Waarom gaat de keeper met z'n rechterhand naar de bal, met links kom je verder imo.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:17 schreef venomsnake het volgende:
fraai genomen vrije bal zeg..
Minuten daarna liepen er nog Arsenal spelers vol ongeloof over het veld. Met de handen voor de ogen aan de andere kant van het veld.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:18 schreef denthemen het volgende:
De reactie van Fabregas, hij wilt er bij blijven maar tegelijker tijd zit hij met zijn handen voor zijn ogen
Het is net een mens.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:21 schreef mcyodogg het volgende:
Wel iets wat me bevalt aan Fabregas, hij weet wel wanneer iets serieus is en dat er dan snel hulp moet komen.
Mijn god. En hoe Cesc reageert...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:11 schreef WeebI het volgende:
http://www.d1g.com/video/show/?id=1811652
Hier de tackle + rode kaart. Het zijn geen onsmakelijke beelden - althans, je ziet het been zelf vrijwel niet.
Nou kijk eens hoe die Birmingham spelers reageren, wat voor een wezens zijn dat danquote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:41 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]
Verzin de rest zelf maar...
Oh my fucking god.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:41 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]
Tering.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:41 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]
leek me niet onhoudbaar.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:17 schreef venomsnake het volgende:
fraai genomen vrije bal zeg..
bal?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:49 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:![]()
[..]
Bijna op de bal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |