abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 februari 2008 @ 16:11:08 #101
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_56666918
Wanneer houden alle idioten toch een keer op met die klaagtopics over het CBR? Besteed je tijd liever aan een paar extra rijlessen
pi_56666967
Nou dan zal ik je niet tekort doen.. Ik heb iemand die van rechts kwam geen voorrang gegeven terwijl hij dit wel had. Toch geslaagd.

hihi

pwn

pi_56666985
TS, deed je toevallig examen in de omgeving van Mierlo/ helmond?
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_56667008
Jij was dan die gast achter hem en die hem dus gepwnd heeft?
pi_56667378
quote:
Op maandag 11 februari 2008 15:17 schreef Stabdogg het volgende:
Ik reed gewoon 30 meter iets langzamer dan 50 omdat ik af moest slaan terwijl er achter mij een gefrustreerde malloot achter de vrachtwagen komt uitschieten.
Dit is gewoon puur zoeken naar iets waardoor hij mij kan laten zakken. De hond.

DIe malloot had jou anders aan gort kunnen rijden als hij jou niet had gezien ... Hij zit dan fout maar voorkomen is beter dan genezen ....
  maandag 11 februari 2008 @ 16:49:37 #106
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_56667505
Je moet ook gewoon niet zo langzaam rijden, laffe homo.
pi_56667682
quote:
Op maandag 11 februari 2008 16:06 schreef calabi_yau het volgende:
Ja, het is waterslang... heel goed van je
Jippppieee .

Krijg ik nu een koekje
pi_56668766
Ik had een verhaal gehoord van iemand die keihard de berm in was gereden toen de examinator zei: "En nu rechts"

Niet gehaald overigens
pi_56669015
ik heb stilgestaan midden op een kruispunt, over verdrijvingsvlakken gereden & een verkeersdrempel verkeerd gepakt waardoor die met zijn hoofd tegen het plafond terecht gekomen was.

1x geslaagd.

België (soms toch)
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
  maandag 11 februari 2008 @ 18:26:25 #110
133747 Lippie85
Maar ik rook niet
pi_56669039
quote:
Op maandag 11 februari 2008 16:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nou dan zal ik je niet tekort doen.. Ik heb iemand die van rechts kwam geen voorrang gegeven terwijl hij dit wel had. Toch geslaagd.

hihi

pwn

Zo iemand ken ik ook! Ik zie hem zelfs elke dag, als ik in de spiegel kijk.
Nou maar die keepert van Brazilië, die Cantharel, die kon d'r in weze geen kloten van. Dat zag je ook bij die penalties, hij lag de hele tijd in de verkeerde hoek. Maar dan moeje ze daar niet schieten natuurlijk!!
  maandag 11 februari 2008 @ 18:38:09 #111
140390 Dangel
Vive la Mort
pi_56669226
quote:
Op maandag 11 februari 2008 11:36 schreef hamkaastosti het volgende:
hierdoor voel je je vast beter:

ik knalde met 80 km/h over een kruispunt zonder door te hebben dat het een kruispunt was en ik ben in 1x geslaagd
net geen aanrijding gehad en een van mn bijzondere verrichten verneukt, ook in 1 keer geslaagd.
Dans le foret, si noir que la nuit peut devenir, respirer
~Autumn, 2002
  maandag 11 februari 2008 @ 18:39:39 #112
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_56669253
Ik reed ook weg met de handrem erop. En fout voorgesorteerd voor een dubbele rotonde (gecorrigeerd door smekend oogcontact te maken met degene schuin achter me), en óp de rotonde zelf nog eens de verkeerde rijstrook gekozen (gecorrigeerd omdat ik de mazzel had dat er niemand naast me zat).

En jawel, in één keer geslaagd.
Tranquillo
  maandag 11 februari 2008 @ 18:46:58 #113
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_56669376
Het CBR.

Is het niet heelijk een lekker ouderwets stuk onaantastbaar bureaucratie uit de koude oorlog zo geweldig geconserveerd te zien? De wet op de willekeur viert er hoogtij. Het is voor het CBR hand-in-hand-kameraden met de RDW. Nog zo een stel zichzelf volledig onmogelijk makende pixeltellers. Ik hoop maar dat deze twee mastodonten die thuis horen in vervlogen tijden nooit gereorganiseerd zullen worden.

Hulde en een driewerf hoera voor de RDW en het CBR !
Jawohl Herr Kaloin!
  maandag 11 februari 2008 @ 18:48:03 #114
127275 AMS_FUE_Reggaeton
!Nobody can play this¡
pi_56669387
ik had zelfs een ingreep toen ik slaagde

Het was geen grote fout moest alleen rechts en ik ging links hij remde wel, daarna gewoon goed gereden en bij een volgende dergelijke sitautie wel goed gehandeld, ik reed nog wel een stuk 60/70 waar ik 50 mocht maar dat was niet zo erg. Het legt er wel aan wie je als instructeur heb denk ik. Heb ook wel eens afgereden dat ik echt alle moeilijke kruisingen linksaf moest enzo en toen foute begon te maken.

Maar goed zie het zo een paar lessen extra heb je weer wat ervaringen enzo. Je kan met alle respect toch nog niet rijden, dat leer je pas na jaren. Veel mensen maken in het eerste jaar ongelukken kijk alleen al naar die verzekeringspremies. Na 2 maanden denken de meeste te kunnen rijden terwijl ze net de auto onder de knie hebben.

Ik weet niet of je het buitenland wou gaan rijden, of een half jaar niet gaan rijden is natuurlijk ook niet slim, dan laat je over 3 kwart jaar nog steeds je motor afslaan, en ik weet niet naar welk land je gaat maar met bergen, onverlichte wegen enz gaten in de weg, allemaal dingen die je niet gewend bent en dat na 30 rijlessen is best riskant!
pi_56670700
quote:
Op maandag 11 februari 2008 18:48 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
Ik weet niet of je het buitenland wou gaan rijden, of een half jaar niet gaan rijden is natuurlijk ook niet slim, dan laat je over 3 kwart jaar nog steeds je motor afslaan, en ik weet niet naar welk land je gaat maar met bergen, onverlichte wegen enz gaten in de weg, allemaal dingen die je niet gewend bent en dat na 30 rijlessen is best riskant!
zo erg is het ook niet hoor. Ik had een km of 2000 gereden (zal niet meer geweest zijn) en dan mijn eerste ongeluk gehad. Daarna heb heb ik 6 maand niet meer gereden, en vanaf toen enkel met een automaat (ook nog eens 10 maand), dus bijna anderhalf jaar niet meer gereden. Onlangs heb ik nog met een handgeschakelde benzine moeten rijden & geen enkele keer heb ik de motor laten afslaan... Gewoon gas goed ingeduwd houden & de koppeling gebruiken
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_56670837
Als ik sommige verhalen hier lees hoop ik dat de CBR nog strenger wordt.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_56671259
Ik verneukte allebei mijn speciale manoeuvres (achteruit inparkeren en halve draai )
Maar ik slaagde wel in 1 keer, je moet gewoon geluk hebben dat die man een goed humeur heeft....

Die examinator van mij deed zelf ook nog examen voor zijn vak, misschien had dat er ook mee te maken...
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  maandag 11 februari 2008 @ 21:13:48 #118
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_56672375
quote:
Op maandag 11 februari 2008 20:30 schreef Agiath het volgende:
Ik verneukte allebei mijn speciale manoeuvres (achteruit inparkeren en halve draai )
Maar ik slaagde wel in 1 keer, je moet gewoon geluk hebben dat die man een goed humeur heeft....

Die examinator van mij deed zelf ook nog examen voor zijn vak, misschien had dat er ook mee te maken...
Ik had die speciale manouvres al een keertje gedaan in zo'n pre-examen of hoe het ook heet. 1 daarvan was goed gegaan, en die ander deed ik wel goed (fileparkeren), maar ze vond dat ik hem te snel deed, dus keurde ze hem af. (ik stond wel 100% goed enzo, maar ja...)
Bleek dat ik die speciale manouvres daarna niet meer op het examen hoefde te doen.
pi_56672595
Maar de mensen die vlot rijden en een praatje met de exa houden (ik zelf ging gewoon beetje interesse tonen in haar vak, zeggen dat het je ook wel leuk lijkt en vragen hoe de opleiding precies gaat enzo, en wat ze allemaal al heeft meegemaakt met kandidaten) slagen bijna altijd, voor zover ik kan nagaan als ik met vrienden enzo praat. Ook al maak je wat kleine foutjes.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_56672617
Overigens was ik er niet in geslaagd om het kenteken te lezen, ze zou het na de rit nogmaals vragen maar dat heeft ze nooit gedaan. Geslaagd.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_56673055
TS kan er gewoon niet mee omgaan!
pi_56673158
Een kruispunt dient zo snel mogelijk vrij te worden gemaakt, terecht gezakt dus.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_56673296
Je kunt net zo goed geen auto gaan rije, in dit prutslandje van 1 vierkante meter.
Mensen van Nederland: Wees kritisch!
  maandag 11 februari 2008 @ 21:54:58 #124
66083 Platina
78th Element
pi_56673373
quote:
Op maandag 11 februari 2008 15:16 schreef Guncta het volgende:
Geslaagd in 1 keer.

De fouten:
- Gokte na minimaal 10 keer pas het nummerbord goed.
Bullshit, als jij niet goed van afstand kan lezen laten ze je echt niet opgaan.
  maandag 11 februari 2008 @ 22:15:46 #125
11102 knep
Mountainfreak
pi_56673855
Fileveroorzaker, terecht gezakt .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')