Murphy's PUB-Quiz in Boom Chicago. En ons team had The Round Of Freeeee Drinks gewonnenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:18 schreef crossover het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan
Irritant is dat altijd, soms als ik me scheer lijkt het alsof ik meteen een laag huid eraf schraap [ afbeelding ]
Lekkerrrrrrrrrrrr!quote:
dat +quote:
want traagheidquote:
Niet voor vandaag. Wel voor morgen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:46 schreef crossover het volgende:
Wie heeft er leuke plannen voor vandaag? [ afbeelding ]
Dat doe ik morgen dusquote:
Snel volposten danquote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:57 schreef Pheno het volgende:
KutTT.
Ik vind het vooralsnog tegenvallen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:59 schreef MPG het volgende:
Goeie rel: [SEX] Ik voel me niet erg serieus genomen. [ afbeelding ]
Subsidie om te fokkenquote:
Verkapte-kijk-ik-ben-slim postquote:
Maar het heeft wel potentiequote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind het vooralsnog tegenvallen.
Idemquote:
Juist impotentiequote:
Just take the blue pillquote:
Stuur Erik eens een sms dat ie een pm heeft...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
SuccesSuccesSuccesSuccesSuccesSuccesSuccesSucces
Donequote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:35 schreef OA het volgende:
[..]
Stuur Erik eens een sms dat ie een pm heeft... [ afbeelding ]
Kan je m niet bellen om te zeggen dat een e-mail heeft over die sms?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:35 schreef OA het volgende:
[..]
Stuur Erik eens een sms dat ie een pm heeft... [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kan je m niet bellen om te zeggen dat een e-mail heeft over die sms?
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kan je m niet bellen om te zeggen dat een e-mail heeft over die sms? [afbeelding]
Mooiquote:
Wel van Fruts' collega dus!quote:Tue 12 February 2008 12:46u door ItaloDancer
Ja hij zal wel kijken als ie thuis is denk ikquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:35 schreef OA het volgende:
[..]
Mooi.
Ik zag bovenaan het scherm ook al een 1 staan...
Maar het was niet van eer-ik![]()
[..]
Wel van Fruts' collega dus!
De luie flikkertquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja hij zal wel kijken als ie thuis is denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |