Ga net als ik de was doen, de badkamer soppen, je colablikje door de keuken gooien per ongeluk zodat daar ook alles weer gedweild moet worden (quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:11 schreef Qwea het volgende:
me = bored
Ik schrok er even van , ik dacht dat dat "normaal" was voor mensen met katten zeg maar, om dat te doenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:36 schreef Greys het volgende:Dat zou ik ook niet gaan doen denk ik, mijn poes met een wattenstaafje ... eh... weet je, deze zin klinkt ERG gek
![]()
Oh-oh, wat een grappige avatar![]()
Ik ben ook meer een hondenmens en ik ben blij dat ik daar geen wattenstaafjes in hoef te stoppen
Ing, veel plezier met baby-kijken!![]()
Hoi allemaal
ik ga zo afwassen. MM is pas rond 20u thuisquote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga net als ik de was doen, de badkamer soppen, je colablikje door de keuken gooien per ongeluk zodat daar ook alles weer gedweild moet worden (), stoffen en stofzuigen. Dan ben je alweer even verder
Dat kon ie altijd prima, maar tis wel minder leuk als je full time werkt he.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:19 schreef Greys het volgende:
Ja ik ben net ook even een blokje om geweest met Bink! Of maak ik je nu jaloers![]()
Dus Chico mag met je mee naar het werk? Kan die niet zo goed thuis blijven?
Welkom in de SC trouwens, gezellig!
Maar dan ben ik toch wel heel benieuwd of jij dan daadwerkelijk met wattenstaafjes in kronkelende poezen gaat zitten proppen...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:21 schreef nokwanda het volgende:
@oh-oh... tuurlijk is dat niet normaal voor mensen met katten
Het was alleen wat een fokster me zei toen ik haar mijn probleem met gillende kronkelende poezen beschreef. Ik ben enkel doorgeefluik.
Nee dat had ze op de vorige bladzijde al gezegd, maar dat had je ff gemist denk ik, dat ze het zelf niet had gedaanquote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar dan ben ik toch wel heel benieuwd of jij dan daadwerkelijk met wattenstaafjes in kronkelende poezen gaat zitten proppen...
@oh-oh, zie hierquote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:55 schreef nokwanda het volgende:
en owww, dat wattenstaafding heb ik ook niet gedaan bij mijn meisjes. hell no. Ik hoop steeds dat een van de gecastreerde katers er aandacht aan besteed als de meiden zich aanbieden.
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar dan ben ik toch wel heel benieuwd of jij dan daadwerkelijk met wattenstaafjes in kronkelende poezen gaat zitten proppen...
quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:26 schreef Greys het volgende:
Jawel Nok, geef nou maar toe, jij zit heel de dag met wattenstokjes in je poes te poeren!
Leuk verhaal, oh-oh!Wellicht een beetje domme vraag... maar hebben de nakies het snel koud?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |