quote:Op maandag 11 februari 2008 15:17 schreef Stabdogg het volgende:
Ik reed gewoon 30 meter iets langzamer dan 50 omdat ik af moest slaan terwijl er achter mij een gefrustreerde malloot achter de vrachtwagen komt uitschieten.
Dit is gewoon puur zoeken naar iets waardoor hij mij kan laten zakken. De hond.
Jippppieeequote:Op maandag 11 februari 2008 16:06 schreef calabi_yau het volgende:
Ja, het is waterslang... heel goed van je
Zo iemand ken ik ook! Ik zie hem zelfs elke dag, als ik in de spiegel kijk.quote:Op maandag 11 februari 2008 16:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nou dan zal ik je niet tekort doen.. Ik heb iemand die van rechts kwam geen voorrang gegeven terwijl hij dit wel had. Toch geslaagd.
hihi
pwn
net geen aanrijding gehad en een van mn bijzondere verrichten verneukt, ook in 1 keer geslaagd.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:36 schreef hamkaastosti het volgende:
hierdoor voel je je vast beter:
ik knalde met 80 km/h over een kruispunt zonder door te hebben dat het een kruispunt was en ik ben in 1x geslaagd
zo erg is het ook niet hoor. Ik had een km of 2000 gereden (zal niet meer geweest zijn) en dan mijn eerste ongeluk gehad. Daarna heb heb ik 6 maand niet meer gereden, en vanaf toen enkel met een automaat (ook nog eens 10 maand), dus bijna anderhalf jaar niet meer gereden. Onlangs heb ik nog met een handgeschakelde benzine moeten rijden & geen enkele keer heb ik de motor laten afslaan... Gewoon gas goed ingeduwd houden & de koppeling gebruikenquote:Op maandag 11 februari 2008 18:48 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
Ik weet niet of je het buitenland wou gaan rijden, of een half jaar niet gaan rijden is natuurlijk ook niet slim, dan laat je over 3 kwart jaar nog steeds je motor afslaan, en ik weet niet naar welk land je gaat maar met bergen, onverlichte wegen enz gaten in de weg, allemaal dingen die je niet gewend bent en dat na 30 rijlessen is best riskant!
Ik had die speciale manouvres al een keertje gedaan in zo'n pre-examen of hoe het ook heet. 1 daarvan was goed gegaan, en die ander deed ik wel goed (fileparkeren), maar ze vond dat ik hem te snel deed, dus keurde ze hem af. (ik stond wel 100% goed enzo, maar ja...)quote:Op maandag 11 februari 2008 20:30 schreef Agiath het volgende:
Ik verneukte allebei mijn speciale manoeuvres (achteruit inparkeren enhalve draai
)
Maar ik slaagde wel in 1 keer, je moet gewoon geluk hebben dat die man een goed humeur heeft....
Die examinator van mij deed zelf ook nog examen voor zijn vak, misschien had dat er ook mee te maken...
Bullshit, als jij niet goed van afstand kan lezen laten ze je echt niet opgaan.quote:Op maandag 11 februari 2008 15:16 schreef Guncta het volgende:
Geslaagd in 1 keer.
De fouten:
- Gokte na minimaal 10 keer pas het nummerbord goed.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |