ja dat is dus zo onzin, digitenne zend het niet uitquote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:11 schreef Dos37 het volgende:
Ik las ergens anders op het forum, (weet niet meer waar). Dat sport1 dit weekend gratis is voor alle digitale tv kijkers. Dus misschien een tip voor iemand die geen sport1 heeft maar wel digitale TV.
Volgens de Engelse commentator waren de beelden dusdanig ernstig dat men ze niet wilde uitzenden.quote:
By the reaction of the players it looks like Eduardo has broken his leg - the Arsenal players look ill after that horrow show tackle. Sky have decided not to replay the tackle as a matter of taste.quote:
Je kunt aan de reacties van de spelers en van die arts wel zien dat het been daar dubbel ligt.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:11 schreef WeebI het volgende:
http://www.d1g.com/video/show/?id=1811652
Hier de tackle + rode kaart. Het zijn geen onsmakelijke beelden - althans, je ziet het been zelf vrijwel niet.
Je kunt inderdaad wel aan de anderen zien dat dit geen normale blessure is.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:13 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Je kunt aan de reacties van de spelers en van die arts wel zien dat het been daar dubbel ligt.
Waarom gaat de keeper met z'n rechterhand naar de bal, met links kom je verder imo.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:17 schreef venomsnake het volgende:
fraai genomen vrije bal zeg..
Minuten daarna liepen er nog Arsenal spelers vol ongeloof over het veld. Met de handen voor de ogen aan de andere kant van het veld.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:18 schreef denthemen het volgende:
De reactie van Fabregas, hij wilt er bij blijven maar tegelijker tijd zit hij met zijn handen voor zijn ogen
Het is net een mens.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:21 schreef mcyodogg het volgende:
Wel iets wat me bevalt aan Fabregas, hij weet wel wanneer iets serieus is en dat er dan snel hulp moet komen.
Mijn god. En hoe Cesc reageert...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:11 schreef WeebI het volgende:
http://www.d1g.com/video/show/?id=1811652
Hier de tackle + rode kaart. Het zijn geen onsmakelijke beelden - althans, je ziet het been zelf vrijwel niet.
Nou kijk eens hoe die Birmingham spelers reageren, wat voor een wezens zijn dat danquote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:41 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]
Verzin de rest zelf maar...
Oh my fucking god.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:41 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]
Tering.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:41 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]
leek me niet onhoudbaar.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:17 schreef venomsnake het volgende:
fraai genomen vrije bal zeg..
bal?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:49 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:![]()
[..]
Bijna op de bal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |