quote:
Op woensdag 13 februari 2008 17:09 schreef letsgetthiscasesolved het volgende:Ja zeg, als we met Karel van der Graaf gaan beginnen dan kun je met je vragen ook de boom in, ben niet van SM by the way.Voor de rest begrijp ik best dat je Aruba wilt 'verdedigen' en dat ze er daar allemaal ook niks aan kunnen doen en zo maar ik ben dat ubergelul en gepolder wel eens helemaal zat.Vind je het ook niet vreemd bijvoorbeeld dat Balkenende al 3-4 dagen pleite is naar de antillen en je er geen hol van hoort? En Hans Mos is op vakantie...
Nou hup, duiken!
Terug van duiken, dus ik mag weer...
Jij bent hier (met een kloon???) net een par dagen aanwezig en jij roept dat de 'heren' het rustig aan moeten gaan doen terwijl je mij een big trol noemt. De pot verwijt de ketel, oorzaak en gevolg, vind je ook niet?
En om je geheugen op te frissen, ik doelde op dit stukje TV. Misschien was je nog niet geboren toen, maar een beetje geschiedenis is nooit weg:
Paul Somohardjo krijgt klappen/vuistslagen in praatprogramma Karel v/d Graaf.
Daarnaast verdedig ik niks, ik snap alleen de kortzichtigheid van sommige mensen hier niet zo.
Ik ben het zelfs met je eens dat het onderzoek de nodige haken en ogen vertoont, maar dat hele coverup-verhaal en de manier hoe jij hier mij even denkt te kunnen bestempelen bevallen me totaal niet.
Ik heb op SM (waar je me kennelijk van kent van mijn ongeveer 10 postings die ik heb mogen doen gezien je reaktie op mijn aanwezigheid hier) netjes alle vragen beantwoord die ik gesteld kreeg.
Wat Balkenende hier al dan niet doet, interesseert me geen reet, ik ben in ieder geval geen fan van hem.
Ben ook geen fan van poldermodellen, maar het stomzinnige geblaat van die Amerikanen op SM komt mij, op mijn beurt, ook de keel uit.
En dat Hans Mos op vakantie is, so what?
In de ogen van velen kan die toch geen goed doen, dus misschien is een nieuwe wind juist wel prima.
Als jij denkt via dit medium de zaak te kunnen oplossen, be my guest.
En als je op een normale manier kunt reageren, ook prima. Zo niet, dan wens ik je hier veel schrijfplezier en vooringenomenheid toe...