abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56663460
Blijkbaar kan TS niet autorijden, als je gewoon netjes en vlot rijdt slaag je. Want dat willen ze zien bij het CBR alleen het kennen van de regeltjes is niet voldoende, je moet ook laten zien dat je ze in de praktijk kan toepassen en kan anticiperen op onverwachte situaties.

Kortom, volkomen terrecht dat je bent gezakt lijkt me.
quote:
Op maandag 11 februari 2008 11:30 schreef Stabdogg het volgende:
[..]
KUT CBR
KUT LAND (veel te duur, belastingen, rijbewijzen)
KUT ZOOI
[..]
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_56663517
Mijn verhaaltje destijds:
quote:
Toen ik terug kwam bij het CBR dacht ik echt dat ik gezakt was.
Heelveel domme foutjes gemaakt, zoals voorsorteren achter vrachtwagens terwijl er nog 2 banen vrij waren, een bocht te ruim nemen, teveel nutteloos kijken, 30 rijden waar je 50 mag , remmen voor wegen van rechts op een voorrangsweg, zelfs de handrem had ik er niet goed opgezet maar het ging om het totaal plaatje en dat was voldoende.
Ik reed helemaal op de andere rijbaan
lekker geslaagd en 0 foutjes met theorie
pi_56663561
quote:
teveel nutteloos kijken
lol, bestaat dat ja? Ik moest juist overdreven kijken altijd.
Calabi-Yau manifolds are shapes that satisfy the requirement of space for the six unseen spatial dimensions of string theory, which may be smaller than our currently observable lengths as they have not yet been detected.
pi_56663573
quote:
Op maandag 11 februari 2008 12:36 schreef OssieMan het volgende:
Ik wilde een 1-richtingsweg inrijden (niet toegankelijk van mijn kant), maar had dat hele bord gemist.
Ingreep en toch geslaagd
Deze heb ik ook meegemaakt, geen ingreep maar 't vrouwke attendeerde me op 'n rond rood bord met witte streep in 't midden. Doordat ik de situatie goed oploste door er maar 'n bijzondere verrichting van te maken (recht achteruit en voor de betreffende weg rechtsaf) was ik min of meer geslaagd.

Daarna nog wat touristisch gereden aangezien ze niet uit de regio kwam en totaal geen idee had waar we heen moesten. Zelfs op 'n N-weg "mogen" keren van 'r om nog een stukje autoweg mee te pikken
"If you're not a manc, you're a wank"
  maandag 11 februari 2008 @ 12:53:23 #56
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_56663574
quote:
Op maandag 11 februari 2008 12:37 schreef jpg97 het volgende:
Je houdt het verkeer op. Je rijdt 30 waar je 50 mag. Optiefen en zakken.
Onterechte klacht derhalve.
pi_56663577
quote:
Op maandag 11 februari 2008 12:52 schreef calabi_yau het volgende:

[..]

lol, bestaat dat ja? Ik moest juist overdreven kijken altijd.
Mja, hij vroeg of ik spierpijn had van het kijken.
pi_56663882
Jongens, hoe kan het eigenlijk dat vrouwen ook in staat zijn hun rijbewijs te halen? Gezien hun rij'kunsten'.
pi_56663971
quote:
Op maandag 11 februari 2008 13:09 schreef Diederik_Duck het volgende:
Jongens, hoe kan het eigenlijk dat vrouwen ook in staat zijn hun rijbewijs te halen? Gezien hun rij'kunsten'.
Ze moeten goed zijn in rijden maar dat hoeft niet persee in een auto te zijn
pi_56664000
quote:
Op maandag 11 februari 2008 13:09 schreef Diederik_Duck het volgende:
Omdat de examinator in de meeste gevallen een man is, en vrouwen tieten hebben .
  maandag 11 februari 2008 @ 13:21:01 #61
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_56664103
quote:
Op maandag 11 februari 2008 12:29 schreef Ravage het volgende:

[..]

Jongens jongens zo maken jullie TS alleen maar verdrietiger
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
afgetrapt

OT: tja. TS kwam blijkbaar dus wat onzeker over
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_56664213
quote:
Op maandag 11 februari 2008 12:28 schreef Kinz het volgende:

[..]

`

Precies,

Anticiperen heet zoiets.
Als ik bij iedere voorrangskruising dertig ga rijden, " omdat er wel eens eentje voorrang kan nemen", schiet het niet op. Komt bij dat je dan gevaarlijke inhaalacties krijgt.

Anticiperen of niet, er blijft niet echt veel tijd over om te reageren als iemand vlak voor je neus de haaientanden en jou negeert, de weg op draait en vervolgens zo-goed-als stil gaat staan om linksaf te gaan.

Ik ben trouwens niet de enige met dat probleem geweest, want de betreffende kruising is tegenwoordig 60km/h met drempels... Alleen maar omdat er in dat dorp aan die kruising dus klootzakken wonen die blind de voorrangsweg opdraaien.

Of had je het wel over haar?

Ik vind dat je ander verkeer zo min mogelijk moet hinderen. Als je een vrij drukke weg opdraait, moet je zorgen dat je vlot op snelheid moet, zodat degene achter je niet hoeft bij te remmen. Ik haat het als iemand hem er met een slakkengangetje voor zet, dus dat doe ik zelf ook niet.

[ Bericht 9% gewijzigd door Jordy-B op 11-02-2008 13:40:05 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_56664245
Dat
quote:
Op maandag 11 februari 2008 13:15 schreef slindenau het volgende:

[..]

Omdat de examinator in de meeste gevallen een man is, en vrouwen tieten hebben .
Dat denk ik dus ook. Waar ze mannen vaak laten zakken op onzeker rijden is dat voor vrouwen klaarblijkelijk geen probleem, zowat alle vrouwen rijden immers onzeker, ook na slagen.
pi_56664295
quote:
Op maandag 11 februari 2008 13:30 schreef Diederik_Duck het volgende:
Dat
[..]

Dat denk ik dus ook. Waar ze mannen vaak laten zakken op onzeker rijden is dat voor vrouwen klaarblijkelijk geen probleem, zowat alle vrouwen rijden immers onzeker, ook na slagen.
Ik had een vrouwelijke examinator...

Geslaagd met twee ingrepen (op punten waar zij een stuk rustiger zou rijden dan ik deed). Ik zat zelfverzekerd achter het stuur en hield het hoofd koel toen in een straat zonder echte uitwijkmogelijkheden de zwaailichten van een ambulance in de binnenspiegel verschenen.

Het werkt ook andersom, blijkbaar.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_56664338
quote:
Op maandag 11 februari 2008 11:46 schreef Ultralaser het volgende:
Ik reed met mijn motor rijexamen mijn examinator kwijt omdat ik te hard ging toch de eerste keer geslaagd
Dit is gewoon bullshit, want als jij te ver uitloopt, dan mag je hem gewoon even aan de kant zetten en wachten. En ja, ik heb dat rijbewijs ook.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_56664424
goed zo knul laat je maar gaan
pi_56664508
Als je echt zo gezakt bent is het wel kut, maar je moet het ook andersom zien de examinator moet wel een beslissing maken om iemand op de openbareweg te laten rijden met alle gevolgen van dien.

Examinator hier in de buurt had ook iemand laten slagen ondanks niet echt 100% zelfverzekerd rijden kleine foutjes etc.
Dag later had die knakker zich wel tegen een boom gewerkt en deud.
Dan voel je je ook wel kut ondanks dat het misschien niet eens zijn eigenschuld was.
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 11 februari 2008 @ 13:47:33 #68
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_56664517
quote:
Op maandag 11 februari 2008 11:46 schreef Ultralaser het volgende:
Ik reed met mijn motor rijexamen mijn examinator kwijt omdat ik te hard ging toch de eerste keer geslaagd
Zoiets had ik ook, alleen was dat bij mijn vliegexamen
pi_56664652
quote:
Op maandag 11 februari 2008 13:47 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Zoiets had ik ook, alleen was dat bij mijn vliegexamen
Grappig! ik ook voor mijn duikboot examen
We komen hard, zo hard.
  maandag 11 februari 2008 @ 14:05:12 #70
27699 Ravage
thinking about you
pi_56664783
quote:
Op maandag 11 februari 2008 13:21 schreef teamlead het volgende:

[..]

afgetrapt
Euh dat de examinator op de rem trapt ("een ingreep" noemen ze t ook wel)
Ik trapte gelukkig tegelijkertijd ook zelf op de rem, dus vond de examinator het toch wel OK
i'm not living, i'm just killing time
pi_56664798
Kut voor je TS. Ik had ook iemand aangereden en op de snelweg een 2e aanrijding gehad, en toch nog geslaagd!
pi_56664852
quote:
Op maandag 11 februari 2008 14:06 schreef Provincie het volgende:
Kut voor je TS. Ik had ook iemand aangereden en op de snelweg een 2e aanrijding gehad, en toch nog geslaagd!
Ik heb een gatso omver gereden en een politie auto de berm in gedrukt, maar toch nog geslaagd!
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_56664921
quote:
Op maandag 11 februari 2008 14:06 schreef Provincie het volgende:
Het wordt steeds grappiger .
  maandag 11 februari 2008 @ 14:15:27 #74
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_56665007
Ik knalde een T splitsing voorbij zonder het te merken (kreeg ik achteraf te horen van instructeur). Blijkbaar had de examinator het ook niet door (was in heftige discussie met mn instructeur ) want ik was geslaagd .
Maar ik ben soms nogal nonchallant, ook tijdens het rijden, en dat wekt vertrouwen bij de examinator (aldus instructeur)
pi_56665030
Je moet ook een beetje geluk hebben wat voor examinator je hebt hoor, mijn auto sloeg 5 meter na een kruispunt uit, maar ben ook gewoon in 1x geslaagd..
Had het trouwens zelf niet verwacht.

Ik vind dus dat je gewoon had moeten slagen, maar wie ben ik?!
pi_56665169
Vriend van me stond voor rood rechtsaf te wachten. Rechtdoor gaat op groen en hij rijdt weg (door rood dus). Ziet zijn fout en trapt tegelijk met examinator op de rem.

Geslaagd
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  maandag 11 februari 2008 @ 14:28:46 #78
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_56665184
de examinator houdt dus van HARD optrekken ....
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_56665382
Meeste examinatoren houden trouwens wel van een beetje doorrijden. Niet asociaal, maar lekker vlot.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_56665473
Ik ging een vrachtwagen op de snelweg inhalen, terwijl ik zelf werd ingehaald.. kortom : een ruimte van enkele centimeters.

Ben toch geslaagd
pi_56665537
quote:
Op maandag 11 februari 2008 11:40 schreef Armageddon het volgende:
Die had dus duidelijk z'n dag niet die tiefus NSB'er. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat ze gewoon express een aantal mensen per dag laten zakken. Weet het nu eigenlijk wel zeker.

Politieagent EN Examinator. Wat een kankerkneus ben je dan!?
DoH.. ze willen ook geld verdienen. Telkens iemand met opzet laten zakken zodat je de volgende keer weer zoveel euries winst hebt.
pi_56665563
TS is stil, zich verhangen of zijn verdriet aan het verdrinken?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_56665617
quote:
Een perfecte rit dus.
Niet dus.
  maandag 11 februari 2008 @ 15:01:37 #84
179434 kloontje_de_reuzekloon
Er kan d'r maar 1 de 2e z
pi_56665737
terecht (Y)
Op weg naar sint juttemes.
pi_56665762
Ik ben ook de 1e x gezakt En nu ik al die mazzelverhalen van iedereen hoor dat ze toch nog geslaagd zijn . Nja vrijdag weer
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_56665874
quote:
Op maandag 11 februari 2008 14:39 schreef Me_Wesley het volgende:
Meeste examinatoren houden trouwens wel van een beetje doorrijden. Niet asociaal, maar lekker vlot.
Dit klopt helemaal, ze hebben liever dat je 5 a 10 te hard rijd dan te zacht..
  maandag 11 februari 2008 @ 15:16:00 #87
185631 Guncta
En un momento dado
pi_56665956
Geslaagd in 1 keer.

De fouten:
- Gokte na minimaal 10 keer pas het nummerbord goed.
- 3 zijstraatjes rechts overgeslagen.
- Snelweg. Eerst 100 rijden, daarna 140 (dacht dat ik beide keren 120 reed. ).
- Linksaf slaan ipv rechtsaf.

Ik dacht dat ik allang gezakt was en dat ik de rest maar moest uitrijden. Was immers een goede les voor de volgende keer.

Hij dacht, denk ik, dat ik dom was en niet kon sturen, want ik moest in een lege straat fileparkeren (auto's moest ik er maar bijdenken). En op een rechte weg achteruit rijden, onder het mom van: een bochtje achteruit.

Hij voelde zich wel veilig met mij achter het stuur. En ik kwam (goed) dominant over. Wat wil je, als je vanaf het begin het idee al hebt dat je gezakt bent.
De goeie ouwe tijd is schijt.
Een doos met foto's en de rest is kwijt.
Ik kijk niet om en heb ook geen spijt.
Want leven is streven naar een betere tijd.
  maandag 11 februari 2008 @ 15:17:26 #88
197338 Knevelt
Een lekkere boy met brains
pi_56665977
extreem rechtsen
Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
pi_56665985
Voor al de mensen die denken dat ik onzeker reed, of wat dan ook:

Mijn rit was 'perfect' op dit ene foutje na. Voor de rest absoluut 100% veilig gereden en hij heeft daar ook totaal geen aanmerkingen meer op gemaakt. Zelfs nog gezegd dat er voor de rest niks op aan te merken viel.

Hij rekende mij deze ene situatie 'ernstig aan', hoewel er absoluut geen ernst in de zaak was.

Ik reed gewoon 30 meter iets langzamer dan 50 omdat ik af moest slaan terwijl er achter mij een gefrustreerde malloot achter de vrachtwagen komt uitschieten.
Dit is gewoon puur zoeken naar iets waardoor hij mij kan laten zakken. De hond.
pi_56666058
quote:
Op maandag 11 februari 2008 15:17 schreef Stabdogg het volgende:
Voor al de mensen die denken dat ik onzeker reed, of wat dan ook:

Mijn rit was 'perfect' op dit ene foutje na. Voor de rest absoluut 100% veilig gereden en hij heeft daar ook totaal geen aanmerkingen meer op gemaakt. Zelfs nog gezegd dat er voor de rest niks op aan te merken viel.

Hij rekende mij deze ene situatie 'ernstig aan', hoewel er absoluut geen ernst in de zaak was.

Ik reed gewoon 30 meter iets langzamer dan 50 omdat ik af moest slaan terwijl er achter mij een gefrustreerde malloot achter de vrachtwagen komt uitschieten.
Dit is gewoon puur zoeken naar iets waardoor hij mij kan laten zakken. De hond.
Je kan er gewoon niet mee omgaan dat je niet kan autorijden, en je projecteert dit op onschuldige mensen zoals de examinator. Volgens mij ben je gewoon een beetje onzeker van jezelf en probeer je dit te verhullen door op Internet deze verhalen op te hangen.

Ben je wel eens getest op stoornissen enzo? Want ik ben geen deskundige, maar je kan best wel eens iets hebben, faalangst ofzo.
pi_56666063
quote:
Op maandag 11 februari 2008 15:17 schreef Stabdogg het volgende:

Mijn rit was 'perfect' op dit ene foutje na.
Een perfecte rit bestaat niet.
pi_56666134
Ik liet de motor bij het begin afslaan, reed door oranje en op de snelweg sneed ik een auto af omdat ik hem lelijk vind. Terug gekomen bij het CBR vergat ik iemand van rechts voorrang te verlenen waardoor ik hem van achter raakte.

Maarja wel geslaagd
Kom naar Gamrelease.eu , helemaal gefocust op release dates ! . Binnen 2 minuten jouw release date om vervolgens weer verder te surfen.
pi_56666170
quote:
Op maandag 11 februari 2008 15:20 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je kan er gewoon niet mee omgaan dat je niet kan autorijden, en je projecteert dit op onschuldige mensen zoals de examinator. Volgens mij ben je gewoon een beetje onzeker van jezelf en probeer je dit te verhullen door op Internet deze verhalen op te hangen.

Ben je wel eens getest op stoornissen enzo? Want ik ben geen deskundige, maar je kan best wel eens iets hebben, faalangst ofzo.
Pwnd .
pi_56666323
quote:
Op maandag 11 februari 2008 15:20 schreef sjimz het volgende:

[..]

Een perfecte rit bestaat niet.
Daarom staat het wsl ook tussen aanhalingstekens.
Calabi-Yau manifolds are shapes that satisfy the requirement of space for the six unseen spatial dimensions of string theory, which may be smaller than our currently observable lengths as they have not yet been detected.
pi_56666552
quote:
Op maandag 11 februari 2008 15:20 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ja TS, ik denk ook dat je faalangst hebt. Dit probeer je te verhullen je extreem zeker voor te doen en je eigen falen op anderen af te schuiven. Steek je hand eens in eigen boezem zou ik zeggen, wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten, eigen haard is goud waard enzo.
pi_56666759
quote:
Op maandag 11 februari 2008 15:50 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Ja TS, ik denk ook dat je faalangst hebt. Dit probeer je te verhullen je extreem zeker voor te doen en je eigen falen op anderen af te schuiven. Steek je hand eens in eigen boezem zou ik zeggen, wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten, eigen haard is goud waard enzo.
Mja ik snap dat het voor de TS een grote confrontatie is, en hij in 1e instantie dit gaat ontkennen. Het moet een geleidelijk proces zijn, die jongen zit al jaren in deze problemen.
Ik denk ook dat hij thuissituatie er alles mee te maken heeft; misschien niet genoeg aandacht gekregen van moeders, of een pappa die hem slaat, het is in en in triest hoe deze jongens dan op het verkeerde pad raken.

Het begint met falen van dit soort examens, en het eindigt in de goot, met als tussenstations dranks, drugs, soa`s, vrouwen en mannen, en nog meer van dat soort dingen.
TS: zoek hulp nu het nog kan, je bent niet alleen, er zijn meer van jouw soort!
pi_56666779
quote:
Op maandag 11 februari 2008 15:34 schreef calabi_yau het volgende:

[..]

Daarom staat het wsl ook tussen aanhalingstekens.
Afkorten prima, maar nu kan je er wel heeeel veel variaties op bedenken

Woensel?
Waterslang?
Waslijn?

pi_56666831
Ja, het is waterslang... heel goed van je
pi_56666866
Heb ik ook gehad
KUT CBR!!
Xbox Live: koenpijl
pi_56666867
Vage shit dubbel!
Xbox Live: koenpijl
  maandag 11 februari 2008 @ 16:11:08 #101
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_56666918
Wanneer houden alle idioten toch een keer op met die klaagtopics over het CBR? Besteed je tijd liever aan een paar extra rijlessen
pi_56666967
Nou dan zal ik je niet tekort doen.. Ik heb iemand die van rechts kwam geen voorrang gegeven terwijl hij dit wel had. Toch geslaagd.

hihi

pwn

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')