quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ik doe voor het eerst in mijn leven echt aan valentijn....quote:Op maandag 11 februari 2008 18:02 schreef wonderer het volgende:
Zouden tommies trouwens meer aan valentijn doen dan homo's? Of juist minder (vanwege de stereotypen ende vooroordelen)?
Zal dat het zijn?quote:Op maandag 11 februari 2008 20:06 schreef Wexy het volgende:
ow dus nu kom je ons regelmatiger lastig vallen?
je hebt in elk geval een originele tvp.... beter dan pas op pagina 6 twee na laatste postquote:
http://www.lexa.nl/signup/quote:Op maandag 11 februari 2008 20:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik doe niet aan valentijn. ik heb geen valentijn.
och, dat heeft Erik helemaal niet nodig!quote:
heeft hij niet toevallig een splinter van zijn houten been verloren?quote:
Ik heb op de 10de al een anoniem kaartje ontvangen.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
och, dat heeft Erik helemaal niet nodig!
Dat hij niemand heeft waar hij iets naar toe wil sturen, wil niet zeggen dat zijn brievenbus niet overladen gaat worden
quote:Op maandag 11 februari 2008 20:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb op de 10de al een anoniem kaartje ontvangen.
Zal zeker nog van vorig jaar zijn, ik hoop niet dat een vmbo'er mij leuk vindt.
nou he ik zal nog eens wer lief zijn... meteen zeggen dat het nog een kaart van vorig jaar zal zijn.. pfffquote:Op maandag 11 februari 2008 20:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb op de 10de al een anoniem kaartje ontvangen.
Zal zeker nog van vorig jaar zijn, ik hoop niet dat een vmbo'er mij leuk vindt.
Ik wil nog iets doen met de koetsier, of die iets zou weten, of juist vermoord is zodat hij zijn mond niet voorbij zou praten... De koning heeft natuurlijk niet zelf de leidsels doorgesneden.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:15 schreef Wexy het volgende:
[..]
heeft hij niet toevallig een splinter van zijn houten been verloren?
Wat valt tegen?quote:Op maandag 11 februari 2008 20:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]en dat valt me van je tegen.... serieus.
Ik wel!quote:Op maandag 11 februari 2008 20:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik doe niet aan valentijn. ik heb geen valentijn.
PDD-NOS/ASS is leuk! Echt mijn doelgroep!quote:Op maandag 11 februari 2008 15:30 schreef Wexy het volgende:
[..]
de handicaps kunnen uiteenlopen van missende ledematen tot geestelijk niet alles op een rij hebben....
maar de eerste knul van me had ADHD.. de 2e ADHD met pdd-nos en nu de derde ADHD...
dus ik heb al wat ervaring met ADHD... en ben het zelf ook soms een beetje.. als ik mn ritalinnetje vergeten heb
Hijs volgens mij gewoon een toffe, leuke gastquote:Op maandag 11 februari 2008 20:49 schreef Stroekie het volgende:
Oh en voordat jullie je weer dingen in het hoofd gaan halen
hij is en vriend niet m'n vriend![]()
Hij is niet van de he(e)ren
Maar wel gaan welk elk jaar een paar keer op vakantie naar verweggistan
Wat heb jij tegen VMBO'ers? Zijn toevallig hele leuke, intelligente en boeiende mensen. als ik voor mijzelf mag sprekenquote:Op maandag 11 februari 2008 20:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat valt tegen?
Dat ik wat tegen de doorsnee vmbo'er heb?
Ik kan niet goed omgaan met mensen zonder niveau eig.
Misschien is dat een beperking van mijn kant, maar zo zie ik het iig niet.
Ik wil wel wat stof om over te praten hebben, ipv hvj wjmk berichtjes op MSN.
echt welquote:Op maandag 11 februari 2008 20:50 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Hijs volgens mij gewoon een toffe, leuke gast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |