abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56711308
wat ik wel zou willen weten of er meer foto's beschikbaar zijn die in C&C genomen zijn
tot nu toe heb ik er maar 1 gezien
ook kom ik nergens getuige verklaringen tegen van mensen die ze op het strand gezien hebben
joran zegt in een verklaring dat het nogal druk was die avond op het strand
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
  woensdag 13 februari 2008 @ 20:22:20 #252
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_56711387
quote:
Vreemd dat in zijn verhaal op de tape van Peter daar niks van blijkt..... Ik vroeg me al af hoe dat zat met pottenkijkers op dat strand.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_56711426
quote:
[
ook kom ik nergens getuige verklaringen tegen van mensen die ze op het strand gezien hebben
Druk op het strand die avond?
  † In Memoriam † woensdag 13 februari 2008 @ 20:30:45 #254
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_56711637
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 20:19 schreef johan555 het volgende:
wat ik wel zou willen weten of er meer foto's beschikbaar zijn die in C&C genomen zijn
Nou, ik heb ff gekeken veel heb ik niet hoor, alleen van die boottrip een paar en een in C&C toen.. en helemaal geen foto's van Natalee trouwens alleen haar medestudenten

Wat je wel zou kunnen doen is op de flckr site op Aruba 2005 kunnen zoeken.

Overigens was er wel een of ander strandfeest die avond, ik zal ff kijken wat ik daarvan kan vinden.
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
pi_56711664
ja dat staat in een van z'n verklaringen en dat er 2 bootjes waren met vissende mensen
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_56711676
ja ja ken die site
  † In Memoriam † woensdag 13 februari 2008 @ 20:39:57 #257
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_56711901
Het was Aruba Soul Beach Music Festival 2005 trouwens

Dit is best interessant om te lezen
http://member.telpacific.(...)eHolloway/page07.htm

[ Bericht 65% gewijzigd door BwennieBren op 13-02-2008 21:18:14 ]
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
pi_56713898
ORANJESTAD — Het Gemeenschappelijk Hof van Justitie van de Nederlandse Antillen en Aruba doet niet voor morgen uitspraak over een eventuele aanhouding van Joran van der Sloot. Bepaald is dat de Nederlandse advocaat van de verdachte van moord op Natalee Holloway tot woensdag de tijd krijgt om zijn visie te geven op de zaak. Dat heeft het Openbaar Ministerie (OM) gisteren meegedeeld.
12 Feb, 2008, 19:42 (GMT -04:00)
pi_56714016
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 21:50 schreef johan555 het volgende:
ORANJESTAD — Het Gemeenschappelijk Hof van Justitie van de Nederlandse Antillen en Aruba doet niet voor morgen uitspraak over een eventuele aanhouding van Joran van der Sloot. Bepaald is dat de Nederlandse advocaat van de verdachte van moord op Natalee Holloway tot woensdag de tijd krijgt om zijn visie te geven op de zaak. Dat heeft het Openbaar Ministerie (OM) gisteren meegedeeld.
12 Feb, 2008, 19:42 (GMT -04:00)
ik heb keihard bewijs dat het vandaag woensdag is.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_56715313
zo de eerst lucht foto's genomen in 2005 en 2007 zijn er
van de gehele kust van Aruba
die is de esso club
  woensdag 13 februari 2008 @ 22:39:38 #261
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_56715471
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 20:19 schreef johan555 het volgende:
die zijn er vast en zeker, maar ze zijn moeilijk te vinden op inet, en de meest intresante die van haar klas genoten staan niet online, zover ik heb kunnen zoeken, Facebook, flickr, website van haar school in mountain brook. etc, iemand nog andere foto website's?
Welcome Mr. President, How can we serve you,
  woensdag 13 februari 2008 @ 22:46:28 #262
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_56715697
Zo ff digital globe mailen met de vraag of ze eind mei/ gegin juni hebben van 2005, Google maps sux
Welcome Mr. President, How can we serve you,
pi_56715722
foto nr 2 Reef at Picnic Grounds

foto nr 2
pi_56715753
ik heb wel een lijst van alle klasgenoten die er bij waren is wel ff speuren denk ik om die foto's te vinden
pi_56716026
zitten zeer interessante foto's bij
kust ook close up's
  woensdag 13 februari 2008 @ 22:56:54 #266
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_56716068
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 17:09 schreef letsgetthiscasesolved het volgende:
Ja zeg, als we met Karel van der Graaf gaan beginnen dan kun je met je vragen ook de boom in, ben niet van SM by the way.Voor de rest begrijp ik best dat je Aruba wilt 'verdedigen' en dat ze er daar allemaal ook niks aan kunnen doen en zo maar ik ben dat ubergelul en gepolder wel eens helemaal zat.Vind je het ook niet vreemd bijvoorbeeld dat Balkenende al 3-4 dagen pleite is naar de antillen en je er geen hol van hoort? En Hans Mos is op vakantie...
Nou hup, duiken!
Terug van duiken, dus ik mag weer...

Jij bent hier (met een kloon???) net een par dagen aanwezig en jij roept dat de 'heren' het rustig aan moeten gaan doen terwijl je mij een big trol noemt. De pot verwijt de ketel, oorzaak en gevolg, vind je ook niet?
En om je geheugen op te frissen, ik doelde op dit stukje TV. Misschien was je nog niet geboren toen, maar een beetje geschiedenis is nooit weg:
Paul Somohardjo krijgt klappen/vuistslagen in praatprogramma Karel v/d Graaf.

Daarnaast verdedig ik niks, ik snap alleen de kortzichtigheid van sommige mensen hier niet zo.
Ik ben het zelfs met je eens dat het onderzoek de nodige haken en ogen vertoont, maar dat hele coverup-verhaal en de manier hoe jij hier mij even denkt te kunnen bestempelen bevallen me totaal niet.
Ik heb op SM (waar je me kennelijk van kent van mijn ongeveer 10 postings die ik heb mogen doen gezien je reaktie op mijn aanwezigheid hier) netjes alle vragen beantwoord die ik gesteld kreeg.

Wat Balkenende hier al dan niet doet, interesseert me geen reet, ik ben in ieder geval geen fan van hem.
Ben ook geen fan van poldermodellen, maar het stomzinnige geblaat van die Amerikanen op SM komt mij, op mijn beurt, ook de keel uit.
En dat Hans Mos op vakantie is, so what?
In de ogen van velen kan die toch geen goed doen, dus misschien is een nieuwe wind juist wel prima.

Als jij denkt via dit medium de zaak te kunnen oplossen, be my guest.
En als je op een normale manier kunt reageren, ook prima. Zo niet, dan wens ik je hier veel schrijfplezier en vooringenomenheid toe...
pi_56716091
nou deze zijn wat scherper dan die van Google
pi_56716158
het zou misschien handig zijn als er hier wat meer mensen van Aruba zelf op het forum komen als ze interesse hebben !
pi_56716195
let's get twisted
suppose Joran calls deepack at 02.45 in that night,in that 8 minutes the discuss the next scenario and logins/password>
deepack schould go to jorans poolhouse, go on his pc, and pretend he is joran, and satish is filling in for deepack at there home. now at this moment Joran is buying time, until 04.30.
Now's het got enough time to disspose natalee himself. when joran got home, he makes up an alibi for all 3 of them.
pi_56716211
kan jij misschien iets over die oude esso club vertellen Mad master ?
  woensdag 13 februari 2008 @ 23:01:56 #271
6941 APK
Factual, I think.
pi_56716262
johan555, ik kan jouw foto's niet zien en denk dat ik niet de enige ben.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_56716263
sure they use the computer msn logs as a alibi
pi_56716276
huh kan je ze niet zien ?
bij mij staan ze gewoon in het schermpje
  woensdag 13 februari 2008 @ 23:07:26 #274
6941 APK
Factual, I think.
pi_56716430
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 23:02 schreef johan555 het volgende:
huh kan je ze niet zien ?
bij mij staan ze gewoon in het schermpje
johan555.familyware is password protected oid...
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 13 februari 2008 @ 23:08:04 #275
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_56716452
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 22:59 schreef johan555 het volgende:
het zou misschien handig zijn als er hier wat meer mensen van Aruba zelf op het forum komen als ze interesse hebben !
Ik zal ze vanavond allemaal even vragen door langs de deuren te gaan.
Net St. Maarten dan of is dat ook al corrupt...?

Ik zie overigens ook alleen maar rode kruisjes bij je afbeeldingen (ji hebt ze in je cache staan en ziet ze dus wel), maar ik ken Aruba al wat langer, dus ik weet wat je wil tonen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')