Bij het laatste plaatje van roevka ging ik toch even de mist inquote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:31 schreef petraa het volgende:
Zodan dat is snel! Lijkt Overtoom wel!
hij is weer heerlijk scherp... . lig in een deuk om zijn adreme opmerkingenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:33 schreef petraa het volgende:
A: Jaap valt ook op jongens.
H: Als Jaap op jongens valt, zijn ze dood.
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Bij het laatste plaatje van roevka ging ik toch even de mist in
Alleen met het groepje van Huub.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:34 schreef Taurus het volgende:
Wie zijn die russen dan, wat komen ze doen en waarom hebben ze nu al ruzie met de bewoners?
sweet dreamsquote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:34 schreef Leandra het volgende:
Ruud toch![]()
![]()
Wat een prachtige OP, en dat terwijl je al een half uur slaapt![]()
![]()
![]()
Dit was tevens een TVP... truste all![]()
![]()
Heintje!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Bij het laatste plaatje van roevka ging ik toch even de mist in
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:34 schreef Leandra het volgende:
Ruud toch![]()
![]()
Wat een prachtige OP, en dat terwijl je al een half uur slaapt![]()
![]()
![]()
Dit was tevens een TVP... truste all![]()
![]()
Weet ik veel, meer als de OP kan ik je ook niet vertellen. Het Fok-detective-bureau zoekt dat nog allemaal uitquote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:34 schreef Taurus het volgende:
Wie zijn die russen dan, wat komen ze doen en waarom hebben ze nu al ruzie met de bewoners?
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:35 schreef farscapevr6 het volgende:
hehehehehe zelfs brian ziet dat ie niks aan die 2 zal gaan hebben
Mss als hij heel wanhopig is.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:40 schreef farscapevr6 het volgende:
eric zal er wel een lekker hapje in zien toch?
+1quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:38 schreef Ziet het volgende:
[..]
als ze nou écht een keer tv willen maken,
dan doen ze met zijn allen lekker mee,
en lopen die 2 nog voor middernacht jankend die poort uit
Omdat hij homo is?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:40 schreef farscapevr6 het volgende:
eric zal er wel een lekker hapje in zien toch?
Doet ze alleen als ze pijpt.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:43 schreef STAP01 het volgende:
Clairtje Clairtje Clairtje toch! TREK JE BEK EENS OPEN MENS!
fout het zijn duidelijk Huub groupies !!!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alleen met het groepje van Huub.
Het zijn B en A groupies
En ze kwamen binnen met de mededeling dat ze een hekel aan Huub hebben, en er voor gaan zorgen dat Huub de poort uit gaat lopen.
Zussie heeft hem daarnet ook al geholpen omdat hij de kraan niet aan kreegquote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ach gossie, zussie moet hem helpen, alleen kan hij het niet ...... (aldus de kneus)
Wat zeiden ze?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:51 schreef Desii het volgende:
Wat een praatjes hebben die twee......... walchelijke russische snobs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |