okquote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:19 schreef dj_ko het volgende:
beetje late reactie maar ik haak af.
Succes met de verkoop
Gratis schopje
als jij nu eens em kooptquote:Op maandag 21 juli 2008 14:12 schreef zoalshetis het volgende:
ik word een beetje gek van dit topic. lol. verkoop die shit nou eens.
dat kanquote:
maar ik fles je nietquote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:26 schreef Jeff4u2day het volgende:
Ja je gaat mooi de boot in met deze boot.............
kopen?quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:51 schreef LENUS het volgende:
Is het gemakkelijk om zo'n bootje op de trailer te laden en wat kost stalling gemiddeld?
dat kan ookquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:59 schreef 68Chevelle het volgende:
ouwe boerenschuur pakken mocht je in de randstad wonen, dan is 25 euro per maand nog te doen.
denk maarquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:31 schreef Hydrogeny het volgende:
TVP mocht mar1m hem niet willen moet ik even hard proberen te denken
quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:24 schreef Remon het volgende:
zo lief dingetje heb net me geld verbrast damn..
Zie het net pasquote:
hup sparen en op een houtje bijten!quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:24 schreef Remon het volgende:
zo lief dingetje heb net me geld verbrast damn..
als je met meerdere mensen hem oppakt kan hij ook op een aanhangerquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:09 schreef Hydrogeny het volgende:
Ikke ben houtje bijten doen nu
1250 ben ik naar onderweg. Ben aan het kijken voor een vaste ligplaats anders moet ik nog even goed doorsparen voor de trailer. Tenzij je mij deze gratis erbij geeft omdat ik zo tof ben
neej sorry kan ik nix meequote:Op dinsdag 9 september 2008 15:34 schreef woutjuh87 het volgende:
Wil je de boot niet ruilen tegen een Mitsubishi Eclipse 91 ingevoerd uit amerika Hele speciale uitvoering met een heel klein beetje werk(motorisch)..
staan op marktplaat 3000+
te nieuwquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:12 schreef woutjuh87 het volgende:
te nieuw??? is van 91 en een echt winstpakkertje natuurlijk!!
ja iddquote:Op vrijdag 26 september 2008 18:56 schreef DroogDok het volgende:
Is dat ding nou verdomme nog niet verkocht?
Anders lees je het topic eens.quote:Op maandag 29 september 2008 16:57 schreef UberPhreak het volgende:
Hoe duur is een ligplaats ongeveer? (zag dat je in de biesbosch vaarde, daar wil ik ook ergens neerleggen als ik een bootje koop)
Ik zie het nergens staan of ik lees eroverheen, sorry paultjequote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:11 schreef T42 het volgende:
[..]
op een trailerhelling in en uit water doe ik in me 1tje en duurt nog geen 5 min. (effe oeffenen helpt wel)
stalling waar ik hem in heb staan kost 100 euro perjaar (super cheap) maar stalling ergens anders??? ask je lokal caravan stalling eens
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:59 schreef 68Chevelle het volgende:
ouwe boerenschuur pakken mocht je in de randstad wonen, dan is 25 euro per maand nog te doen.
zoals je hierboven al kan zien neem ik hem elke keer weer mee naar huis (daarom zo'n nieuwe trailer, oude vond ik niet veilig)quote:Op maandag 29 september 2008 16:57 schreef UberPhreak het volgende:
Hoe duur is een ligplaats ongeveer? (zag dat je in de biesbosch vaarde, daar wil ik ook ergens neerleggen als ik een bootje koop)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |