Je zou het verwachten:quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:57 schreef Montov het volgende:
[..]
Het is ruim, maar wel minder dan een paar weken geleden. Ik verwacht dat Obama nog dichtbij komt.
Tja, het is nu eenmaal een publieke functie. Dan vind ik de beperking tot twee termijnen ergerlijker.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 03:53 schreef Bolkesteijn het volgende:
Pfff, en dan heb je na een jaar keihard werken eindelijk de nominatie verdiend. Wat dan nog volgt zijn de echte verkiezingen, waarbij het hele circus zich weer ontvouwt. En vervolgens nog 4 jaar je een slag in de rondte werken als president. Dat lijkt mij zo vervelend aan politiek, je bent eigenlijk nooit zeker van je positie.
Gisteren was het nog McCain.quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:58 schreef pberends het volgende:
Ik sta nu officieel achter Obama.Ik endorse nu officieel Obama.
Ik wist niet dat ie meer dan 10 woorden per minuut kon zeggenquote:
Ik had alleen een lollige post gedaan van "Ik wil alleen McCain", de aardappelreclame.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:37 schreef maartena het volgende:
[..]
Gisteren was het nog McCain.
pberends, de POL flip-flopper!
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:43 schreef Klopkoek het volgende:
Kan Bush toch niet stiekem langer blijven zitten dan 2008, ik vind het zo jammer. Dat idealisme van hem is echt geweldig, jammer dat het zo verkeerd begrepen is.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:00 schreef Monidique het volgende:
Ik zag het vanochtend op CNN en dacht... WTF... http://thinkprogress.org/(...)ive-background-econ/
McCain, de flip-flopper van 2008: weet eerst niets van economie maar weet er nu erg veel over.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:43 schreef Klopkoek het volgende:
Kan Bush toch niet stiekem langer blijven zitten dan 2008, ik vind het zo jammer. Dat idealisme van hem is echt geweldig, jammer dat het zo verkeerd begrepen is.
Dezelfde irrationele gronden die veel Nederlanders gebruiken (dat zal dan wel), want... zij hebben ook heimwee naar de jaren negentig?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:10 schreef Zwaardvisch het volgende:
En toch ben ik voor Clinton. Ik geef toe, op dezelfde irrationele gronden die veel Nederlanders gebruiken wanneer ze hun steun voor Obama willen verklaren, maar toch. Heimwee naar de jaren '90, denk ik.
Een goede rationele reden: Obama heeft niet voor de Irak-oorlog gestemdquote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:48 schreef Zwaardvisch het volgende:
Neuh, maar ik noem argumenten als 'het is tijd voor verandering', 'hij heeft charisma' of 'het zou goed zijn voor de Verenigde Staten, want een definitieve breuk met het racistische verleden' irrationeel. Ook irrationeel. Dus irrationeel. Dus op dezelfde irrationele gronden. Of: 'ook op irrationele gronden', maar wat zou het.
Hoe raak was dat? Het valt me op dat conservatieven onbegrepen blijven. Hollywood heeft er ook moeite mee om een geloofwaardige conservatief neer te zetten.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:23 schreef Apache4U het volgende:
Ik zag net Charles Barkley bij Wolf Blitzer. Het ging over Obama. Hij zei wel iets raaks over vele conservatieven in de US.
Barkley zegt wel vaker dingen die veel mensen niet zeggen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:23 schreef Apache4U het volgende:
Ik zag net Charles Barkley bij Wolf Blitzer. Het ging over Obama. Hij zei wel iets raaks over vele conservatieven in de US. Ben benieuwd of het net zo breed wordt uitgemeten in de pers hier als Jane Fonda's "cunt" tijdens good morning america.
Ik denk dat we het daar allemaal wel over eens zijn. Het is echter de vraag of je dat kunt realiseren door de troepen terug te trekken.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:12 schreef Apache4U het volgende:
- Het beeindigen van de oorlog in Irak
Hij zei dat ie bij de term conservatief al kotsmisselijk werd omdat dit vaak gelinkt werd naar gelovig.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:10 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Hoe raak was dat? Het valt me op dat conservatieven onbegrepen blijven. Hollywood heeft er ook moeite mee om een geloofwaardige conservatief neer te zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |