Nee, zo vaak kom ik geen Belgen tegenquote:
een reanmatie docent zou hier spontaan een hartaanval van krijgenquote:
hoiquote:
ik leef met je meequote:
Yay!quote:
De langste dag van de week. Joechei. En ik heb het nog tyfus druk ook.quote:
Hallo Kuukske!quote:Op woensdag 13 februari 2008 08:50 schreef Kuukske het volgende:
Goeiemorgen Fles!
snelquote:Op woensdag 13 februari 2008 09:44 schreef Dr_Flash het volgende:
27. 13 februari 2008 Rode streep scheidt Belgische leerlingen
Ik was al bezig qu
succes!quote:Op woensdag 13 februari 2008 10:15 schreef Pheno het volgende:
Goedendag. Op naar het volgend onderzoek. En actueel: deep throat maar dan tot en met de 12-vingerige darm en een cameraatje ipv een mannelijk geslachtsdeel.
Dat doen ze vaker met TBS'ers.quote:Op woensdag 13 februari 2008 10:32 schreef mcDavid het volgende:
Ze hebben me weer losgelaten! [ afbeelding ]
Welkom terug!!quote:Op woensdag 13 februari 2008 10:32 schreef mcDavid het volgende:
Ze hebben me weer losgelaten! [ afbeelding ]
Zie fotoboek enzo. We moeten trouwens nog ff beppen over vrijdag.quote:Op woensdag 13 februari 2008 10:41 schreef mcDavid het volgende:
nieteens "gefeliciteerd" ofzo?
quote:Op woensdag 13 februari 2008 10:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zie fotoboek enzo. We moeten trouwens nog ff beppen over vrijdag.
zoals het gebrek aan IT'ers?quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooi man, zo'n IT-afdeling met 5 man
1 is er nooit
1 is op vakantie
1 is ziek
1 had er wel moeten zijn, maar ja
en die laatste ben ik
Ja, maar er moet WEL nu meteen van alles opgelost worden
DAAR ligt dan weer niemand wakker vanquote:Op woensdag 13 februari 2008 11:22 schreef mcDavid het volgende:
zoals het gebrek aan IT'ers?
Klinkt bekendquote:Op woensdag 13 februari 2008 11:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooi man, zo'n IT-afdeling met 5 man [afbeelding]
1 is er nooit
1 is op vakantie
1 is ziek
en die laatste ben ik [afbeelding]
Ja, maar er moet WEL nu meteen van alles opgelost worden [afbeelding]
Standaard inbegrepenquote:Op woensdag 13 februari 2008 11:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooi man, zo'n IT-afdeling met 5 man
1 is er nooit
1 is op vakantie
1 is ziek
en die laatste ben ik
Ja, maar er moet WEL nu meteen van alles opgelost worden
Ik ben erquote:Op woensdag 13 februari 2008 13:35 schreef mcDavid het volgende:
nou nog één keer reclame maken dan
[afbeelding]
Dat hangt helemaal af van hoeveel goudgele traktatie je wel niet hebt ingeslagen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:39 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik denk niet dat 'ik ben er' uberhaupt denkvermogen heeft.
quote:
Kleine lettertjes alertquote:Op woensdag 13 februari 2008 13:43 schreef oshiro het volgende:
Dat hangt helemaal af van hoeveel goudgele traktatie je wel niet hebt ingeslagen.
* oshiro updatet userscriptquote:Op woensdag 13 februari 2008 13:53 schreef mcDavid het volgende:
Geniet jij ook zo van de MyAT knop onderaan in de light-layout, oshiro?
Met bier geldt "hoe meer hoe beter", dat snapt iedereen tochquote:
Zet er dan minstens bij "breng je eigen bier mee"quote:
Nou, niet iedereen dus, blijkbaarquote:Op woensdag 13 februari 2008 13:56 schreef oshiro het volgende:
Met bier geldt "hoe meer hoe beter", dat snapt iedereen toch
Hehe, BYOBquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zet er dan minstens bij "breng je eigen bier mee"
Infidels!quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, niet iedereen dus, blijkbaar
Nee dank je, moet nog rijdenquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:20 schreef marcb1974 het volgende:
Chips iemand?
ik drink geen bierquote:Op woensdag 13 februari 2008 13:56 schreef oshiro het volgende:
[..]
Met bier geldt "hoe meer hoe beter", dat snapt iedereen toch
Busquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Naar huis, straks. Met de bus.
Nee, ik haal het gewoon nietquote:
Ik ga zo wel een flesje wodka of rum halenquote:
Wodka danquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:24 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik ga zo wel een flesje wodka of rum halen
Kom je ook?quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zet er dan minstens bij "breng je eigen bier mee"
Ik ook!quote:
Welneequote:Op woensdag 13 februari 2008 18:37 schreef Kuukske het volgende:
Burp.
Dat is geen boootquote:Op woensdag 13 februari 2008 18:46 schreef marcb1974 het volgende:
Welke boot ligt er bij Woensdrecht aan land?
Nou, zie boven?quote:En waarom schijnt er groot alarm te zijn afgegeven?
Nou, zie boven?quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En waarom schijnt er groot alarm te zijn afgegeven?
En terecht.quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:37 schreef Kuukske het volgende:
Burp.
Als je vet nutteloos leeft reīncarneer je als regenworm manquote:Op woensdag 13 februari 2008 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik reīncarneer nog weleens een keer als iets zinvols of zodit schiet niet op
Zeker iets in de baggerlayoutquote:Op woensdag 13 februari 2008 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
kut met peren, die geweldige splitquote functie is weer te moeilijk
je mot ook gewoon zelf [/q][q] typenquote:Op woensdag 13 februari 2008 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
kut met peren, die geweldige splitquote functie is weer te moeilijk
Plassen in de gootsteen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:56 schreef Kuukske het volgende:
Yay. De toiletten zijn buiten werken.
Wat moeten ze doen dan buiten?quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:56 schreef Kuukske het volgende:
Yay. De toiletten zijn buiten werken.
quote:
rot op die hoerefunctie mot gewoon werkenquote:typen
Die van de FQR doet het primaquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
rot op die hoerefunctie mot gewoon werken
De tv.quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
kut
ik heb gewoon zin om iets heel erg stuk en of dood te maken
Zet het alvast op de goede zender en flikker die afstandsbediening tegen de muur.quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee, ik moet straks nog voetbal kijken
Uitstekend ideequote:Op woensdag 13 februari 2008 19:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zet het alvast op de goede zender en flikker die afstandsbediening tegen de muur.
ja en dan knalt'ie net op Tien als 'ie tegen de muur smashtquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zet het alvast op de goede zender en flikker die afstandsbediening tegen de muur.
quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik reīncarneer nog weleens een keer als iets zinvols of zodit schiet niet op
quote:'k zeg vaarwel aan al m'n vrienden,
'k word een pinguīn, dat staat vast.
Ik wil leven als een pinguīn,
dan heb ik van niemand last.
zitten ook nog knoppekes op de TV zelfquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ja en dan knalt'ie net op Tien als 'ie tegen de muur smasht
Wehehehehe, batterijen er eerst uit doen dan maarquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ja en dan knalt'ie net op Tien als 'ie tegen de muur smasht
Da's een goeie.quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wehehehehe, batterijen er eerst uit doen dan maar
Neuk een eendquote:
Succes!quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga toch maar eens aan de studie. of zo. Anders wordt het nooit wat.
Het interesseert me gewoon geen ene kutquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik MOET het halen. de bijbehorende loonsverhoging is al doorgevoerdquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:06 schreef Kuukske het volgende:
Je kan het halen Fles. Het geeft voordelen. Toch? Neem ik aan tenminste.
Je KAN het ook echt!quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik MOET het halen. de bijbehorende loonsverhoging is al doorgevoerd
maar waarom niet?quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
ja dat weet ik ook wel![]()
ik WIL gewoon niet
Nou, dat niet natuurlijk. Baas betaalt.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:17 schreef Ynske het volgende:
zonde van je geld?
Zo werkt dat iddquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, dat niet natuurlijk. Baas betaalt.
Maar ik ben eigenlijk mijn hele leven lang al dingen aan het doen die iemand anders wil dat ik doe. Gewoon, omdat ik zelf niks wil. Het enige wat ik wil, is met rust gelaten worden. En dat schijnt maar niet te mogen.
Nee, jij ben lekkerquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:50 schreef es70 het volgende:
Zo werkt dat idd. Maar daar zou je toch zachtjesaan een beetje aan gewend moeten zijn dan ook
.
Ah, daar lag dat klotedingquote:
gemist.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
kut gloeiende
Zit ik e fokken omdat ik geen TV wil kijken *want ik moet studeren*
Alweer een goal van PSV gemist
Grmbl.
Geen topdag, dit
Ja, ik moet hem eens schuren, hij roest een beetjequote:
Hij is iig stuk jaquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sorry. Houweel beter?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb ook nooit beweerd dat ik lekker benquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, jij ben lekker
DAAR heb ik wat aan
En nu moet je ook nog stofzuigenquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sorry. Houweel beter?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, ik krab volgende keer ook wel even achter mn oren voor ik zoiets zeg over jouquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:00 schreef es70 het volgende:
Ik heb ook nooit beweerd dat ik lekker ben.
quote:
quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, ik krab volgende keer ook wel even achter mn oren voor ik zoiets zeg over jou
Taalkneusquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:06 schreef Bowiefan het volgende:
fanddaal
a'ers he'k d'rek al die splinters imme knokequote:
Zou ik 'm moeten kennen danquote:
Hij is toch geen Volendammerquote:
Krijg een wegtrekkerquote:
Eindelijk iemand die meteen doorheeft wat voor vlees 'ie in de kuip heeft en niet denkt dat ik 'lief' ben, zulks een verademingquote:
Nou, die heb je goed weggejaagd hoor, droplulquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die meteen doorheeft wat voor vlees 'ie in de kuip heeft en niet denkt dat ik 'lief' ben, zulks een verademing.
Mag ik ook 's een keer, normaal gesproken maaien jullie het gras voor m'n voeten wegquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, die heb je goed weggejaagd hoor, droplul
Dat is toch standaard bij iedereen die hier probeert mee te doenquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, die heb je goed weggejaagd hoor, droplul
Don't think soquote:
quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
pffff ik had ff iemand getipt om wat foto's okee
Jij had mij al eerder gemeptquote:
Potversnotje, I'm doomedquote:
Dat maak ik wel uitquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Potversnotje, I'm doomed. Mijn achterwerk is niet om op te slaan
.
Ik had er gisteren ook al een jaquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is toch standaard bij iedereen die hier probeert mee te doen
Neequote:
quote:
Foei. We zijn hier laagdrempelig en toegankelijk op straffe van strafquote:
quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee. Je mag er alleen maar naar kijken. Doe dat eigenlijk ook maar niet
.
Ik doe dat ook zelf welquote:
kom maarquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Foei. We zijn hier laagdrempelig en toegankelijk op straffe van straf.
Ik zal Buzzer met zijn zweepje ff voor je roepenquote:
quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Foei. We zijn hier laagdrempelig en toegankelijk op straffe van straf.
Nog meer straf... Hee, weet je nog waar dit mee begonquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij moet echt hard straf hebben
Ja, met een graniethamer en een sedimenthouweel. Waar heb je zin in?quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:23 schreef es70 het volgende:
Nog meer straf... Hee, weet je nog waar dit mee begon.
Lach maarquote:
quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik zal Buzzer met zijn zweepje ff voor je roepen.
we verzinnen gewoon weer een nieuwe reeksquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Lach maar. Een slot op de Lounge, waar moeten al die over het net dolende zielen dan terecht zeg
.
genoeg treinfora hoorquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Lach maar. Een slot op de Lounge, waar moeten al die over het net dolende zielen dan terecht zeg
.
Trustequote:Op woensdag 13 februari 2008 23:30 schreef Dr_Flash het volgende:
maar inmiddels wordt het eens tijd om de kribbe op te zoeken
Het ging mij meer om het laagdrempelig.quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:25 schreef es70 het volgende:
[..]
.
Bijna ja.quote:Op donderdag 14 februari 2008 07:52 schreef marcb1974 het volgende:
Het weekend komt er snel aan [afbeelding]
Waaromquote:Op donderdag 14 februari 2008 08:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Bijna ja.
Eerst maar vandaag (valentijn) en morgen doorkomen.
Ik werk bij een juweliersorganisatie. Dat blijft hier dus nog wel even hangenquote:Op donderdag 14 februari 2008 08:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom [afbeelding] [afbeelding] Ga je er zoveel last van hebben?
T is juist de hoop dat het gezeik op de radio en tv nu ophoudt [afbeelding]
Ah, dan krijg je het wel hard naar binnen jaquote:Op donderdag 14 februari 2008 08:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik werk bij een juweliersorganisatie. Dat blijft hier dus nog wel even hangen.
Nogal.quote:Op donderdag 14 februari 2008 08:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, dan krijg je het wel hard naar binnen ja [afbeelding]
Dat zou dan wel weer een goede bijkomst zijn jaquote:Op donderdag 14 februari 2008 08:44 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nogal.
Achja, ik wil binnenkort een nieuw horloge aanschaffen, eens zien of ik ook personeelskorting kan krijgen. Misschien zijn er dan toch nog wel voordelen
Nu niet meer neequote:Op donderdag 14 februari 2008 09:28 schreef Kuukske het volgende:
Ik krijg er geen.
Ik heb een echt kaartje gekregenquote:Op donderdag 14 februari 2008 09:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Hebben de dames hier al een wedje gelegd wie de meeste V-cards gaat krijgen vandaag?
Hoe kčn dat nou manquote:
Enige is dat ik niet in loondienst ben, maar een externe. Dus hoop het wel, maar denk het zelf nietquote:Op donderdag 14 februari 2008 08:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zou dan wel weer een goede bijkomst zijn ja [afbeelding]
Kan je toch gewoon vragen?quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:48 schreef Sjowhan het volgende:
Enige is dat ik niet in loondienst ben, maar een externe. Dus hoop het wel, maar denk het zelf niet
Ik ook niet.quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:28 schreef Kuukske het volgende:
Ik krijg er geen.
Dat ga ik dus doenquote:Op donderdag 14 februari 2008 09:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan je toch gewoon vragen? [afbeelding]
Lief vriendjequote:Op donderdag 14 februari 2008 09:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe kčn dat nou manis de postbode al geweest?
Ah. Dat wordt dus valentijn vieren tussen de lakensquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Lief vriendje [afbeelding] . Tuurlijk is de postbode al geweest, er loopt hier een hele goeie rond [afbeelding] .
En die heeft nu weekend [afbeelding].
Hebbie gekocht?quote:
quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:54 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ah. Dat wordt dus valentijn vieren tussen de lakens
Ja, de hondjes van de buren zijn het daar wel mee eensquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:47 schreef es70 het volgende:
Tuurlijk is de postbode al geweest, er loopt hier een hele goeie rond.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, de hondjes van de buren zijn het daar wel mee eens
2 planken van 190cm, lampjes voor er onder en 2 stekkerdozenquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:54 schreef Sjowhan het volgende:
Hebbie gekocht?
Dat is nog niet afgelopenquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe is dat eigenlijk afgelopen?
Ow joh, ik dacht dat heel dat gedoe allang voorbij wasquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:12 schreef es70 het volgende:
Dat is nog niet afgelopen. Ik loop nog steeds dat blok huizen niet (begin bij het idee al te hyperventileren
) en de verzekering van de tegenpartij heeft nog onlangs contact opgenomen en heeft het in behandeling...
quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ow joh, ik dacht dat heel dat gedoe allang voorbij was
Da's toch lief...quote:
zie editquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Is het weer niet goed genoeg?
ja nouja..quote:
Nou nog niet geneukt?quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:36 schreef mcDavid het volgende:
[..]
zie edit
[..]
ja nouja..valse hoop
Valentijnsdag is nog niet omquote:
De post is al geweest, weer niets, al tig jaar nietquote:
Ik voor het eerst in jaren welquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
De post is al geweest, weer niets, al tig jaar niet
Toen ik mijn vrouw ontmoet had, was ik de 14de in het vliegtuig naar nieuw zeeland, dus valentijnsdag was ook erg kort, tijdstechnisch gezien
Hoiquote:
Dan ben je er wel snel vanaf!quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
De post is al geweest, weer niets, al tig jaar niet
Toen ik mijn vrouw ontmoet had, was ik de 14de in het vliegtuig naar nieuw zeeland, dus valentijnsdag was ook erg kort, tijdstechnisch gezien
In die regio nog niet, voor zo ver ik weetquote:
tsss, nieuwerwetsquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik voor het eerst in jaren wel. En tegenwoordig hoeft het niet meer perse met de 'echte' post he
.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:32 schreef qu63 het volgende:
Fles, heb je al kinderen [afbeelding verwijderd]
Wel goed dat de machinist dat jochie zag zegquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In die regio nog niet, voor zo ver ik weet [afbeelding]
Ik was blij met mijn nieuwerwetse sms-je, 't is de gedachtequote:
quote:Volgens de politie heeft het jongetje weinig meegekregen van alle ophef die hij veroorzaakte. Een woordvoerder laat weten dat het jongetje het vooral heel spannend vond om in een politiewagen naar huis te worden gereden
Huis van bewaring moet daar toch wel staanquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:56 schreef Sjowhan het volgende:
Die laatste regel is helaas niet meegekomen met het nieuwsbericht op fok;
[..]![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Huis van bewaring moet daar toch wel staan [afbeelding]
Zeker zulke mooie treinenquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:56 schreef Sjowhan het volgende:
Treinen zijn over het algemeen altijd wel in de smaak bij zulke jonge jongens
Ehm. Okéquote:Op donderdag 14 februari 2008 15:29 schreef jolanda72 het volgende:
if you cant convince them confuse them!!!!!! [afbeelding]
jahoor je account doet het!quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:29 schreef jolanda72 het volgende:
if you cant convince them confuse them!!!!!!
Spamalertquote:Op donderdag 14 februari 2008 15:29 schreef jolanda72 het volgende:
if you cant convince them confuse them!!!!!!
Je verwacht nu een viagra pil sitequote:
En maar klikken op die postquote:Op donderdag 14 februari 2008 15:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je verwacht nu een viagra pil site
Je idee wat er in die site staat. Maar iemand met 5 posts die zo'n post doet kan haast niet anders dan spammer zijnquote:Op donderdag 14 februari 2008 15:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je verwacht nu een viagra pil site
quote:
ff een reminderquote:Op donderdag 14 februari 2008 10:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb er echt zin in om vandaag hier op kantoor, en vanavond, nog eens even een paar uur hard te gaan studeren
Gauw benutten, dit gebeurt niet vaak
want?quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:05 schreef Pheno het volgende:
Tof, dat mysql
Net zelfs de fp plat omdat ze weer aan het prutsen zijn.quote:
Nou ja, je kon het toch proberen, niewaar?quote:113 Teletekst do 14 feb
Proef kansarme jongeren mislukt
` Het overnemen van ziekteverzuimkosten
leidt er nauwelijks toe dat werkgevers
kansarme jongeren aannemen.Dat schrijft
staatssecretaris Aboutaleb van Sociale
Zaken aan de Tweede Kamer.
Een proef in 34 gemeenten toont aan dat
er nog geen duizend jongeren aangenomen
worden.Er was gerekend op 13.000,maar
werkgevers zeggen dat ziekteverzuim
voor hen geen reden is om jongeren met
weinig kansen niet aan te nemen.
Belangrijke redenen zijn wel:het niet
aansluitende opleidingsniveau en gebrek
aan tijd om de jongeren te begeleiden.
Ook de administratieve rompslomp is een
reden om jongeren niet aan te nemen.
en alweer een half uur stilquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:25 schreef mcDavid het volgende:
Tering wat gaan we snel ineens!
quote:
geen idee, mijn langste is 48 uur, en toen was ik op vakantiequote:Op donderdag 14 februari 2008 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niks vergeleken bij een week strafbank he
14.gifquote:Op donderdag 14 februari 2008 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik ben een beetje aan het klooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |