En weer ingelopen op zowel Muck als OA... al zal dat door internetloze werkdag wel weer teniet gedaan zijn vandaagquote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:39 schreef DaMart het volgende:
Zo, ook weer online. Ik postte één keer vandaag op het werk, en meteen lag het internet er de rest van de middag uit.
Muck is er niet veel geweest en is nu lekker muziek aan het makenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
En weer ingelopen op zowel Muck als OA... al zal dat door internetloze werkdag wel weer teniet gedaan zijn vandaag.
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Doe je goed![]()
[..]
Muck is er niet veel geweest en is nu lekker muziek aan het maken
OA heeft t erg druk met de FP tegenwoordig![]()
Je maakt dus nog kans
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:09 schreef DaMart het volgende:
[..].
Soms zijn mensen in de trein best inspirerend trouwens. Ik heb vanmiddag twee pagina's volgeschreven met een deel van een verhaal. Dat ga ik zo maar eens in Word typen. Maar de aanleiding waren een stel tienermeisjes die over de relatie van één van hen praatten... ze had al bijna een jaar verkering, zei ze, en toen een ander zijn dat die en die al 3 jaar hadden, was de reactie van degen met bijna een jaar verkering: 'Drie jaar, da's best lang. Dat hou ik nooit vol joh!'
Lekkere relatie heeft ze dan.
Hehe, bij jou is FOK! duidelijk NSFWquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:39 schreef DaMart het volgende:
Zo, ook weer online. Ik postte één keer vandaag op het werk, en meteen lag het internet er de rest van de middag uit.
Zeker. Ik hield toch mijn boek maar even voor mijn steeds breder wordende glimlach toen een ander meisje zei:'Bijna een jaar! Straks ga je nog van hem houden!'quote:
Zelfs Google was NSFW vandaagquote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, bij jou is FOK! duidelijk NSFW
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zeker. Ik hield toch mijn boek maar even voor mijn steeds breder wordende glimlach toen een ander meisje zei:'Bijna een jaar! Straks ga je nog van hem houden!'.
Whahahaquote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zeker. Ik hield toch mijn boek maar even voor mijn steeds breder wordende glimlach toen een ander meisje zei:'Bijna een jaar! Straks ga je nog van hem houden!'.
Was het een klapband dan?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Zoooo, bandje weer gezien, lawaai gemaakt.
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat niet, maar hij was wel aardig leegquote:
pics?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Zoooo, bandje weer gezien, lawaai gemaakt.
Nu koffie![]()
Sssst! Geen slapende klonen wakker makenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:36 schreef Tmaatje het volgende:
goedeavond allemaal![]()
Kloonvrij vandaag ?
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:36 schreef Tmaatje het volgende:
goedeavond allemaal![]()
Kloonvrij vandaag ?
Ervoer.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Of is het ervoer? Of ergevaren? Ervoerde?
Wat is een Mol-sim?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ervaarde vandaag een ware molsimrelatieruzie. Dat was best spannend.
Ik ben moe dus let niet op mijn spellign.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik hoop het
[..]
Ervoer.
[..]
Wat is een Mol-sim?
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ervaarde vandaag een ware molsimrelatieruzie. Dat was best spannend.
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Of is het ervoer? Of ergevaren? Ervoerde?
quote:Ervoer is in elk geval standaardtaal. Ervaarde is een recentere vorm, die nog niet voor iedereen acceptabel is. Het is nog niet duidelijk of we ervaarde wel of niet tot de standaardtaal in België kunnen rekenen
Toelichting
Etymologisch is ervaren een afleiding van het werkwoord varen, een werkwoord met een sterke vervoeging (voer - gevaren); de hoofdtijden zijn dus: ervoer - ervaren.
Maar vertel eens, wat maakt een moslimruzie spannender dan een niet-moslimruzie?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Moslim!
[..]
Ik ben moe dus let niet op mijn spellign.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |