Que? Je examinator zegt dat je eigenlijk wel bent geslaagd, maar laat je toch zakken?quote:Op maandag 11 februari 2008 11:30 schreef Stabdogg het volgende:
Mijn examinator is een politie agent en een 'sul' die alle regeltjes letterlijk neemt en alles volgens het boekje doet. Hij zei zelf dat ik absoluut had moeten slagen (in tegenstelling to vorige keer).
U was de betreffende examinator?quote:Op maandag 11 februari 2008 11:54 schreef Argento het volgende:
Ik vind het wel terecht dat je gezakt bent.
Maar denk niet dat je dan kunt rijden, het is gewoon een loterij. Je hebt mensen die ze echt niet kunnen laten zaken (en die groep is heel klein), de extreme kneuzen die ze wel moeten laten zakken en de twijfelgevallen, en dan hangt het af van de vraag of het quotum voor die dag al gehaald is.quote:Op maandag 11 februari 2008 12:16 schreef MaxPower het volgende:
ik wist de olie niet van de ruitenwisselvloeistof te onderscheiden onder de motorkap, reed weg met de handrem erop en de motor sloeg af bij de hellingproef.
In 1x geslaagd, uiteraard.
`quote:Op maandag 11 februari 2008 12:03 schreef Jordy-B het volgende:
'k ben eens bijna bovenop een auto geknald die net zo naar rechts en direct naar links ging als jij tijdens je examen deed.
Probleem was dat ik met 80 over een voorrangsweg reed en meneer de "ik ga niet zo hard optrekken, want ik moet zo toch naar links"-automobilist vlak voor m'n neus de weg op dook en ik vol in de ankers moest, omdat hij geen snelheid maakte.
Als jij in zo'n situatie voorrang neemt, moet je ook gas geven, imo.
Jongens jongens zo maken jullie TS alleen maar verdrietigerquote:Op maandag 11 februari 2008 11:46 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
kan er over mee praten.
ik stopte tijdens mijn examen niet voor een zebrapad toen er een vrouwtje met kinderwagen wilde oversteken.
na mijn examen was ik vergeten de auto op de handrem te zetten.
in 1 keer geslaagd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i'm not living, i'm just killing time
quote:Op maandag 11 februari 2008 12:29 schreef Ravage het volgende:
[..]
Jongens jongens zo maken jullie TS alleen maar verdrietigerdaar wordt hij hard van. is goed voor hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |