Feest?quote:
quote:
verjaardag van chick van werk...quote:
Whehe, netjesquote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
verjaardag van chick van werk...
Bijna allemaal vrij gevraagd
Gelukkig werk ik via uitzendbureau daar, dus kon 't gewoon fixen...
Wel zin in, chick, net wezen voorzuipen bij d'r, dacht: effe kort fokken
Over kwartiertje uit, zin in
Zin in feest of ook in dequote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:44 schreef eer-ik het volgende:
verjaardag van chick van werk...
Bijna allemaal vrij gevraagd
Gelukkig werk ik via uitzendbureau daar, dus kon 't gewoon fixen...
Wel zin in, chick, net wezen voorzuipen bij d'r, dacht: effe kort fokken
Over kwartiertje uit, zin in
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe, netjes![]()
Potentieel toekomstige eer-chick ook?
'Avondquote:
Whehe.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:59 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
MPG, dat kan toch niet, denk om Eer's reputatie...
![]()
O.quote:
Bzzzzzzzzzzzrrrrrrrrrrrquote:
Hoe is't in Vendelo?quote:
Nog een beetje goed thuisgekomen?quote:
Goed hoorquote:
Ja hoorquote:
Ook al problemen.quote:
Ik woon zo'n beetje naast de coffeeshop, dus wat denk je?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed hoor
En hoe is het in Vlaerdinghen?
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:14 schreef OA het volgende:
[..]
Ik woon zo'n beetje naast de coffeeshop, dus wat denk je?
Jij verkeert gratis en voor niets in hogere sferenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:14 schreef OA het volgende:
[..]
Ik woon zo'n beetje naast de coffeeshop, dus wat denk je?![]()
Nadeel van de randstad lijkt mequote:Verder is het ook niet pluis in VlaringKutstad
![]()
Maar ja, alles is op loopafstand én de huizen zijn beter betaalbaar dan in de plaatsen waar ik wel zou willen wonen....![]()
Gelukkig maarquote:Kortom: goed
de helpdesk aan de lijn gehad en ons modem is voor de tweede keer kapot verklaardquote:
Ik heb wel effe heeeeel erg releaxed met een chick van werk zitten ouwehoeren met die chick, zie daar wel potentie in...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe, netjes![]()
Potentieel toekomstige eer-chick ook?
Door de helpdeskquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:23 schreef Houniet het volgende:
Je modem kapot verklaard? Heb je hem aangesloten op de geaarde stroom dan?
Zo erg is het niet. De meeste willen hier niet graag gezien worden, dus de bezoekers zijn over het algemeen binnen een minuut weer weg.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij verkeert gratis en voor niets in hogere sferen?
Maassluis ligt ook in de randstad...quote:[..]
Nadeel van de randstad lijkt me![]()
quote:[..]
Gelukkig maar
De randstad heeft geen nadelenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:18 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Nadeel van de randstad lijkt me
[..]
Gelukkig maar
Zij ook in jou?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb wel effe heeeeel erg releaxed met een chick van werk zitten ouwehoeren met die chick, zie daar wel potentie in...
Netjesquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb wel effe heeeeel erg releaxed met een chick van werk zitten ouwehoeren met die chick, zie daar wel potentie in...
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah, het bekende probleem van de drugstoeristen dusquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:25 schreef OA het volgende:
[..]
Zo erg is het niet. De meeste willen hier niet graag gezien worden, dus de bezoekers zijn over het algemeen binnen een minuut weer weg.![]()
En daar wil je wel graag wonen?quote:[..]
Maassluis ligt ook in de randstad...![]()
quote:[..]
Vast welquote:
Kijk, ik bedoel maarquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:28 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Jawel: files, milieuverontreiniging, hangjongeren , politici...
Nope, ze heeft repetitie van de muziekquote:
Dat is natuurlijk wel de vraagquote:
Ga je er zelf nooit naar toe danquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:25 schreef OA het volgende:
[..]
Zo erg is het niet. De meeste willen hier niet graag gezien worden, dus de bezoekers zijn over het algemeen binnen een minuut weer weg.![]()
oklaterquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:40 schreef ScarFace- het volgende:
Ff pokeren zie jullie wel weer in het volgende deel
Naar mijn bescheiden mening zijn er ook files, hangjongren en politici in andere delen van Nederland (ik ga er niet vanuit dat alle politici in de Randstad wonen) en milieuverontreiniging is ook aanwezig in de rest van Nederland. Of rijdt daar iedereen nog met paard en wagen?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:28 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Jawel: files, milieuverontreiniging, hangjongeren , politici...
Slaap lekkerquote:
Je hebt gelijk, deze nadelen zijn ook in andere delen van NL aanwezig. Helaas is mijn ervaring dat de concentratie hiervan in de randstad iets hoger is dan elders in het land.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Naar mijn bescheiden mening zijn er ook files, hangjongren en politici in andere delen van Nederland (ik ga er niet vanuit dat alle politici in de Randstad wonen) en milieuverontreiniging is ook aanwezig in de rest van Nederland. Of rijdt daar iedereen nog met paard en wagen?
Dat lijkt er meer op! Die ongenuanceerde kritiek op de Randstad raakt kant noch walquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, deze nadelen zijn ook in andere delen van NL aanwezig. Helaas is mijn ervaring dat de concentratie hiervan in de randstad iets hoger is dan elders in het land.
quote:
Klopt. Het scheelt trouwens ook enorm dat er geen drank geschonken wordt!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah, het bekende probleem van de drugstoeristen dus
Niet perse, maar het is een stuk beter dan Vld.quote:[..]
En daar wil je wel graag wonen?
quote:Owja: OAiaanse Multiquotes (r) FTW
Nee.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:33 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Ga je er zelf nooit naar toe dan![]()
Vind je dat niet genoeg?quote:Maar om er nou naast te wonen
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat lijkt er meer op! Die ongenuanceerde kritiek op de Randstad raakt kant noch wal
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat lijkt er meer op! Die ongenuanceerde kritiek op de Randstad raakt kant noch wal
Kijk! Dat scheelt stukken.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:55 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Klopt. Het scheelt trouwens ook enorm dat er geen drank geschonken wordt!![]()
Eigenlijk is de overlast minimaal.
Dat kan ik niet beoordelen, ben één keer heel kort in vlaardingen geweest en nog nooit in maassluis.quote:
[..]
Niet perse, maar het is een stuk beter dan Vld.
Absoluutquote:[..]
![]()
Lijkt me welquote:[..]
Vind je dat niet genoeg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |