doe ik het anders!
ik ga vanavond een clan oprichten... de naam zal wel iets met fok erin zijn (modderfokkers)
wil je hieraan meedoen en ben je niet een totale noob (alsof ik zelf zo een ster ben)
zet dan hier je GT neer en dan maken we er wat van.....
Geef me anders gewoon je GT, voeg ik je toe en kunnen we eens samen knallen... denk dat dat makkelijker werkt.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:29 schreef rival het volgende:
oke dan doe ik het anders!
ik ga vanavond een clan oprichten... de naam zal wel iets met fok erin zijn (modderfokkers)
wil je hieraan meedoen en ben je niet een totale noob (alsof ik zelf zo een ster ben)
zet dan hier je GT neer en dan maken we er wat van.....
GT: prd 299quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Geef me anders gewoon je GT, voeg ik je toe en kunnen we eens samen knallen... denk dat dat makkelijker werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |