Bij het laatste plaatje van roevka ging ik toch even de mist inquote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:31 schreef petraa het volgende:
Zodan dat is snel! Lijkt Overtoom wel!
hij is weer heerlijk scherp... . lig in een deuk om zijn adreme opmerkingenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:33 schreef petraa het volgende:
A: Jaap valt ook op jongens.
H: Als Jaap op jongens valt, zijn ze dood.
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Bij het laatste plaatje van roevka ging ik toch even de mist in
Alleen met het groepje van Huub.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:34 schreef Taurus het volgende:
Wie zijn die russen dan, wat komen ze doen en waarom hebben ze nu al ruzie met de bewoners?
sweet dreamsquote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:34 schreef Leandra het volgende:
Ruud toch![]()
![]()
Wat een prachtige OP, en dat terwijl je al een half uur slaapt![]()
![]()
![]()
Dit was tevens een TVP... truste all![]()
![]()
Heintje!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Bij het laatste plaatje van roevka ging ik toch even de mist in
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:34 schreef Leandra het volgende:
Ruud toch![]()
![]()
Wat een prachtige OP, en dat terwijl je al een half uur slaapt![]()
![]()
![]()
Dit was tevens een TVP... truste all![]()
![]()
Weet ik veel, meer als de OP kan ik je ook niet vertellen. Het Fok-detective-bureau zoekt dat nog allemaal uitquote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:34 schreef Taurus het volgende:
Wie zijn die russen dan, wat komen ze doen en waarom hebben ze nu al ruzie met de bewoners?
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:35 schreef farscapevr6 het volgende:
hehehehehe zelfs brian ziet dat ie niks aan die 2 zal gaan hebben
Mss als hij heel wanhopig is.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:40 schreef farscapevr6 het volgende:
eric zal er wel een lekker hapje in zien toch?
+1quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:38 schreef Ziet het volgende:
[..]
als ze nou écht een keer tv willen maken,
dan doen ze met zijn allen lekker mee,
en lopen die 2 nog voor middernacht jankend die poort uit
Omdat hij homo is?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:40 schreef farscapevr6 het volgende:
eric zal er wel een lekker hapje in zien toch?
Doet ze alleen als ze pijpt.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:43 schreef STAP01 het volgende:
Clairtje Clairtje Clairtje toch! TREK JE BEK EENS OPEN MENS!
fout het zijn duidelijk Huub groupies !!!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alleen met het groepje van Huub.
Het zijn B en A groupies
En ze kwamen binnen met de mededeling dat ze een hekel aan Huub hebben, en er voor gaan zorgen dat Huub de poort uit gaat lopen.
Zussie heeft hem daarnet ook al geholpen omdat hij de kraan niet aan kreegquote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ach gossie, zussie moet hem helpen, alleen kan hij het niet ...... (aldus de kneus)
Wat zeiden ze?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:51 schreef Desii het volgende:
Wat een praatjes hebben die twee......... walchelijke russische snobs
Ach, die zijn binnen een paar dagen jankend naar huisquote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:51 schreef Desii het volgende:
Wat een praatjes hebben die twee......... walchelijke russische snobs
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:54 schreef petraa het volgende:
E: Wat een zooi is het hier, ik dacht dat het hier veel schoner was.
En die moeten nu zelf hun bed opmaken.Ik lig dubbelquote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:52 schreef avonne het volgende:
dus dat geleuter van "we komen goede manieren leren" dat was dus niet waar?
Ze zijn "dutch celebrities" en "television performers" die hun single komen promoten?
Zal lekker rustig zijn, met 2 hondenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:52 schreef Desii het volgende:
Nu gaan ze beneden slapen met Mikey en Dylana..... wordt lekker krapjes
dit wil Brian, zodat hij zijn rust kan pakken
Ik hoorde Huub kort na hun binnenkomst zeggen dat ze Fuhbar zijn (hoe je dat ook schrijft) En wat ik daaruit begrepen heb is dat de redaktie het goed vindt dat ze los mogen gaan op de russenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ach, die zijn binnen een paar dagen jankend naar huis
yupquote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:52 schreef avonne het volgende:
dus dat geleuter van "we komen goede manieren leren" dat was dus niet waar?
Ze zijn "dutch celebrities" en "television performers" die hun single komen promoten?
De heilige Brian helpt ze al.Vuile slijmbal.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ze kunnen niet eens een bed op maken, wat een focking kneuzen.
Barry Stevensquote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:57 schreef avonne het volgende:
Hij (Emit of zo?) lijkt op die ene danser van jaren geleden. Barry of zo.
Bij de xfactor (of de NIXfactor?) deed ook een rus mee. Toen heeftie een nummer gemaakt Baboeshkaquote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Barry Stevens![]()
Met zijn tweeen krijgen ze het niet voor elkaar een hoeslaken op het bed te krijgenen dan vragen ze het of all people aan Amanda
+1quote:Op woensdag 13 februari 2008 00:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik heb nu al een bloedhekel aan die huppelkutten, he, lekker gevoel.
helaas, hij moest het alleen doen. Huub praat liever over zijn liefdesleven.quote:Op woensdag 13 februari 2008 00:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi als Jaap effe doorgaat, zijn ze vannacht al weg ....
Jaap: Jij gaat niet doen of dit focking jouw bed is ....... tegen die kneus..
Goh Welkom in de Gouden Kooi.quote:Op woensdag 13 februari 2008 00:11 schreef rooie3 het volgende:
Waarom laten ze ons niet met rust zegt die rus.
inderdaad, Selene scoorde even.quote:Op woensdag 13 februari 2008 00:13 schreef Yavido het volgende:
[..]
+1
Selene...........................
Had-ie wel eerst even achter gevraagd of dat mocht?quote:Op woensdag 13 februari 2008 00:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jaap keerde gewoon het net opgemaakte bed weer om
quote:Op woensdag 13 februari 2008 00:18 schreef avonne het volgende:
[..]
inderdaad, Selene scoorde even.
Voor de niet-streamertjes: Claire en Huub zaten handje-in-handje, en Selene vroeg hardop "waarom?"
uitgebreid en langdradig... ik kan daar niet naar luisteren hoorquote:Op woensdag 13 februari 2008 00:19 schreef Ziet het volgende:
[..]
ja dat was de juiste vraag in een rare situatie volgens huub,
maar hij legde het wel uit
quote:Op woensdag 13 februari 2008 00:20 schreef STAP01 het volgende:
R: waar staan glazen?
H: je kan het ook normaal vragen, stuk rus!
+1quote:Op woensdag 13 februari 2008 00:23 schreef Desii het volgende:
Ik snap nix van al die kuthonden.... is toch ook mega-knudde voor hun audio
Daar reken ik ook opquote:Op woensdag 13 februari 2008 00:25 schreef yellowfirst het volgende:
Dat hondje (gedrochtje) kan mooi Brian nachtenlang, voor zijn knokpartij, uit de slaap houden....
quote:Op woensdag 13 februari 2008 00:29 schreef rooie3 het volgende:
Geen gezicht zo,n vent met een hondje.We moeten harder worden zegt die rus.
niks, daarom moeten ze ook wegquote:Op woensdag 13 februari 2008 00:32 schreef Scandalous het volgende:
Ik heb bijna medelijden met die tweewat doen ze daar in godsnaam
In plaats van een handtasje heeft hij nu een hondje.quote:Op woensdag 13 februari 2008 00:33 schreef sander-3 het volgende:
wat doet die russische kankerlijer met dat hondje. Het lijkt verdomme wel of die zijn bekkie dicht kneep ofzo..
