abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56908530
Het sneeuwt hier nu, dus neem goeie schoenen mee.
Jesus saves but death prevails.
pi_56910460
Heb de hotels eens uit de OP bekeken, maar Carter krijgt me toch een slechte recensies. Daarna foto`s eens bekeken op Tripadvisor, en daar word je niet vrolijker van.
  vrijdag 22 februari 2008 @ 18:58:41 #103
67174 Dos37
Come on Twente
pi_56911544
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 18:02 schreef Professional het volgende:
Heb de hotels eens uit de OP bekeken, maar Carter krijgt me toch een slechte recensies. Daarna foto`s eens bekeken op Tripadvisor, en daar word je niet vrolijker van.
Nee maar voor die prijs mag je ook niet veel verwachten. En je gebruikt het ook als slaapplaats en dan heb je de ogen toch dicht
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_56911873
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 18:58 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Nee maar voor die prijs mag je ook niet veel verwachten. En je gebruikt het ook als slaapplaats en dan heb je de ogen toch dicht
Maar toch is het niet prettig dat er veel ongedierte enzo zit

Ik zou me er helemaal niet goed voelen denk ik
pi_56912972
we zullen nu niet 7 maar 5 dagen gaan helaas maar qua money hadden wij al niet veel dus is het beter om iets beter te leven in 5 dagen dan mega krap in 7..... dan komen we op dit uit (per persoon)

400 euro ticket
230 euro hotel
en dan qua spenderen dachten wij zo 300 $ 5 dagen p.p das wel te doen toch?

alleen hotel is de bottleneck we betalen hier :

13.37% City and State Tax:
3.50 Occupancy Tax:
USD
USD
79.55
17.50

Total Payable: USD 692.05

we willen we een aparte kammer voor 2 person en een beetje in het centrum maar heeft iemand mischien een ander hotel gezien wat goedkoper is mischien meer basic maar wel goed te doen (gelieve met prijs voor 5 dagen erbij)

ERG ERG ERG bedankt

PS: het was het latham hotel
pi_56916730
quote:
More than 900 flights were canceled at the New York area's three major airports, Port Authority of New York and New Jersey spokesman Steve Coleman said. Delays were up to five hours at Newark Liberty International Airport, three hours at LaGuardia Airport and 1 1/2 hours at John F. Kennedy International Airport, he said. In Philadelphia the average arriving flight was 4 1/2 hours late.
Mooie tijd heb ik uitgezocht om te vliegen
pi_56919737
Heeft iemand enig idee hoeveel een kamer in NY kost. Wil er misschien mn stage gaan doen, en ben beetje aan het orienteren.

Zijn er eigenlijk mensen hier die in NY wonen of gewoond hebben? Ben benieuwd hoe dat bevalt.
pi_56920861
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 16:23 schreef Shivo het volgende:
Het sneeuwt hier nu, dus neem goeie schoenen mee.
Het heeft inderdaad flink gesneeuwt hier. Helaas hebben mijn schoenen (standaard) gaatjes aan de zijkanten van mijn schoenen en na de middag lag er heel veel water bij de stoepen om over te steken en helaas stapte ik er vaak in. Het resultaat was hele natte en koude voeten voor enkele uren.
Central Park zag er wel mooi uit. Ik zal over een tijdje fotos plaatsen op Facebook en dan hier het linkje plaatsen. Elke foto uploaden is me teveel meoite.
pi_56921175
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 01:49 schreef Fukjoeman het volgende:
Heeft iemand enig idee hoeveel een kamer in NY kost. Wil er misschien mn stage gaan doen, en ben beetje aan het orienteren.

Zijn er eigenlijk mensen hier die in NY wonen of gewoond hebben? Ben benieuwd hoe dat bevalt.
Neus even rond op Craigslist en je komt er vanzelf achter. Goedkoop zal het niet zijn. Of NY je bevalt hangt van je persoon af. Het is een stad waar altijd wat te doen is maar waar je ook heel eenzaam kunt voelen.
Jesus saves but death prevails.
  zondag 24 februari 2008 @ 14:35:09 #111
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_56946945
Vraagje is webster hall beetje makkelijk binnen te komen? Wat voor club is dat ? Bepaalde kleding nodig of?
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_56948554
Kennen jullie deze al http://www.frommers.com/destinations/newyorkcity/? Frommers zet gewoon hun halve reisgidsen online.
pi_56948644
quote:
Op zondag 24 februari 2008 14:35 schreef BlaZ het volgende:
Vraagje is webster hall beetje makkelijk binnen te komen? Wat voor club is dat ? Bepaalde kleding nodig of?
Volgens mij is het zo'n suffe toeristendiscotheek, zoals de Hippodrome in Londen.

edit: hier vind je wat reviews van mensen http://www.yelp.com/biz/webster-hall-new-york
pi_56953994
Hmm heb misschien toch iemand gevonden die mee wilt gaan..

Heeft iemand van jullie ervaring met The Pod Hotel ?
  zondag 24 februari 2008 @ 20:18:20 #115
56749 BlaZ
pi_56954095
quote:
Op zondag 24 februari 2008 15:48 schreef _Boo_ het volgende:

[..]

Volgens mij is het zo'n suffe toeristendiscotheek, zoals de Hippodrome in Londen.

edit: hier vind je wat reviews van mensen http://www.yelp.com/biz/webster-hall-new-york
ah. Nou ja 11 april is Massive @ Webster Hall met Sean Tyas Ga daar zowieso wel ff kijken dan een van mijn favo dj's.
pi_56974387
18 tm 28 April ben ik er te vinden met mijn 2 broers en zus

Nog veel kleine dingen regelen ivm het feit dat ik rolstoel gebonden ben. Hotel is gelukt, aanpassingen in het hotel ook (Hotel Newton). Nog een paar kleine dingen, ik heb natuurlijk mijn oplader van de rolstoel nodig, die doet het helaas alleen op 220 volt, dus ik moet een transformator hebben, geen probleem verder, maar weet iemand waar ik die hier in NL kan huren?

En we zitten nog een beetje met het taxi vervoer ván en naar het vliegveld, heeft iemand hier ervaring mee? Want het moet wel een busje zijn waar ik met rolstoel en al in kan gaan.

BVD
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  maandag 25 februari 2008 @ 22:23:24 #117
67174 Dos37
Come on Twente
pi_56974514
Welk vliegveld, heb geen ervaring ofzo, maar op de site van een bijvoorbeeld JFK moet daar wel wat van op staan.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_56974578
quote:
Op maandag 25 februari 2008 22:23 schreef Dos37 het volgende:
Welk vliegveld, heb geen ervaring ofzo, maar op de site van een bijvoorbeeld JFK moet daar wel wat van op staan.
JFK, maar ik hoor wel van mensen dat je het daar kunt regelen maar ik regel het liever van te voren dat ik ruim de tijd heb om het ook goed te regelen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_56974951
quote:
Op zondag 24 februari 2008 20:18 schreef BlaZ het volgende:

[..]

ah. Nou ja 11 april is Massive @ Webster Hall met Sean Tyas Ga daar zowieso wel ff kijken dan een van mijn favo dj's.
Ik ben afgelopen zomer in Webster Hall geweest tijdens een concert... stond ook nog een stukje van in in het vorige NY topic (of die daarvoor). Is wel de moeite waard op zich. Neem in ieder geval zeker een id mee (ook al ben je 56) want de uitsmijters zien er niet al te vriendelijk uit (overal in NY trouwens), maar verder geen problemen. Reken wel op "dure" prijzen voor drankjes en zeg liever Heineken ipv dat je een "beer" besteld. Met dat woord kreeg ik bij het eerste rondje een Heineken van de barvrouw, bij het volgend rondje bestellen was het woord "beer" goed voor een Corona. Keek ze mij raar aan; "ja dat is toch beer?" Maar die kon ik echter ook weer inruilen voor een ander biertje.. als je maar een dollar extra neerlegt natuurlijk

In ieder geval best een leuke ambiance (grote zaal is een soort paradiso achtige zaal).. kleine zaal is weer een beetje ballroom achtig. Veel plezier iig in de USA (ik moet helaas weer even wachten tot na de zomer )
  maandag 25 februari 2008 @ 22:44:22 #120
56749 BlaZ
pi_56975083
quote:
Op maandag 25 februari 2008 22:40 schreef El_jefe07 het volgende:

[..]

Ik ben afgelopen zomer in Webster Hall geweest tijdens een concert... stond ook nog een stukje van in in het vorige NY topic (of die daarvoor). Is wel de moeite waard op zich. Neem in ieder geval zeker een id mee (ook al ben je 56) want de uitsmijters zien er niet al te vriendelijk uit (overal in NY trouwens), maar verder geen problemen. Reken wel op "dure" prijzen voor drankjes en zeg liever Heineken ipv dat je een "beer" besteld. Met dat woord kreeg ik bij het eerste rondje een Heineken van de barvrouw, bij het volgend rondje bestellen was het woord "beer" goed voor een Corona. Keek ze mij raar aan; "ja dat is toch beer?" Maar die kon ik echter ook weer inruilen voor een ander biertje.. als je maar een dollar extra neerlegt natuurlijk

In ieder geval best een leuke ambiance (grote zaal is een soort paradiso achtige zaal).. kleine zaal is weer een beetje ballroom achtig. Veel plezier iig in de USA (ik moet helaas weer even wachten tot na de zomer )
Grappig, ik lust geen bier. Maar id zal ik meenemen! Lijkt me zo te horen aardige tent, bedankt in ieder geval voor de beschrijving !
pi_56975952
quote:
Op maandag 25 februari 2008 22:25 schreef denthemen het volgende:

[..]

JFK, maar ik hoor wel van mensen dat je het daar kunt regelen maar ik regel het liever van te voren dat ik ruim de tijd heb om het ook goed te regelen
Is dit wat, http://www.supershuttle.com/default.aspx?content=HowItWorks? Je kunt 'wheelchair accessible service needed' aanvinken.
pi_56979087
Ik ben gistermorgen (eergister alweer bij jullie) uit NY vertrokken. Ik heb me daar 4 dagen goed vermaakt. Ik ben helaas niet bovenin het Empire en Rockefeller geweest ivm tijdgebrek. Daarvoor moet ik zeker terugkomen. Ik vind NY echt een geweldige stad. Mijn moeder was er ook en die had eerst geen zin om naar NY te gaan. Ze dacht dat ze het niet leuk zou vinden, maar zij is nu ook helemaal om en wil ook graag terug voor een langere vakantie.
Ik vind die tourbussen echt een aanrader! Voor nog geen 50 dollar krijg je heel veel tours en toegang tot een museum en ferrytocht! De nighttour is zeker een aanrader. Uiteraard heb ik veel foto's gemaakt. Ik ben alleen te lui om ze te resizen en op het forum te plaatsen dus daarom geef ik een linkje met een klein gedeelte, maar wel de mooiste foto's.
http://www.facebook.com/album.php?aid=20155&l=faf9e&id=721763122

Ohja ik ben met de trein van Montreal naar NY gegaan. Opzich een vrij mooie treinrit alleen duurt die veel te lang en is het net een hobbeltreintje. Op de heen- en terugweg door een reservoir gekomen voor de bald eagle. Ik heb er al veel op mijn reis gezien, maar het blijft mooi om ze in de bomen te zien zitten en om ze te zien vliegen. Voor de rest is Penn station echt heel groot en het wordt nog groter.
Ik zat in het Best Western President Hotel gelegen aan 48th street. Nog geen 2min van Times Square. Ondanks de niet zo positieve reviews vond ik het er prima. Mijn moeder en ik hadden een junior suite. Dat betekent dat er naast een queen bed ook een slaapbank was. De slaapbank was dus voor mij. Verder was er ook een jacuzzi in de badkamer. Enig nadeeltje was dat het wireless internet het niet altijd goed deed, maar dat was dan weer een teken voor mij om de stad in te gaan.
Macy's is trouwens echt een heerlijke winkel. En wat zijn die prijzen laag in Amerika! Ik had schoenen gezien in Montreal en zat te twijfeln om ze te kopen, maar ik heb ze uiteindelijk bij Macy's gekocht en wat een prijsverschil! Verder smeren ze je ook meteen de korting aan als je geen Amerikaan bent. Altijd fijn.

Nee, ik ben er echt uit. NY is een wereldstad en ik kan niet wachten om terug te gaan. Vancouver is echter nog steeds mijn favoriete stad haha.
pi_56990063
Ik ga de laatste twee weken van mei naar de states. Moet nog boeken, dus alles staat nog open. Eerste keer America. Ik zit te denken aan drie overnachtingen in NY (bv in het Wellington) en daarna doorvliegen naar Miami. Heb je daar een beetje genoeg aan 4dagen/3nachten of zal ik een nachtje bijboeken? Wat we daar willen doen is een beetje de toerist uithangen. Dus vier dagen als een dolle van het Empire State building naar Statue of Liberty, Central Park, Wallstreet, enz enz en tussendoor vooral Starbucks. Relaxen kunnen we de laatste dagen in Florida.
I got soul, but I'm not a soldier
pi_56991016
quote:
Op maandag 25 februari 2008 23:15 schreef _Boo_ het volgende:

[..]

Is dit wat, http://www.supershuttle.com/default.aspx?content=HowItWorks? Je kunt 'wheelchair accessible service needed' aanvinken.
Bedankt! Ik heb ze vandaag meteen een mail gestuurd en hoop dat we hier verder mee komen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_56994543
quote:
Op maandag 25 februari 2008 22:18 schreef denthemen het volgende:
18 tm 28 April ben ik er te vinden met mijn 2 broers en zus

Nog veel kleine dingen regelen ivm het feit dat ik rolstoel gebonden ben. Hotel is gelukt, aanpassingen in het hotel ook (Hotel Newton). Nog een paar kleine dingen, ik heb natuurlijk mijn oplader van de rolstoel nodig, die doet het helaas alleen op 220 volt, dus ik moet een transformator hebben, geen probleem verder, maar weet iemand waar ik die hier in NL kan huren?

En we zitten nog een beetje met het taxi vervoer ván en naar het vliegveld, heeft iemand hier ervaring mee? Want het moet wel een busje zijn waar ik met rolstoel en al in kan gaan.

BVD
Ik zit NU in New York, ook in Hotel Newton. Bevalt prima. Taxi vanaf JFK naar anywhere in Manhattan kost $45 + $4 tol + fooi. Rond de $55 dus
pi_57022934
Ik heb een hotel gevonden, iemand er ooit van gehoord: Washington Jefferson Hotel. Ziet er leuk uit, kamers zijn niet de grootste, maar je slaapt en doucht er toch alleen maar.
pi_57023066
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 19:38 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Ik zit NU in New York, ook in Hotel Newton. Bevalt prima. Taxi vanaf JFK naar anywhere in Manhattan kost $45 + $4 tol + fooi. Rond de $55 dus
Hehe toevallig dan

Ik spreek je er nog wel even over als je weer terug bent, geniet er nu in ieder geval van!!
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_57023079
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 23:05 schreef Professional het volgende:
Ik heb een hotel gevonden, iemand er ooit van gehoord: Washington Jefferson Hotel. Ziet er leuk uit, kamers zijn niet de grootste, maar je slaapt en doucht er toch alleen maar.
Ik zag hem ook staan op expedia De kamers schijnen inderdaad nogal miniscuul te zijn volgens de reviews op tripadvisor. Als je die foto's bekijkt die er op staan zie je ook dat je amper om het bed heen kan. Beetje lastig met koffers wel.
pi_57027416
zijn er geen mensen die in NY wonen en die het leuk vinden om Stevengerrard rond te leiden
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_57029384
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 08:07 schreef stevengerrard het volgende:
zijn er geen mensen die in NY wonen en die het leuk vinden om Stevengerrard rond te leiden
http://www.bigapplegreeter.org/
  donderdag 28 februari 2008 @ 13:24:06 #131
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_57033556
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 19:30 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Bij 90% van de mensen niet, nee
Ik denk zelfs bij 99,9% van de mensen niet. Wij werden met het hele vliegtuig uit NY gewoon doorgewuifd na de paspoortcontrole in Schiphol.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_57042472
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 23:10 schreef _Boo_ het volgende:

[..]

Ik zag hem ook staan op expedia De kamers schijnen inderdaad nogal miniscuul te zijn volgens de reviews op tripadvisor. Als je die foto's bekijkt die er op staan zie je ook dat je amper om het bed heen kan. Beetje lastig met koffers wel.
Klopt, maar dat koffer kun je ook nog wel ergens kwijt lijkt me. Is natuurlijk handig om even iets uit je koffer te pakken, maar voor mij boeit dat niet zoveel als het koffer bijvoorbeeld onder het bed ligt.
Gaat mij erom dat ik een degelijk bed en douche heb, voor de rest ben je toch heel weinig op je kamer. Misschien in de middag om wat spullen te droppen, en daarna ben je weer weg.
Zit wel nog in dibio, Washington Jefferson of Paramount. Ene iets duurder, meer ruimte, andere klein en compact.
pi_57062805
We zitten er ook over te denken om naar New York te gaan. Was er gister een aanbieding, retourvlucht via Geneve voor 380. Willen we vandaag boeken, is het weer veel duurder. Bah, balen.
pi_57063054
Ik heb eindelijk geboekt! 6 dagen, laatste week van mei. Hotel Park Central. Heb er echt zin in
  vrijdag 29 februari 2008 @ 17:43:04 #135
165633 eriksd
The grand facade...
pi_57065107
Goeie tijd om te gaan. Lekker weertje, en niet te warm. Wedden dat het fantastisch wordt?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_57076550
Wat ik me dus afvraag he.. Welke maatschappij is aan te bevelen om naar New York te vliegen?
Ik heb de keuze uit:
United Airlines
Amercan Airlines
US Airways
Op zaterdag 10 juli 2010 13:47 schreef Guus_Geluk:
"Eindhoven, dat is de voetbalhoofdstad van Nederland"
Op woensdag 28 juli 2010 20:06 schreef heywoodu:
"En anders zal ik die Guus eens even vingeren, van achteren, met een stoelpoot.."
pi_57080636
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 15:58 schreef _Boo_ het volgende:
Ik heb eindelijk geboekt! 6 dagen, laatste week van mei. Hotel Park Central. Heb er echt zin in
Ik ga de laatste twee weken van mei naar America. van 17-21 mei in New York en dan door naar Miami. We vliegen terug ook weer via JFK met Delta Airlines.
I got soul, but I'm not a soldier
  zaterdag 1 maart 2008 @ 14:09:10 #138
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_57080820
We hebben vanmorgen heel toevallig ook Hotel Park Central geboekt.
Waren nog wat aan het surfen, en kregen nog wat tips mee, en hebben alles even bij elkaar gelegd en toch gekozen voor Park Central. Recensies zijn over algemeen wel goed, ligt centraal dus wat wil je nog meer?
  zondag 2 maart 2008 @ 09:56:50 #139
57586 Bananenman
-----------
pi_57099569
Ik ben weer terug... Wát een stad zeg.

Overigens ook niet gecontroleerd op Schiphol
pi_57113674
Niet gecontroleerd?

Ik ga de regering bellen

Wil er btw ook nog eens heen over een jaar of 2, en gelijk naar Vegas natuurlijk hihi.
pi_57113762
Ik ben 2 jaar geleden ook niet worden gecontroleerd toen ik terug kwam
En al die andere mensen volgens mij ook niet
  maandag 3 maart 2008 @ 10:37:48 #142
83046 Nino
carpe diem!
pi_57121887
Ik kan altijd zo door lopen op Schiphol. Leuke, lieve lach waarschijnlijk

5 Mei is het weer zover. Vliegen per KLM en logeren in het Marriott Marquis.

Kan niet wachten.
pi_57127297
quote:
Op maandag 3 maart 2008 10:37 schreef Nino het volgende:
Ik kan altijd zo door lopen op Schiphol. Leuke, lieve lach waarschijnlijk

5 Mei is het weer zover. Vliegen per KLM en logeren in het Marriott Marquis.

Kan niet wachten.
Volgens mij heb je best wel wat flappen he
  dinsdag 4 maart 2008 @ 19:21:02 #144
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_57155543
Als ik zo vrij mag zijn hier binnen te vallen.
Ik ben van plan komende zomer of eind zomer naar The Big Apple te gaan samen met een goede vriend.
Ik stuit echter op nogal wat vragen, waarvan er al een aantal al zijn beantwoord door dit geweldige topic!
Voor ons is het heel simpel, we willen wel een week gaan, maar zullen het toch redelijk goedkoop willen houden.
1200 euro p.p. wordt wel max denk ik... of is dit ene verkeerde schatting?
Want op het moment zoek ik naar de tickets en een verblijf daar. Uit de reacties hier maak ik op dat de tickets te krijgen zijn voor onder de 500 euro (retour?). Dat zou zeker een uitkomst zijn, maar zit daar dan ook al de belasting bij etc.? Ik vind dat nogal onduidelijk namelijk....
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 20:03 schreef DTmaster het volgende:
we zullen nu niet 7 maar 5 dagen gaan helaas maar qua money hadden wij al niet veel dus is het beter om iets beter te leven in 5 dagen dan mega krap in 7..... dan komen we op dit uit (per persoon)

400 euro ticket
230 euro hotel
en dan qua spenderen dachten wij zo 300 $ 5 dagen p.p das wel te doen toch?

alleen hotel is de bottleneck we betalen hier :

13.37% City and State Tax:
3.50 Occupancy Tax:
USD
USD
79.55
17.50

Total Payable: USD 692.05

we willen we een aparte kammer voor 2 person en een beetje in het centrum maar heeft iemand mischien een ander hotel gezien wat goedkoper is mischien meer basic maar wel goed te doen (gelieve met prijs voor 5 dagen erbij)

ERG ERG ERG bedankt

PS: het was het latham hotel
Heel veel plezier alvast!
Dit zou ook een mooie uitgangspositie voor mij zijn, kan ik je een PM sturen zodat ik je wat kan vragen hieromtrent?

Alvast bedankt!
pi_57169352
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 19:21 schreef Lekiamh het volgende:
Als ik zo vrij mag zijn hier binnen te vallen.
Ik ben van plan komende zomer of eind zomer naar The Big Apple te gaan samen met een goede vriend.
Ik stuit echter op nogal wat vragen, waarvan er al een aantal al zijn beantwoord door dit geweldige topic!
Voor ons is het heel simpel, we willen wel een week gaan, maar zullen het toch redelijk goedkoop willen houden.
1200 euro p.p. wordt wel max denk ik... of is dit ene verkeerde schatting?
Want op het moment zoek ik naar de tickets en een verblijf daar. Uit de reacties hier maak ik op dat de tickets te krijgen zijn voor onder de 500 euro (retour?). Dat zou zeker een uitkomst zijn, maar zit daar dan ook al de belasting bij etc.? Ik vind dat nogal onduidelijk namelijk....
[..]

Alvast bedankt!
Haha nou, ik ben van plan om eind juli/begin augustus 2 weken naar nyc te gaan maar geen tickets rond ( of uberhaupt ONDER) de 500 euro hoor. Misschien ben ik scheel maar ik het goedkoopste wat ik vond was 700-nog wat euro.

succes!
  woensdag 5 maart 2008 @ 11:16:01 #146
45722 Dromer
pi_57169455
Vanwegde de run op VS vakanties (en vooral NY) zijn de ticketprijzen nogal explosief gestegen sinds eind vorig jaar. Op de korte termijn (<6 maanden) vind je onder de 700 euro geen directe vluchten meer naar NY.

Om die prijzen te compenseren zou je een goedkoop hostel kunnen nemen in NY. Gelukkig staat de dollar nu nóg leuker dan eind vorig jaar, zodat die prijzen ook weer lager zijn geworden... (en hopen dat de dollar zo laag blijft totdat je gaat )
  woensdag 5 maart 2008 @ 11:23:50 #147
56749 BlaZ
pi_57169644
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 11:16 schreef Dromer het volgende:
Vanwegde de run op VS vakanties (en vooral NY) zijn de ticketprijzen nogal explosief gestegen sinds eind vorig jaar. Op de korte termijn (<6 maanden) vind je onder de 700 euro geen directe vluchten meer naar NY.

Om die prijzen te compenseren zou je een goedkoop hostel kunnen nemen in NY. Gelukkig staat de dollar nu nóg leuker dan eind vorig jaar, zodat die prijzen ook weer lager zijn geworden... (en hopen dat de dollar zo laag blijft totdat je gaat )
Ik heb pas nog geboekt voor April 395,- euro retour incl alles. Kon zelfs voor 320,- vliegen op andere dagen maar dat kwam niet goed uit.
pi_57169723
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 11:23 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Ik heb pas nog geboekt voor April 395,- euro retour incl alles. Kon zelfs voor 320,- vliegen op andere dagen maar dat kwam niet goed uit.
Het gaat dan ook over de zomer, niet over april.
  woensdag 5 maart 2008 @ 11:52:33 #149
45722 Dromer
pi_57170386
quote:

[..]

Dan heb je nog geluk gehad. Zoals al aangegeven is, vind je voor over een paar maanden niks meer voor een dergelijke prijs.
Wanneer is trouwens 'pas'? Ik weet dat eind vorig jaar dergelijke prijzen nog goed mogelijk waren.
Gaat het ook om een directe vlucht?
  woensdag 5 maart 2008 @ 11:56:54 #150
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_57170507
quote:

[..]

Waar?
2000 light years from home
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')