Ze hopen dat ie op zijn muil gaat bij het rennen. Brian rent langs en Eric: lapschwanz. "Wat doet ie raar met zijn handjes als ie de bocht om komt, lijkt net een wijf"quote:Op maandag 11 februari 2008 13:21 schreef kahaarin het volgende:
[..]
2e poging na:
[..]
![]()
Heb je daar een voorbeeld van voor de niet streamers?
quote:Op maandag 11 februari 2008 13:24 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ze hopen dat ie op zijn muil gaat bij het rennen. Brian rent langs en Eric: lapschwanz. "Wat doet ie raar met zijn handjes als ie de bocht om komt, lijkt net een wijf"
dus hij was gewoon dronken?quote:Op maandag 11 februari 2008 13:40 schreef beequeen het volgende:
Huub heeft het eea besproken in het hokje.
Brian moet het telefoonnummer van Hedda inleveren ( dan vraag ik me af hoe hij daar aan komt, de kaboutertjes?)
Het verhaal dat Huub XTC heeft geslikt is een leugen en gemene roddel van Brian.
De plannen voor Valentijnsdag zijn goedgekeurd.
Dat zou kunnen, alleen Cola Light was het iig niet denk ik.quote:
Volgens mij ging Amanda het vlechten...slim, heeft hij gelijk een helmpje.quote:Op maandag 11 februari 2008 13:59 schreef beequeen het volgende:
Brian heeft duidelijk last van zijn haar. Mooooi, ik hoop dat het zondag flink in zijn ogen hangt.
[ afbeelding ]
Ik hoor Huub nu zeggen dat dat idd het geval was.quote:Op maandag 11 februari 2008 13:32 schreef STAP01 het volgende:
Is dat zo dat Selene werd doorverbonden? Ik heb er niet op gelet toen ze Hedda ging bellen!
Wat een mooie OP trouwens
quote:Op maandag 11 februari 2008 14:01 schreef T-lex het volgende:
Volgens mij ging Amanda het vlechten...slim, heeft hij gelijk een helmpje.
Ze hebben het over Palma.quote:Op maandag 11 februari 2008 14:07 schreef Varen het volgende:
Waar gaat Amanda om half drie heen?
Yep, isn't it charming?quote:Op maandag 11 februari 2008 14:09 schreef Lobasca het volgende:
Is het nou een T-shirt op zijn knar?
Dat staat ook in het topic Brian- Yuri.quote:Op maandag 11 februari 2008 13:57 schreef agter het volgende:
Oh, hoor net dat het voor onze Georgische sloper ook de eerste keer is.
Vraag eens of ze dat zelf ook zo zien.quote:Op maandag 11 februari 2008 14:29 schreef pullup het volgende:
Palma lult ze er behoorlijk uit zo te horen
Knap dat je ernaar kunt luisteren.quote:Op maandag 11 februari 2008 14:35 schreef beequeen het volgende:
Kijk haar nu zitten, Miss Not Fony, alles aan dat kind is fony.
[ afbeelding ]
It's a hell of a job but ........quote:Op maandag 11 februari 2008 14:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
Knap dat je ernaar kunt luisteren.![]()
Ik bedoel, Amanda en Brian die zich verongelijkt voelen, het moet niet gekker worden. Hypocrieter gaat bijna niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |