Ach, die zijn binnen een paar dagen jankend naar huisquote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:51 schreef Desii het volgende:
Wat een praatjes hebben die twee......... walchelijke russische snobs
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:54 schreef petraa het volgende:
E: Wat een zooi is het hier, ik dacht dat het hier veel schoner was.
En die moeten nu zelf hun bed opmaken.Ik lig dubbelquote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:52 schreef avonne het volgende:
dus dat geleuter van "we komen goede manieren leren" dat was dus niet waar?
Ze zijn "dutch celebrities" en "television performers" die hun single komen promoten?
Zal lekker rustig zijn, met 2 hondenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:52 schreef Desii het volgende:
Nu gaan ze beneden slapen met Mikey en Dylana..... wordt lekker krapjes
dit wil Brian, zodat hij zijn rust kan pakken
Ik hoorde Huub kort na hun binnenkomst zeggen dat ze Fuhbar zijn (hoe je dat ook schrijft) En wat ik daaruit begrepen heb is dat de redaktie het goed vindt dat ze los mogen gaan op de russenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ach, die zijn binnen een paar dagen jankend naar huis
yupquote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:52 schreef avonne het volgende:
dus dat geleuter van "we komen goede manieren leren" dat was dus niet waar?
Ze zijn "dutch celebrities" en "television performers" die hun single komen promoten?
De heilige Brian helpt ze al.Vuile slijmbal.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ze kunnen niet eens een bed op maken, wat een focking kneuzen.
Barry Stevensquote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:57 schreef avonne het volgende:
Hij (Emit of zo?) lijkt op die ene danser van jaren geleden. Barry of zo.
Bij de xfactor (of de NIXfactor?) deed ook een rus mee. Toen heeftie een nummer gemaakt Baboeshkaquote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Barry Stevens![]()
Met zijn tweeen krijgen ze het niet voor elkaar een hoeslaken op het bed te krijgenen dan vragen ze het of all people aan Amanda
+1quote:Op woensdag 13 februari 2008 00:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik heb nu al een bloedhekel aan die huppelkutten, he, lekker gevoel.
helaas, hij moest het alleen doen. Huub praat liever over zijn liefdesleven.quote:Op woensdag 13 februari 2008 00:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi als Jaap effe doorgaat, zijn ze vannacht al weg ....
Jaap: Jij gaat niet doen of dit focking jouw bed is ....... tegen die kneus..
Goh Welkom in de Gouden Kooi.quote:Op woensdag 13 februari 2008 00:11 schreef rooie3 het volgende:
Waarom laten ze ons niet met rust zegt die rus.
inderdaad, Selene scoorde even.quote:Op woensdag 13 februari 2008 00:13 schreef Yavido het volgende:
[..]
+1
Selene...........................
Had-ie wel eerst even achter gevraagd of dat mocht?quote:Op woensdag 13 februari 2008 00:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jaap keerde gewoon het net opgemaakte bed weer om
quote:Op woensdag 13 februari 2008 00:18 schreef avonne het volgende:
[..]
inderdaad, Selene scoorde even.
Voor de niet-streamertjes: Claire en Huub zaten handje-in-handje, en Selene vroeg hardop "waarom?"
uitgebreid en langdradig... ik kan daar niet naar luisteren hoorquote:Op woensdag 13 februari 2008 00:19 schreef Ziet het volgende:
[..]
ja dat was de juiste vraag in een rare situatie volgens huub,
maar hij legde het wel uit
quote:Op woensdag 13 februari 2008 00:20 schreef STAP01 het volgende:
R: waar staan glazen?
H: je kan het ook normaal vragen, stuk rus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |