Belang van de club? Je bedoeld het belang van AJAX NV..quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zonder er verder op in te gaan, het interesseert me namelijk niet zo heel veel wat jullie doen, maar vd Herik kon zich niet meer in de kuip vertonen. En je geeft zelf al aan dat er een aantal incidenten zijn geweest
Wat je verder zegt klopt hoor. Overigens ben ik het wel met deze actie eens. Gaat het niet goedschiks, dan maar kwaadschiks. Het belang van de club hoort ten aller tijde bovenaan te staan. Dat is niet het geval bij Ajax.
Nee, dat bedoel ik NIET!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:15 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Belang van de club? Je bedoeld het belang van AJAX NV..
tuurlijk niet. Ik wil alleen niet dat Wesley er voor gaat zorgen dat Johnny volgend seizoen naar Real gaat terwijl hij anders volgend seizoen misschien nog bij Ajax zal spelen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:07 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
kom op Toma... ondanks John een echte echte echte Ajacied is.. zo een transfer misgun je hem toch niet?
Wat ik alleen maar wil aangeven is dat het niet zo kwaadschiks is gegaan als veel mensen denken. Dat ie herhaaldelijk met de dood is bedreigd enzo, dat zijn kleinkinderen werden bedreigd... Als dat zo was had ie aangifte moeten doen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zonder er verder op in te gaan, het interesseert me namelijk niet zo heel veel wat jullie doen, maar vd Herik kon zich niet meer in de kuip vertonen. En je geeft zelf al aan dat er een aantal incidenten zijn geweest
Wat je verder zegt klopt hoor. Overigens ben ik het wel met deze actie eens. Gaat het niet goedschiks, dan maar kwaadschiks. Het belang van de club hoort ten aller tijde bovenaan te staan. Dat is niet het geval bij Ajax.
ja waarschijnlijk wel. Maar als dit de druppel waardoor een transfer alsnog rond komt is het wel heel zuur. Ik gun Johnny het aller beste maar ik hoop hem nog zoveel mogelijk weldstrijden bij Ajax te zien spelen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:35 schreef StarGazer het volgende:
Wees realistisch Toma, ook zonder het advies van Sneijder is Heitinga zeer waarschijnlijk na dit seizoen vertrokken. En ik zou hem geen ongelijk geven.
quote:Gumienny woont in Limburg
Dachten we het niet. Scheidsrechter Serge Gumienny -die Ajacieden afgelopen zondag het leven zuur maakte- blijkt woonachtig in Limburg, hetzij het Vlaamse deel. De Belg woont slechts zo'n vijftien kilometer bij Kerkrade vandaan. Zijn scheidsrechterskunsten bleken even dubieus als zijn aanstelling.
De informatie over de Belgische arbiter kregen we van een betrouwbare Belgen-bron, die tevens vertelde dat Gumienny in België zeer slecht staat aangeschreven. We mopperen wel eens over de Nederlandse arbitrage, maar in vergelijking met de Belgen (De Bleeckere boorde ons in De Kuip namelijk ook al een onterechte pingel door de neus) doen we het in Nederland zo slecht nog niet. Gumienny kan in ieder geval weer veilig z'n boodschapjes doen in Kerkrade.
He dikkop, check je PM lieverquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:08 schreef Jasza het volgende:
Leonardo moet niet zo'n grote bek hebben.
meldt het ook even aan jouw baas dat je helemaal niet 4 keer zoveel wil gaan verdienenquote:Op woensdag 13 februari 2008 00:30 schreef Ruiseart het volgende:
Jammer dat geen enkele speler genoegen wilt nemen met dat toch al riante salaris, kan wachten met een buitenlands avontuur tot het voetbalpensioen en in Nederland genoeg sportieve uitdaging ziet.
Met een paar jaartjes Spanje en Engeland schrijf je geen geschiedenis, als Mister Ajax verover je wel voor altijd de harten van de mensen.
Dat is ongetwijfeld het dilemma waar Johnny ook mee zit. Alleen als ie dan ziet dat er om hem heen mensen als Sneijder worden verkocht, en types als Kennedy elke week basisspeler zijn, tja...quote:Op woensdag 13 februari 2008 00:30 schreef Ruiseart het volgende:
Met een paar jaartjes Spanje en Engeland schrijf je geen geschiedenis, als Mister Ajax verover je wel voor altijd de harten van de mensen.
En hij wil nou weleens een echte prijs..quote:Op woensdag 13 februari 2008 08:37 schreef BigKahuna het volgende:
Dat is ongetwijfeld het dilemma waar Johnny ook mee zit. Alleen als ie dan ziet dat er om hem heen mensen als Sneijder worden verkocht, en types als Kennedy elke week basisspeler zijn, tja...
Dat kun je echt niet vergelijken zo.quote:Op woensdag 13 februari 2008 02:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
meldt het ook even aan jouw baas dat je helemaal niet 4 keer zoveel wil gaan verdienen
Nee, daarbij komt dat je dan ook veel professionelere collega's krijgt, betere arbeidsomstandigheden en lekker weer.quote:Op woensdag 13 februari 2008 09:32 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Dat kun je echt niet vergelijken zo.
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op woensdag 13 februari 2008 09:14 schreef AminBen het volgende:
Sneijder, die zelf zijn geld nog niet waard is gebleken . . . . .
ja maar dat soort dingen wisten we toch al. Martin kan gewoon niet omgaan met de stress die TD bij Ajax zijn met zich meebrengt. Voor Kaasclub Az was ie goed genoeg, voor Ajax niet.quote:Op woensdag 13 februari 2008 10:21 schreef Nashje het volgende:
Even over Van Geel.
oktober 2007.
Van Geel zegt in meerdere interviews dat Ajax alleen nog spelers van buitenaf haalt als die gelijk in de basis kunnen en iets toevoegen aan Ajax.
januari 2008.
Van Geel trekt Kuffour aan die niet eens fit blijkt te zijn.
In een interview geeft hij later aan dat hij niet is gekocht voor de basis.
Hij is zo zwak als de tering.
Zijn wel al dingen naar buiten gekomen. De commissie zou erg ontevreden zijn over Van Geel en Fontein zou ook onder vuur liggen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 10:33 schreef HeatWave het volgende:
Ik vraag me echt af of die commissie nog iets van zich zal laten horen.
Nou weten wij natuurlijk van bijna niets alle details, maar zo op het eerste gezicht zou het een vernietigend rapport moeten worden natuurlijk...
quote:De evaluatiecommissie van Ajax is ontevreden over de Amsterdamse clubleiding, met technisch directeur Martin van Geel in het specifiek. Dit vertelt Jaap Groot, columnist van ochtendblad De Telegraaf. De commissie waarover Groot spreekt onderzoekt de organisatie binnen Ajax en concludeert daarna in een uitgebracht rapport.
"Niet alleen is er de afgelopen weken door de onderzoekers flink gas gegeven, uit alle interviews is een dikke rode draad zichtbaar geworden. Namelijk de conclusie dat de huidige organisatie van Ajax niet deugt. Bovendien krijgt de leiding er flink van langs. Vooral Van Geel moet het ontgelden, waarbij termen als 'solistisch' en 'ongrijpbaar' meer dan eens zijn gevallen", aldus de columnist.
rustig maar.. deze of uiteindelijk volgende week komt het rapport naar voren..quote:Op woensdag 13 februari 2008 10:33 schreef HeatWave het volgende:
Ik vraag me echt af of die commissie nog iets van zich zal laten horen.
Nou weten wij natuurlijk van bijna niets alle details, maar zo op het eerste gezicht zou het een vernietigend rapport moeten worden natuurlijk...
quote:Op woensdag 13 februari 2008 09:14 schreef AminBen het volgende:
sjonnie naar Real Madrid![]()
Sneijder, die zelf zijn geld nog niet waard is gebleken, die adviseert
Denk het niet. Hij doet het prima daar, maar die 27 miljoen heeft hij nog niet opgebracht hoor.quote:Op woensdag 13 februari 2008 10:54 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..].. daar denken ze in Madrid heel anders over..
Voorlopig doet hij het goed en scoort hij ook regelmatig.quote:Op woensdag 13 februari 2008 10:55 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Denk het niet. Hij doet het prima daar, maar die 27 miljoen heeft hij nog niet opgebracht hoor.
Dat komt nog. De CL gaat weer bijna beginnen en daar zal Wesley wel een bepalende rol in gaan spelen. Verder was het ook allemaal nog niet echt nodig, aangezien Real gemakkelijk de poule doorkwam en op hun sloffen kampioen wordt. Kansloze opmerking ook van die "Madrid-kenner".quote:Op woensdag 13 februari 2008 10:55 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Denk het niet. Hij doet het prima daar, maar die 27 miljoen heeft hij nog niet opgebracht hoor.
Dat heeft ook helemaal niemand gezegd, pannekoek.quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:03 schreef PizzaSalami het volgende:
Klopt, maar om nu al te zeggen dat hij daar volledig is geslaagd.
Daarom.. snap eigenlijk niet waarom ik er ook op ingegaan ben..quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat komt nog. De CL gaat weer bijna beginnen en daar zal Wesley wel een bepalende rol in gaan spelen. Verder was het ook allemaal nog niet echt nodig, aangezien Real gemakkelijk de poule doorkwam en op hun sloffen kampioen wordt. Kansloze opmerking ook van die "Madrid-kenner".
Zeg het eens in mijn gezichtquote:Op woensdag 13 februari 2008 11:05 schreef Nashje het volgende:
pannekoek
Pannekoek.quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:24 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Zeg het eens in mijn gezicht.
Zo makkelijk kwamen ze anders de poule niet doorquote:Op woensdag 13 februari 2008 11:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat komt nog. De CL gaat weer bijna beginnen en daar zal Wesley wel een bepalende rol in gaan spelen. Verder was het ook allemaal nog niet echt nodig, aangezien Real gemakkelijk de poule doorkwam en op hun sloffen kampioen wordt. Kansloze opmerking ook van die "Madrid-kenner".
Mwoah, paar keer extra gasgeven was voldoende.quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:08 schreef dndiek het volgende:
[..]
Zo makkelijk kwamen ze anders de poule niet door
Vijf punten voor op de nummer 3.quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:08 schreef dndiek het volgende:
[..]
Zo makkelijk kwamen ze anders de poule niet door
Had niet anders verwachtquote:Op woensdag 13 februari 2008 12:06 schreef Damzkieee het volgende:
Denk dat Sneijder naar behoren heeft gepresteert tot nu toe. En in Madrid zijn ze ook prima te spreken over hem.
Ja ofnietquote:
Die uitspraak is op zo ongeveer iedere wedstrijd van toepassing de laatste jarenquote:Op woensdag 13 februari 2008 12:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja ofniet. Slecht veld, kut excuus, slechte scheidsrechter, opzich ook een kut excuus. We hadden gewoon beter moeten spelen, of de scheids nou in Kerkrade woont ofniet
.
Ik hoop niet dat de commissie al zijn pijlen gaat richten op Van Geel (en Fontein). Het gaat al 10! jaar mis binnen Ajax en zo lang lopen deze twee er nog niet rond. Ben er een beetje bang voor dat het enige wat er gaat gebeuren het ontslag van Van Geel gaat zijn. Dan zijn we dus nog geen stap verder gekomen en krijgen we over 2 jaar weer een nieuwe commissie.quote:Op woensdag 13 februari 2008 10:53 schreef Nashje het volgende:
[..]
Zijn wel al dingen naar buiten gekomen. De commissie zou erg ontevreden zijn over Van Geel en Fontein zou ook onder vuur liggen.
[..]
Ik zie het ontslag van Van Geel als eerste stap naar de goede richting. Lijkt me ook niet dat de commissie alleen komt met het wegsturen van Van Geel. Als het goed is hebben ze alles onder de loep genomen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:58 schreef JohnnyH het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat de commissie al zijn pijlen gaat richten op Van Geel (en Fontein). Het gaat al 10! jaar mis binnen Ajax en zo lang lopen deze twee er nog niet rond. Ben er een beetje bang voor dat het enige wat er gaat gebeuren het ontslag van Van Geel gaat zijn. Dan zijn we dus nog geen stap verder gekomen en krijgen we over 2 jaar weer een nieuwe commissie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |