Nou he? Het verbaasde me hoor, want hij is normaal niet zo van de romantische, zeg maarquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Wow!! Das romantisch!! Zit ik net te verkondigen in Slank de huppelepup in dat ik niet zoveel zie in Valentijn, zou ik dit stiekem toch ook wel leuk hebben gevonden!!
Hoe gaat het met je collegaatje?
We doen er echt niks an. Ben er ook helemaal niet mee opgegroeid zeg maar. Voor vrijgezellen, met stiekeme kaartjes vind ik het nl. wel spannendquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou he? Het verbaasde me hoor, want hij is normaal niet zo van de romantische, zeg maar![]()
En van mijn bazin kreeg ik een chocoladefontein-apparaat, ook al zo leuk!
Mijn collegaatje voelt zich goed, ligt op de hartbewaking en heeft waarschijnlijk ook nog een lekke hartklep en niet alleen verstopte adersMorgenavond ga ik bij haar langs en vandaag een kaartje gestuurd.
Heb je een kaartje ofzo naar je vent gestuurd, of doen jullie helemaal niets aan Valentijn?
quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:14 schreef Greys het volgende:
Nee ze heeft nooit iets gevoeld
Ze bleek trouwens wel meerdere tekenen aan haar hart te hebben dat ze al eerdere kleine aanvalletjes had gehad, maar daar had ze dus niets van gemerkt!
Ik ben nu na die leuke verrassing wel blij dat ik ook een leuk kado heb voor vanavond! Ben heel benieuwd wat hij er van vindt, maar ik denk dat ie het erg gaat waarderen!
Zie hier trouwens Bink die kennis maakt met Miss Lizzy (staat op haar naamkaartje) en de ballon. Zie dat boze muiltje van Bink
[ afbeelding ]
Maar inmiddels zijn ze toch vriendinnen geworden
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:14 schreef Greys het volgende:
Nee ze heeft nooit iets gevoeld
Ze bleek trouwens wel meerdere tekenen aan haar hart te hebben dat ze al eerdere kleine aanvalletjes had gehad, maar daar had ze dus niets van gemerkt!
Ik ben nu na die leuke verrassing wel blij dat ik ook een leuk kado heb voor vanavond! Ben heel benieuwd wat hij er van vindt, maar ik denk dat ie het erg gaat waarderen!
Zie hier trouwens Bink die kennis maakt met Miss Lizzy (staat op haar naamkaartje) en de ballon. Zie dat boze muiltje van Bink
[afbeelding]
Maar inmiddels zijn ze toch vriendinnen geworden
[afbeelding]
Helemaal vanuit Den Helder voor naar Amsterdam gemoetenquote:Op donderdag 14 februari 2008 17:42 schreef Greys het volgende:
Wat is Bill lekker met dat valentijnshart in de weer!![]()
Echt hele leuke foto's, oh-oh!
Straks lekker tapas eten, heb er zo'n zin in
Ik moet zelf ook lachen om die boze waffel van Bink, met die oren ook zo quasi-beledigd plat haha!
Vond het zelf ook leuk dat we een Valentijnskado van de baas kregen! Zo'n chocofontein is natuurlijk niet erg goed voor je, maar wel een heel leuk idee als je een etentje geeft ofzo om hem dan op tafel te toveren.
Ik begreep laatst alleen van Qwea dat die smeltchocolade niet echt makkelijk te vinden was
MB, jullie nog iets romantisch in de planning? En Nok, jij nog iets gehoord van Capitan Rosso?
Nope, straks naar de IKEA, maar dat heeft niks met Valentijn te makenquote:Op donderdag 14 februari 2008 17:42 schreef Greys het volgende:
MB, jullie nog iets romantisch in de planning?
Lekker romantisch Zweedse ballen eten!quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nope, straks naar de IKEA, maar dat heeft niks met Valentijn te maken
Dat stond heul niet in de mijne!quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:02 schreef Greys het volgende:
Oh en Q... ik lees net in de gebruiksaanwijziging van de chocoladefontein dat je ook gewoon een aantal chocoladerepen kunt breken, in de magnetron smelten, klein beetje plantaardige olie er bij en dan in de fontein.
Ja, we gaan er wel etenquote:Op donderdag 14 februari 2008 17:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Lekker romantisch Zweedse ballen eten!![]()
Neem je weer zo'n bijtje mee voor Ziggy?
Dat staat onder het kopje 'belastbaar loon' op je jaaropgaafquote:Op donderdag 14 februari 2008 17:38 schreef Qwea het volgende:
Zeg, iemand die hier heel toevallig weet hoe ik het belastbaar loon bereken?
Bruto loon x 12 + 8% vakantiegeld toch?
Ja, dat weet ik. Maar ik wil mn belastbaar loon van 2008 alvast weten ivm de studiefinanciering. Ik mag 12.900 nogwat bij verdienen. En er wordt gekeken naar het belastbaar/fiscaal loon. Ik wil dus alvast voor 2008 berekenen. En aangezien er alleen zvw premie afgaat, en ook weer bijkomt, is het nettoloon netzoveel als het brutoloon.quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat staat onder het kopje 'belastbaar loon' op je jaaropgaaf
Fiscaal loon is loon voor de loonheffingen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar ik wil mn belastbaar loon van 2008 alvast weten ivm de studiefinanciering. Ik mag 12.900 nogwat bij verdienen. En er wordt gekeken naar het belastbaar/fiscaal loon. Ik wil dus alvast voor 2008 berekenen. En aangezien er alleen zvw premie afgaat, en ook weer bijkomt, is het nettoloon netzoveel als het brutoloon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |