Die Taylor (quote:
Die gast verdient een nekschotquote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:41 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]
Verzin de rest zelf maar...
Kneus.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:49 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:![]()
[..]
Bijna op de bal!
nou, als ik die foto van Ludacriss bekijk.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:56 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Het is toch geen open been breuk mag ik hopen.
Wat kneus? Mag je niet eens met een grapje duidelijk maken dat Taylor hier totaal niet uit was op de bal?quote:
Kan bijna niet andersquote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:56 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Het is toch geen open been breuk mag ik hopen.
Zal wel lachgas zijn, dat doen ze vaak als iemand enorme pijn heeft. Tenminste, dat heet toch lachgas?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:59 schreef Ludacriss het volgende:
Hij moest zelfs aan de zuurstof, dat doen ze echt niet zomaar. Het is afwachten wat de artsen denken maar ik denk dat ie zo een jaartje eruit kan zijn.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Benieuwd of Walcott vandaag ook wat voor de nodige dreiging kan zorgen. Tegen Milan maakte ie een redelijk gedreven indruk
N2O ja.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:02 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zal wel lachgas zijn, dat doen ze vaak als iemand enorme pijn heeft. Tenminste, dat heet toch lachgas?
zoiets ja.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:02 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zal wel lachgas zijn, dat doen ze vaak als iemand enorme pijn heeft. Tenminste, dat heet toch lachgas?
ff normaal reageren manquote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:51 schreef fanneke het volgende:
Laten we tegen die ploeg gewoon 4 punten liggen, terwijl ze in 2 wedstrijden amper voor de goal komen.
bepaal jij dat?quote:
quote:
Elk mensen met denk vermogen weet dat het not done is om stoer te lopen doen via internet en met kanker te gaan scheldenquote:
Levenslang schorsen die hond.quote:Onderzoek in het ziekenhuis heeft uitgewezen dat het onderbeen van Eduardo gebroken is. De Braziliaanse-Kroaat lijkt definitief een streep te moeten zetten onder zijn deelname aan het Europees Kampioenschap, dat in juni zal aanvangen.
Ray heeft zijn quote aangepastquote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat door Ray aangepast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |