abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56746173
Trouwens TS als je instructeur vind dat je geslaagd moest zijn, waarom zegt die dat niet. Was die mee met je examen rit?

Bij mijn 1ste keer hadden ze een flinke discussie omdat de instructeur vond dat ik geslaagd was en de examinator niet, uiteindelijk was ik toen toch gezakt. Maar je maakt wel een grotere kans als die mee gaat.

De 2de keer ging alles perfect, en bezit nu een halfjaar ofzo me rijbewijs.
Roken is lekker
  vrijdag 15 februari 2008 @ 13:26:47 #202
155158 Pascal86
Volvo for life
pi_56747954
Mensen die al tijdens het examen stront langzaam rijden mogen idd niet het rijbewijs in handen krijgen.

Mijn examen duurde trouwens maar 10 minuten
Because they will last that long.
pi_56748361
Zondagsrijder
  vrijdag 15 februari 2008 @ 14:02:06 #204
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_56748849
Ik reed vorige week woensdag voor de eerste keer af, ik reed 85 op de snelweg (ruimte zat), en ik sloeg ( ) in één keer.
pi_56754189
Vandaag geslaagd Maar wel de 2e keer
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_56754576
quote:
Op maandag 11 februari 2008 12:37 schreef jpg97 het volgende:
Je houdt het verkeer op. Je rijdt 30 waar je 50 mag. Optiefen en zakken.
Onterechte klacht derhalve.
Mee eens.
En trouwens mensen die niet in 1 keer hun rijbewijs halen zijn sowieso niet capabel genoeg om auto te rijden. Laat staan dat ze in staat zijn om te oordelen over wel of niet terecht geslaagd/gezakt te zijn. Ga lekker met het OV!
pi_56754873
ëén van de betere Fok! topics
pi_56755735
Haha!

Stelletje amateurs.

Ik ben in één keer geslaagd

voor mijn staatsexamen dan.
Ja, dat is een pseudoniem.
pi_56755964
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 19:07 schreef Mof het volgende:
Haha!

Stelletje amateurs.

Ik ben in één keer geslaagd

voor mijn staatsexamen dan.
Voor je invalidewagentje?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_56756013
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 19:15 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Voor je invalidewagentje?
Nee, ik had gewoon pech dat ik pas de 5e keer géén NSB'er trof.

pi_56758756
Bekend allemaal:

De eerste keer dat ik afreed maakte ik gewoon 2 fouten, punt uit.
De tweede keer dat ik afreed moest mevrouw de examinatrice ontzettend dr best doen om toch nog een twijfelachtige moment (zoals TS) er uit te pikken en mij mn papiertje te onthouden.
De derde keer reed ik als een kutje, ik zag alles te laat, wist een paar keer net eerder te remmen dan mijn ingrijpende examinator, maar al met al veruit de kutste rit van allemaal.

Zit ik met een gezicht op onweer aan dat tafeltje, begint die kerel mn papiertje te plakken, ik moest mn best doen hem (en dat hele klote CBR) niet keihard uit te lachen!
My father tought me; "If you're not good at something right away, don't waste time trying"
pi_56759296
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 12:00 schreef Mr.Cooper het volgende:
Trouwens TS als je instructeur vind dat je geslaagd moest zijn, waarom zegt die dat niet. Was die mee met je examen rit?

Bij mijn 1ste keer hadden ze een flinke discussie omdat de instructeur vond dat ik geslaagd was en de examinator niet, uiteindelijk was ik toen toch gezakt. Maar je maakt wel een grotere kans als die mee gaat.
Juist niet oelewapper, de examinator weet dan dat er iemand meekijkt die de regels kent, en die wil ze niet ondermijnen met iemand anders erbij die eventueel gezeik ter weeg kan brengen als je je niet aan de regels houdt.

Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_56760530
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 21:29 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Juist niet oelewapper, de examinator weet dan dat er iemand meekijkt die de regels kent, en die wil ze niet ondermijnen met iemand anders erbij die eventueel gezeik ter weeg kan brengen als je je niet aan de regels houdt.

Wat een mongool ben je, ik heb dat toch ook gehad, en denk je nou werkelijk dat de instructeurs instructies geven tijdens de examen?
Roken is lekker
  vrijdag 15 februari 2008 @ 22:21:50 #214
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_56760646
ze zouden sowieso eens een eind moeten maken aan die elite baatjes van die klote examinatoren - ik zie meer heil in een gefaseerde aanpak.
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
pi_56762000
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 22:17 schreef Mr.Cooper het volgende:

[..]

Wat een mongool ben je, ik heb dat toch ook gehad, en denk je nou werkelijk dat de instructeurs instructies geven tijdens de examen?
Cursusje begrijpend gelezen gemist soms?
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_56763328
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 23:12 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Cursusje begrijpend gelezen gemist soms?
Wees voortaan dan duidelijker waar je op doelde... In de gehele quote kan je drie dingen uithalen waarop je zou kunnen reageren en ben het er sowieso niet mee eens. Maargoed boeiend, heb het rijbewijs al, dus maak me er niet meer druk over.
Roken is lekker
pi_56764848
Je bent genaaid omdat er bepaalde quota's zijn.
Ik weet de exacte cijfers niet maar het is ongeveer als volgt:
Stel dat op dit moment 60% van de mensen slaagt. Mensen rijden niet perfect, dus dat kan.

Als nou ineens iedereen wel perfect ging rijden, zou nog steeds maar 60% van de mensen slagen want het CBR heeft gewoon bepaalde quota's. Als je geluk hebt zitten ze op het eind van de maand nog maar op 55% en dan slagen er die week ineens veel mensen.
Als je pech hebt zitten ze al op 65% dan zakt ineens iedereen die week.

Ok, dit is wel heel zwart/wit gesteld maar ik heb 2 kennissen die allebei examinator zijn, en die merken gewoon dat er druk wordt uitgeoefend als ze al teveel mensen hebben laten slagen.
Ze moeten dan serieus verantwoording komen afleggen waarom bij Jantje 70% van de mensen slaagt en bij Pietje maar 60%. Ze worden eigenlijk gepushed om dus de volgende keer maar wat mensen te laten zakken op futiliteiten of dingen door de vingers te zien.

En dan als 2e: op dit moment ben je afhankelijk van 1 persoon. Als je examinator die ochtend niet heeft mogen neuken van zijn vrouw of hij heeft net ontdekt dat zijn dochter een date heeft met een of andere drugsdealer is de kans dat jij zakt groter dan anders.
Eigenlijk zou het zo moeten zijn dat er altijd 2 examinatoren in de auto zitten die onafhankelijk van elkaar een oordeel vellen.
Maar ja, vergeet niet: het CBR is gewoon een commerciele instelling waar geld verdient moet worden.
Tis gewoon een bedrijf dus, en elke keer 180 euro cashen is gewoon inkomsten.

Eigenlijk zou je je rijbewijs van de staat moeten krijgen, gratis en voor nop.
  zaterdag 16 februari 2008 @ 02:33:36 #218
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_56765060
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 02:06 schreef Noin het volgende:
Je bent genaaid omdat er bepaalde quota's zijn.
Ik weet de exacte cijfers niet maar het is ongeveer als volgt:
Stel dat op dit moment 60% van de mensen slaagt. Mensen rijden niet perfect, dus dat kan.

Als nou ineens iedereen wel perfect ging rijden, zou nog steeds maar 60% van de mensen slagen want het CBR heeft gewoon bepaalde quota's. Als je geluk hebt zitten ze op het eind van de maand nog maar op 55% en dan slagen er die week ineens veel mensen.
Als je pech hebt zitten ze al op 65% dan zakt ineens iedereen die week.

Ok, dit is wel heel zwart/wit gesteld maar ik heb 2 kennissen die allebei examinator zijn, en die merken gewoon dat er druk wordt uitgeoefend als ze al teveel mensen hebben laten slagen.
Ze moeten dan serieus verantwoording komen afleggen waarom bij Jantje 70% van de mensen slaagt en bij Pietje maar 60%. Ze worden eigenlijk gepushed om dus de volgende keer maar wat mensen te laten zakken op futiliteiten of dingen door de vingers te zien.

En dan als 2e: op dit moment ben je afhankelijk van 1 persoon. Als je examinator die ochtend niet heeft mogen neuken van zijn vrouw of hij heeft net ontdekt dat zijn dochter een date heeft met een of andere drugsdealer is de kans dat jij zakt groter dan anders.
Eigenlijk zou het zo moeten zijn dat er altijd 2 examinatoren in de auto zitten die onafhankelijk van elkaar een oordeel vellen.
Maar ja, vergeet niet: het CBR is gewoon een commerciele instelling waar geld verdient moet worden.
Tis gewoon een bedrijf dus, en elke keer 180 euro cashen is gewoon inkomsten.

Eigenlijk zou je je rijbewijs van de staat moeten krijgen, gratis en voor nop.
Nogal logisch dat ze vragen krijgen als hun percentage duidelijk afwijkt van het gemiddelde. Dat betekent namelijk dat ze of te soepel of te streng zijn. De kans dat ze namelijk steeds mensen krijgen die heel goed of juist helemaal niet kunnen rijden is namelijk nihil. En ja, het blijven mensen. De ene keer kom je met een fout weg, de andere keer niet.

Kortom: alle idioten die zeiken over quota moeten gewoon leren rijden
  zaterdag 16 februari 2008 @ 02:42:20 #219
133747 Lippie85
Maar ik rook niet
pi_56765110
Dit topic blijft grappig. Ondanks dat de helft van de reacties natuurlijk nep is, helaas. Geslaagd ondanks een aanrijding enz.
Overigens zijn al mijn reacties wel echt. Ik liet echt tijdens mijn examen iemand van rechts niet voor en was toch geslaagd.
Nou maar die keepert van Brazilië, die Cantharel, die kon d'r in weze geen kloten van. Dat zag je ook bij die penalties, hij lag de hele tijd in de verkeerde hoek. Maar dan moeje ze daar niet schieten natuurlijk!!
pi_56765200
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 02:42 schreef Lippie85 het volgende:
Dit topic blijft grappig. Ondanks dat de helft van de reacties natuurlijk nep is, helaas. Geslaagd ondanks een aanrijding enz.
Overigens zijn al mijn reacties wel echt. Ik liet echt tijdens mijn examen iemand van rechts niet voor en was toch geslaagd.
Ik ben bij 1 kruising (naar mijn eigen mening) te hard er overheen gereden, terwil er een auto van rechts kwam (waar ik nog wel voor kon, maar echt netjes was het gewoon echt niet).
Bij de bijzondere manouvre heb ik 2 keer moeten steken tijdens het draaien op de weg. Normaal moet dat in 1 keer.
Serieus, als de instructeur mij had willen laten zakken had ie dat makkelijk gekunt. Als ie me had willen laten slagen had ie dat ook gekunt.
En dat is het probleem wat ik heb. Je bent TE afhankelijk van 1 persoon.
Ik ben geslaagd, meteen de eerste keer ondanks die 2 'fouten' maar waarom slaag ik die dag dan wel en vele andere zouden in die situatie gezakt zijn? Er klopt gewoon iets niet met het hele systeem.
pi_56773265
quote:
Verhaal
Hoe verklaar jij dan de sterk wisselende slagingspercentages van rijscholen?
Die zouden dan ook hetzelfde moeten zijn
  zaterdag 16 februari 2008 @ 18:32:33 #222
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_56774663
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 17:23 schreef tralalala het volgende:

[..]

Hoe verklaar jij dan de sterk wisselende slagingspercentages van rijscholen?
Die zouden dan ook hetzelfde moeten zijn
Nee man, allemaal omkoping
pi_56776478
quote:

En dan met name als jij die een of andere drugsdealer bent.
  zaterdag 16 februari 2008 @ 22:46:16 #224
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_56781094
Wat is dat toch die lange verhalen hele tijd.

Ik ga die shit niet lezen, jammer voor je TS. Volgende kee beter :")
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
pi_56838518
Gisteren geslaagd, eerste keer.

Jammergenoeg niet eens iets leuks erbij te vertellen zoals een ingreep ofzo, helaas.
Geen referral hier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')