Dit dus. Het is zeker waard het te proberen als het nog niet geprobeerd is.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:02 schreef Anubis1984 het volgende:
Probeer eens Reactine. Ik ben bizar allergisch voor paarden, maar met die medicijnen kan ik de hele dag paardrijden. Verkrijgbaar bij de drogist. Doosje van 14 pillen kost iets van 10 euro, dus het zou je 20-30 euro per maand kosten, maar ik zou het zelf wel proberen als je dat nog niet hebt gedaan. Voor dat beetje geld kan je misschien je katjes wel houden. Succes!
Ik ben zowiezo niet zo'n voorstander van dagelijks medicijnen slikken als je het kunt voorkomen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:58 schreef oh-oh het volgende:
Oh wat een schatjes.
Ik ben zelf ook mega allergisch voor katten en ik kan je wel zeggen dat er bij mij geen medicijnen tegenop kunnen. Ik kan wel wat slikken als ik een dagje naar mensen toe ga met een kat, maar ik gebruik dan echt heftige medicijnen die ik niet eens twee dagen achter elkaar wil slikken.
Ik zou ook nooit kunnen samenwonen met katten. Een dagje slikken om te gaan paardrijden ( wat je zowiezo al in de buitenlucht doet dus dat is echt al heel anders dan heel de dag ermee binnen zitten ) is natuurlijk heel wat anders. En kattenharen gaan overal in zitten, in je kleding, je bank, je bed etc, dus daar is echt geen houden aan.
In mn oude flat sliep de kat van de buren wel eens op mijn bed als ik mn raam open had, nou dan werd ik midden in e nacht doodziek wakker en kon ik mn beddengoed gaan verschonen en gaan douchen en mn haar wassen voor ik weer een beetje verder kon slapen...
Ik hoop dat je er iemand voor vindt , ik snap dat het echt aan je hart gaat!
Die Reactine is volgens mij niet heel sterk. En wbt het paardrijden vs de hele dag binnen met een kat..Ik vermoed dat de allergische reactie niet zoveel verschilt. Ookal is het buiten, als ik zonder medicatie bij een paard ben krijg ik vlekken, bulten, een hoop snot, benauwd, dus behoorlijk heftig.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:58 schreef oh-oh het volgende:
Oh wat een schatjes.
Ik ben zelf ook mega allergisch voor katten en ik kan je wel zeggen dat er bij mij geen medicijnen tegenop kunnen. Ik kan wel wat slikken als ik een dagje naar mensen toe ga met een kat, maar ik gebruik dan echt heftige medicijnen die ik niet eens twee dagen achter elkaar wil slikken.
Ik zou ook nooit kunnen samenwonen met katten. Een dagje slikken om te gaan paardrijden ( wat je zowiezo al in de buitenlucht doet dus dat is echt al heel anders dan heel de dag ermee binnen zitten ) is natuurlijk heel wat anders. En kattenharen gaan overal in zitten, in je kleding, je bank, je bed etc, dus daar is echt geen houden aan.
In mn oude flat sliep de kat van de buren wel eens op mijn bed als ik mn raam open had, nou dan werd ik midden in e nacht doodziek wakker en kon ik mn beddengoed gaan verschonen en gaan douchen en mn haar wassen voor ik weer een beetje verder kon slapen...
Ik hoop dat je er iemand voor vindt , ik snap dat het echt aan je hart gaat!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |