abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57209722
Ik ga dinsdag met m'n pa richting NYC . Wat raden jullie eigenlijk aan voor schoenen? Wat voor weer is het momenteel? Ik zit namelijk te twijfelen of ik m'n nette schoenen óf m'n sneakers meeneem. Op beide kan ik goed lopen (op de sneakers nog net iets meer voor lange afstanden denk ik), maar met de sneakers 'riskeer' je dat je bij bepaalde tenten 's avonds niet naar binnen mag denk ik?
pi_57210540
Je kan ook twee paar meenemen
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_57211222
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 23:25 schreef Jesse_ het volgende:
Je kan ook twee paar meenemen [ afbeelding ]
Hm, maar stel dat ik alleen een weekendtas mee wil nemen die net groot genoeg is om in het vliegtuig mee te nemen (ipv een logge koffer die je ook weer moet inchecken e.d.)... dan is er w.s. geen ruimte over. Helemaal als je nog terug wil komen met weet ik veel voor gekochte spullen.
pi_57211247
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 22:58 schreef =HellFire= het volgende:
Ik ga dinsdag met m'n pa richting NYC . Wat raden jullie eigenlijk aan voor schoenen? Wat voor weer is het momenteel? Ik zit namelijk te twijfelen of ik m'n nette schoenen óf m'n sneakers meeneem. Op beide kan ik goed lopen (op de sneakers nog net iets meer voor lange afstanden denk ik), maar met de sneakers 'riskeer' je dat je bij bepaalde tenten 's avonds niet naar binnen mag denk ik?
Bij bepaalde tenten? Waar wou je in vredesnaam heengaan? Ik heb bij vrij luxe tot erg luxe restaurants gegeten in NY en ze deden echt nergens moeilijk om je schoeisel

Misschien dat het bij clubs anders is though, dat weet ik niet.
pi_57211553
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 23:50 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Bij bepaalde tenten? Waar wou je in vredesnaam heengaan? Ik heb bij vrij luxe tot erg luxe restaurants gegeten in NY en ze deden echt nergens moeilijk om je schoeisel

Misschien dat het bij clubs anders is though, dat weet ik niet.
Okee, dan weet ik genoeg.
pi_57215104
Ik ga met de hele familie een week naar NY
Boeken was echt een hell. Stoelen die bijna op waren, hotels met 24 uur's aanbiedingen. Credit card limieten April vertrekken we. Met Britisch airways en american airlines naar New York
pi_57261546
Ik ben van plan eind juni te gaan, zodra mn salaris van deze maand binnen is ga ik boeken. Omdat ik zoveel mogelijk geld aan shoppen wil uitgeven (bedoeling is om zonder koffer heen te gaan en met een volle weer terug te keren) is het plan gewoon een hostel te pakken. Hotels komen toch al snel uit op zo'n 100 dollar per nacht, en aan het einde van de dag ben je toch al moe van het lopen dat je zelfs in een slaapzaal meteen in slaap valt. Iemand ervaringen met hostels in NY?
pi_57264332
Ik ben ooit (september 2006) 10 dagen in het HI Hostel geweest.. prima locatie (aan westkant van Central Park met een metrostation aan het einde van de straat). Het hostel was schoon, had fatsoenlijke faciliteiten (je kon er eten/drinken/slapen/douchen/internetten/wassen) en heeft een redelijke prijs (vanaf 20 euro (30 USD) per nacht).

De link: http://www.hinewyork.org/
pi_57264647
Ziet er goed uit, bedankt.
pi_57310085
Ik wil in oktober met wat vrienden naar NY gaan. Omdat we met z'n 6en willen leek mij een appartement wel een goed idee, maar het lijkt mij allemaal een beetje vaag hoe je dat moet regelen, heeft iemand hier tips voor? Willen voor een weekje, dus lange termijn huren is geen optie.
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
  dinsdag 11 maart 2008 @ 19:22:57 #161
57586 Bananenman
-----------
pi_57311927
Ik zou lekker twee hotelkamers boeken als ik jou was. Goedkoper en veel makkelijker
pi_57342998
Ticket geboek!
30 april tot en met 7 mei zit ik in NY. En dan nog een paar dagen Chicago.
pi_57381806
Tickets geboekt! 20 tot 27 augustus ben ik er te vinden!
pi_57392392
Veel mensen ineens!
Wij gaan van 29 april tot 6 mei We verblijven in het Roosevelt hotel , Vlak naast Grand Central station, iemand ervaringen ?
En nog iemand tips voor plaatsen om te ontbijten, in het Roosevelt kost het 30 dollar p.p
pi_57392563
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 11:19 schreef christvs het volgende:

En nog iemand tips voor plaatsen om te ontbijten, in het Roosevelt kost het 30 dollar p.p
Er zit vast een Pret a Manger in de buurt, http://www.pret.com. Ik zie dat er twee op 42nd street zijn.
In Londen kon je daar altijd lekkere broodjes halen.

[ Bericht 0% gewijzigd door _Boo_ op 15-03-2008 11:37:50 ]
pi_57392825
Ontbijten doe je in NYC het beste lopend op straat... bij een van die stalletjes two eggs on a roll, een muffin en een halve liter koffie of thee halen
Maar er zijn natuurlijk ook ontelbare Dunkin Donuts, Starbucks en deli's waar je je helemaal vol kan eten aan muffins en bagels met creamcheese. *wil ook weer naar de VS
pi_57393745
www.supersaver.nl

voor 385 allin naar new york
jammer dat ik geen vrij kan nemen
pi_57394289
Die prijs is wel netjes ja
Kan niet wachten! Gisteravond de dvd van Max & the city besteld, heb het boek al
pi_57408843
Kan iemand mij de salestax uitleggen? 8.375% dus, maar echt op alles? Hotel, drinken, voedsel, taxirit, metrokaartje, laptops? Staat het op de prijskaartjes of ben je ineens duurder uit bij de kassa?

En is de 'geen tax voor schoenen en kleding onder de $110' regel nog steeds intact?
pi_57410536
Salestax betaal je meestal pas aan de kassa, dus het komt bij de op het prijskaartje aangegeven prijjs. Soms is het wel vreemd dat je het op iets simpels te eten van een dollar ook er weer acht cent bij moet leggen, waardoor je in korte tijd altijd met een berg dollarcents rondloopt.

Is de salestax in New Jersey eigenlijk nog steeds lager en daardoor de moeite van het oversteken van de rivier waard ?
pi_57410949
Jersey heeft 1.375% minder salestax dan NY als het goed is.
pi_57411019
Dus als je voor 300 dollar koopt, heb je de kosten van de PATH train al terugverdiend
  zondag 16 maart 2008 @ 12:41:13 #173
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_57411050
Weet iemand van jullie misschien een goede muziekinstrumentenwinkel in New York? Die zijn er ongetwijfeld, maar was benieuwd of iemand misschien een tip heeft.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_57412118
De sales tax in Jersey Gardens (grote Outlet Mall in New Jersey) is maar 3,5%, dat scheelt dus heel wat met NY...

http://en.wikipedia.org/wiki/Jersey_Gardens

[ Bericht 0% gewijzigd door feedmyfear op 16-03-2008 15:34:07 ]
  maandag 17 maart 2008 @ 16:02:44 #175
209549 jwtg
jewaited
pi_57433701
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 12:54 schreef YebCar het volgende:
www.supersaver.nl

voor 385 allin naar new york
jammer dat ik geen vrij kan nemen

goede site en goede prijzen..

wil ergens in Juni gaan.. weet iemand nog goede sneaker stores daar in NYC?

of een site waar ik wat kan opzoeken?
pi_57434471
Ik ben van plan eind juni te gaan. Mijn huidige hitlist van sneaker/streetwear/vinyl toy stores in NY:

Alife Rivington Club
aNYthing
Atmos
Autumn
Boundless
Busy Work Shop
Classickicks
Clientele
Coat Of Arms
Concrete
Dave's Quality Meat
Fat Beats
Flight Club
Goliath
KCDC
Kidrobot
Niketown
New Era
Nort
R3con
Recon
Reed Centre
Reed Space
Rival
SSUR*Plus
Sugarheadquarters
Stussy
Supreme
Toy Tokyo
Turntable Lab
Union
WESC
pi_57441751
Ik ben van plan om begin augustus te gaan. Aangezien het mijn vrienden ontbreekt aan daadkracht ( geen geld, of gewoon te lui iets te ondernemen) ben ik van plan alleen te gaan. Het liefst zou ik er een combi reisje van maken ( 3 dagen Boston daarna 4 dagen New York). Omdat ik alleen reis gaat het natuurlijk wat extra in de kosten lopen, misschien dat iemand hier goede ervaringen heeft met jeugdherbergen of iets anders wat het alleen reizen goedkoper maakt?
pi_57445208
Zijn er leuke groepsreizen naar NY voor jonge twintigers?

Ben geweest naar een avond van Djoser. Dat zag er er boeiend uit, maar die richten zich niet specifiek op mijn leeftijdsgroep.
Belgische sites zijn zeer welkom
  dinsdag 18 maart 2008 @ 21:20:55 #179
209549 jwtg
jewaited
pi_57462266
dope lijst:P

ga het even allemaal bekijken..

(Y)
pi_57462712
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 01:15 schreef katerwater het volgende:

Ben geweest naar een avond van Djoser. Dat zag er er boeiend uit, maar die richten zich niet specifiek op mijn leeftijdsgroep.
NYC is juist een stad om alleen te doen. Kan me niet voorstellen dat er groepsreizen zijn vanuit NL of België. Als je graag ter plekke in een groep reist, kijk dan op een site als www.tours4fun.com
pi_57468851
Zo, ik ben met Pasen 3 daagjes in NYC Jammer dat ik pas in Juli 21 word We willen ook een avondje Broadway doen, iemand enig idee of dit extreem duur/uitverkocht zal zijn ivm Pasen??
pi_57469561
O wat is NYC mooooooooi!!!!!! Ben nu weer een paar daagjes terug, moet nog en heel reisverslag schrijven want die indrukken o o o ... hoop verhalen te vertellen.
pi_57472537
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 01:15 schreef katerwater het volgende:

Waarom zou je dat willen? Zoals hierboven al gezegd wordt, NYC kan je beter zonder een groepsreis doen. Meer dan genoeg te beleven en als je thuis al een beetje uitzoekt wat je wilt zien dan moet dat allemaal goed komen.
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 08:43 schreef =HellFire= het volgende:
O wat is NYC mooooooooi!!!!!! Ben nu weer een paar daagjes terug, moet nog en heel reisverslag schrijven want die indrukken o o o ... hoop verhalen te vertellen.
Hoe herkenbaar
pi_57473029
Ga ik me langzamerhand toch afvragen hoeveel Fok!kers er in NY zitten eind april/begin mei.

Wij (dochter en ik) van 27 april t/m 4 mei. We logeren in Queens in een B&B met jacuzzi :-) voor een heul mooi prijsje.

Dochter werd onlangs 18, en ik vond dat ze dan naar NY "moest". Ze vond het niet erg.....
Life is what happens when you're making other plans
pi_57497494
Wauw, werd ik maar meegeslingerd naar NYC omdat ik 'moet' vanwege m'n 18e jaar...
pi_57509112
Kan iemand mij vertellen hoeveel hij/zij voor een retourtje NYC betaald heeft ?
  donderdag 20 maart 2008 @ 23:06:48 #187
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_57511347
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 21:32 schreef Cone het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoeveel hij/zij voor een retourtje NYC betaald heeft ?
394e incl. met KLM in een 772 (was wel met Airmiles en 2 jaar geleden, dat wel)
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_57511684
480 euro voor een ticket Amsterdam - New York - Chicago - Amsterdam.
pi_57511877
Beetje zinloze vraag, verschilt erg per seizoen en maatschappij.
  vrijdag 21 maart 2008 @ 07:48:33 #190
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_57514494
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 23:30 schreef thaWarhead het volgende:
Beetje zinloze vraag, verschilt erg per seizoen en maatschappij.
Yep. En je moet ook onderscheid maken tussen directe en indirect vluchten. Bij een relatief korte citytrip maakt het toch wel verschil of je een paar uur langer onderweg bent! Ook zijn de prijzen door de hausse op vluchten naar de VS en NY in het bijzonder flink gestegen sinds de jaarwisseling. Zo ben ik met de feestdagen nog voor een dikke 400 euro per persoon (direct) naar NY gevlogen, maar een dergelijke prijs kun je nu wel vergeten...
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_57517384
nog 4 weken voor mij
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  vrijdag 21 maart 2008 @ 11:41:49 #192
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_57517409
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 11:40 schreef denthemen het volgende:
nog 4 weken uur voor mij
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_57517835
Have fun dan
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_57521625
Jee!! Ik ga eind mei een weekje naar the big apple! (Wel iets meer betaald voor een retourtje dan ¤400, de prijzen zijn idd behoorlijk omhoog geschoten.

Maar ik had nog wel een vraagje: Als je naar het vrijheidsbeeld wilt, moet je je dan vantevoren aanmelden ergens, of kan je gewoon op een bootje stappen? Ik had nl. begrepen dat je je moest aanmelden ergens.
pi_57522451
Als het goed is kun je gewoon op de boot stappen. Wat ik wel hoorde is als je de voet van het Vrijheidsbeeld wilt bezichtigen, moet je van te voren ergens reserveren.
pi_57543947
Welk hostel raden de mensen die al in NY geweest zijn aan?
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  zaterdag 22 maart 2008 @ 19:19:29 #197
69183 biggetje
niet wat naam doet vermoeden!
pi_57544313
Dinsdag vertrek ik met mijn moeder voor vier dagen naar New York!!! Ik heb er ontzettend veel zin in en ik zou mijn moeder graag mee willen nemen naar een leuke bar, aangezien ze in New York jarig is en ik haar wil bedanken voor deze nu al geweldige reis (ben een paar weken terug 21 geworden ) Ik ben op zoek naar een leuke, gemoedelijke bar of comedy club die mijn moeder en ik allebei kunnen waarderen (dus geen clubs ofzo, maar het hoeft ook niet al te burgerlijk en stijf te zijn ) Iemand tips? Gezellige, lekkere restaurantjes (niet al te duur, maar McDonalds prijzen hoeft nu ook weer niet) zijn ook welkom!
puurheid zonder vergankelijkheid
pi_57574701
Als je moeder van steaks houdt raad ik je in ieder geval eens naar Keens Steak House‎ te gaan! Geweldig restaurant met heerlijke steaks. Niet goedkoop, maar ook niet TE duur. Hij zit op West 36th street tussen 5th en 6th
  maandag 24 maart 2008 @ 14:22:55 #199
69183 biggetje
niet wat naam doet vermoeden!
pi_57578719
quote:
Op maandag 24 maart 2008 10:27 schreef Retarded het volgende:
Als je moeder van steaks houdt raad ik je in ieder geval eens naar Keens Steak House‎ te gaan! Geweldig restaurant met heerlijke steaks. Niet goedkoop, maar ook niet TE duur. Hij zit op West 36th street tussen 5th en 6th
Bedankt voor de tip (op het nippertje ), het ziet er goed uit!
puurheid zonder vergankelijkheid
pi_57578826
Waarschijnlijk in het najaar naar NY Dit topic maar eens even wat beter in de gaten houden.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')