al die vrolijkheidquote:
Nee man al meer dan een jaar niet geneuktquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:16 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
al die vrolijkheid![]()
vandaag geneukt ofzo
Ketel 1quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:16 schreef Fugie het volgende:
[..]
rare friezen, beetje teveel jenever gesnoven![]()
Kenkerquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee man al meer dan een jaar niet geneukt
Mja, oke, maar dan nogquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de 5 jaa ervoor compenseren best veel, ik sta nog niet rood, zeg maar
Ach, het eerste half jaar was ik nog niet echt over sandra heen zeg maar. en het tweedehalf jaar hele leuke dingen met hele leuke vrouwen gedaan, maar geen vaginale penetratie met den grote knobbel.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, oke, maar dan nogOok al neukte je toen 47 keer per dag, een jaar lang niet is wel erg overdreven...
quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]als jij mijn kringspierpukkels uitknijpt lik ik je neus schoon
Als je het zo bekijkt valt het idd goed mee. Vrouwen zijn gewoon klootzakken!quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach, het eerste half jaar was ik nog niet echt over sandra heen zeg maar. en het tweedehalf jaar hele leuke dingen met hele leuke vrouwen gedaan, maar geen vaginale penetratie met den grote knobbel.
quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mits jij het oorsmeer uit mijn oren likt
Neeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 13 februari 2008 21:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt valt het idd goed mee. Vrouwen zijn gewoon klootzakken!
Tijdens m'n verblijf in Hanoi was er een Cholera uitbraak. Maar even een weekje niet op straat gegetenquote:
Motor tuning komt volgend jaar wel, heb nog veel plezier met dit blok. Nu hoofdzakelijk onderhoud laten doen zoals nieuwe snaren/riemen/koppeling/kleppenstellen etc.quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:48 schreef Paladijn het volgende:
Ziet er goed uit Bo!
Wat voor motorische aanpassingen laat je doen?
Klinkt goed, maar de kachelunit is ook vrij zwaar... die laat je er wel in zitten neem ik aan? Q2 diff is welquote:Op donderdag 14 februari 2008 09:53 schreef BoJo het volgende:
[..]
Motor tuning komt volgend jaar wel, heb nog veel plezier met dit blok. Nu hoofdzakelijk onderhoud laten doen zoals nieuwe snaren/riemen/koppeling/kleppenstellen etc.
Enige tuning is de grotere olie koeler, ombouw van airco naar niet airco (die airco pomp is echt groot en zwaar) en het Q2 differentieel.
Na de kooi of ervoor komt een schroefset eronder, nog een kuipstoel en 2 setjes gordels. Dan heb ik alles gedaan wat ik dit jaar wilde doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |