of nietsquote:
Misplaatste opmerking op deze manier van iemand die in Engeland symphatie heeft voor de sperz.quote:
Op basis van de slechtste en meest ongeinspireerde wedstrijd in tijden?quote:Op zondag 17 februari 2008 14:53 schreef Jgeerling het volgende:
Nou, ben na gister bang dat het toch gewoon Man Utd gaat worden...
en bij manure zeiden ze vorige week na de nederlaag tegen City iets dergelijks over Arsenal...quote:Op zondag 17 februari 2008 14:53 schreef Jgeerling het volgende:
Nou, ben na gister bang dat het toch gewoon Man Utd gaat worden...
Je zag hoe ze de nederlaag tegen de sperz oppakte en die vond ik erger.quote:Op zondag 17 februari 2008 15:06 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik maak me een beetje zorgen om woensdagNiet zozeer om het spel (Adebayor, Clichy en Sagna starten dan gewoon in de basis mag ik hopen) maar hoe een club zal reageren na een oorwassing. Dit is voor mij een bekend fenomeen waar ik vaker mee worstel
Beetje kortzichtig om hun als zondebok te nemenquote:Op zondag 17 februari 2008 15:23 schreef DANILXL het volgende:
er vielen gisteren een paar spelers door de mand
ik vond fabregas en hleb erg tegenvallen
ik neem ze niet als zondebok, maar normaal is het de as van het veld, zijn het de dragende spelersquote:Op zondag 17 februari 2008 15:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Beetje kortzichtig om hun als zondebok te nemen
Als er één speler ZWAAR door de mand viel was Hoyté het wel
Als achterin meerdere malen werd geklungeld valt er nog weinig eer te halen voor deze spelers. Op iedere linie liep het gewoon niet.quote:Op zondag 17 februari 2008 15:33 schreef DANILXL het volgende:
[..]
ik neem ze niet als zondebok, maar normaal is het de as van het veld, zijn het de dragende spelers
Als de inzet en wil er bij de meeste niet is, is er voor de welwillenden natuurlijk weinig eer te behalen.quote:Op zondag 17 februari 2008 15:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Als achterin meerdere malen werd geklungeld valt er nog weinig eer te halen voor deze spelers. Op iedere linie liep het gewoon niet.
quote:Op zondag 17 februari 2008 15:29 schreef Cyberia18 het volgende:
Als er één speler ZWAAR door de mand viel was Hoyté het wel
We zijn de laatste jaren met Lauren, Sagna, Cashley Cole en Clichy als backs natuurlijk wel verwend.quote:Op zondag 17 februari 2008 15:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
En vergeet Traore niet wat een dramatische speler zeg...
idd..kondigde het in het vorige topic al aan dat die er nog lang niet klaar voor is...hij is hetzelfde als Eboue een aantal jaar terug..die heeft ook pas later die stap kunnen makenquote:Op zondag 17 februari 2008 15:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
En vergeet Traore niet wat een dramatische speler zeg...
Dit zijn nou uitspraken die je strelen. Cescquote:'Ik blijf zolang als Arsenal dat wil'
Dat Cesc Fábregas Arsenal nog lang niet zat is moge nu wel duidelijk zijn. De jonge middenvelder gaf al enkele malen aan dat hij zijn tot 2014 lopende contract wil verlengen, terwijl ook Arsenal wel heil ziet in een langere samenwerking. "Het zal binnenkort rondkomen", voorspelt Fábregas.
Hoewel zijn verbintenis nog ruim zes jaar doorloopt, hoopt Fábregas zijn contract binnen afzienbare tijd te verlengen. Waarom? "Ik ben hier heel erg gelukkig", zegt de Spaanse middenvelder in een interview met CNN. "Alles gaat goed: ik heb hier goede vrienden, de club is geweldig en ik hou van het land. Ik zou niet weten waarom ik weg zou willen."
Fábregas, pas twintig jaar oud, denkt nu al een loopbaan lang Arsenal. "Als ze me hier niet meer willen hebben, dan is een transfer naar Spanje logisch. Maar wanneer de club mij wil behouden en de trainer houdt vertrouwen in mij, dan zal ik hier blijven. Ik ben ontzettend van deze club gaan houden. Zolang Arsenal me hier wil houden, zal ik blijven."
Voorlopig nog geen Real Madrid of Barcelona dus voor de Spaanse international. "Natuurlijk spreekt de Spaanse competitie mij wel aan, maar de Engelse competitie heeft iets extra's. De passie hier is ongelovelijk: zelfs wanneer de twee laagste teams tegen elkaar spelen is de spanning haast onwerkelijk. Dat zie je niet in Spanje, daar moet je soms twintig minuten wachten voordat er iets gebeurd op het veld. Ik ben daar niet zo'n fan van. Geef mij maar de Premier League."
Mooi zo. We zitten al dun in de verdedigers dus zijn afwezigheid zou al een hoop gepuzzel opleveren.quote:Natrappen Gallas blijft zonder gevolgen
William Gallas hoeft niet te vrezen voor een langdurige schorsing. De verdediger van Arsenal trapte de ongrijpbare Nani na van achteren tijdens het verloren FA cup-duel tegen Manchester United (4-0) van zaterdag, maar arbiter Alan Wiley liet het incident onbestraft.
Onbegrijpelijk volgens United-coach Sir Alex Ferguson. “Ik vind dat Gallas er af gestuurd had moeten worden”, verklaarde de Schotse oefenmeester tegenover BBC Sport. “De scheids zou er nog eens naar moeten kijken. Hij trapte Nani van achteren en de scheids riep beide spelers bij elkaar, hij zou gewoon een rode kaart moeten krijgen.”
De Engelse voetbalbond schaart zich echter achter Wiley en seponeert de zaak. “Naar beoordeling van de scheidsrechter was er niet duidelijk sprake van gewelddadig gedrag en daarom worden er geen maatregelen genomen”, aldus een woordvoerder van de FA.
Vóór het incident tussen Gallas en Nani werd Emmanuel Eboue al met rood van het veld gestuurd. Hoeveel duels de middenvelder zal worden geschorst is nog niet bekend. Arsenal trainer Arsène Wenger kampt met ernstige personele problemen en kan door blessures al geen beroep doen op Alex Song, Theo Walcott, Manuel Almunia, Abou Diaby, Thomas Rosicky, Robin van Persie, Denílson en Johan Djourou.
Dat wel maar de vraag is hoe hij er over 2 jaar over denkt, gewoon dat contract openbreken en mocht het tegen die tijd zo zijn gewoon de jackpot cashen.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dit zijn nou uitspraken die je strelen. Cesc![]()
Eerlijk is eerlijk, we hebben mazzel gehad maar rednose vergeet dat zijn eigen Nani een voorwaartse beweging maakte richting Gallas toen ze met de koppen tegen elkaar stonden dus stop met piepen lul.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Mooi zo. We zitten al dun in de verdedigers dus zijn afwezigheid zou al een hoop gepuzzel opleveren.
Oh en Ferguson, geef die gast een nekschot
Jeujquote:Wenger ziet zestal spelers terugkeren
Arsenal-coach Arsène Wenger mag voor het Champions League-treffen met AC Milan van aankomende woensdag weer een zestal spelers terug verwelkomen. Onder hen ook topscorer Emmanuel Adebayor, die afgelopen weekend in de bekerontmoeting met Manchester United nog last had van blessureleed.
Naast de Togolese aanvaller zijn ook Gael Clichy en Mathieu Flamini fit genoeg om in het eigen Emirates Stadium aan te treden tegen de Italianen. Verdediger Bacary Sagna is ook weer van de partij, terwijl Wenger ook Denilson en Theo Walcott weer aan zijn selectie toe heeft kunnen voegen.
Altijd leuk, scheidsrechters die hun eigen falen niet toe willen geven...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Mooi zo. We zitten al dun in de verdedigers dus zijn afwezigheid zou al een hoop gepuzzel opleveren.
Oh en Ferguson, geef die gast een nekschot
quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:01 schreef Spezza19 het volgende:
klote weer dit. Toure er meteen weer af
Lekker dan.quote:"Kolo has a calf injury and from what I can see he will be out for at least three to four weeks," he said.
quote:Injury boost for Arsenal's Toure
Arsenal have been boosted by the news that the injury suffered by Kolo Toure during the Champions League draw with AC Milan is not as bad as first feared.
Boss Arsene Wenger initially feared the worst when Toure limped off after seven minutes with a calf injury.
The Gunners manager told Arsenal TV: "On Wednesday it looked like he would be out for two to four weeks - the way he was walking, perhaps four.
"But today the medical staff said to me it would be closer to two than four."
Wenger blamed the injury on over-playing after Toure's participation at the Africa Cup of Nations in Ghana.
The defender was part of the Ivory Coast squad that finished fourth in the tournament after losing to eventual winners Egypt in the semi-final.
Toure will still miss Saturday's trip to Birmingham, but could return for the Champions League second leg against Milan at the San Siro on 4 March.
quote:Arsenal score 54% rise in profit
Arsenal have seen their half-year profits rise 54%, boosted by the latest Premier League TV rights deal and the success of the new Emirates Stadium.
The club, which tops the Premier League, made a pre-tax profit of £20m in the six months to the end of November, up from £12.6m in 2006.
It was also a profitable period for player transfers, including the June departure of Thierry Henry for £16.1m.
Arsenal's broadcasting income was up £6.5m at £24.3m.
Match day income had risen more than £3m to £41.4m.
The club's revenues were boosted by last summer's Emirates Cup tournament, which featured Arsenal, Inter Milan, Paris Saint Germain and Valencia.
However, Arsenal's overall turnover dropped to £97m from £100.8m a year earlier, due to a near 70% decline in revenues from property deals.
"We have had a very satisfactory start to the financial year," said Arsenal chairman Peter Hill-Wood.
Earlier this month an investment firm co-owned by Russian billionaire Alisher Usmanov revealed it had increased its stake in Arsenal to 24%.
But Arsenal's managing director Keith Edelman said he was confident that an agreement between major shareholders would prevent a takeover.
"We were always advised by them that they would build their stake to 25% but we have a lockdown, which makes us bullet-proof."
Wenger will NOT fast-track Van Persie returnquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:29 schreef Slasher het volgende:
Wannner komt RvP terug eigenlijk?
Opstelling voor vanmiddag tegen Birmingham City:quote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:53 schreef Cyberia18 het volgende:
Zijn Adebayor en Hleb straks gewoon van de partij?
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:11 schreef fanneke het volgende:
[..]
Opstelling voor vanmiddag tegen Birmingham City:
Almunia
Sagna
Gallas
Senderos
Clichy
Fabregas
Flamini
Hleb
Walcott
Eduardo
Adebayor
subs:
Lehmann
J. Hoyte
Denilson
Gilberto
Bendtner
Rosicky is class als hij fit isquote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:57 schreef Cyberia18 het volgende:
Rosicky...
Zo goed heb ik 'm bij ons nog niet zien spelen
quote:By the reaction of the players it looks like Eduardo has broken his leg - the Arsenal players look ill after that horrow show tackle. Sky have decided not to replay the tackle as a matter of taste.
We are going to have a long delay here - some Arsenal players really look in a daze here it will be interesting to see if they can put this to the back of their minds. Again, Sky have decided NOT to show a replay of the tackle and by all accounts it was a horrid tackle. Eduardo still on the ground. 3'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |