Ze hopen dat ie op zijn muil gaat bij het rennen. Brian rent langs en Eric: lapschwanz. "Wat doet ie raar met zijn handjes als ie de bocht om komt, lijkt net een wijf"quote:Op maandag 11 februari 2008 13:21 schreef kahaarin het volgende:
[..]
2e poging na:
[..]
![]()
Heb je daar een voorbeeld van voor de niet streamers?
quote:Op maandag 11 februari 2008 13:24 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ze hopen dat ie op zijn muil gaat bij het rennen. Brian rent langs en Eric: lapschwanz. "Wat doet ie raar met zijn handjes als ie de bocht om komt, lijkt net een wijf"
dus hij was gewoon dronken?quote:Op maandag 11 februari 2008 13:40 schreef beequeen het volgende:
Huub heeft het eea besproken in het hokje.
Brian moet het telefoonnummer van Hedda inleveren ( dan vraag ik me af hoe hij daar aan komt, de kaboutertjes?)
Het verhaal dat Huub XTC heeft geslikt is een leugen en gemene roddel van Brian.
De plannen voor Valentijnsdag zijn goedgekeurd.
Dat zou kunnen, alleen Cola Light was het iig niet denk ik.quote:
Volgens mij ging Amanda het vlechten...slim, heeft hij gelijk een helmpje.quote:Op maandag 11 februari 2008 13:59 schreef beequeen het volgende:
Brian heeft duidelijk last van zijn haar. Mooooi, ik hoop dat het zondag flink in zijn ogen hangt.
[ afbeelding ]
Ik hoor Huub nu zeggen dat dat idd het geval was.quote:Op maandag 11 februari 2008 13:32 schreef STAP01 het volgende:
Is dat zo dat Selene werd doorverbonden? Ik heb er niet op gelet toen ze Hedda ging bellen!
Wat een mooie OP trouwens
quote:Op maandag 11 februari 2008 14:01 schreef T-lex het volgende:
Volgens mij ging Amanda het vlechten...slim, heeft hij gelijk een helmpje.
Ze hebben het over Palma.quote:Op maandag 11 februari 2008 14:07 schreef Varen het volgende:
Waar gaat Amanda om half drie heen?
Yep, isn't it charming?quote:Op maandag 11 februari 2008 14:09 schreef Lobasca het volgende:
Is het nou een T-shirt op zijn knar?
Dat staat ook in het topic Brian- Yuri.quote:Op maandag 11 februari 2008 13:57 schreef agter het volgende:
Oh, hoor net dat het voor onze Georgische sloper ook de eerste keer is.
Vraag eens of ze dat zelf ook zo zien.quote:Op maandag 11 februari 2008 14:29 schreef pullup het volgende:
Palma lult ze er behoorlijk uit zo te horen
Knap dat je ernaar kunt luisteren.quote:Op maandag 11 februari 2008 14:35 schreef beequeen het volgende:
Kijk haar nu zitten, Miss Not Fony, alles aan dat kind is fony.
[ afbeelding ]
It's a hell of a job but ........quote:Op maandag 11 februari 2008 14:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
Knap dat je ernaar kunt luisteren.![]()
Ik bedoel, Amanda en Brian die zich verongelijkt voelen, het moet niet gekker worden. Hypocrieter gaat bijna niet.
Zal een keer tijd worden na 3/4 jaar maar wat bezig gehouden te zijn.quote:Op maandag 11 februari 2008 14:40 schreef petraa het volgende:
Amanda en Brian zijn wel erg op elkaar aangewezen vandaag! Ik zeg Mooooooooooi
Brings back memories ...quote:
Dat zeikwijf komt vandaag weer terug anders.quote:Op maandag 11 februari 2008 14:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zal een keer tijd worden na 3/4 jaar maar wat bezig gehouden te zijn.
Da's onbegrijpelijkquote:Op maandag 11 februari 2008 14:42 schreef 2live het volgende:
[..]
Dat zeikwijf komt vandaag weer terug anders.
Goffer de gofferquote:Op maandag 11 februari 2008 14:44 schreef petraa het volgende:
Ja dus Zeurlene terug
ja dusquote:Op maandag 11 februari 2008 14:43 schreef petraa het volgende:
De Poort zou Zeurlene terugkomen.
Spelinfo, Dat is HET cadeau.quote:Op maandag 11 februari 2008 14:52 schreef T-lex het volgende:
Selene heeft naast wat cadeautjes ook vast nog wat spelinfo meegenomen. Ik ben benieuwd...
@T-lexquote:
Verschillende klasses.quote:Op maandag 11 februari 2008 14:56 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
@T-lex
2 x 2 minuten, waar kan ik dit terug vinden, ik heb alleen gehoord 2 x 1 minuut.
2x2 minuten , nog kort, wel beter........
huub wil lekker losgaan op die kutselene echter huub vermeldt er niet bij wanneerquote:Op maandag 11 februari 2008 15:03 schreef tipsch het volgende:
Amanda en Brian hebben dan nu echt een persoonlijke koerier, iemand die voor hun naar buiten kan, daar informatie inwint en spulletjes koopt.Het moet toch niet nog triester worden
![]()
Opkakken met die kut-Selene![]()
![]()
Ja dag, Huub begint een beetje op Dennix te lijken wat z'n plannetjes betreft. Het is gewoon ruk wat er uit hem komt.quote:Op maandag 11 februari 2008 15:08 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
huub wil lekker losgaan op die kutselene echter huub vermeldt er niet bij wanneer
Geweldig, jouw avatar en ondertitel!quote:Op maandag 11 februari 2008 15:08 schreef PeterNB het volgende:
Dat vuile vieze t*ringwijf is d'r ook weer..........................
[ afbeelding ]
Er komt geluid uit dat is wat mij betreft al teveel.quote:Op maandag 11 februari 2008 15:06 schreef tipsch het volgende:
kut-Selene zegt dingen na te hebben gekeken en adviseert Claire naar haar vader te luisteren. Meer mag ze zogenaamd niet zeggen.
Claire is al weer naar binnen. Brian volgt voorspelbaar met zijn tenenkrommende Briantilliaans z'n eigen gelijk te bevestigen.
quote:Op maandag 11 februari 2008 15:05 schreef Copycat het volgende:
Die sjagrijnige gratenkut is weer terug en de COS valt stil.
(Riem, broekje....schoenen)quote:Op maandag 11 februari 2008 15:05 schreef Copycat het volgende:
Die sjagrijnige gratenkut is weer terug en de COS valt stil.
100%, zeker weten, morgen....knalluh!quote:Op maandag 11 februari 2008 15:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja dag, Huub begint een beetje op Dennix te lijken wat z'n plannetjes betreft. Het is gewoon ruk wat er uit hem komt.
Als Yuri het maar waar maakt !! Ik ben zo bang dat er een financieelequote:Op maandag 11 februari 2008 15:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geweldig, jouw avatar en ondertitel!
Slijmhoer! Selene is een slijmhoer, Selene is een slijmhoer, Selene is een slijmhoer!quote:14:56 - Slijmhoer...
In de tuin laat Selène haar winkelbuit zien en haar trotse beschrijvingen worden begeleid door Amanda’s kreetjes van vreugde. “Wij hebben echt zó dezelfde smaak!”, roept ze hard. Selène lacht liefjes. “Zij denken slim te zijn, dat Eric dingen weet… Maar ik weten nu ook dingen!”, vertelt de gastspeelster ineens. “We wisten het! We wisten dat jij je huiswerk goed zou doen!”, laat Brian haar weten die ook even de modeshow komt bewonderen. Maar Selène heeft even geen tijd voor haar kleding, ze is te druk met het feit dat ze gehoord heeft dat Huub haar ‘slijmhoer’, heeft genoemd. Dat wordt nog een confrontatie vandaag!
Dat zat er natuurlijk aan te komen, wat is het toch een wereldwijf die Mamanda.quote:Op maandag 11 februari 2008 15:15 schreef PeterNB het volgende:
Amanda mag geen feest geven bij haar moeder. Dat vind Mamanda niet
goed voor de buren..................................pffffffffffffffff
Ik heb Brian de laatste dagen vaaaak horen zeggen dat spelinfo van buiten zo vreselijk is. En aangezien Brian totaal niet hypocriet is zal hij geen info van Selene willen horen.quote:Op maandag 11 februari 2008 14:52 schreef T-lex het volgende:
Selene heeft naast wat cadeautjes ook vast nog wat spelinfo meegenomen. Ik ben benieuwd...
Ik wist het! En van die buren is gewoon lariekoek. Vorige week begreep ik hier al dat die moeder geen zin heeft in zoveel mensen in haar huis.quote:Op maandag 11 februari 2008 15:15 schreef PeterNB het volgende:
Amanda mag geen feest geven bij haar moeder. Dat vind Mamanda niet
goed voor de buren..................................pffffffffffffffff
Lekker toch?quote:Op maandag 11 februari 2008 15:15 schreef Copycat het volgende:
Slijmhoer! Selene is een slijmhoer, Selene is een slijmhoer, Selene is een slijmhoer!
Ik voel me weer een beetje een middelbare school trut.
Zei ze dat nu weer?quote:Op maandag 11 februari 2008 15:20 schreef tuinfluiter het volgende:
Selene: Ik blijf niet lang meer
Ja natuurlijk. Dat mens wil helemaal NIETS met d'r "licht ontspoorde" dochterquote:Op maandag 11 februari 2008 15:18 schreef Copycat het volgende:
En van die buren is gewoon lariekoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |