abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56692304
Zonder er verder op in te gaan, het interesseert me namelijk niet zo heel veel wat jullie doen, maar vd Herik kon zich niet meer in de kuip vertonen. En je geeft zelf al aan dat er een aantal incidenten zijn geweest

Wat je verder zegt klopt hoor. Overigens ben ik het wel met deze actie eens. Gaat het niet goedschiks, dan maar kwaadschiks. Het belang van de club hoort ten aller tijde bovenaan te staan. Dat is niet het geval bij Ajax.
pi_56692419
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 22:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zonder er verder op in te gaan, het interesseert me namelijk niet zo heel veel wat jullie doen, maar vd Herik kon zich niet meer in de kuip vertonen. En je geeft zelf al aan dat er een aantal incidenten zijn geweest

Wat je verder zegt klopt hoor. Overigens ben ik het wel met deze actie eens. Gaat het niet goedschiks, dan maar kwaadschiks. Het belang van de club hoort ten aller tijde bovenaan te staan. Dat is niet het geval bij Ajax.
Belang van de club? Je bedoeld het belang van AJAX NV..
pi_56692464
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 22:15 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Belang van de club? Je bedoeld het belang van AJAX NV..
Nee, dat bedoel ik NIET!
pi_56692604
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 22:07 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

kom op Toma... ondanks John een echte echte echte Ajacied is.. zo een transfer misgun je hem toch niet?
tuurlijk niet. Ik wil alleen niet dat Wesley er voor gaat zorgen dat Johnny volgend seizoen naar Real gaat terwijl hij anders volgend seizoen misschien nog bij Ajax zal spelen.
pi_56692943
Wees realistisch Toma, ook zonder het advies van Sneijder is Heitinga zeer waarschijnlijk na dit seizoen vertrokken. En ik zou hem geen ongelijk geven.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_56692955
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 22:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:

Wat ik alleen maar wil aangeven is dat het niet zo kwaadschiks is gegaan als veel mensen denken. Dat ie herhaaldelijk met de dood is bedreigd enzo, dat zijn kleinkinderen werden bedreigd... Als dat zo was had ie aangifte moeten doen.

Hij kwam gewoon niet meer onder z'n leugens uit.

Maar succes verder
pi_56693288
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 22:35 schreef StarGazer het volgende:
Wees realistisch Toma, ook zonder het advies van Sneijder is Heitinga zeer waarschijnlijk na dit seizoen vertrokken. En ik zou hem geen ongelijk geven.
ja waarschijnlijk wel. Maar als dit de druppel waardoor een transfer alsnog rond komt is het wel heel zuur. Ik gun Johnny het aller beste maar ik hoop hem nog zoveel mogelijk weldstrijden bij Ajax te zien spelen.
pi_56695416
Jammer dat geen enkele speler genoegen wilt nemen met dat toch al riante salaris, kan wachten met een buitenlands avontuur tot het voetbalpensioen en in Nederland genoeg sportieve uitdaging ziet.

Met een paar jaartjes Spanje en Engeland schrijf je geen geschiedenis, als Mister Ajax verover je wel voor altijd de harten van de mensen.
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
pi_56695900
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 22:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Nee, dat bedoel ik NIET!
toch is het zo.. onze "club"
pi_56695976
quote:
Gumienny woont in Limburg

Dachten we het niet. Scheidsrechter Serge Gumienny -die Ajacieden afgelopen zondag het leven zuur maakte- blijkt woonachtig in Limburg, hetzij het Vlaamse deel. De Belg woont slechts zo'n vijftien kilometer bij Kerkrade vandaan. Zijn scheidsrechterskunsten bleken even dubieus als zijn aanstelling.

De informatie over de Belgische arbiter kregen we van een betrouwbare Belgen-bron, die tevens vertelde dat Gumienny in België zeer slecht staat aangeschreven. We mopperen wel eens over de Nederlandse arbitrage, maar in vergelijking met de Belgen (De Bleeckere boorde ons in De Kuip namelijk ook al een onterechte pingel door de neus) doen we het in Nederland zo slecht nog niet. Gumienny kan in ieder geval weer veilig z'n boodschapjes doen in Kerkrade.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_56695996
Ik heb zo'n voorgevoel dat Van Basten binnen een week gepresenteerd gaat worden.
pi_56696504
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 19:08 schreef Jasza het volgende:
Leonardo moet niet zo'n grote bek hebben.
He dikkop, check je PM liever .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 13 februari 2008 @ 02:29:58 #213
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56696549
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 00:30 schreef Ruiseart het volgende:
Jammer dat geen enkele speler genoegen wilt nemen met dat toch al riante salaris, kan wachten met een buitenlands avontuur tot het voetbalpensioen en in Nederland genoeg sportieve uitdaging ziet.

Met een paar jaartjes Spanje en Engeland schrijf je geen geschiedenis, als Mister Ajax verover je wel voor altijd de harten van de mensen.
meldt het ook even aan jouw baas dat je helemaal niet 4 keer zoveel wil gaan verdienen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 13 februari 2008 @ 08:37:00 #214
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_56697468
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 00:30 schreef Ruiseart het volgende:
Dat is ongetwijfeld het dilemma waar Johnny ook mee zit. Alleen als ie dan ziet dat er om hem heen mensen als Sneijder worden verkocht, en types als Kennedy elke week basisspeler zijn, tja...
><(({°>
pi_56697601
Johnny mag van mij gewoon weg, die gozer heeft al zoveel voor ons betekend de afgelopen jaren dat ik hem een droomtransfer gun. Ik heb dan ook niet de illusie dat hij volgend jaar nog bij ons speelt.
pi_56697804
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 08:37 schreef BigKahuna het volgende:
Dat is ongetwijfeld het dilemma waar Johnny ook mee zit. Alleen als ie dan ziet dat er om hem heen mensen als Sneijder worden verkocht, en types als Kennedy elke week basisspeler zijn, tja...
En hij wil nou weleens een echte prijs..
pi_56697850
sjonnie naar Real Madrid
Sneijder, die zelf zijn geld nog niet waard is gebleken, die adviseert
pi_56698062
Met alle respect voor Heitinga, maar Real zou ik niet doen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_56698082
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 02:29 schreef rubbereend het volgende:

[..]

meldt het ook even aan jouw baas dat je helemaal niet 4 keer zoveel wil gaan verdienen
Dat kun je echt niet vergelijken zo.
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
pi_56698095
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 09:32 schreef Ruiseart het volgende:

[..]

Dat kun je echt niet vergelijken zo.
Nee, daarbij komt dat je dan ook veel professionelere collega's krijgt, betere arbeidsomstandigheden en lekker weer.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_56698513
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 09:14 schreef AminBen het volgende:
Sneijder, die zelf zijn geld nog niet waard is gebleken . . . . .
Hoe kom je daar nou bij?
pi_56698840
Even over Van Geel.

oktober 2007.
Van Geel zegt in meerdere interviews dat Ajax alleen nog spelers van buitenaf haalt als die gelijk in de basis kunnen en iets toevoegen aan Ajax.

januari 2008.
Van Geel trekt Kuffour aan die niet eens fit blijkt te zijn.
In een interview geeft hij later aan dat hij niet is gekocht voor de basis.

Hij is zo zwak als de tering.
pi_56698936
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 10:21 schreef Nashje het volgende:
Even over Van Geel.

oktober 2007.
Van Geel zegt in meerdere interviews dat Ajax alleen nog spelers van buitenaf haalt als die gelijk in de basis kunnen en iets toevoegen aan Ajax.

januari 2008.
Van Geel trekt Kuffour aan die niet eens fit blijkt te zijn.
In een interview geeft hij later aan dat hij niet is gekocht voor de basis.

Hij is zo zwak als de tering.
ja maar dat soort dingen wisten we toch al. Martin kan gewoon niet omgaan met de stress die TD bij Ajax zijn met zich meebrengt. Voor Kaasclub Az was ie goed genoeg, voor Ajax niet.

Ik wil een nieuwe TD
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  woensdag 13 februari 2008 @ 10:33:13 #224
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56699071
Ik vraag me echt af of die commissie nog iets van zich zal laten horen.

Nou weten wij natuurlijk van bijna niets alle details, maar zo op het eerste gezicht zou het een vernietigend rapport moeten worden natuurlijk...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_56699434
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 10:33 schreef HeatWave het volgende:

Nou weten wij natuurlijk van bijna niets alle details, maar zo op het eerste gezicht zou het een vernietigend rapport moeten worden natuurlijk...
Zijn wel al dingen naar buiten gekomen. De commissie zou erg ontevreden zijn over Van Geel en Fontein zou ook onder vuur liggen.
quote:
De evaluatiecommissie van Ajax is ontevreden over de Amsterdamse clubleiding, met technisch directeur Martin van Geel in het specifiek. Dit vertelt Jaap Groot, columnist van ochtendblad De Telegraaf. De commissie waarover Groot spreekt onderzoekt de organisatie binnen Ajax en concludeert daarna in een uitgebracht rapport.

"Niet alleen is er de afgelopen weken door de onderzoekers flink gas gegeven, uit alle interviews is een dikke rode draad zichtbaar geworden. Namelijk de conclusie dat de huidige organisatie van Ajax niet deugt. Bovendien krijgt de leiding er flink van langs. Vooral Van Geel moet het ontgelden, waarbij termen als 'solistisch' en 'ongrijpbaar' meer dan eens zijn gevallen", aldus de columnist.
pi_56699440
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 10:33 schreef HeatWave het volgende:

rustig maar.. deze of uiteindelijk volgende week komt het rapport naar voren..
pi_56699457
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 09:14 schreef AminBen het volgende:
sjonnie naar Real Madrid
Sneijder, die zelf zijn geld nog niet waard is gebleken, die adviseert
.. daar denken ze in Madrid heel anders over..
pi_56699480
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 10:54 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

.. daar denken ze in Madrid heel anders over..
Denk het niet. Hij doet het prima daar, maar die 27 miljoen heeft hij nog niet opgebracht hoor.
Secrets never die. Only people.
pi_56699585
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 10:55 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

Denk het niet. Hij doet het prima daar, maar die 27 miljoen heeft hij nog niet opgebracht hoor.
Voorlopig doet hij het goed en scoort hij ook regelmatig.
Om na een half seizoen al te zeggen, dat hij nog geen 27 miljoen heeft opgebracht vind ik zo een klinkklare onzin.
Hij doet waar hij voor gehaald is en dat doet hij uitstekend, dat Madrid daar zo een bedrag voor over heeft, daar mag je hem niet op afrekenen!
pi_56699609
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 10:55 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

Dat komt nog. De CL gaat weer bijna beginnen en daar zal Wesley wel een bepalende rol in gaan spelen. Verder was het ook allemaal nog niet echt nodig, aangezien Real gemakkelijk de poule doorkwam en op hun sloffen kampioen wordt. Kansloze opmerking ook van die "Madrid-kenner".
pi_56699620
Klopt, maar om nu al te zeggen dat hij daar volledig is geslaagd.
pi_56699657
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 11:03 schreef PizzaSalami het volgende:
Klopt, maar om nu al te zeggen dat hij daar volledig is geslaagd.
Dat heeft ook helemaal niemand gezegd, pannekoek.
pi_56699915
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 11:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Dat komt nog. De CL gaat weer bijna beginnen en daar zal Wesley wel een bepalende rol in gaan spelen. Verder was het ook allemaal nog niet echt nodig, aangezien Real gemakkelijk de poule doorkwam en op hun sloffen kampioen wordt. Kansloze opmerking ook van die "Madrid-kenner".
Daarom.. snap eigenlijk niet waarom ik er ook op ingegaan ben..
pi_56700072
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 11:05 schreef Nashje het volgende:
pannekoek
Zeg het eens in mijn gezicht .
pi_56700364
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 11:24 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

Zeg het eens in mijn gezicht .
Pannekoek.
pi_56700589
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 11:40 schreef Nashje het volgende:

[..]

Pannekoek.
.
  woensdag 13 februari 2008 @ 12:06:19 #237
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_56700780
Denk dat Sneijder naar behoren heeft gepresteert tot nu toe. En in Madrid zijn ze ook prima te spreken over hem.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_56700819
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 11:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Zo makkelijk kwamen ze anders de poule niet door
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  woensdag 13 februari 2008 @ 12:09:46 #239
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_56700839
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 12:08 schreef dndiek het volgende:

[..]

Mwoah, paar keer extra gasgeven was voldoende.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_56700883
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 12:08 schreef dndiek het volgende:

[..]

Vijf punten voor op de nummer 3.
  woensdag 13 februari 2008 @ 12:21:27 #241
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_56701048
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 12:06 schreef Damzkieee het volgende:
Denk dat Sneijder naar behoren heeft gepresteert tot nu toe. En in Madrid zijn ze ook prima te spreken over hem.
Had niet anders verwacht .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  woensdag 13 februari 2008 @ 12:22:28 #242
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_56701069
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 01:13 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Ja ofniet . Slecht veld, kut excuus, slechte scheidsrechter, opzich ook een kut excuus. We hadden gewoon beter moeten spelen, of de scheids nou in Kerkrade woont ofniet .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_56701130
Real Madrid hijack topic lekker de CL winnen
AFC AJAX
  woensdag 13 februari 2008 @ 12:56:29 #244
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_56701736
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 12:22 schreef Houniet het volgende:

[..]

Ja ofniet . Slecht veld, kut excuus, slechte scheidsrechter, opzich ook een kut excuus. We hadden gewoon beter moeten spelen, of de scheids nou in Kerkrade woont ofniet .
Die uitspraak is op zo ongeveer iedere wedstrijd van toepassing de laatste jaren
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_56701777
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 10:53 schreef Nashje het volgende:

[..]

Zijn wel al dingen naar buiten gekomen. De commissie zou erg ontevreden zijn over Van Geel en Fontein zou ook onder vuur liggen.
[..]
Ik hoop niet dat de commissie al zijn pijlen gaat richten op Van Geel (en Fontein). Het gaat al 10! jaar mis binnen Ajax en zo lang lopen deze twee er nog niet rond. Ben er een beetje bang voor dat het enige wat er gaat gebeuren het ontslag van Van Geel gaat zijn. Dan zijn we dus nog geen stap verder gekomen en krijgen we over 2 jaar weer een nieuwe commissie.
Gash Dem and Light Dem!
pi_56701838
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 12:58 schreef JohnnyH het volgende:

[..]

Ik hoop niet dat de commissie al zijn pijlen gaat richten op Van Geel (en Fontein). Het gaat al 10! jaar mis binnen Ajax en zo lang lopen deze twee er nog niet rond. Ben er een beetje bang voor dat het enige wat er gaat gebeuren het ontslag van Van Geel gaat zijn. Dan zijn we dus nog geen stap verder gekomen en krijgen we over 2 jaar weer een nieuwe commissie.
Ik zie het ontslag van Van Geel als eerste stap naar de goede richting. Lijkt me ook niet dat de commissie alleen komt met het wegsturen van Van Geel. Als het goed is hebben ze alles onder de loep genomen.
  woensdag 13 februari 2008 @ 13:09:04 #247
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56701977
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 13 februari 2008 @ 13:16:08 #248
52871 Blight
Supersized.
pi_56702135
.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_56702178
.
pi_56702259
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 13:09 schreef M0NTANA het volgende:
[ afbeelding ]
In your dreams
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')