abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 februari 2008 @ 11:56:29 #26
133747 Lippie85
Maar ik rook niet
pi_56662491
quote:
Op maandag 11 februari 2008 11:30 schreef Stabdogg het volgende:
Mijn examinator is een politie agent en een 'sul' die alle regeltjes letterlijk neemt en alles volgens het boekje doet. Hij zei zelf dat ik absoluut had moeten slagen (in tegenstelling to vorige keer).
Que? Je examinator zegt dat je eigenlijk wel bent geslaagd, maar laat je toch zakken?
Nou maar die keepert van Brazilië, die Cantharel, die kon d'r in weze geen kloten van. Dat zag je ook bij die penalties, hij lag de hele tijd in de verkeerde hoek. Maar dan moeje ze daar niet schieten natuurlijk!!
pi_56662504
Ik had twee ingrepen (geen voorrang verlenen bij een zebrapad) en ik ging met 150 over de snelweg toen er iemand ineens naar links kwam zeilen, en toch geslaagd in 1×! TS = pwnd! .
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_56662510
Terechte klacht. Het CBR is een geldkloppende boevenclub.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_56662534
Je rijd onzeker........genoeg reden om je niet te laten slagen.
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_56662563
quote:
Op maandag 11 februari 2008 11:54 schreef Argento het volgende:
Ik vind het wel terecht dat je gezakt bent.
U was de betreffende examinator?
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_56662610
Ach, nog altijd beter dan mijn eerste keer examen doen:
Ik reed ten eerste al met de handrem de CBR-parkeerplaats af (eerste ingreep_. Bij het wegrijden vanaf de parkeerplaats reed ik op een paar centimeter na een fietser aan (die voorrang had), ingreep nummer twee. Bij het wegrijden van de parkeerplaats vergat ik het knipperlicht aan te doen. En vervolgens bij het eerste kruispunt vergeten dat het een kruispunt is en was dus lekker aan het doorkarren. Resultaat: een dikke vette derde ingreep van mijn examinator.

Toen maar met mijn examinator afgesproken dat we er maar een bijles van maakten, aangezien we beiden dondersgoed doorhadden dat ik toch wel zou zakken

[ Bericht 4% gewijzigd door Mutsaers__78 op 11-02-2008 12:17:40 ]
pi_56662612
Eens is met TS. Achtelijk hoge kosten voor rijbewijs halen. Gr.
* blij is met rijbewijs sinds 1999 *
pi_56662632
'k ben eens bijna bovenop een auto geknald die net zo naar rechts en direct naar links ging als jij tijdens je examen deed.

Probleem was dat ik met 80 over een voorrangsweg reed en meneer de "ik ga niet zo hard optrekken, want ik moet zo toch naar links"-automobilist vlak voor m'n neus de weg op dook en ik vol in de ankers moest, omdat hij geen snelheid maakte.

Als jij in zo'n situatie voorrang neemt, moet je ook gas geven, imo.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  maandag 11 februari 2008 @ 12:08:16 #34
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_56662759
Kerel, doe een petje op en rij asociaal. Die lui komen later allemaal in de ongevalsstatistieken, maar ze slagen wel allemaal in een keer. Vast omdat ze zo lekker levelen met die examinator.
pi_56662874
ik wist de olie niet van de ruitenwisselvloeistof te onderscheiden onder de motorkap, reed weg met de handrem erop en de motor sloeg af bij de hellingproef.

In 1x geslaagd, uiteraard.
pi_56662888
Ik was lekker in 1 keer geslaagd
pi_56662897
Ach zeik niet... ik kreeg tijdens m'n examen een bloedneus heheh.. enig idee hoe kut dat rijden is
I'm not the man you think I am!
pi_56662909
mijn examinator was te laat

nog geen 10 minuten in die auto gezeten en geslaagd uiteraard.
pi_56662990
quote:
Op maandag 11 februari 2008 12:16 schreef MaxPower het volgende:
ik wist de olie niet van de ruitenwisselvloeistof te onderscheiden onder de motorkap, reed weg met de handrem erop en de motor sloeg af bij de hellingproef.

In 1x geslaagd, uiteraard.
Maar denk niet dat je dan kunt rijden, het is gewoon een loterij. Je hebt mensen die ze echt niet kunnen laten zaken (en die groep is heel klein), de extreme kneuzen die ze wel moeten laten zakken en de twijfelgevallen, en dan hangt het af van de vraag of het quotum voor die dag al gehaald is.
pi_56662993
afgetrapt voor een rood stoptlicht maar toch geslaagd
  maandag 11 februari 2008 @ 12:26:10 #42
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_56663063
ik reed iemand dood. was niet mijn schuld... ik reed gewoon door groen...

gewoon geslaagd
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_56663111
quote:
Op maandag 11 februari 2008 12:03 schreef Jordy-B het volgende:
'k ben eens bijna bovenop een auto geknald die net zo naar rechts en direct naar links ging als jij tijdens je examen deed.

Probleem was dat ik met 80 over een voorrangsweg reed en meneer de "ik ga niet zo hard optrekken, want ik moet zo toch naar links"-automobilist vlak voor m'n neus de weg op dook en ik vol in de ankers moest, omdat hij geen snelheid maakte.

Als jij in zo'n situatie voorrang neemt, moet je ook gas geven, imo.
`

Precies,

Anticiperen heet zoiets.
Een begrip dat iedereen anders interpreteerd, en waar ieder een eigen draai aan kan geven.
  maandag 11 februari 2008 @ 12:29:11 #44
27699 Ravage
thinking about you
pi_56663128
quote:
Op maandag 11 februari 2008 11:46 schreef Bar-Le-Duc het volgende:

[..]

kan er over mee praten.
ik stopte tijdens mijn examen niet voor een zebrapad toen er een vrouwtje met kinderwagen wilde oversteken.
na mijn examen was ik vergeten de auto op de handrem te zetten.
in 1 keer geslaagd
Jongens jongens zo maken jullie TS alleen maar verdrietiger
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
i'm not living, i'm just killing time
pi_56663194
Er is nog hoop, ik ben pas bij mijn vierde poging geslaagd
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
pi_56663197
1e keer had ik een vrouw als examinatrice (?). Er gingen 2 dingen mis, ik had voorrang moeten geven aan een vrouw op het zebrapad die NIET wilde oversteken, ze knikte heftig nee (moet ik soms diegene over het zebrapad heen sleuren?).

Bij het invoegen op de snelweg ging het ook niet al te soepel (te dicht op mijn achterligger).

Maar dat zebra-incident deed me de das om.

Bij de tweede examinator slaagde ik wel. Mijn instructeur vertelde dat hij van de zomer met pensioen ging en dat hij weleens de neiging had om meer mensen te laten slagen.

Eindtekst van de examinator:"De gaten vallen er niet van in mn sokken, maar je bent geslaagt."

Die zin zal ik nooit vergeten
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  maandag 11 februari 2008 @ 12:34:23 #47
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_56663202
Terechte klacht. Ik vind juist dat je blijk gaf van verkeersinzicht om gebruik te maken van die vrachtwagen door voorrang te nemen.
Ik denk sowieso dat sommige examinatoren TE hoge eisen stellen soms, terwijl je het meeste natuurlijk gewoon in de loop der jaren leert enzo.

Ik was gelukkig in 1x geslaagd, terwijl ik nog wel kleine 'foutjes' maakte (voor mijn gevoel).
  maandag 11 februari 2008 @ 12:36:03 #48
130233 OssieMan
Winners do it hardcore
pi_56663244
Ik wilde een 1-richtingsweg inrijden (niet toegankelijk van mijn kant), maar had dat hele bord gemist.
Ingreep en toch geslaagd
  maandag 11 februari 2008 @ 12:37:21 #49
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_56663273
Je houdt het verkeer op. Je rijdt 30 waar je 50 mag. Optiefen en zakken.
Onterechte klacht derhalve.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_56663410
quote:
Op maandag 11 februari 2008 12:29 schreef Ravage het volgende:

[..]

Jongens jongens zo maken jullie TS alleen maar verdrietiger
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daar wordt hij hard van. is goed voor hem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')