1 dat ben ik niet. scheeld 30 jaar!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:41 schreef zoalshetis het volgende:
even offtopic. jij en je meevarende vriend zouden eens naar een castingbureau moeten gaan. echt super! reclamemensen zoeken dat soort types. probeer anders typies casting in amsterdam eens.
1. ok wist ik nietquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:58 schreef T42 het volgende:
[..]
1 dat ben ik niet. scheeld 30 jaar!
2 dat is een buurman en ons pa
3 ga zelf![]()
4 graag ontopic blijven!
op me pm staan al 30 van de zelfde reakties namelijkquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
1. ok wist ik niet
2. zeg het dan tegen jouw pa en die buurman.
3a. nee ik ga niet zelf, want daar ben ik te gewoon voor. ik werk wel in de reclame dus ik weet waar ik het over heb.
3b. attendeer hen gewoon, misschien zie je ze straks terug in een leuke clip, commercial, advertentie oid.
4. oeps... sorry.
ontopic. ik zit er nog steeds hard over te denken, want het is hier in de grachten wel een ontzettend leuk bootje. dus niet zo bitchen.
welke reacties? en it wasn't me on pm...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:35 schreef T42 het volgende:
[..]
op me pm staan al 30 van de zelfde reakties namelijk
wil jij, of iemand die je kent niet zo'n tof bootje? eigenlijk?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:17 schreef NanKing het volgende:
OP aangepast en wat kickjes verwijderd
neej niet jij maar wel ongeveer zelfde reakties ovder die 2quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
welke reacties? en it wasn't me on pm...
nee hij weegt niet meer dan 750 kgquote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:07 schreef Sanderrrr het volgende:
Heb je een aanhanger rijbewijs nodig eigenlijk, voor zo'n trailer?
nope nu paar krasjes.quote:
en?quote:Op maandag 7 juli 2008 17:11 schreef dj_ko het volgende:
tvp, ziet er leuk uit... gaat ff overleggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |