abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 14 februari 2008 @ 14:48:59 #176
163650 Greys
pi_56727788
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 14:42 schreef conleche het volgende:

[..]

Wow!! Das romantisch!! Zit ik net te verkondigen in Slank de huppelepup in dat ik niet zoveel zie in Valentijn, zou ik dit stiekem toch ook wel leuk hebben gevonden!!

Hoe gaat het met je collegaatje?
Nou he? Het verbaasde me hoor, want hij is normaal niet zo van de romantische, zeg maar
En van mijn bazin kreeg ik een chocoladefontein-apparaat, ook al zo leuk!

Mijn collegaatje voelt zich goed, ligt op de hartbewaking en heeft waarschijnlijk ook nog een lekke hartklep en niet alleen verstopte aders Morgenavond ga ik bij haar langs en vandaag een kaartje gestuurd.

Heb je een kaartje ofzo naar je vent gestuurd, of doen jullie helemaal niets aan Valentijn?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_56728043
Greysss... Wat een schatje, die kerel van jou..

Kerel was vanochtend al om 6 uur vertrokken, dus vanavond krijgt ie nog wel een lief, zelfgemaakt kaartje met een superlieve tekst.. (hoop nu dat ie niet meeleest...)

* Morretje gaat weer ff 3 uurtjes werken..
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_56728054
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 14:48 schreef Greys het volgende:

[..]

Nou he? Het verbaasde me hoor, want hij is normaal niet zo van de romantische, zeg maar
En van mijn bazin kreeg ik een chocoladefontein-apparaat, ook al zo leuk!

Mijn collegaatje voelt zich goed, ligt op de hartbewaking en heeft waarschijnlijk ook nog een lekke hartklep en niet alleen verstopte aders Morgenavond ga ik bij haar langs en vandaag een kaartje gestuurd.

Heb je een kaartje ofzo naar je vent gestuurd, of doen jullie helemaal niets aan Valentijn?
We doen er echt niks an. Ben er ook helemaal niet mee opgegroeid zeg maar. Voor vrijgezellen, met stiekeme kaartjes vind ik het nl. wel spannend

Had ze nooit iets gevoeld aan haar hart?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 14 februari 2008 @ 15:14:00 #179
163650 Greys
pi_56728321
Nee ze heeft nooit iets gevoeld
Ze bleek trouwens wel meerdere tekenen aan haar hart te hebben dat ze al eerdere kleine aanvalletjes had gehad, maar daar had ze dus niets van gemerkt!

Ik ben nu na die leuke verrassing wel blij dat ik ook een leuk kado heb voor vanavond! Ben heel benieuwd wat hij er van vindt, maar ik denk dat ie het erg gaat waarderen!

Zie hier trouwens Bink die kennis maakt met Miss Lizzy (staat op haar naamkaartje) en de ballon. Zie dat boze muiltje van Bink

Maar inmiddels zijn ze toch vriendinnen geworden

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_56728593
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 15:14 schreef Greys het volgende:
Ze bleek trouwens wel meerdere tekenen aan haar hart te hebben dat ze al eerdere kleine aanvalletjes had gehad, maar daar had ze dus niets van gemerkt!

Ik ben nu na die leuke verrassing wel blij dat ik ook een leuk kado heb voor vanavond! Ben heel benieuwd wat hij er van vindt, maar ik denk dat ie het erg gaat waarderen!

Zie hier trouwens Bink die kennis maakt met Miss Lizzy (staat op haar naamkaartje) en de ballon. Zie dat boze muiltje van Bink

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

AAAHH, Wat schattig! Haha die boze kop!
pi_56730620
Greys
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  donderdag 14 februari 2008 @ 17:27:14 #182
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_56730867
Oh wat is Bink een dotje, en wat een leuk valentijnskado zeg!
Vreselijk hoor, van je collega, maar wat gaaf dat je een valentijnskado van je baas krijgt.
Bil wenst iedereen nog en romantische dag vandaag!

Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_56730938
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 15:14 schreef Greys het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]

Wat schattig
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  donderdag 14 februari 2008 @ 17:38:33 #184
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_56731095
Zeg, iemand die hier heel toevallig weet hoe ik het belastbaar loon bereken?

Bruto loon x 12 + 8% vakantiegeld toch?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 14 februari 2008 @ 17:42:34 #185
163650 Greys
pi_56731172
Wat is Bill lekker met dat valentijnshart in de weer! Echt hele leuke foto's, oh-oh!

Straks lekker tapas eten, heb er zo'n zin in
Ik moet zelf ook lachen om die boze waffel van Bink, met die oren ook zo quasi-beledigd plat haha!

Vond het zelf ook leuk dat we een Valentijnskado van de baas kregen! Zo'n chocofontein is natuurlijk niet erg goed voor je, maar wel een heel leuk idee als je een etentje geeft ofzo om hem dan op tafel te toveren.
Ik begreep laatst alleen van Qwea dat die smeltchocolade niet echt makkelijk te vinden was

MB, jullie nog iets romantisch in de planning? En Nok, jij nog iets gehoord van Capitan Rosso?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 14 februari 2008 @ 17:44:14 #186
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_56731198
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 17:42 schreef Greys het volgende:
Wat is Bill lekker met dat valentijnshart in de weer! Echt hele leuke foto's, oh-oh!

Straks lekker tapas eten, heb er zo'n zin in
Ik moet zelf ook lachen om die boze waffel van Bink, met die oren ook zo quasi-beledigd plat haha!

Vond het zelf ook leuk dat we een Valentijnskado van de baas kregen! Zo'n chocofontein is natuurlijk niet erg goed voor je, maar wel een heel leuk idee als je een etentje geeft ofzo om hem dan op tafel te toveren.
Ik begreep laatst alleen van Qwea dat die smeltchocolade niet echt makkelijk te vinden was

MB, jullie nog iets romantisch in de planning? En Nok, jij nog iets gehoord van Capitan Rosso?
Helemaal vanuit Den Helder voor naar Amsterdam gemoeten nu wast handig dat we toch ff wouden shoppen, maar wel keistom.
pi_56731272
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 17:42 schreef Greys het volgende:

MB, jullie nog iets romantisch in de planning?
Nope, straks naar de IKEA, maar dat heeft niks met Valentijn te maken
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 14 februari 2008 @ 17:53:11 #188
163650 Greys
pi_56731387
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 17:47 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Nope, straks naar de IKEA, maar dat heeft niks met Valentijn te maken
Lekker romantisch Zweedse ballen eten!

Neem je weer zo'n bijtje mee voor Ziggy?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 14 februari 2008 @ 17:56:43 #189
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_56731456

Eurovisie Songfestival Queen donderdag 14 februari 2008 @ 18:01:13 #190
163650 Greys
pi_56731560
Romantische Dikkie!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 14 februari 2008 @ 18:02:27 #191
163650 Greys
pi_56731592
Oh en Q... ik lees net in de gebruiksaanwijziging van de chocoladefontein dat je ook gewoon een aantal chocoladerepen kunt breken, in de magnetron smelten, klein beetje plantaardige olie er bij en dan in de fontein.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 14 februari 2008 @ 18:06:10 #192
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_56731651
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 18:02 schreef Greys het volgende:
Oh en Q... ik lees net in de gebruiksaanwijziging van de chocoladefontein dat je ook gewoon een aantal chocoladerepen kunt breken, in de magnetron smelten, klein beetje plantaardige olie er bij en dan in de fontein.
Dat stond heul niet in de mijne! Goftedomme

Had ik dat maar eerder geweten
pi_56731654
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 17:53 schreef Greys het volgende:

[..]

Lekker romantisch Zweedse ballen eten!

Neem je weer zo'n bijtje mee voor Ziggy?
Ja, we gaan er wel eten

Ik heb de vorige keer een muisje meegenomen voor Ziggy, maar die had duidelijk minder effect dan het bijtje, ze snuffelt er af en toe aan en geeft kopjes en that's it. Ik denk dat het spelen met het bijtje een eenmalige uitspatting was
Ziggy played guitar
  donderdag 14 februari 2008 @ 18:06:25 #194
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_56731655
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 18:01 schreef Greys het volgende:
Romantische Dikkie!
kjoet he
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 14 februari 2008 @ 18:09:53 #195
163650 Greys
pi_56731734
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 17:38 schreef Qwea het volgende:
Zeg, iemand die hier heel toevallig weet hoe ik het belastbaar loon bereken?

Bruto loon x 12 + 8% vakantiegeld toch?
Dat staat onder het kopje 'belastbaar loon' op je jaaropgaaf
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 14 februari 2008 @ 18:11:27 #196
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_56731764
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 18:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat staat onder het kopje 'belastbaar loon' op je jaaropgaaf
Ja, dat weet ik. Maar ik wil mn belastbaar loon van 2008 alvast weten ivm de studiefinanciering. Ik mag 12.900 nogwat bij verdienen. En er wordt gekeken naar het belastbaar/fiscaal loon. Ik wil dus alvast voor 2008 berekenen. En aangezien er alleen zvw premie afgaat, en ook weer bijkomt, is het nettoloon netzoveel als het brutoloon.

pi_56732851
El Capitan heeft me wel gebeld toen ik net uit mijn werk kwam met een knallende koppijn.
Wilde vanavond wel komen, maar ik heb morgen overdag weer afspraken en ik voel me niet lekker.
Ben ook net op de bank in slaap gevallen. Dus die komt morgen. Het is toch ook gewoon iedere dag valentijnsdag. Commercieel gedoe allemaal. Mij mag ie gewoon iedere dag van het jaar verwennen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_56732878

Moet ff bijkomen hoor, was best heftig vanmiddag.. Tot en met een tijdelijke uitplaatsing aan toe..
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  donderdag 14 februari 2008 @ 19:09:22 #199
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_56732965
Ah Qwea dies ook sweeeeeet!
Die van Bil zijn oud hoor daar was ie nog lekker puppig.
Maar zo leuk voor vandaag vond ik dat ik ze bewaard had.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_56733302
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 18:11 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja, dat weet ik. Maar ik wil mn belastbaar loon van 2008 alvast weten ivm de studiefinanciering. Ik mag 12.900 nogwat bij verdienen. En er wordt gekeken naar het belastbaar/fiscaal loon. Ik wil dus alvast voor 2008 berekenen. En aangezien er alleen zvw premie afgaat, en ook weer bijkomt, is het nettoloon netzoveel als het brutoloon.

Fiscaal loon is loon voor de loonheffingen.
Zolang jij niet meer dan ¤549,- bruto per maand verdient zal er inderdaad geen loonheffing worden ingehouden (tenminste als je loonheffingskorting in laat houden, anders ga je al vanaf ¤4,50 loonheffing betalen). Ook zit je dan onder de norm voor de werknemersverzekeringen en zal er inderdaad alleen ZVW worden vergoed en weer ingehouden.
In jouw geval is jouw brutoloon dus je belastbaar/fiscaal loon.

Over het algemeen bereken je jaarloon door je bruto maandloon x 12.96 te doen. Wat inderdaad neerkomt op x12 + 8% vakantiegeld maar 12.96 gaat sneller

Had u nog meer vragen wat betreft uw loonstrook?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')