abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56759356
Hoi!
Het is al niet meer nodig... ik heb een huisje gevonden. Jippie!
Doeg!

[ Bericht 92% gewijzigd door Tuutuut op 16-02-2008 18:16:54 ]
pi_56759382
Wacht eerst maar af hoe lang je het uithoudt met je huidige vriend.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_56759478
Nou dat is al een jaar en we wonen samen.
Serieuze oproep dus, ik zou het echt niet doen als ik niet tegen de muur stond.
pi_56759548
Foto's doen het altijd goed met dit soort oproepen. Jammer dat ik ze niet kan hebben.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
pi_56759963
ik weet niet zo goed hoe dat moet... ik moet dat een url invoeren??
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 15 februari 2008 @ 22:16:40 #6
163650 Greys
pi_56760490
Een accountje maken (heel makkelijk!) op www.photobucket.com
Foto's daar uploaden (wijst zichzelf) en dan de url die onder de foto komt te staan hier plakken
Als het niet lukt mag je de foto's ook in een PM naar mij sturen, plaats ik ze wel hier voor je.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_56760589
Hier foto's plaatsen is niet zo moeilijk. Eerst zet je de foto bij voorbeeld op www.tinypic.com.
Als de foto eenmaal op tinypic staat kopieer je de regel onder IMG-code voor forums & berichtenforums en die plak je in je bericht. Dit herhaal je tot je alle foto's die je wil plaatsen gehad hebt. Tekst er bij en daarna klik je op invoeren en je foto('s) is/zijn geplaatst.

succes en als je er niet uit komt lezen we het wel, dan krijg je uiteraard meer hulp.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
pi_56760828

[ Bericht 100% gewijzigd door Tuutuut op 16-02-2008 18:17:18 ]
pi_56760883
gelukt dus bedankt voor de uitleg!
  Moderator vrijdag 15 februari 2008 @ 22:30:54 #10
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_56760918
Ach gos
Ik hoop dat je snel een nieuw lief baasje voor ze vind.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 15 februari 2008 @ 22:41:22 #11
163650 Greys
pi_56761205
Goed gekozen foto!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 15 februari 2008 @ 22:43:48 #12
163650 Greys
pi_56761260
Misschien een stomme vraag maar ik stel hem toch maar en ik bedoel er niets rots mee...
Bestaan daar geen medicijnen voor, voor zo'n allergie? Maar goed, dan had je dat vast al geprobeerd.
Ik hoop ook dat ze snel een goed huisje vinden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_56766279
Ooooh wat zijn ze lief! Maar ik heb zelf al twee monsters rondlopen hier, dus er nog twee bij wordt wel erg veel .
pi_56766319
Oh wat een lieve foto!
Wij willen heel graag een kat, maar pas als we een huisje hebben, zodat ze ook naar buiten kunnen.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_56767081
Probeer eens Reactine. Ik ben bizar allergisch voor paarden, maar met die medicijnen kan ik de hele dag paardrijden. Verkrijgbaar bij de drogist. Doosje van 14 pillen kost iets van 10 euro, dus het zou je 20-30 euro per maand kosten, maar ik zou het zelf wel proberen als je dat nog niet hebt gedaan. Voor dat beetje geld kan je misschien je katjes wel houden. Succes!
Proud property of hollander172
  zaterdag 16 februari 2008 @ 11:04:58 #16
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56767105
Gossie, wat een schatjes .
Vorig jaar zou ik geroepen hebben dat je je vent maar aan de kant moet zetten, want poezen neem je voor het leven, maar ik begrijp dat je het niet voor niets doet.

(overigens zou ikzelf wel eerst aan een potentiële partner vragen of ze van katten houdt / allergisch is, want als dat zo is, dan steek ik er al geen energie meer in)

Succes iig. Ik heb al twee donderstenen op 3 hoog.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 16 februari 2008 @ 11:39:43 #17
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_56767585
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 11:02 schreef Anubis1984 het volgende:
Probeer eens Reactine. Ik ben bizar allergisch voor paarden, maar met die medicijnen kan ik de hele dag paardrijden. Verkrijgbaar bij de drogist. Doosje van 14 pillen kost iets van 10 euro, dus het zou je 20-30 euro per maand kosten, maar ik zou het zelf wel proberen als je dat nog niet hebt gedaan. Voor dat beetje geld kan je misschien je katjes wel houden. Succes!
Dit dus. Het is zeker waard het te proberen als het nog niet geprobeerd is.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  zaterdag 16 februari 2008 @ 11:58:44 #18
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_56767939
Oh wat een schatjes.
Ik ben zelf ook mega allergisch voor katten en ik kan je wel zeggen dat er bij mij geen medicijnen tegenop kunnen. Ik kan wel wat slikken als ik een dagje naar mensen toe ga met een kat, maar ik gebruik dan echt heftige medicijnen die ik niet eens twee dagen achter elkaar wil slikken.
Ik zou ook nooit kunnen samenwonen met katten. Een dagje slikken om te gaan paardrijden ( wat je zowiezo al in de buitenlucht doet dus dat is echt al heel anders dan heel de dag ermee binnen zitten ) is natuurlijk heel wat anders. En kattenharen gaan overal in zitten, in je kleding, je bank, je bed etc, dus daar is echt geen houden aan.
In mn oude flat sliep de kat van de buren wel eens op mijn bed als ik mn raam open had, nou dan werd ik midden in e nacht doodziek wakker en kon ik mn beddengoed gaan verschonen en gaan douchen en mn haar wassen voor ik weer een beetje verder kon slapen...
Ik hoop dat je er iemand voor vindt , ik snap dat het echt aan je hart gaat!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Moderator zaterdag 16 februari 2008 @ 12:01:21 #19
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_56767990
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 11:58 schreef oh-oh het volgende:
Oh wat een schatjes.
Ik ben zelf ook mega allergisch voor katten en ik kan je wel zeggen dat er bij mij geen medicijnen tegenop kunnen. Ik kan wel wat slikken als ik een dagje naar mensen toe ga met een kat, maar ik gebruik dan echt heftige medicijnen die ik niet eens twee dagen achter elkaar wil slikken.
Ik zou ook nooit kunnen samenwonen met katten. Een dagje slikken om te gaan paardrijden ( wat je zowiezo al in de buitenlucht doet dus dat is echt al heel anders dan heel de dag ermee binnen zitten ) is natuurlijk heel wat anders. En kattenharen gaan overal in zitten, in je kleding, je bank, je bed etc, dus daar is echt geen houden aan.
In mn oude flat sliep de kat van de buren wel eens op mijn bed als ik mn raam open had, nou dan werd ik midden in e nacht doodziek wakker en kon ik mn beddengoed gaan verschonen en gaan douchen en mn haar wassen voor ik weer een beetje verder kon slapen...
Ik ben zowiezo niet zo'n voorstander van dagelijks medicijnen slikken als je het kunt voorkomen.
Maar goed dat ben ik, ik ben niet zo dol op medicijnen.
pi_56768650
In welk opzicht ging het niet samen met die andere katten?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 16 februari 2008 @ 12:37:01 #21
163650 Greys
pi_56768681
En jouw ex en zijn nieuwe vriendin hebben het wel echt lang genoeg geprobeerd, toch? Om haar katten samen te laten gaan met Jip en Nala? Meestal lost zichzelf dat toch wel op, meer katten bij elkaar? Of vond hij vier teveel?

EDIT: Spuit 11, Dizzy vroeg het ook al
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_56768736
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 11:58 schreef oh-oh het volgende:
Oh wat een schatjes.
Die Reactine is volgens mij niet heel sterk. En wbt het paardrijden vs de hele dag binnen met een kat..Ik vermoed dat de allergische reactie niet zoveel verschilt. Ookal is het buiten, als ik zonder medicatie bij een paard ben krijg ik vlekken, bulten, een hoop snot, benauwd, dus behoorlijk heftig.

Maargoed, ik snap wel dat elke dag pillen slikken niet echt goed is. Het was maar een ideetje. Zelf was ik ook allergisch voor katten. Heb mijn kat wel gehouden en eroverheen gegroeid. Maar dat is maar net hoe erg je reactie erop is.
Proud property of hollander172
pi_56774309
IK HEB EEN HUISJE VOOR ZE GEVONDEN!
Bedankt voor de interesse en het meedenken
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 16 februari 2008 @ 18:30:45 #24
163650 Greys
pi_56774618
Wauw! Dat ging snel
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_56782758
Hee, tof. Kunnen ze samen blijven? Hopelijk wel!
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
  Moderator zondag 17 februari 2008 @ 08:59:06 #26
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_56786381
TT even aangepast.
Ik ben ook wel benieuwd of ze samen blijven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo