quote:Op maandag 11 februari 2008 11:30 schreef Stabdogg het volgende:
[..]
KUT CBR
KUT LAND (veel te duur, belastingen, rijbewijzen)
KUT ZOOI
[..]

Ik reed helemaal op de andere rijbaanquote:Toen ik terug kwam bij het CBR dacht ik echt dat ik gezakt was.
Heelveel domme foutjes gemaakt, zoals voorsorteren achter vrachtwagens terwijl er nog 2 banen vrij waren, een bocht te ruim nemen, teveel nutteloos kijken, 30 rijden waar je 50 mag, remmen voor wegen van rechts op een voorrangsweg, zelfs de handrem had ik er niet goed opgezet
maar het ging om het totaal plaatje en dat was voldoende.

lol, bestaat dat ja? Ik moest juist overdreven kijken altijd.quote:teveel nutteloos kijken

Deze heb ik ook meegemaakt, geen ingreep maar 't vrouwke attendeerde me op 'n rond rood bord met witte streep in 't midden. Doordat ik de situatie goed oploste door er maar 'n bijzondere verrichting van te maken (recht achteruit en voor de betreffende weg rechtsaf) was ik min of meer geslaagd.quote:Op maandag 11 februari 2008 12:36 schreef OssieMan het volgende:
Ik wilde een 1-richtingsweg inrijden (niet toegankelijk van mijn kant), maar had dat hele bord gemist.
Ingreep en toch geslaagd

quote:Op maandag 11 februari 2008 12:37 schreef jpg97 het volgende:
Je houdt het verkeer op. Je rijdt 30 waar je 50 mag. Optiefen en zakken.
Onterechte klacht derhalve.

Mja, hij vroeg of ik spierpijn had van het kijken.quote:Op maandag 11 februari 2008 12:52 schreef calabi_yau het volgende:
[..]
lol, bestaat dat ja? Ik moest juist overdreven kijken altijd.

Ze moeten goed zijn in rijden maar dat hoeft niet persee in een auto te zijnquote:Op maandag 11 februari 2008 13:09 schreef Diederik_Duck het volgende:
Jongens, hoe kan het eigenlijk dat vrouwen ook in staat zijn hun rijbewijs te halen? Gezien hun rij'kunsten'.

Omdat de examinator in de meeste gevallen een man is, en vrouwen tieten hebbenquote:Op maandag 11 februari 2008 13:09 schreef Diederik_Duck het volgende:
Jongens, hoe kan het eigenlijk dat vrouwen ook in staat zijn hun rijbewijs te halen? Gezien hun rij'kunsten'.

quote:Op maandag 11 februari 2008 12:29 schreef Ravage het volgende:
[..]
Jongens jongens zo maken jullie TS alleen maar verdrietigerafgetraptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OT: tja. TS kwam blijkbaar dus wat onzeker overIf you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering

Als ik bij iedere voorrangskruising dertig ga rijden, " omdat er wel eens eentje voorrang kan nemen", schiet het niet op. Komt bij dat je dan gevaarlijke inhaalacties krijgt.quote:

Dat denk ik dus ook. Waar ze mannen vaak laten zakken op onzeker rijden is dat voor vrouwen klaarblijkelijk geen probleem, zowat alle vrouwen rijden immers onzeker, ook na slagen.quote:Op maandag 11 februari 2008 13:15 schreef slindenau het volgende:
[..]
Omdat de examinator in de meeste gevallen een man is, en vrouwen tieten hebben.

Ik had een vrouwelijke examinator...quote:Op maandag 11 februari 2008 13:30 schreef Diederik_Duck het volgende:
Dat
[..]
Dat denk ik dus ook. Waar ze mannen vaak laten zakken op onzeker rijden is dat voor vrouwen klaarblijkelijk geen probleem, zowat alle vrouwen rijden immers onzeker, ook na slagen.

Dit is gewoon bullshit, want als jij te ver uitloopt, dan mag je hem gewoon even aan de kant zetten en wachten. En ja, ik heb dat rijbewijs ook.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:46 schreef Ultralaser het volgende:
Ik reed met mijn motor rijexamen mijn examinator kwijt omdat ik te hard ging toch de eerste keer geslaagd

Zoiets had ik ook, alleen was dat bij mijn vliegexamenquote:Op maandag 11 februari 2008 11:46 schreef Ultralaser het volgende:
Ik reed met mijn motor rijexamen mijn examinator kwijt omdat ik te hard ging toch de eerste keer geslaagd

Grappig! ik ook voor mijn duikboot examenquote:Op maandag 11 februari 2008 13:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zoiets had ik ook, alleen was dat bij mijn vliegexamen

Euh dat de examinator op de rem trapt ("een ingreep" noemen ze t ook wel)quote:

Ik heb een gatso omver gereden en een politie auto de berm in gedrukt, maar toch nog geslaagd!quote:Op maandag 11 februari 2008 14:06 schreef Provincie het volgende:
Kut voor je TS. Ik had ook iemand aangereden en op de snelweg een 2e aanrijding gehad, en toch nog geslaagd!

Het wordt steeds grappigerquote:Op maandag 11 februari 2008 14:06 schreef Provincie het volgende:
Kut voor je TS. Ik had ook iemand aangereden en op de snelweg een 2e aanrijding gehad, en toch nog geslaagd!

DoH.. ze willen ook geld verdienen. Telkens iemand met opzet laten zakken zodat je de volgende keer weer zoveel euries winst hebt.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:40 schreef Armageddon het volgende:
Die had dus duidelijk z'n dag niet die tiefus NSB'er. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat ze gewoon express een aantal mensen per dag laten zakken. Weet het nu eigenlijk wel zeker.
Politieagent EN Examinator. Wat een kankerkneus ben je dan!?

Dit klopt helemaal, ze hebben liever dat je 5 a 10 te hard rijd dan te zacht..quote:Op maandag 11 februari 2008 14:39 schreef Me_Wesley het volgende:
Meeste examinatoren houden trouwens wel van een beetje doorrijden. Niet asociaal, maar lekker vlot.

Je kan er gewoon niet mee omgaan dat je niet kan autorijden, en je projecteert dit op onschuldige mensen zoals de examinator. Volgens mij ben je gewoon een beetje onzeker van jezelf en probeer je dit te verhullen door op Internet deze verhalen op te hangen.quote:Op maandag 11 februari 2008 15:17 schreef Stabdogg het volgende:
Voor al de mensen die denken dat ik onzeker reed, of wat dan ook:
Mijn rit was 'perfect' op dit ene foutje na. Voor de rest absoluut 100% veilig gereden en hij heeft daar ook totaal geen aanmerkingen meer op gemaakt. Zelfs nog gezegd dat er voor de rest niks op aan te merken viel.
Hij rekende mij deze ene situatie 'ernstig aan', hoewel er absoluut geen ernst in de zaak was.
Ik reed gewoon 30 meter iets langzamer dan 50 omdat ik af moest slaan terwijl er achter mij een gefrustreerde malloot achter de vrachtwagen komt uitschieten.
Dit is gewoon puur zoeken naar iets waardoor hij mij kan laten zakken. De hond.

Een perfecte rit bestaat niet.quote:Op maandag 11 februari 2008 15:17 schreef Stabdogg het volgende:
Mijn rit was 'perfect' op dit ene foutje na.

Pwndquote:Op maandag 11 februari 2008 15:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je kan er gewoon niet mee omgaan dat je niet kan autorijden, en je projecteert dit op onschuldige mensen zoals de examinator. Volgens mij ben je gewoon een beetje onzeker van jezelf en probeer je dit te verhullen door op Internet deze verhalen op te hangen.
Ben je wel eens getest op stoornissen enzo? Want ik ben geen deskundige, maar je kan best wel eens iets hebben, faalangst ofzo.

Daarom staat het wsl ook tussen aanhalingstekens.quote:

Ja TS, ik denk ook dat je faalangst hebt. Dit probeer je te verhullen je extreem zeker voor te doen en je eigen falen op anderen af te schuiven. Steek je hand eens in eigen boezem zou ik zeggen, wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten, eigen haard is goud waard enzo.quote:Op maandag 11 februari 2008 15:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je kan er gewoon niet mee omgaan dat je niet kan autorijden, en je projecteert dit op onschuldige mensen zoals de examinator. Volgens mij ben je gewoon een beetje onzeker van jezelf en probeer je dit te verhullen door op Internet deze verhalen op te hangen.
Ben je wel eens getest op stoornissen enzo? Want ik ben geen deskundige, maar je kan best wel eens iets hebben, faalangst ofzo.

Mja ik snap dat het voor de TS een grote confrontatie is, en hij in 1e instantie dit gaat ontkennen. Het moet een geleidelijk proces zijn, die jongen zit al jaren in deze problemen.quote:Op maandag 11 februari 2008 15:50 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Ja TS, ik denk ook dat je faalangst hebt. Dit probeer je te verhullen je extreem zeker voor te doen en je eigen falen op anderen af te schuiven. Steek je hand eens in eigen boezem zou ik zeggen, wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten, eigen haard is goud waard enzo.

Afkorten prima, maar nu kan je er wel heeeel veel variaties op bedenkenquote:Op maandag 11 februari 2008 15:34 schreef calabi_yau het volgende:
[..]
Daarom staat hetwsl
ook tussen aanhalingstekens.

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |