abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62656908
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 22:37 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ach, dan weet je weer hoe goed EA deze franchise kent.
Formule nu: FMV met babes en kutgameplay met fantasy unit rechtstreeks uit een pokemonserie gekropen.
Die units zien er inderdaad vreselijk uit. Dan is Tiberium Wars nog een serieus spel.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 23:53:12 #202
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_62657156
waarom bestaat EA nog

westwood
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_62658567
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 15:30 schreef mschol het volgende:

[..]

ik heb de beta gespeeld...
triest, diep triest imho...

kon mij welgeteld 20 minuten boeien..
In 20 minuten kun je de game ook niet echt goed checken eh. De SP van RA3 lijkt mij juist weer enorm leuk deze keer. De game neemt zichzelf absoluut niet serieus en het zijn idd flinke tieten en korte rokjes, maar who cares. Dat had je in RA2 ook al (ik herinner me nog een bepaalde eindscene...).

Multiplayer was in de beta vrij goed. Het is een stuk beter dan CNC3, hoewel het beter gekund had. Ik ga me er iig wel eventjes mee vermaken. Ow, dat gezaag over die AI.... Wie speelt er nou skirmish dan, ga dan online .
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 23:41 schreef pberends het volgende:

[..]

Die units zien er inderdaad vreselijk uit. Dan is Tiberium Wars nog een serieus spel.
Die units zien eruit zoals het spel bedoelt is, absoluut niet serieus of realistisch, gewoon onzin en lang leve de lol.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
pi_62658918
Net weer een tijdje ra1 gespeeld... Als je daar een zooi tanks een basis instuurt schieten ze echt alles wat beweegt kapot Dat heb ik gemist in de andere delen behalve TS.. Is dit is RA3 ook weer terug? Of weer net zo bagger als C&C 3 dat je alles aan moet sturen?
O+ BlaBlub O+
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 01:48:00 #205
217719 Klautje
IK KOM HIER OM TE HATEN GEK
pi_62659091
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 01:33 schreef neggix het volgende:
Net weer een tijdje ra1 gespeeld... Als je daar een zooi tanks een basis instuurt schieten ze echt alles wat beweegt kapot Dat heb ik gemist in de andere delen behalve TS.. Is dit is RA3 ook weer terug? Of weer net zo bagger als C&C 3 dat je alles aan moet sturen?
Daar heb je het al. En dat was dus wel in alle games. Of althans, de die ik gespeeld heb, en dat is vanaf Tiberian Sun.
© Bafnek
pi_62659473
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 01:48 schreef Klautje het volgende:

[..]

Daar heb je het al. En dat was dus wel in alle games. Of althans, de die ik gespeeld heb, en dat is vanaf Tiberian Sun.
Nou, hier blijven ze altijd beetje dom staan en nergens op schieten, zelfs als ze beschoten worden.... Vooral RA2 was hier goed in, helemaal niets doen....
O+ BlaBlub O+
pi_62660383
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 23:53 schreef beertenderrr het volgende:
waarom bestaat EA nog

westwood
Piraterij. Get used to it. "Kleine bedrijven" kunnen het niet meer overleven, en je moet tegenwoordig steeds groter zijn om winst te kunnen maken en je medewerkers te kunnen betalen. Straks hebben we een paar grote uitgevers die teveel te zeggen hebben bij de ontwikkeling van een spel. En zij willen geen risico...
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 08:48:31 #208
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_62660439
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 22:20 schreef raaavi het volgende:

[..]

ik dan bij freerecordshop
Krijg je daar ook de premium edition voor 55 euro?
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_62661055
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 08:34 schreef Pheno het volgende:

[..]

Piraterij. Get used to it. "Kleine bedrijven" kunnen het niet meer overleven, en je moet tegenwoordig steeds groter zijn om winst te kunnen maken en je medewerkers te kunnen betalen. Straks hebben we een paar grote uitgevers die teveel te zeggen hebben bij de ontwikkeling van een spel. En zij willen geen risico...
Rot toch op man. C&C series zijn een van de bestverkochte games ooit. Piraterij .
pi_62661426
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 10:04 schreef pberends het volgende:

[..]

Rot toch op man. C&C series zijn een van de bestverkochte games ooit. Piraterij .
Echt lezen kun je niet he? Wat snap je niet aan het woord geen risico nemen?
C&C is een zekere, fifa blijkbaar ook. Zullen we ooit een echt orgineel spel zien?

Maar deze laat ik iig aan me voorbij gaan, mij te puberaal. Hopelijk maken ze ooit een oldschool RTS, met normale units. Zoals RA ooit begon. Vroegah was alles beter

[ Bericht 18% gewijzigd door Pheno op 25-10-2008 10:33:54 ]
pi_62661581
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 10:27 schreef Pheno het volgende:

[..]

Echt lezen kun je niet he? Wat snap je niet aan het woord geen risico nemen?
C&C is een zekere, fifa blijkbaar ook. Zullen we ooit een echt orgineel spel zien?

Maar deze laat ik iig aan me voorbij gaan, mij te puberaal. Hopelijk maken ze ooit een oldschool RTS, met normale units. Zoals RA ooit begon. Vroegah was alles beter
Mijn excuses, tis nog vroeg .

Opzich vind ik het geen enkel probleem dat ze gameseries uitmelken, maar maak dan ook gewoon goede games.
pi_62661629
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 10:37 schreef pberends het volgende:

[..]

Mijn excuses, tis nog vroeg .

Opzich vind ik het geen enkel probleem dat ze gameseries uitmelken, maar maak dan ook gewoon goede games.
Nou ja, gelukkig is er nog licht aan de horizon: starcraft 2
Ook een vervolg, ook fantasy, maar een stuk toffer. het past ook in hun setting, niet dit geforceerde "wat zullen we nu verzinnen zodat we weer babes kunnen uitnodigen voor de FMV".
pi_62661768
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 10:39 schreef Pheno het volgende:

[..]

Nou ja, gelukkig is er nog licht aan de horizon: starcraft 2
Ook een vervolg, ook fantasy, maar een stuk toffer. het past ook in hun setting, niet dit geforceerde "wat zullen we nu verzinnen zodat we weer babes kunnen uitnodigen voor de FMV".
Tja, eigenlijk boeien die FMW's me helemaal niet. Daar zit een hoop moeite en geld in, maar je bekijkt die filmpjes in principe maar 1 keer. 99% van de tijd gaat als het een goede C&C is gewoon in het spel zelf zitten. Dat ze er weer allerlei babes in proberen te flikkeren is puur om het spel beter te laten verkopen. Maar als het spel zelf gewoon goed is verkoopt het zichzelf wel.
pi_62662200
Ik speel nog dagelijks RA2, alleen als ik nu naar de screens kijk heb je bij RA3 toch weinig overzicht? De tanks zijn super groot, je 'zit' er ver ingezoomd en alles lijkt wat trager te gaan. Mensen die dit ook zien/denken?
pi_62662228
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 11:08 schreef FastFox91 het volgende:
Ik speel nog dagelijks RA2, alleen als ik nu naar de screens kijk heb je bij RA3 toch weinig overzicht? De tanks zijn super groot, je 'zit' er ver ingezoomd en alles lijkt wat trager te gaan. Mensen die dit ook zien/denken?
de weinig overzicht klacht had ik sinds generals al
pi_62662424
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 11:09 schreef mschol het volgende:

[..]

Echt te treurig dat ze daar nog steeds niks aan gedaan hebben. Ze kunnen een voorbeeld nemen aan Supreme Commander, dat is pas uitzoomen. Maar nee, in plaats daarvan blijven ze gebruik maken van die antieke Sage-engine. Mag toch hopen dat ze dat ding nu echt definitief bij het grof vuil gaan zetten.
pi_62662636
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 11:09 schreef mschol het volgende:

[..]

Ok.
Ik ben niet zo'n gamer die alle games speelt. Gewoon periodes dat ik helemaal niet game en soms een nieuw spelletje probeer, maar kom dan altijd terug op RA2. Maar ik dacht gewoon dat dit een soort van 'action-mode' zou zijn ofzo.
pi_62662824
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 11:19 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Echt te treurig dat ze daar nog steeds niks aan gedaan hebben. Ze kunnen een voorbeeld nemen aan Supreme Commander, dat is pas uitzoomen. Maar nee, in plaats daarvan blijven ze gebruik maken van die antieke Sage-engine. Mag toch hopen dat ze dat ding nu echt definitief bij het grof vuil gaan zetten.
er hoeft niet perse van engine veranderd te worden lijkt mij.. moet prima mogelijk zijn om gewoon verder uit te kunnen zoemen met een leuke patch..
pi_62662984
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 11:42 schreef mschol het volgende:

[..]

er hoeft niet perse van engine veranderd te worden lijkt mij.. moet prima mogelijk zijn om gewoon verder uit te kunnen zoemen met een leuke patch..
Dat laatste zou je verwachten, maar dan zouden ze het mijns inziens toch allang een keer gedaan hebben. Verder las ik dat de pathfinding nou ook niet echt helemaal 100% is bij dit spel. Ik heb dus een beetje het idee dat deze engine op sommige punten al een beetje over zijn eigen grenzen is gegaan. Kortom, naar mijn idee kunnen ze beter aan een SAGE II-engine beginnen om de huidige tekortkomingen eens een keer aan te pakken.
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 12:06:11 #220
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_62663276
Dit spel word/is zo slecht he

Heb die beta (eigenlijk gewoon een demo) gespeeld en kan je zeggen dat als je de haren uit je kop wilt trekken je deze shit moet scoren. Dezelfde connectie / out of sync lag die er al sinds RA2/Generals online in zit, wat een grap
Die semi grappige cartoon stijl doet de RA serie geen er aan Achterlijke transformer units die de chinezen hebben, tanks die in helicopters veranderen

Competitief word dit spel ook niet, wie als eerste rushed wint en zo win je van alle lollernoobs
Op elke fokker past een bril.
pi_62663560
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 12:06 schreef Catch_me het volgende:
Dit spel word/is zo slecht he

Heb die beta (eigenlijk gewoon een demo) gespeeld en kan je zeggen dat als je de haren uit je kop wilt trekken je deze shit moet scoren. Dezelfde connectie / out of sync lag die er al sinds RA2/Generals online in zit, wat een grap
Die semi grappige cartoon stijl doet de RA serie geen er aan Achterlijke transformer units die de chinezen hebben, tanks die in helicopters veranderen

Competitief word dit spel ook niet, wie als eerste rushed wint en zo win je van alle lollernoobs
de hele c&c serie was rushen=overwinning
daarom speel ik niet online, ik haat rushen...
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 12:25:36 #222
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_62663623
Ze hadden daarom beter zoiets als Company of Heroes kunnen doen, gelimiteerde resources en 100 x dezelfde tank spammen heeft geen zin.
Op elke fokker past een bril.
pi_62664351
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 12:22 schreef mschol het volgende:

[..]

de hele c&c serie was rushen=overwinning
daarom speel ik niet online, ik haat rushen...
Of inbunkeren en wie het eerste zijn 10 super weapons afgevuurd heeft
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 13:39:20 #224
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_62664939
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_62666151
quote:
Die C&C1 atoombom is geweldig, meteen hele basis naar de klote .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')