100% knallen?quote:Op woensdag 13 februari 2008 00:37 schreef petraa het volgende:
Morgen gaan ze het anders doen. Ze zijn hier nu eerste dag!
o, dat is het. Niemand snapte het al wat deze 2 nitwits komen doen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 00:41 schreef Carlaa het volgende:
omg, ik kom net thuis.. hebben ze de Rusische Mafffie ja in huis gehaald?
sorry normaal reageer ik niet op spelfoutenquote:Op woensdag 13 februari 2008 00:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En Huub blijft hem dishen, geweldig.
Nee. je hebt gelijk, scherp. Ik probeer er ook altijd op te letten.quote:Op woensdag 13 februari 2008 00:43 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
sorry normaal reageer ik niet op spelfouten
ik maak ze zelf aan de lopende band
en maybe bedoel je het zo, maar het is : DISSEN
De Endstra tapes, maar dat waren toch joegoslavenquote:Op woensdag 13 februari 2008 00:43 schreef avonne het volgende:
[..]
o, dat is het. Niemand snapte het al wat deze 2 nitwits komen doen.
Maar het is weer de Holleeder connectie dus. Een of andere Russische maffiabaas moet zijn ongewenste kinderen ergens onderbrengen.
quote:Op woensdag 13 februari 2008 00:46 schreef Prospera het volgende:
Wat een herrie, die teringhond.
Selene: ik hou van dieren, die moeten opgevoed worden. Als ze blaffen heb ik zo iets van; Tik, afgelopen, ik ben de baas.
Ze houdt niet van Dilana.
Russische prins: je mag haar wel een tik geven.
iedereen die dat zegt ....is een fokking leugenaarquote:Op woensdag 13 februari 2008 00:49 schreef Prospera het volgende:
Selene kan niet tegen liegen
[ afbeelding ]
Sinds ik mezelf op een leugen heb betrapt, geloof ik niemand meer.quote:Op woensdag 13 februari 2008 00:50 schreef avonne het volgende:
[..]
iedereen die dat zegt ....is een fokking leugenaar
Omdat ze nooit sex heeft misschien?quote:Op woensdag 13 februari 2008 00:52 schreef avonne het volgende:
Zeurlene maakt haar naam weer waar. Wederom overlaadt ze een persoon die net binnen is met al haar frustraties
Ja, ik ben maar van stream gewisseld want wijzer word je er ook niet van... alles draait om haar.quote:Op woensdag 13 februari 2008 00:52 schreef avonne het volgende:
Zeurlene maakt haar naam weer waar. Wederom overlaadt ze een persoon die net binnen is met al haar frustraties
quote:Op woensdag 13 februari 2008 00:50 schreef avonne het volgende:
[..]
iedereen die dat zegt ....is een fokking leugenaar
Zou best wel eens de reden kunnen zijnquote:Op woensdag 13 februari 2008 00:53 schreef Yavido het volgende:
[..]
Omdat ze nooit sex heeft misschien?
Yip, Mike wordt gewoon geindoctrineerd door de fysiek van Brian.......en Huub komt ietwat minder gewelddadig over....quote:Op woensdag 13 februari 2008 00:54 schreef STAP01 het volgende:
Ik ben het helemaal met Huub eens!
+1quote:Op woensdag 13 februari 2008 00:55 schreef Ziet het volgende:
ik vind dit wel een relaxt gesprek nu tussen huub, eric, claire en mike
+1quote:Op woensdag 13 februari 2008 00:55 schreef Ziet het volgende:
ik vind dit wel een relaxt gesprek nu tussen huub, eric, claire en mike
+1 met jou aanvulling erbijquote:Op woensdag 13 februari 2008 00:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
+1
Maar die kutzwerver mag nog steeds wel snel opzouten wat mij betreft.
NO FOCKING WAY!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 13 februari 2008 00:57 schreef Desii het volgende:
[..]
+1
Maar laat hem nu eerst maar die USB-stick teruggeven aan Japie
LATEN WE DIE NIET VERGETEN.....
+quote:Op woensdag 13 februari 2008 01:03 schreef rooie3 het volgende:
Haha Brian wilde toch zo graag blaffende honden voor Huub,nu kan hij zelf niet slapen.Dat is dan wel weer mooi.
Keesje. Nek-omdraaineigingen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 01:00 schreef Prospera het volgende:
Welk geluid is erger, die van Dilana of Keesje.
Hopelijk gaat Eric even flink tekeer, zodat het prinsje gelijk het eerste vliegtuig neemt.........en niet op een zitplaats.....maar de bagageruimte....quote:Op woensdag 13 februari 2008 00:59 schreef Prospera het volgende:
Eric: ik ga morgen met het russische prinsje douchen
quote:Op woensdag 13 februari 2008 01:03 schreef Ziet het volgende:
whahaha die jaap met die hopsende homo erachteraan: kom hop hop hop
iddd.... ik lig in de kreukels om die honden.... en ben zo blij dat ik ze zelf niet hebquote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 13 februari 2008 01:06 schreef Yavido het volgende:
achja, genoeg gezien voor vandaag, sterkte nachtploeg
Trustequote:Op woensdag 13 februari 2008 01:06 schreef Yavido het volgende:
Dan is het niet ergquote:Op woensdag 13 februari 2008 01:07 schreef petraa het volgende:
Brian ligt te stuiteren in bed. Mike heeft gezegd je kan de hond gewoon in bed neer leggen.
Byequote:Op woensdag 13 februari 2008 01:06 schreef Yavido het volgende:
Ik hoorde een rits dichtzippen en wat gesmoord geblaf, dus die zal wel weer in de tas zitten.quote:Op woensdag 13 februari 2008 01:08 schreef Desii het volgende:
[..]
Truste
het russische blauwbloedje ligt nu ergens onder de dekens tussen broer en zus
Hij moet rust hebbenquote:Op woensdag 13 februari 2008 01:12 schreef mazaru het volgende:
Brian krijgt de pest in door de herrie
Dat meen je nietquote:Op woensdag 13 februari 2008 01:10 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik hoorde een rits dichtzippen en wat gesmoord geblaf, dus die zal wel weer in de tas zitten.
echt wel.quote:
Keesje ligt wel in bed hoor.quote:Op woensdag 13 februari 2008 01:17 schreef avonne het volgende:
[..]
echt wel.
Denk je dat zo'n keffertje in die herrie rustig onder de dekens blijft uit zich zelf?
En morgen, Hans, zijn trainer,tegen Brian:" Joh, doe relaxed, niet zo opgefokt, neem goed je rust, dat is het àllerbelangrijkste!"quote:
ja, dat is wel focking vervelend. Komop FEBO, jullie kunnen het, plasma boodschap.quote:Op woensdag 13 februari 2008 01:10 schreef petraa het volgende:
Ze blijven maar Russisch lullen.
quote:Op woensdag 13 februari 2008 01:20 schreef rooie3 het volgende:
Hoe krijgen we Huub eruit zegt die domme rus.haha misschien een keer met je handtasje slaan ofzo malloot.
Klinkt een beetje als Dennis: Morgen, dàn gebeurt het, zekers.....quote:Op woensdag 13 februari 2008 01:23 schreef avonne het volgende:
Rus "morgen de hele dag negeren. Dan gooi ik het over een heel andere boeg"
ik versta er niet veel van
nee ze mogen gewoon hun eigen taal spreken net als Brian dat met Mike doet.quote:Op woensdag 13 februari 2008 01:22 schreef Desii het volgende:
Plasma: zeg ff dat die russen niet mogen fluisteren zonder zender
of krijgen die ook de privileges van Brian en Amanda
Het is kanonnenvlees.quote:Op woensdag 13 februari 2008 01:24 schreef Lobasca het volgende:
Is het wel leuk met die Russen, of voegt het weinig toe
quote:Op woensdag 13 februari 2008 01:20 schreef rooie3 het volgende:
Hoe krijgen we Huub eruit zegt die domme rus.haha misschien een keer met je handtasje slaan ofzo malloot.
Prinsje zei daarstraks ook al dat hij normaal altijd naakt naast het prinsesje slaapt, maar dat doet hij nu even niet.quote:Op woensdag 13 februari 2008 01:09 schreef Prospera het volgende:
[..]
Bye![]()
Prins&Prinses liggen erg dicht bij elkaar voor broer&zus![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 februari 2008 01:27 schreef avonne het volgende:
[..]
Het is kanonnenvlees.
Oj,,,,,, daar gaatie
klopt hoorquote:Op woensdag 13 februari 2008 01:28 schreef avonne het volgende:
Blijkbaar hadden ze boven aan tafel al beloofd dat de hond niet in de slaapkamer zou zijn, en toch ligt ie nu bij hun in bed.
Klopt, de afspraak was, klein kutkeffertje gaat niet in de slaapkamer slapen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 01:28 schreef avonne het volgende:
Blijkbaar hadden ze boven aan tafel al beloofd dat de hond niet in de slaapkamer zou zijn, en toch ligt ie nu bij hun in bed.
Dat beest keft bij het minste of geringste als een gek en het was gewoon de afspraak dat het niet in de slaapkamer zou blijven. Simpel toch?quote:Op woensdag 13 februari 2008 01:31 schreef riri het volgende:
achterlijke vent die huub....dictatortje spelen...
nooit en te nimmer naar luisteren naar zo'n schreeuwlelijkerd...
ik vind het zo'n ontzettend triest persoon
Je had gelijk !!!quote:Op woensdag 13 februari 2008 01:30 schreef Carlaa het volgende:
aftellen tot een streamlock?
quote:Op woensdag 13 februari 2008 01:31 schreef rooie3 het volgende:
Goh wat was Brian snel zijn bed uit.Hoopt zeker op weer punten.
nee, het is de schuld van huub!quote:Op woensdag 13 februari 2008 01:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat beest keft bij het minste of geringste als een gek en het was gewoon de afspraak dat het niet in de slaapkamer zou blijven. Simpel toch?
mooi plaatjequote:Op woensdag 13 februari 2008 01:31 schreef akveor het volgende:
Thanks Febo deze had ik nog niet. SL dus.
[ afbeelding ]
Nee, dit is ook een beetje het laatste wat hij nog kan..hij word aan alle kanten gebonden door Zielige bwian en zijn Kunstpop... !!!quote:Op woensdag 13 februari 2008 01:31 schreef riri het volgende:
achterlijke vent die huub....dictatortje spelen...
nooit en te nimmer naar luisteren naar zo'n schreeuwlelijkerd...
ik vind het zo'n ontzettend triest persoon
Oh jaquote:Op woensdag 13 februari 2008 01:33 schreef Scandalous het volgende:
[..]
nee, het is de schuld van huub!
Mike liet meteen weer los, en toen duwde Huub hem op bedquote:Op woensdag 13 februari 2008 01:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Laatste wat ik zag was Brian zijn bed uit, en Mikey werd handtastelijk naar Huub.
Nou...lekker laten keffen...dan weet hij ook eens hoe dat gescheld en geschreeuw van hem hoort...is precies hetzelfde...hoezo doet hij alsof het huis van hem is...dat is 't niet.quote:Op woensdag 13 februari 2008 01:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat beest keft bij het minste of geringste als een gek en het was gewoon de afspraak dat het niet in de slaapkamer zou blijven. Simpel toch?
Die weer familie is van Yuri, de sloper....quote:Op woensdag 13 februari 2008 01:35 schreef Prospera het volgende:
He, mis ik weer een knokpartij tussen een opgewonden Nederlander en een oostblokslachter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |