Hm, maar stel dat ik alleen een weekendtas mee wil nemen die net groot genoeg is om in het vliegtuig mee te nemen (ipv een logge koffer die je ook weer moet inchecken e.d.)... dan is er w.s. geen ruimte over.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:25 schreef Jesse_ het volgende:
Je kan ook twee paar meenemen [ afbeelding ]
Bij bepaalde tenten? Waar wou je in vredesnaam heengaan?quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:58 schreef =HellFire= het volgende:
Ik ga dinsdag met m'n pa richting NYC. Wat raden jullie eigenlijk aan voor schoenen? Wat voor weer is het momenteel? Ik zit namelijk te twijfelen of ik m'n nette schoenen óf m'n sneakers meeneem. Op beide kan ik goed lopen (op de sneakers nog net iets meer voor lange afstanden denk ik), maar met de sneakers 'riskeer' je dat je bij bepaalde tenten 's avonds niet naar binnen mag denk ik?
Okee, dan weet ik genoeg.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:50 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Bij bepaalde tenten? Waar wou je in vredesnaam heengaan?Ik heb bij vrij luxe tot erg luxe restaurants gegeten in NY en ze deden echt nergens moeilijk om je schoeisel
Misschien dat het bij clubs anders is though, dat weet ik niet.
Er zit vast een Pret a Manger in de buurt, http://www.pret.com. Ik zie dat er twee op 42nd street zijn.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:19 schreef christvs het volgende:
En nog iemand tips voor plaatsen om te ontbijten, in het Roosevelt kost het 30 dollar p.p
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:54 schreef YebCar het volgende:
www.supersaver.nl
voor 385 allin naar new york
jammer dat ik geen vrij kan nemen
NYC is juist een stad om alleen te doen. Kan me niet voorstellen dat er groepsreizen zijn vanuit NL of België. Als je graag ter plekke in een groep reist, kijk dan op een site als www.tours4fun.comquote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:15 schreef katerwater het volgende:
Zijn er leuke groepsreizen naar NY voor jonge twintigers?
Ben geweest naar een avond van Djoser. Dat zag er er boeiend uit, maar die richten zich niet specifiek op mijn leeftijdsgroep.
Belgische sites zijn zeer welkom
Waarom zou je dat willen? Zoals hierboven al gezegd wordt, NYC kan je beter zonder een groepsreis doen. Meer dan genoeg te beleven en als je thuis al een beetje uitzoekt wat je wilt zien dan moet dat allemaal goed komen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:15 schreef katerwater het volgende:
Zijn er leuke groepsreizen naar NY voor jonge twintigers?
Ben geweest naar een avond van Djoser. Dat zag er er boeiend uit, maar die richten zich niet specifiek op mijn leeftijdsgroep.
Belgische sites zijn zeer welkom
Hoe herkenbaarquote:Op woensdag 19 maart 2008 08:43 schreef =HellFire= het volgende:
O wat is NYC mooooooooi!!!!!! Ben nu weer een paar daagjes terug, moet nog en heel reisverslag schrijven want die indrukken o o o ... hoop verhalen te vertellen.
394e incl. met KLM in een 772quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:32 schreef Cone het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoeveel hij/zij voor een retourtje NYC betaald heeft ?
Yep. En je moet ook onderscheid maken tussen directe en indirect vluchten. Bij een relatief korte citytrip maakt het toch wel verschil of je een paar uur langer onderweg bent! Ook zijn de prijzen door de hausse op vluchten naar de VS en NY in het bijzonder flink gestegen sinds de jaarwisseling. Zo ben ik met de feestdagen nog voor een dikke 400 euro per persoon (direct) naar NY gevlogen, maar een dergelijke prijs kun je nu wel vergeten...quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:30 schreef thaWarhead het volgende:
Beetje zinloze vraag, verschilt erg per seizoen en maatschappij.
quote:
Bedankt voor de tip (op het nippertjequote:Op maandag 24 maart 2008 10:27 schreef Retarded het volgende:
Als je moeder van steaks houdt raad ik je in ieder geval eens naar Keens Steak House te gaan! Geweldig restaurant met heerlijke steaks. Niet goedkoop, maar ook niet TE duur. Hij zit op West 36th street tussen 5th en 6th
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |