nieuwe EA ID aangemaakt onder mijn login, zelfde probleem...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:20 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Nieuwe gebruikersnaam registreren?
zover ik weet gebruiken ze die ookquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:41 schreef Klautje het volgende:
Veel te Japans wat mij betreftZe moeten gewoon de C&C3 engine gebruiken
Jep ze gebruiken nog steeds de SAGE engine van Generals. Deze gebruikte C&C3 ook.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 06:51 schreef mschol het volgende:
[..]
zover ik weet gebruiken ze die ookalleen is het design e.d heel anders
Anti? Vond die Russen juist de meest brute!quote:ook al was het gruwelijk anticommunistisch
Ja, bekijk de tussenfilmpjes van RA1 maar, 'how long did it take the gas to work' 'the children were terminated in less then 15 seconds, the adults took longer, 18 to 42 seconds' 'enough begin full production gas'quote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:50 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Jep ze gebruiken nog steeds de SAGE engine van Generals. Deze gebruikte C&C3 ook.
[..]
Anti? Vond die Russen juist de meest brute!.
Hell, dat ding is ooit nog gemaakt voor Renegade!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:50 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Jep ze gebruiken nog steeds de SAGE engine van Generals. Deze gebruikte C&C3 ook.
Mijn fout dan, de stijl can C&C3.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 06:51 schreef mschol het volgende:
[..]
zover ik weet gebruiken ze die ookalleen is het design e.d heel anders
quote:
Was er een nudepatch?quote:
Ik speel nog steeds Enemy Territoryquote:Op vrijdag 18 april 2008 20:28 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wolfenstein is een jaar of 5 echt heel veel gespeelt
Britney spears kloonquote:
Gemma lijkt minimaal net zo veel op Britney Spearsquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Britney spears kloon![]()
![]()
. Supernasty.
Die Gemma is veel beter.
Nee hoor, ze heeft een totaal andere kop.quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:37 schreef Komakie het volgende:
[..]
Gemma lijkt minimaal net zo veel op Britney Spears
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |