Zie hier mijn laatste en vooral zinnige post van het vorige deel.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Neem aan dat Nijmegen wel meer keuze heeft aan DA's toch?
Of zijn deze verder wel kundig en lief voor de diertjes?
En omdat niemand die 300e post durfde te doen, bij deze dan het nieuwe topic![]()
[SC] Deel 96. Met de Mini-GT en dure DA's.
quote:Op maandag 11 februari 2008 20:30 schreef nokwanda het volgende:
euh.... je hebt ze in huis gehaald als poezen maar het bleken tijgers?
Lol, deze is met vertalingquote:Op maandag 11 februari 2008 21:43 schreef Frutsel het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
http://www.youtube.com/watch?v=z3U0udLH974
* Frutsel smelt
quote:Op maandag 11 februari 2008 21:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoi Morretje![]()
Ik kom jou ook overal tegen he?![]()
Ik baal zelf net zo hard Greys, had me er echt op verheugd, maar ik moet nu ff prioriteiten stellen![]()
Hoi Fruts
Ja tuulijk!! Laat nog ff weten hoe laat ongeveer dan weet ik of ik taart of borrelnootjes in huis moet halenquote:Op maandag 11 februari 2008 20:36 schreef Greys het volgende:
Frutsel
Meisjes
De mini-GT is geschrapt in goed onderling overleg met Nokwanda. Het is geen goeikoop uitje met de trein en de Artis entree en uit eten, dus dat doen we dan liever een keer als er méér mensen komen. We vinden elkaar het geld heus wel waard, maar toch NOG liever met wat meer mensen, want de gettogether stelt weinig meer voor zo.
Heb wel met Nok op korte termijn al een date staan in RotterdamEn a.s. zondag ga ik toch heel hardnekkig naar Amsterdam met Maes, maar dan zonder Artis en dan even lekker shoppen en Conleche d'r galerie bezoeken (als ze ons nog wil hebben tenminste
).
Ik denk het ja! Er gebeuren secret and darrrrrrrk thingsquote:Op maandag 11 februari 2008 23:16 schreef Nonneke het volgende:
Oeh Oeh zou ik dan de nieuwe Uri Geller zijn ?![]()
![]()
![]()
*rent naar de bestekla om een lepel*
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:34 schreef tirannetje24 het volgende:![]()
Poes heeft me de halve nacht wakker gehouden met haar krolse gedrag![]()
Wat een herrie maakt ze. Was het al weer bijna vergeten na een jaar nergens last van te hebben gehad
Nu ligt ze lief te slapen en ben ik doodmoe. Ipv dat ze s avonds lekker gaat slapen en nu herrie zit te maken
Nog tips om het voor haar wat aangenamer te maken? Behalve laten dekken of steriliseren.
Serieus ??quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
jawel.... het enige soelaas dat je rest is de sham-dekking. Met een wattestaafje met vaseline een halve tot een hele centimeter penetreren.
Of haar strak tegen je aan houden en haar staartwortel omlaag duwen.
Van beide methodes komt ze klaar en dan heb je er even een paar uurtjes geen last van. Dat dien je, geloof ik, 3 mal daags te doen gedurende een dag of 2/3 en dan zou de krolsheid over moeten zijn. Met een beetje pech heeft ze dit iedere 3 weken. ( ik kreeg deze tip serieus van een fokster)
Waarom niet steriliseren? Krolsheid zonder dekking is ook niet perse zo goed voor het poezekind. Tenzij je wel een nestje wil plannen als ze iets ouder is.
OMG echt? Doen mensen dat bij hun poes (quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
jawel.... het enige soelaas dat je rest is de sham-dekking. Met een wattestaafje met vaseline een halve tot een hele centimeter penetreren.
Of haar strak tegen je aan houden en haar staartwortel omlaag duwen.
Van beide methodes komt ze klaar en dan heb je er even een paar uurtjes geen last van. Dat dien je, geloof ik, 3 mal daags te doen gedurende een dag of 2/3 en dan zou de krolsheid over moeten zijn. Met een beetje pech heeft ze dit iedere 3 weken. ( ik kreeg deze tip serieus van een fokster)
Waarom niet steriliseren? Krolsheid zonder dekking is ook niet perse zo goed voor het poezekind. Tenzij je wel een nestje wil plannen als ze iets ouder is.
Dat is echt heel erg weinig. Hier om de haverklap. Echt eens per maand en Kay zelfs om de 3 weken. Daar had ze erg veel last van. Mudhle heeft er ook veel last van in die zin dat ze sinds ze krols is magerder is en haar vacht dun wordt. Zij is als volgende aan de beurt.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:20 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
Serieus ??
Dat zou ik niet eens durven
Nou mogelijk komt er nog een keer een nestje, maar ze is al 5 dus weet niet of het verstandig is.
Daarnaast is sterilisatie ook niet alles voor een poes en kunnen er complicaties op treden![]()
Ze heeft er max. 1x per jaar last van alleen normaal houdt ze me niet echt wakker alleen vannacht wel een beetje.
Nu is ze gelukkig wel rustig.
Nee hoor. Hoefde ook alleen maar dat hechtinkje te verwijderen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:57 schreef Ingetje79 het volgende:
En? Moest je betalen Nok?
Net wezen baby-kijken; wat een mooi, klein, lief, fijn wezentje![]()
En met mams gaat het ook super!
Ga net als ik de was doen, de badkamer soppen, je colablikje door de keuken gooien per ongeluk zodat daar ook alles weer gedweild moet worden (quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:11 schreef Qwea het volgende:
me = bored
Ik schrok er even van , ik dacht dat dat "normaal" was voor mensen met katten zeg maar, om dat te doenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:36 schreef Greys het volgende:Dat zou ik ook niet gaan doen denk ik, mijn poes met een wattenstaafje ... eh... weet je, deze zin klinkt ERG gek
![]()
Oh-oh, wat een grappige avatar![]()
Ik ben ook meer een hondenmens en ik ben blij dat ik daar geen wattenstaafjes in hoef te stoppen
Ing, veel plezier met baby-kijken!![]()
Hoi allemaal
ik ga zo afwassen. MM is pas rond 20u thuisquote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga net als ik de was doen, de badkamer soppen, je colablikje door de keuken gooien per ongeluk zodat daar ook alles weer gedweild moet worden (), stoffen en stofzuigen. Dan ben je alweer even verder
Dat kon ie altijd prima, maar tis wel minder leuk als je full time werkt he.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:19 schreef Greys het volgende:
Ja ik ben net ook even een blokje om geweest met Bink! Of maak ik je nu jaloers![]()
Dus Chico mag met je mee naar het werk? Kan die niet zo goed thuis blijven?
Welkom in de SC trouwens, gezellig!
Maar dan ben ik toch wel heel benieuwd of jij dan daadwerkelijk met wattenstaafjes in kronkelende poezen gaat zitten proppen...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:21 schreef nokwanda het volgende:
@oh-oh... tuurlijk is dat niet normaal voor mensen met katten
Het was alleen wat een fokster me zei toen ik haar mijn probleem met gillende kronkelende poezen beschreef. Ik ben enkel doorgeefluik.
Nee dat had ze op de vorige bladzijde al gezegd, maar dat had je ff gemist denk ik, dat ze het zelf niet had gedaanquote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar dan ben ik toch wel heel benieuwd of jij dan daadwerkelijk met wattenstaafjes in kronkelende poezen gaat zitten proppen...
@oh-oh, zie hierquote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:55 schreef nokwanda het volgende:
en owww, dat wattenstaafding heb ik ook niet gedaan bij mijn meisjes. hell no. Ik hoop steeds dat een van de gecastreerde katers er aandacht aan besteed als de meiden zich aanbieden.
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar dan ben ik toch wel heel benieuwd of jij dan daadwerkelijk met wattenstaafjes in kronkelende poezen gaat zitten proppen...
quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:26 schreef Greys het volgende:
Jawel Nok, geef nou maar toe, jij zit heel de dag met wattenstokjes in je poes te poeren!
Leuk verhaal, oh-oh!Wellicht een beetje domme vraag... maar hebben de nakies het snel koud?
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb deze winter eigenlijk bijna niet gestookt.
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb deze winter eigenlijk bijna niet gestookt. En binnen hebben ze bijna nooit iets aan, ze kruipen lekker op schoot of in een lekkere deken als ze t koud hebben.
Ze hebben t buiten wel snel koud als ze aangelijnd lopen maar niks wat een lekker joggingpak niet kan verhelpen hoor. En sinds ik die zelf maak hebben de heren echt een mega garderobe...
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:27 schreef oh-oh het volgende:
En als ik t echt koud heb dan neem ik een of twee chinezen op schoot, een chihuahua in mn nek en warrum dat dat is !
Oh, terwijl ik hierboven riep dat ik die eendjespyama's het allerleukst vind had ik die link nog niet eens gelegdquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:58 schreef nokwanda het volgende:Die met die eendjes is iets voor greys
Bink heeft een roze t-shirtje met een volkswagen kever achteropquote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:02 schreef nokwanda het volgende:
Maar wel cool dat je alles zelf kunt maken. Lijkt me ook heel erg leuk om te doen
Vertel!quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:49 schreef Frutsel het volgende:
13 februari is toch leuker dan 14 februari
Ach ja, ik geef weinig om het commerciele valentijn. Vind het idee wel leuk hoor, maar het is zo opgeblazen dat het haast een must geworden is om op 14-2 iets te sturen. ik doe dat liever op momenten dat mensen het niet verwachten en niet op zon verplichte dag. 13 februari bijvoorbeeldquote:Op woensdag 13 februari 2008 18:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Vertel!
* Greys voelt een liefdesverhaal aankomen
Oh!! Hoe oud is ze? Jeetje zeg!quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:40 schreef Greys het volgende:
Hier een hele rare dag
Mijn collegaatje waarmee ik samen op kantoor zit is gisteravond niet lekker geworden, naar het ziekenhuis gebracht door d'r buurman, werd meteen gedotterd en kreeg 3 stents en toen ze haar daarna naar een ander ziekenhuis wilden brengen stond haar hart stil en hebben ze 5 keer moeten peddelen om haar weer bij te krijgenEhm, ja, ook goedemorgen
Dus flinke schrik en nogal chaos op het werk.
Daar sta je niet al te vaak bij stil he, dat dat zomaar kan gebeuren
Geeft toch helemaal niets?quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:59 schreef Frutsel het volgende:
vet verhaal Greys![]()
kom ik aan met me valentijn gebler![]()
sorry
Vertel het maarquote:
Ja hoor...maar tis geen kaartje, gewoon een grote bos bloemenquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Vertel het maar
Frutsel, gaat the object of your affection weten dat jij degene bent die een kaartje (?) heeft gestuurd?
quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Gadver Greys...dat zijn rare dingen.![]()
Hopelijk knapt ze snel weer op.
En nu het eenmaal bekend is zal ze wel scherp onder controle worden gehouden.
Sterkte voor haar iig
Je kan zo'n alarmsysteem krijgen op medische indicatie.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Weet jij toevallig of je als je alleen woont dan zo'n alarmknop kunt krijgen thuis ofzo?
Want ik kan me voorstellen dat ze het eng zal vinden om over 5 dagen (ja, dan al) alleen thuis te zijn.
Dat is liefquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja hoor...maar tis geen kaartje, gewoon een grote bos bloemen![]()
Naja, wel met een kaartje erbij dt ik niet aan 14 februaries doe... en in kleine letters maar wel aan 13 februaries
Oh nou, als tegen die tijd 5 dagen daarvoor haar hart heeft stilgestaan en ze moesten met van die electrische dingen aan de gang, dan zal dat neem ik aan wel voldoende reden zijnquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je kan zo'n alarmsysteem krijgen op medische indicatie.
Als de zorgverzekeraar dit echter niet voldoende reden vindt om zo'n systeem aan haar te leveren, kun je het evt. ook zelf betalen. Wel duur uiteraard...
Ik word schijtziek van het feit dat ik al maanden 's nachts slecht slaapquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Vertel het maar
Frutsel, gaat the object of your affection weten dat jij degene bent die een kaartje (?) heeft gestuurd?
quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is lief
Wij gaan morgenavond tapas eten en ik heb geregeld dat we samen gaan "valkenieren" binnenkort! In Schotland zijn we van die shows met roofvogels wezen zien en dat vond hij super. En nu gaat ie het zelf doen! Eerst krijg je uitleg, dan ga je wandelen met zo'n grote roofvogel op je arm om te wennen en daarna ga je zo'n vogel loslaten en weer bij je terug laten vliegen. Gaaf he
Hmm... herkenbaar van maanden terug..quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik word schijtziek van het feit dat ik al maanden 's nachts slecht slaapIk heb van alles geporbeert.
melatonine ; helpt maar voor 3 dagen
drank ; helpt ook maar een paar keer
laat slapen ; helpt niet
vroeg slapen ; helpt niet
geen tv meer ; helpt niet
wel tv ; helpt niet
Ik word er zo langzamerhand schijt ziek van. Er zijn ook nachten dat ik wel goed slaap (1 a 2x per week) maar grotendeels word ik 6x wakker. Het begint een beetje zn tol te eisen.
Ik ben chago, prikkelbaar, opzoek naar ruzie, ect
Nah, ik heb ADHD. Ik heb een vermoeden dat het mede daar door komt. Altijd is het druk in mn hoofd, ben ik met van alles bezig e.d.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hmm... herkenbaar van maanden terug..
Heb je enig idee waarom je niet slaapt? (kom hier nog niet zo lang, dus dit kan een domme vraag zijn)
Maar lig je te piekeren?
De ADHD-ers bij mij op de groep slikken wel methylfenidaat, en vaak daarnaast dus melatonine vlak voor het naar bed gaan..quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:29 schreef Qwea het volgende:
Ik slik geen medicijnen. Enkel de pil. Meer niet. En melatonine werkt maar erg kort. Zelfs als ik er 10 neem
Ja het is ook echt dwangmatig. Ik zal en moet kijken. En als dat gedaan is nog 40xquote:
Ik heb ooit ritalin geprobeerd, geen succes. Maar afgezien van dit gezeik, heb ik er verder ook geen grote problemen mee dat ik geen medicijnen slik. School gaat goed (met natuurlijk soms het nodige "ik ben ziek/moet naar de dokter" gedoe), thuis gaat goed, met MM en mij gaat het prima... En overdag heb ik er ook geen problemen mee dat het een chaos is in mn hoofd. Allemaal prima. Maar 's nachtsquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:30 schreef Morretje het volgende:
[..]
De ADHD-ers bij mij op de groep slikken wel methylfenidaat, en vaak daarnaast dus melatonine vlak voor het naar bed gaan..
Heb je er al eens over gepraat met je huisarts?quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja het is ook echt dwangmatig. Ik zal en moet kijken. En als dat gedaan is nog 40x![]()
Ik word er zooooo moe vanEn waar het vandaan komt opeens weet ik dus niet.
nou, idioot genoeg lukt het mij dus 's morgens wel. Van 8 tot 12 ofzo. Maar aangezien ik dan naar school moet, zit dat er dus zelden in. huisarts moet ik idd langs, alleen ik ben bang dat hij me slaappillen gaat geven, en die wil ik eigenlijk niet. Moeders heeft snurkpillen en die is er aan verslaafd.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Heb je er al eens over gepraat met je huisarts?
Misschien is je hoofd/lichaam (on)bewust bezig met het verwerken van allerlei 'nieuwe' informatie die toch meer impact heeft op je leven? Zware tijden gehad? Tegenslag? Verwerking? Kan van alles zijn... En tja, niet kunnen slapen is gewoon erg verrot... gek genoeg lukte het mij dan overdag weer wel, terwijl ik dan eigenlijk aan het werk had moeten zijn zeg maar.
Ik heb het ook soms en er zijn bij mij 2 dingen die werken (of eigenlijk 3, maar voor de 3e moet je alleen zijn en daar wijd ik verder maar niet over uit....quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nah, ik heb ADHD. Ik heb een vermoeden dat het mede daar door komt. Altijd is het druk in mn hoofd, ben ik met van alles bezig e.d.
Voorbeeld ;
Ik zet de kachel uit. Vervolgens ga ik nog 6x eruit (met tussentijden van +- 5 min) om te kijken of de kachel ECHT uit isEn dit heb ik ook met mn foon. Of met of mn pas in mn portemonnee zit. Met van alles
Alleen het rare is... ik heb van dit kut slapen probleem pas een paar maanden last. Idem dito met die "is alles wel uit" tic. Daarvoor sliep ik goddelijk
En ik kan het patroon niet doorbreken. MM heeft me wel eens vastgehouden om te zorgen dat ik niet uit bed ging. Uiteindelijk MOET ik toch
Mjah.. erg vervelendquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
nou, idioot genoeg lukt het mij dus 's morgens wel. Van 8 tot 12 ofzo. Maar aangezien ik dan naar school moet, zit dat er dus zelden in. huisarts moet ik idd langs, alleen ik ben bang dat hij me slaappillen gaat geven, en die wil ik eigenlijk niet. Moeders heeft snurkpillen en die is er aan verslaafd.
Verder ja, niet echt zware tijden. Wel wat dingen waarmee ik zit. Maar dat is iets van de afgelopen week. Niet van de laatste maanden
nou 1 doe ik altijd met MM in mn gedachten. Hoe de sex ging. Helpt niet. Word ik enkel geil van en ik ben te moe om te neuken danquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb het ook soms en er zijn bij mij 2 dingen die werken (of eigenlijk 3, maar voor de 3e moet je alleen zijn en daar wijd ik verder maar niet over uit....![]()
) Die andere 2: Ik probeer me iedere jongen te herinneren waar ik ooit mee gezoend heb. (nu ben ik een stuk ouder dan jij, dus dat zullen er bij mij misschien wat meer zijn, maar wie weet was je vroegah nogal sletterig, dus dan kan het ook voor jou werken. Serieus dit hoor! Ik stel me dan voor hoe het ook weer ging en als ik dat dan voor de geest heb, dan ga ik door naar de volgende.....
Manier 2. Die heb ik van de pilates-les. Op het einde van zo'n les zegt de juf: dat je je helemaal moet ontspannen en dan gaat ze stuk voor stuk al je lichaamsdelen af. Ik viel een keer bijna in slaap tijdens de les en sindsdien gebruik ik het ook weleens als slaapmiddel. Dus ik ontspan eerst m'n tenen, dan m'n enkels en zo langzaam ga je dan naar boven......
Nou, volgens mij lag er bij de huisarts in de wachtkamer een briefje met slaap therapie. Die wilde ik dan wel eens proberen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah.. erg vervelend![]()
Pillen krijg je niet als jij die niet wilt, die heb ik ook niet gehad....
Misschien dat ontspanningstherapie iets is?
Als ik de volgende keer niet kan slapen zal ik eens denken aan al die mannen waarmee ik gezoend hebquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
nou 1 doe ik altijd met MM in mn gedachten. Hoe de sex ging. Helpt niet. Word ik enkel geil van en ik ben te moe om te neuken danOptie 3, idem dito. Te moe.
Bedoelde iets van Yoga of Meditatie... bepaalde dingen kan je eenvoudig thuis doen. Heb je ook spierpijn? in nek, schouders of rug? En tja, psychologisch gesprek kan ook wat 'lucht' klaren misschienquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, volgens mij lag er bij de huisarts in de wachtkamer een briefje met slaap therapie. Die wilde ik dan wel eens proberen.
Moeders wou me morgen alweer meeslepen naar de dokter. Helaas heb ik gewoon school en durf ik niet te verzuimen omdat ik al veul heb gemist.
*nog maar eens gaapt
Dat zei ik dus al ; daar ben ik te moe voor. Als ik eraan denk alleen al. Men, wat een werk.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:47 schreef nokwanda het volgende:
En de derde is masturberen. Werkt perfect.
Was een reactie op Conleche
Jullie gaan vanavond zo snel dat ik het niet bij kon houden
ik vind psychologen eng. Ik snap nooit wat het verschil is om met een wild vreemde te praten, of met MM bijvoorbeeldquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:43 schreef Greys het volgende:
Qwea, ik heb dat heel erg gehadOp een gegeven moment stak ik zelfs mijn hand onder de kraan om te checken of er echt geen water meer uit kwam, ook al zag ik dat ik hem ECHT uit had gedaan
Twintig keer tegen de koelkast duwen om te zien of ie wel echt dicht was enz.
Ik ben 5 keer bij een psycholoog geweest (terwijl ik zelf vond dat dat helemaaaaaaal niets voor mij was) via de huisarts en heel stom, maar nu duurt alleen de wekker zetten bij mij nog lang 's avonds, dat krijg ik er niet uit. Maar de rest is allemaal weg. Had bij mij te maken met een periode waarin ik wat slechter in mijn vel zat, me nogal onzeker voelde en veel drukte/stress/piekeren. Geen drama's o.i.d. maar gewoon dat het ff wat minder ging. Daar kan je dus al rare dingen van gaan doen
Misschien moet je toch eens vragen aan de huisarts of je ook eens met iemand mag gaan praten. Het kan in elk geval geen kwaad
Je kunt het ook laten doen. Je hoeft er niet bij te bewegenquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat zei ik dus al ; daar ben ik te moe voor. Als ik eraan denk alleen al. Men, wat een werk.
Ja maar het stomme is, ik heb nooit zin rond dat tijdstip (tot grote frustratie van een zeker persoonquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je kunt het ook laten doen. Je hoeft er niet bij te bewegen
st janskruid mag niet icm de pilquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:56 schreef nokwanda het volgende:
In dat geval... ga nooooit aan de st. janskruid
Valeriaanthee geprobeerd. Valeriaanpilletjes kunnen ook weleens goed helpen.
Ik heb geen inslaapprobleem, afgezien van een heel enkele keer, maar een vriendin van me heeft het extreem. Zij heeft hier baat bij.
Dat is een heel groot verschil! Zo iemand weet vaak precies de juiste vragen aan je te stellen, die heeft er voor geleerd. En MM bv niet (toch?)quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik vind psychologen eng. Ik snap nooit wat het verschil is om met een wild vreemde te praten, of met MM bijvoorbeeld
Heb een vriendin die vaak naar een psych gat. Die psych zegt haar dezelfde dingen die een andere vriendin en ik altijd ook zeggen. Alleen krijgt de psych er vet voor betaaldquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is een heel groot verschil! Zo iemand weet vaak precies de juiste vragen aan je te stellen, die heeft er voor geleerd. En MM bv niet (toch?)Tegen mij werd expres heel 'nuchter' gedaan, dat hielp. Gewoon eens zeggen 'Ja en, dan zit de koelkast niet dicht... en dan...? Wat is het ergste dat je dan kan gebeuren daardoor?'. En zo ook met die andere dingen. Klinkt supersimpel natuurlijk, alsof je je dat zelf ook wel zou moeten kunnen bedenken. En dat is ook zo. Alleen doe je dat vaak niet
![]()
Het was een cirkeltje. Doordat ik die dingen los durfde te laten (waarvan ik dus nog steeds niet weet hoe ik er ooit aan ben gekomen, ik... nuchtere ik!) kreeg ik meer rust in mijn donder en daardoor sliep ik beter en liep ik vanzelf ook minder tegen de koelkast te duwen enzo.
Oh my... ik klink echt als een labielo he?Maar dat is niet zo hoor
Nein. Thank god niet. Wilde ik zelf ook niet hoor. Nog steeds niet. Afgezien van 's nachts heb ik er geen last vanquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Jep.
Heb je verder geen medicatie tegen ADHD?
Hebben ze na de ritalin (=methylfenidaat) niets anders meer geprobeerd?
Nou als de koelkast niet dicht zit kost het meer stroom, en kan de koelkast ontdooien waardoor je eten stuk gaat.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is een heel groot verschil! Zo iemand weet vaak precies de juiste vragen aan je te stellen, die heeft er voor geleerd. En MM bv niet (toch?)Tegen mij werd expres heel 'nuchter' gedaan, dat hielp. Gewoon eens zeggen 'Ja en, dan zit de koelkast niet dicht... en dan...? Wat is het ergste dat je dan kan gebeuren daardoor?'. En zo ook met die andere dingen. Klinkt supersimpel natuurlijk, alsof je je dat zelf ook wel zou moeten kunnen bedenken. En dat is ook zo. Alleen doe je dat vaak niet
![]()
Het was een cirkeltje. Doordat ik die dingen los durfde te laten (waarvan ik dus nog steeds niet weet hoe ik er ooit aan ben gekomen, ik... nuchtere ik!) kreeg ik meer rust in mijn donder en daardoor sliep ik beter en liep ik vanzelf ook minder tegen de koelkast te duwen enzo.
Oh my... ik klink echt als een labielo he?Maar dat is niet zo hoor
Dat zal wel, maar ik wil geen medicijnen. Al slaap ik nooit meerquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:18 schreef Morretje het volgende:Conleche, die ontspanningsoefening, van je hele lijf langs gaan, heb ik ook geleerd, maar dan van mijn haptonoom toendertijd. Ook een periode dat ik echt echt niet goed in m'n vel zat, en dichterbij mijn lijf moest komen (vaag klinkt dat he) maar mij hielp dat dus idd heel goed met ontspannen: tenen, span/ontspan, enkel, span/ontspan, onderbeen, span/ontspan, etc etc.. Voor ik bij m'n armen ben slaap ik tegenwoordig als het niet zo lekker gaat.
Over medicijnen tegen ADHD, daar zijn er meer van dan alleen de bekendsten ben ik al achter.. misschien is er voor jou ook wel meer te kiezen dan alleen ritalin?
Wow!! Das romantisch!! Zit ik net te verkondigen in Slank de huppelepup in dat ik niet zoveel zie in Valentijn, zou ik dit stiekem toch ook wel leuk hebben gevonden!!quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:39 schreef Greys het volgende:
Ik heb ook een lieve kerel, want op mijn werk kwam mijn bazin naar me toe hollen met een grote doos en gilde iets als "Ja! Dit werd net bezorgd, open maken, want hier kan ik dus niet tegen!"![]()
En er kwam zo'n zweef-helium-hartjes-ballon uit en een heeeeele leuke knuffel, een hondje met een roze strikje. Mijn vent die iets koopt met een roze strikje, priceless!![]()
![]()
Nou he? Het verbaasde me hoor, want hij is normaal niet zo van de romantische, zeg maarquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Wow!! Das romantisch!! Zit ik net te verkondigen in Slank de huppelepup in dat ik niet zoveel zie in Valentijn, zou ik dit stiekem toch ook wel leuk hebben gevonden!!
Hoe gaat het met je collegaatje?
We doen er echt niks an. Ben er ook helemaal niet mee opgegroeid zeg maar. Voor vrijgezellen, met stiekeme kaartjes vind ik het nl. wel spannendquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou he? Het verbaasde me hoor, want hij is normaal niet zo van de romantische, zeg maar![]()
En van mijn bazin kreeg ik een chocoladefontein-apparaat, ook al zo leuk!
Mijn collegaatje voelt zich goed, ligt op de hartbewaking en heeft waarschijnlijk ook nog een lekke hartklep en niet alleen verstopte adersMorgenavond ga ik bij haar langs en vandaag een kaartje gestuurd.
Heb je een kaartje ofzo naar je vent gestuurd, of doen jullie helemaal niets aan Valentijn?
quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:14 schreef Greys het volgende:
Nee ze heeft nooit iets gevoeld
Ze bleek trouwens wel meerdere tekenen aan haar hart te hebben dat ze al eerdere kleine aanvalletjes had gehad, maar daar had ze dus niets van gemerkt!
Ik ben nu na die leuke verrassing wel blij dat ik ook een leuk kado heb voor vanavond! Ben heel benieuwd wat hij er van vindt, maar ik denk dat ie het erg gaat waarderen!
Zie hier trouwens Bink die kennis maakt met Miss Lizzy (staat op haar naamkaartje) en de ballon. Zie dat boze muiltje van Bink
[ afbeelding ]
Maar inmiddels zijn ze toch vriendinnen geworden
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:14 schreef Greys het volgende:
Nee ze heeft nooit iets gevoeld
Ze bleek trouwens wel meerdere tekenen aan haar hart te hebben dat ze al eerdere kleine aanvalletjes had gehad, maar daar had ze dus niets van gemerkt!
Ik ben nu na die leuke verrassing wel blij dat ik ook een leuk kado heb voor vanavond! Ben heel benieuwd wat hij er van vindt, maar ik denk dat ie het erg gaat waarderen!
Zie hier trouwens Bink die kennis maakt met Miss Lizzy (staat op haar naamkaartje) en de ballon. Zie dat boze muiltje van Bink
[afbeelding]
Maar inmiddels zijn ze toch vriendinnen geworden
[afbeelding]
Helemaal vanuit Den Helder voor naar Amsterdam gemoetenquote:Op donderdag 14 februari 2008 17:42 schreef Greys het volgende:
Wat is Bill lekker met dat valentijnshart in de weer!![]()
Echt hele leuke foto's, oh-oh!
Straks lekker tapas eten, heb er zo'n zin in
Ik moet zelf ook lachen om die boze waffel van Bink, met die oren ook zo quasi-beledigd plat haha!
Vond het zelf ook leuk dat we een Valentijnskado van de baas kregen! Zo'n chocofontein is natuurlijk niet erg goed voor je, maar wel een heel leuk idee als je een etentje geeft ofzo om hem dan op tafel te toveren.
Ik begreep laatst alleen van Qwea dat die smeltchocolade niet echt makkelijk te vinden was
MB, jullie nog iets romantisch in de planning? En Nok, jij nog iets gehoord van Capitan Rosso?
Nope, straks naar de IKEA, maar dat heeft niks met Valentijn te makenquote:Op donderdag 14 februari 2008 17:42 schreef Greys het volgende:
MB, jullie nog iets romantisch in de planning?
Lekker romantisch Zweedse ballen eten!quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nope, straks naar de IKEA, maar dat heeft niks met Valentijn te maken
Dat stond heul niet in de mijne!quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:02 schreef Greys het volgende:
Oh en Q... ik lees net in de gebruiksaanwijziging van de chocoladefontein dat je ook gewoon een aantal chocoladerepen kunt breken, in de magnetron smelten, klein beetje plantaardige olie er bij en dan in de fontein.
Ja, we gaan er wel etenquote:Op donderdag 14 februari 2008 17:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Lekker romantisch Zweedse ballen eten!![]()
Neem je weer zo'n bijtje mee voor Ziggy?
Dat staat onder het kopje 'belastbaar loon' op je jaaropgaafquote:Op donderdag 14 februari 2008 17:38 schreef Qwea het volgende:
Zeg, iemand die hier heel toevallig weet hoe ik het belastbaar loon bereken?
Bruto loon x 12 + 8% vakantiegeld toch?
Ja, dat weet ik. Maar ik wil mn belastbaar loon van 2008 alvast weten ivm de studiefinanciering. Ik mag 12.900 nogwat bij verdienen. En er wordt gekeken naar het belastbaar/fiscaal loon. Ik wil dus alvast voor 2008 berekenen. En aangezien er alleen zvw premie afgaat, en ook weer bijkomt, is het nettoloon netzoveel als het brutoloon.quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat staat onder het kopje 'belastbaar loon' op je jaaropgaaf
Fiscaal loon is loon voor de loonheffingen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar ik wil mn belastbaar loon van 2008 alvast weten ivm de studiefinanciering. Ik mag 12.900 nogwat bij verdienen. En er wordt gekeken naar het belastbaar/fiscaal loon. Ik wil dus alvast voor 2008 berekenen. En aangezien er alleen zvw premie afgaat, en ook weer bijkomt, is het nettoloon netzoveel als het brutoloon.
Ingetje, dat was toch stiekem wel leuk hè, zo'n grote bos rozen!quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoiii allemaal![]()
Greys! Wat een leuke verrassing![]()
Wij doen er nooit aan, vinden het beide commercieel gedoe.
Maar net kwam ie dus wel thuis met een bos hele lange dieprode rozen. Erg mooi!
Omdat ie vond dat het eens in de zoveel jaar best es mag
Ik heb wajong uitkering. Dus daar wordt toch helemaal geen loon heffing van ingehouden?quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Fiscaal loon is loon voor de loonheffingen.
Zolang jij niet meer dan ¤549,- bruto per maand verdient zal er inderdaad geen loonheffing worden ingehouden (tenminste als je loonheffingskorting in laat houden, anders ga je al vanaf ¤4,50 loonheffing betalen). Ook zit je dan onder de norm voor de werknemersverzekeringen en zal er inderdaad alleen ZVW worden vergoed en weer ingehouden.
In jouw geval is jouw brutoloon dus je belastbaar/fiscaal loon.
Over het algemeen bereken je jaarloon door je bruto maandloon x 12.96 te doen. Wat inderdaad neerkomt op x12 + 8% vakantiegeld maar 12.96 gaat sneller![]()
Had u nog meer vragen wat betreft uw loonstrook?
Ooooh die is moeilijk. Beide zijn leuk, maar kate en leopold is wel ERG tof.quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:01 schreef conleche het volgende:
Greys, jij bent toch ook van de RomComs hè? Welke raad je me aan voor vanavond: Kate en Leopold of Liever verliefd??
Anderen met suggesties: ook welkom natuurlijk!
Ik heb eerst liever verliefd geprobeerd, maar dat viel een beetje tegen (slecht geacteerd) toen heb ik nog Kate en Leopold geprobeerd, maar daar viel ik zo midden in dat ik dat ook niet meer wilde zien. Nu ga ik maar in bad, ook leukquote:Op donderdag 14 februari 2008 21:09 schreef Morretje het volgende:
Wij kijken Kate en Leopold, nadat ik me na 10 min besefde dat we Liever Verliefd al gezien hadden...![]()
Maar dies wel tof idd!
Ja, die tapas gaan voor, dat begrijp ik ook nog welquote:Op donderdag 14 februari 2008 22:12 schreef Greys het volgende:
Dizzy Lizzy!Leuk dat je weer langs komt! En zo behulpzaam bent
Conleche, sorry, ik was tapasjes aan het eten dus ik zag je vraag nietHad me ff gesmst, dan had ik geroepen dat Liever Verliefd zo heerlijk corny en slecht geacteerd is dat ie weer leuk is!
![]()
Ing, vind jouw vent het echt leuk om boodschappen te doen? Of was dat sarcastisch?
HiHi, flauw, maar grappig!quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:28 schreef Greys het volgende:
Nee we zijn wezen eten in een restaurantje dat "Lust" heetWas heel gezellig! En lekker!
Ik krijg ook ALTIJD honger van de Allerhande!Ik kopieer regelmatig ook recepten en ideetjes van de AH site naar mijn AH-kookschrift, voor inspiratie af en toe haha!
Oh en kijk nou, hoe flauw
[ afbeelding ]
Ik dacht dat jij in Bleiswijk woonde? Ik was vorige week nog in R'dam!quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:58 schreef Greys het volgende:
Maar jouw bad-avondje was vast ook heerlijk, ik vind het jammer dat het daar nu een beetje te laat voor is, anders was ik ook nog in bad gegaan. Zo heerlijk, zeker met dat wat koudere weer. Lekker warme voetjes krijgen, want ze zijn nu koud.
Had Maes net aan de telefoon en ze heeft ook heel veel zin in zondag, zeker om bij jou te komen kijken! Ze gaat je ook nog even op Hyves toevoegen. Haar echte naam had ik al in de PM gezet he, dus dan weet je wie het is (begint met een B) als ze bij je aan komt kloppen op Hyves
Je komt dan ook een keer naar Rotterdam he? Gaan we lekker met de hondjes om de Kralingse Plas lopen
Topografie is niet mijn allersterkste kant! Dat blijkt maar weer; ik dacht dat Bleiswijk bij Gouda lag.quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:04 schreef Greys het volgende:
Bleiswijk ligt zo ongeveer vastgeplakt aan Rotterdam!
Ik woonde hiervoor in Rotterdam en werk er nog steeds (nog geen 10 minuten rijden vanaf Bleiswijk) maar we zijn alleen iets dorpser gaan wonen, maar nog wel met de voordelen van de grote stad binnen handbereik
Als iemand gedeeltelijk wajong krijgt doe ik dat juist van zijn salaris aftrekken omdat dit door het uwv uitgekeerd wordt. Ik zou dus niet precies weten wat de regels zijn voor wajong uitkeringen en premies etc. Maar zoals gezegd zit het sowieso onder de loonheffingen grens van 549,-quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb wajong uitkering. Dus daar wordt toch helemaal geen loon heffing van ingehouden?
Ik kom dan volgens mij berekening uit op ;
539.84 x 12 = 6478.08 + 8% vakantiegeld. 8% van 6478.08 = 518.24 + 6478.08 = 6669.16
kortom, nog lang niet die 12900 nogwat van de IBgroep. Op mijn loonstrook staat geloof ik loonheffing 0.00, alleen bij zvw staat 36.25 ofzo, maar die krijg ik ook weer terug
mooiquote:Op vrijdag 15 februari 2008 07:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Als iemand gedeeltelijk wajong krijgt doe ik dat juist van zijn salaris aftrekken omdat dit door het uwv uitgekeerd wordt. Ik zou dus niet precies weten wat de regels zijn voor wajong uitkeringen en premies etc. Maar zoals gezegd zit het sowieso onder de loonheffingen grens van 549,-
539.84*12.96=6996,32 voor het gemak mag je daar 6996 van maken. Dus je zit inderdaad nog lang niet aan de grens van de IB groep.
En ja ZVW is inkomensafhankelijk. Hoe meer je verdient hoe meer je moet betalen. Overigens zit daar wel een max aan. Maar een werkgever is verplicht de ZVW te vergoeden. Uiteindelijk merk je daar dus weinig van. Jij zonder loonheffing helemaal niks. Mensen met loonheffing kost het misschien een paar euro. De ZVW is wel omhoog gegaan van 6,5% naar 7,2% magoe nogmaals voor iemand zonder loonheffing maakt het echt helemaal niks uit.
Ik als kleine ondernemer daarentegen betaal me sinds de nieuwe wet helemaal scheel! En dan hebben ze dit jaar ook zo zonder er wat van te zeggen de noclaim afgeschaft, premie niet omlaag gegaan, dus huppa weer 255 euro meer. Voor de nieuwe wet was ik particulier verzekerd voor 100 ¤ p.m. Nu is dat zeker het dubbele.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 07:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ziektekostenverzekering verhaal...
Beterschapquote:Op vrijdag 15 februari 2008 07:20 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemorgen allemaal.
Lees net alles bij hier. Normaal zou ik lekkerbekken als ik las over tapas en restaurantjes. Nu niet. Wordt er misselijk van. Net als de hele nacht. Heb me lang niet meer zo ziek gevoeld.
Frutselquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:17 schreef Frutsel het volgende:
Wazzaaa![]()
![]()
Stiekume Werkvind Post
Senesje![]()
Welcome back
![]()
Ja, ik was eerst ziek en dinsdag had ik ineens geen internet meerquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:26 schreef nokwanda het volgende:
ah, Senes, was je daarom even pleite.
Blij dat je er weer bent.
Dank je. Zo ongeveer iedereen heeft dit al gehad en nu ben ik gewoon de klos. Het zal wel weer overvliegen.
quote:
Ja, die heb ik gehad toen met de jochemactie. Heb die van morrie ook nogquote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:40 schreef Greys het volgende:
Qwea, als je d'r nummer van haar zelf hebt gekregen, dan zie ik dat alleen maar als lieve belangstelling
Morrie!
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:42 schreef Greys het volgende:
Ik bedacht me ineens... aangezien Dizzy Lizzy zo lief Qwea kwam helpen met haar belastingvraag... dat zij misschien bij de Belastingdienst werkt. En dat het dan helemaal niet zo aardig is om op de Belastingdienst te gaan zitten scheldenMaar als het zo is, begrijpt ze het vast wel dat het niet persoonlijk tegen haar was
Aaaaaaah, arme ziel toch.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:43 schreef senesta het volgende:
Joey heeft een kuurtje gehad dus ik hoop dat hij snel weer opknapt nu.
Ik denk dat ik zo mijn bedje induik, ik maak overal spelfouten
Wel als mijn reactie op een post over een spelfout ook weer een spelfout bevatquote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:44 schreef Greys het volgende:
Senesta, fijn dat Joey nu dan eindelijk toch iets gekregen heeft, ik zal duimen voor jullie dat het snel over is nu.
En lekker uitrusten he, jijMaar spelfouten zijn niet erg hoor
Ja. Je bent analfabeet.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:47 schreef senesta het volgende:
[..]
Wel als mijn reactie op een post over een spelfout ook weer een spelfout bevat![]()
Snap je hem nog?
Mwoa, ik zag hem.. maar val toch best mee? Ik vond hem best kunnen, verdwijnende bijen..quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:47 schreef senesta het volgende:
[..]
Wel als mijn reactie op een post over een spelfout ook weer een spelfout bevat![]()
Snap je hem nog?
Nou het lijkt wel inderdaadquote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja. Je bent analfabeet.
Geeft niks heur![]()
Ja, op hét moment is het altijd logischquote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:51 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou het lijkt wel inderdaad![]()
Toen ik het typte stond het toch echt logisch
Jaquote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, op hét moment is het altijd logisch
Kut achteraf ook altijd he![]()
Troost je, je bent niet de enigequote:
is je vent er nie?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:17 schreef Morretje het volgende:
Vertel!!
Mama heeft em er op staan, maar ik ga maar een boek lezen denk ik...
Nee, die is ff de hort op..quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:24 schreef Greys het volgende:
Da's fijn, dat het goed gaat met Non d'r poes!
Wat klinkt dat toch altijd stom, of ben ik nou gewoon zo kinderachtig![]()
Ik heb gisteravond tot heel laat een docu zitten kijken op Ned 1, 2 of 3 (weet ik niet meer) over Jimmy Rosenberg, die gitaarvirtuoos. Wat een bijzondere familie is dat toch
Poesje. Kaalpoesje?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:24 schreef Greys het volgende:
Da's fijn, dat het goed gaat met Non d'r poes!
Wat klinkt dat toch altijd stom, of ben ik nou gewoon zo kinderachtig![]()
Ik heb gisteravond tot heel laat een docu zitten kijken op Ned 1, 2 of 3 (weet ik niet meer) over Jimmy Rosenberg, die gitaarvirtuoos. Wat een bijzondere familie is dat toch
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:26 schreef Morretje het volgende:
[..]
Nee, die is ff de hort op..Heb al gesmst dat ik em nodig had bij deze film...
![]()
![]()
![]()
Ik ben nog braaf aan de thee, maar ga zo gewoon maar slapen.. Het was tenslotte weer vroeg vanochtend, en morgen hebben we weer een volle dag/ Zondag aan we trouwens 15 km lopen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:29 schreef Qwea het volgende:
maar mn wodka maakt het goed. Ik begin lam te worden![]()
mama tijgquote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:31 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik ben nog braaf aan de thee, maar ga zo gewoon maar slapen.. Het was tenslotte weer vroeg vanochtend, en morgen hebben we weer een volle dag/ Zondag aan we trouwens 15 km lopen.![]()
Mamatijger is nu ok dood..![]()
Edit: alleen maar gewond..![]()
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 05:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nog saaier dan dat![]()
* Dizzy-Miss-Lizzy mompelt salarisadministrateur
Heej Rewimoquote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:27 schreef Rewimo het volgende:
Zal me ook weer eens even meldenNu met computerbril, dus ik kan jullie extra goed zien
![]()
Wij hebben een logeerpoesGitje van Katinkat is de komende weken hier te gast
Guus en hij hebben vanmorgen prachtig tegen elkaar gezongen
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:10 schreef Greys het volgende:
Nou, het kwam misschien een beetje zo over omdat ik het er gewoon tussendoor blèrde zonder op de dingen van anderen in te gaanSorry! * Greys zoekt dekking
Fijn dat je lekker hebt liggen ronken!
Telefoontje dat je wel wilde aannemen van Die Rooie?
Ahhh vandaar dat Marietje niet meer reageerde! Wel heel lief dat ze er nog naar gevraagd heeft zeg!
Als je haar weer spreekt, de hartelijke groetjes terug!
Mwah, 't is vrij rustig momenteel:quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Heej Rewimo![]()
Foto's en filmpjes graag....en het liefst heel veel als het kan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |