Niks te bullshit, ik had hetzelfde, sterker nog, ik kon het HELEMAAL niet lezen.quote:Op maandag 11 februari 2008 21:54 schreef Platina het volgende:
[..]
Bullshit, als jij niet goed van afstand kan lezen laten ze je echt niet opgaan.
Zou goed kunnenquote:Op maandag 11 februari 2008 16:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Jij was dan die gast achter hem en die hem dus gepwnd heeft?
Ik ook. Kon ik weten dat die 44, AA was (of net andersom).quote:Op maandag 11 februari 2008 21:24 schreef Me_Wesley het volgende:
Overigens was ik er niet in geslaagd om het kenteken te lezen, ze zou het na de rit nogmaals vragen maar dat heeft ze nooit gedaan. Geslaagd.
wat belachelijk dat je een nummerbord moet kunnen lezen... ik heb als het begint te schemeren last om een 90 en een 50 bord te kunnen lezen (moet er echt al op 20m af rijden), en ik heb daarvan nog nooit last gehad in het verkeer. Alles wat kleinder is dan die letters & ik dus eventueel over het hoofd zou kunnen zien (ik zie wel dat er iets is, maar niet perfect wat) zal ik dan wel overrijden, dat is toch nooit een mensquote:Op maandag 11 februari 2008 23:26 schreef Guncta het volgende:
[..]
Ik ook. Kon ik weten dat die 44, AA was (of net andersom).En een B zag ik aan voor een P
ze noemde toch geen Nathaleequote:Op dinsdag 12 februari 2008 01:51 schreef VjenneKloetn het volgende:
Toen ik mijn vaarbewijs haalde in Aruba kieperde der iemand overboord zonder dat ik het doorhad.
Toch gewoon geslaagd
Ook niet iedereen heeft talent voor autorijden, boeiendquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:07 schreef DANILXL het volgende:
nou ik heb geen petje maar ik ben wel 3x gezakt en 4e keer gehaald
mja ik snap het wel. Die instructeurs zijn gewoon niet consequent en als je een beetje pech hebt zak je door een klein foutje. Dit kost dan echter wel 200e per keer oidquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:13 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ook niet iedereen heeft talent voor autorijden, boeiendMaar ik vind het altijd grappig dat mensen altijd boos worden als ze niet geslaagd zijn.
Ik ben wel van mening dat een kleine fout al een fout is en dat je dus moet zakken. Op dat moment moet je vol gefocust zijn om goed te rijden en als het dan niet lukt kan je het niet goed genoeg. Als ze die mensen wel laten slagen dan is de kans groter dat straks, wanneer er niemand naast zit om te controleren, het wel fout gaat.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:17 schreef DANILXL het volgende:
[..]
mja ik snap het wel. Die instructeurs zijn gewoon niet consequent en als je een beetje pech hebt zak je door een klein foutje. Dit kost dan echter wel 200e per keer oid
Ach kom, echt rijden leer je pas als je je rijbewijs hebt, en niet daarvoor. Dat is zo onnatuurlijk rijden (en slecht voor je nek trouwens, al die overdreven hoofdbewegingen).quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:20 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik ben wel van mening dat een kleine fout al een fout is en dat je dus moet zakken. Op dat moment moet je vol gefocust zijn om goed te rijden en als het dan niet lukt kan je het niet goed genoeg. Als ze die mensen wel laten slagen dan is de kans groter dat straks, wanneer er niemand naast zit om te controleren, het wel fout gaat.
Het is inderdaad een dure grap, maar het zou belachelijk zijn als de regels zouden worden versoepelt.
Ja en wat boeit dat?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:54 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ach kom, echt rijden leer je pas als je je rijbewijs hebt, en niet daarvoor. Dat is zo onnatuurlijk rijden (en slecht voor je nek trouwens, al die overdreven hoofdbewegingen).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |