abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 februari 2008 @ 22:17:36 #126
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_56673888
Rijexamens zijn zo schijnheilig...

- Daarna rijden de meesten toch gewoon 130 km/u op de snelweg.
- En geven de meesten flink gas bij geel om nog net voor het rood (wat vaak niet meer lukt) voorbij het verkeerslicht te komen, want wachten is kut.
- Zijn bestwel wat mensen bereid om rechts in te halen of te bumperkleven als er een trage sufkut op de linker rijstrook zit.
- Zijn er genoeg mensen die voor het gemak ff het stoepje meepakken bij het inparkeren.

En dan heb je nog die petjesdragende golfrijders. Ze hebben die ene dag netjes gedaan om daarna op de weg de ene overtreding na de andere te maken en op zekere dag zich met auto en al om een boom heen te vouwen.

Dus wat heeft dat strenge gemiereneuk bij rijexamens dan voor nut? Dan blijft er nog maar een reden over en dat is geld...
pi_56673970
Jij behoorde waarschijnlijk tot het standaard percentage wat men moet laten zakken Ik had die pech gelukkig niet .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_56674041
quote:
Op maandag 11 februari 2008 21:54 schreef Platina het volgende:

[..]

Bullshit, als jij niet goed van afstand kan lezen laten ze je echt niet opgaan.
Niks te bullshit, ik had hetzelfde, sterker nog, ik kon het HELEMAAL niet lezen.
Ze zei toen, "dat is voor het eerst.. nou zal wel door de spanning komen, we gaan gewoon rijden en daarna probeer je het nog een keer". Maar ze is er nooit op teruggekomen en gewoon geslaagd.
Nu heb ik dan ook lenzen en gaat een stuk beter, dat kijken

Mijn instructeur werd trouwens helemaal para, toen hij het vlak voor mij examen ging testen met me
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_56674062
quote:
Op maandag 11 februari 2008 16:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Jij was dan die gast achter hem en die hem dus gepwnd heeft?
Zou goed kunnen
Ik was vanochtend, rond die tijd bezig met mijn rijexamen (in ieder geval wel geslaagd ).
Maar er ontstond bijna een file door een lesauto voor me.
deze treuzelde achter een vrachtauto maar even verderop wilde hij deze wél inhalen, maar toen was er een wegversmalling (en de lesauto zat naast de vrachtwagen, in de dode hoek) en dus greep die examinator (net op tijd ) in.
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
  maandag 11 februari 2008 @ 23:26:03 #130
185631 Guncta
En un momento dado
pi_56675788
quote:
Op maandag 11 februari 2008 21:24 schreef Me_Wesley het volgende:
Overigens was ik er niet in geslaagd om het kenteken te lezen, ze zou het na de rit nogmaals vragen maar dat heeft ze nooit gedaan. Geslaagd.
Ik ook. Kon ik weten dat die 44, AA was (of net andersom). En een B zag ik aan voor een P
De goeie ouwe tijd is schijt.
Een doos met foto's en de rest is kwijt.
Ik kijk niet om en heb ook geen spijt.
Want leven is streven naar een betere tijd.
  maandag 11 februari 2008 @ 23:30:38 #131
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_56675889
jongens voorlopig ben ik nog steeds de koning met totale kostenplaatje van 4400 e
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_56676173
Ik reed te hard (viel best mee vond ik), gezakt
pi_56677480
Toen ik mijn vaarbewijs haalde in Aruba kieperde der iemand overboord zonder dat ik het doorhad.
Toch gewoon geslaagd
pi_56678621
quote:
Op maandag 11 februari 2008 23:26 schreef Guncta het volgende:

[..]

Ik ook. Kon ik weten dat die 44, AA was (of net andersom). En een B zag ik aan voor een P
wat belachelijk dat je een nummerbord moet kunnen lezen... ik heb als het begint te schemeren last om een 90 en een 50 bord te kunnen lezen (moet er echt al op 20m af rijden), en ik heb daarvan nog nooit last gehad in het verkeer. Alles wat kleinder is dan die letters & ik dus eventueel over het hoofd zou kunnen zien (ik zie wel dat er iets is, maar niet perfect wat) zal ik dan wel overrijden, dat is toch nooit een mens
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 01:51 schreef VjenneKloetn het volgende:
Toen ik mijn vaarbewijs haalde in Aruba kieperde der iemand overboord zonder dat ik het doorhad.
Toch gewoon geslaagd
ze noemde toch geen Nathalee
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
  dinsdag 12 februari 2008 @ 09:20:10 #135
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_56678788
2x gezak,

1e keer omdat ikte hard reed (20 kmpu door een 30km zone:S)en gevaarlijk invoegde op snelweg (wtf er was file en ik MOEST er wel tusse!

2e keer omdat ik een stoepje pakte en bochten te groot of te klein nam

3e keer geslaagd .. wel stoepje gepakt, en gevaarlijk ingevoegd..;)

maar nu heb ik me rijbewijs, EN me auto!! racen maar;)
pi_56678805
Altijd grappig van die mensen die zelf denken goed te kunnen rijden maar toch zakken, terecht dus

Dezelfde mensen zie je altijd bij programma's als wegmisbruikers, van die kneusjes met een petje op, scheef achter het stuur zittend en denken de auto totaal onder controle te hebben terwijl ze alle mogelijke fouten begaan. Ik zeg rijbewijs innemen en laat ze het maar opnieuw halen.
  dinsdag 12 februari 2008 @ 10:07:04 #137
146874 DANILXL
pi_56679518
nou ik heb geen petje maar ik ben wel 3x gezakt en 4e keer gehaald
pi_56679676
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 10:07 schreef DANILXL het volgende:
nou ik heb geen petje maar ik ben wel 3x gezakt en 4e keer gehaald
Ook niet iedereen heeft talent voor autorijden, boeiend Maar ik vind het altijd grappig dat mensen altijd boos worden als ze niet geslaagd zijn.
  dinsdag 12 februari 2008 @ 10:17:27 #139
146874 DANILXL
pi_56679743
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 10:13 schreef McGilles het volgende:

[..]

Ook niet iedereen heeft talent voor autorijden, boeiend Maar ik vind het altijd grappig dat mensen altijd boos worden als ze niet geslaagd zijn.
mja ik snap het wel. Die instructeurs zijn gewoon niet consequent en als je een beetje pech hebt zak je door een klein foutje. Dit kost dan echter wel 200e per keer oid
pi_56679807
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 10:17 schreef DANILXL het volgende:

[..]

mja ik snap het wel. Die instructeurs zijn gewoon niet consequent en als je een beetje pech hebt zak je door een klein foutje. Dit kost dan echter wel 200e per keer oid
Ik ben wel van mening dat een kleine fout al een fout is en dat je dus moet zakken. Op dat moment moet je vol gefocust zijn om goed te rijden en als het dan niet lukt kan je het niet goed genoeg. Als ze die mensen wel laten slagen dan is de kans groter dat straks, wanneer er niemand naast zit om te controleren, het wel fout gaat.

Het is inderdaad een dure grap, maar het zou belachelijk zijn als de regels zouden worden versoepelt.
pi_56679972
Tja, je gaat toch ook niet voor je lol 30 rijden op een weg waar je 50 mag?

Met mijn rijexamen kon ik het wel goed vinden met mijn examinator, maar ik zag een straatje rechts over het hoofd en hij zei dat ik dat straatje niet moest missen. Ik natuurlijk doodleuk: Ja maar die zag ik ook wel en natuurlijk eventjes keihard op de rem staan .

Geslaagd natuurlijk.
  dinsdag 12 februari 2008 @ 10:49:02 #142
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_56680282
Achja, het kan erger hoor.

Je zult maar een examinator hebben, die in opleiding is.
Zoals bij mij. Dan ben je bij voorbaat kansloos, mens reedt mee met haar voeten op de pedalen s
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_56682049
Dat hele rijlessen + examen doen is niet meer dan een aap een kunstje leren. Helemaal gestresst als je een keer links gaat terwijl je normaal rechts gaat. Prachtig.
Op vrijdag 25 januari 2008 20:40 schreef Sapstengel het volgende:
Kinderen met een helm zijn pussies. Van de generatie met rubberen tegels in de speeltuin en goedgekeurde klimtoestellen. Echte kinderen vallen gewoon, word je hard van.
  dinsdag 12 februari 2008 @ 12:45:12 #144
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_56682235
Ik ga me niet veiliger in het verkeer voelen door dit topic. Als je de zon kunt aanwijzen op een heldere dag zijn je ogen blijkbaar goed genoeg
  dinsdag 12 februari 2008 @ 12:51:25 #145
110088 Antal
Kuifje _O_
pi_56682360
ik ben zelfs geslaagd MET een ingreep...
He's a Monday morning lunatic
Disturbed from time to time
Lost within himself
In his solitary shell
pi_56682409
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 10:20 schreef McGilles het volgende:

[..]

Ik ben wel van mening dat een kleine fout al een fout is en dat je dus moet zakken. Op dat moment moet je vol gefocust zijn om goed te rijden en als het dan niet lukt kan je het niet goed genoeg. Als ze die mensen wel laten slagen dan is de kans groter dat straks, wanneer er niemand naast zit om te controleren, het wel fout gaat.

Het is inderdaad een dure grap, maar het zou belachelijk zijn als de regels zouden worden versoepelt.
Ach kom, echt rijden leer je pas als je je rijbewijs hebt, en niet daarvoor. Dat is zo onnatuurlijk rijden (en slecht voor je nek trouwens, al die overdreven hoofdbewegingen).
pi_56682449
Ik ben in één keer geslaagd terwijl fileparkeren mislukte en de motor afsloeg toen ik ergens stil stond

Het leven is niet eerlijk
pi_56682524
Een tip: hou die examinator te vriend, ik denk dat het ik-mag-je-gehalte zwaarder meetelt dan het rijgedrag zelf. Moet je natuurlijk niet met 130 km/u in een woonerf door rood licht met een flesje bier in je hand, een joint in de andere, en een kind aan de voorbumper rijden.
  dinsdag 12 februari 2008 @ 13:18:32 #149
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_56683014
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 12:54 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Ach kom, echt rijden leer je pas als je je rijbewijs hebt, en niet daarvoor. Dat is zo onnatuurlijk rijden (en slecht voor je nek trouwens, al die overdreven hoofdbewegingen).
Ja en wat boeit dat?
Volgens jou kan je iemand dus bij wijze van spreken net zo goed bij de 5e les iemand een rijbewijs geven? En overdreven hoofdbewegingen kunnen mensen een voorbeeld aan nemen, hoe vaak ik wel niet zie dat iemand vrolijk bijvoorbeeld een rotonde af gaat zonder een fietser te zien, hoe vaak mensen geen richting aangeven en zo nog duizend en een voorbeelden waar ik me aan erger. Mensen denken zodra ze het mooie papiertje hebben dat ze ineens heel veel dingen niet meer moeten doen. Natuurlijk geef ik toe dat sommige dingen overdreven zijn maar een beetje kijken kan geen kwaad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')