En 30 seconden later inderdaad die streamlockquote:Op woensdag 13 februari 2008 01:30 schreef Carlaa het volgende:
aftellen tot een streamlock?
Het zijjn ook altijd dezelfden.......quote:Op woensdag 13 februari 2008 01:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik ben weer de klos, GVD .......
OP volgt
Maar wel een lieve klos dan. Ik heb vanavond te weinig gezien en gelezen om iets verstandigs neer te zettenquote:Op woensdag 13 februari 2008 01:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
OP volgt
Huub is wel een speler, en geen Gast, dat is wel een heel verschil...quote:Op woensdag 13 februari 2008 01:36 schreef riri het volgende:
[..]
Nou...lekker laten keffen...dan weet hij ook eens hoe dat gescheld en geschreeuw van hem hoort...is precies hetzelfde...hoezo doet hij alsof het huis van hem is...dat is 't niet.
Als het Huub zint houdt hij anderen uit de slaap...wie de bal kaatst kan hem terug verwachten
Volgens mij niet, ze werd wel zenuwachtig. Ik zou er niet raar van opkijken als ze het tijdens de streamlock wel heeft gedaan.quote:Op woensdag 13 februari 2008 01:36 schreef Prospera het volgende:
[..]
Owkeee, Dilana heeft Huub dus gebeten
Het zu perfect zijn als Dilana, Bwian vol in z'n ballen zou bijten.quote:Op woensdag 13 februari 2008 01:39 schreef mazaru het volgende:
Dank je wel DGK_Tegengas
[..]
Volgens mij niet, ze werd wel zenuwachtig. Ik zou er niet raar van opkijken als ze het tijdens de streamlock wel heeft gedaan.
Mike pakte Huub beet, en Huub schudde zich los.
Dikke kans dat Dilana Mike probeert te verdedigen, zeker als die rat er ook nog eens aan komt rennen.
top je kan hetquote:Op woensdag 13 februari 2008 01:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Op dit moment een SL, laatste beelden van voor de streamlock ...
[ afbeelding ]
GIF: Mazaru
OP volgt
Mike weet dat die hond kan bijten, dat bewijst wel weer eens het gevaar van zo'n hond.quote:Op woensdag 13 februari 2008 01:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
OP volgt
Hoogste tijd dus voor die andere stinkrat om te gaanquote:Op woensdag 13 februari 2008 01:39 schreef mazaru het volgende:
Dank je wel DGK_Tegengas
[..]
Volgens mij niet, ze werd wel zenuwachtig. Ik zou er niet raar van opkijken als ze het tijdens de streamlock wel heeft gedaan.
Mike pakte Huub beet, en Huub schudde zich los.
Dikke kans dat Dilana Mike probeert te verdedigen, zeker als die rat er ook nog eens aan komt rennen.
Mike had zich er gewoon niet mee moeten bemoeien.quote:Op woensdag 13 februari 2008 01:41 schreef Sug4r het volgende:
Volgens mij doet Dilana geen vlieg kwaad, maar als je aan de honden komt dat je dan Mike wel kwaad krijgt..
Een paar fikse scheten van Jaap en hij slaapt op de bank....quote:Op woensdag 13 februari 2008 01:43 schreef Sug4r het volgende:
En de broer slaap bij Jaap en zus slaapt bij MIke?
quote:Op woensdag 13 februari 2008 01:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mike had zich er gewoon niet mee moeten bemoeien.
De afspraak was dat die russische pekinees boven zou slapen, maar raspoetin neemt hem mee het bed in.
En dat komt dan de villa binnen om goede manieren te leren?
1 van de eerste dingen die ik vroeger van mijn moeder leerde, was dat je als gast je eigen houdt aan de regels van degene waar je bij logeert.
Ok, nou gelukkig maar.quote:Op woensdag 13 februari 2008 01:41 schreef Desii het volgende:
@ Prospera ..... Dylana heeft niet gebeten
Wat een vreemde uitspraak...quote:Op woensdag 13 februari 2008 01:54 schreef Prospera het volgende:
Jaap: wil je hier komen slapen?
Russin: nee, wil je je laten castreren?
Stem: morgen kunnen jullie verder praten.
[ afbeelding ]
Hij is wel een van de weinige die zorgt dat Jaap geirriteert raakt, dat heb ik nog niet vaak gezien. Dat schud hem wel wakker.quote:Op woensdag 13 februari 2008 01:55 schreef avonne het volgende:
Nou, geweldig. Advies krijgen van iemand die nooit gekeken heeft.
Script all over.
Nadia en lieke hebben de allergrootste moeite moeten doen omdaar te mogen vertrekken en de russians denken dat je zo maa riemand kan wegstemmen...quote:Op woensdag 13 februari 2008 01:55 schreef avonne het volgende:
Nou, geweldig. Advies krijgen van iemand die nooit gekeken heeft.
Script all over.
quote:Op woensdag 13 februari 2008 01:58 schreef Disana het volgende:
Alle gekheid op een stokje: ik vind het een schande dat er niet een maar zelfs twee zulke uitgesproken medestanders van Brian en Amanda in worden gezet.
Ze liepen Mikey lekker subtiel te giechelsarren, Mike is maar even vertrokken. Ik haak net in.quote:Op woensdag 13 februari 2008 01:59 schreef mazaru het volgende:
Mike gaat zijn bed uit
Ik denk dat Huub daar wel tegen kan, maar ik vind al die verwennerij en support voor de andere partij de spuigaten uitlopen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 01:59 schreef FSR het volgende:
[..]
Het is nu echt alle balle los op Huub....![]()
idd..... en dan hebben we het nog niet eens over de gevonden USB-stick, die naar Kenneth wordt gebracht as. vrijdag bij het bioscoopbezoekquote:Op woensdag 13 februari 2008 01:58 schreef Disana het volgende:
Alle gekheid op een stokje: ik vind het een schande dat er niet een maar zelfs twee zulke uitgesproken medestanders van Brian en Amanda in worden gezet.
Het is ook erg vreemd..... Ze hebben uitgesproken dat ze voor Brian en Amanda zijn en mogen zomaar het hok in. Dat is waarschjnlijk dan ook de tweede vraag op de intake... de eerste was natuurlijk gaan jullie ook seks hebben in DGK. Gadverdamme.quote:Op woensdag 13 februari 2008 01:58 schreef Disana het volgende:
Alles iez sow krap ier!quote:Op woensdag 13 februari 2008 02:02 schreef avonne het volgende:
wat een klagerd
Inderdaad.quote:Op woensdag 13 februari 2008 02:03 schreef Desii het volgende:
[..]
idd..... en dan hebben we het nog niet eens over de gevonden USB-stick, die naar Kenneth wordt gebracht as. vrijdag bij het bioscoopbezoek
Met een kop als een oorwurmquote:Op woensdag 13 februari 2008 02:04 schreef tipsch het volgende:
Stinkrat Mike weer terug in bed.
+1quote:Op woensdag 13 februari 2008 02:01 schreef akveor het volgende:
Wat een kinderachjtig niveau..... wat een belachelijke figuren.... ik erger me nu al kapot aan dat gezeur an die russiche nicht...opzouten.
Ik wil mensen die iets te vertellen hebben en niet dit walgelijk gedoe. Die nicht die kirt al net zo dom als Amanda...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |