DoH.. ze willen ook geld verdienen. Telkens iemand met opzet laten zakken zodat je de volgende keer weer zoveel euries winst hebt.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:40 schreef Armageddon het volgende:
Die had dus duidelijk z'n dag niet die tiefus NSB'er. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat ze gewoon express een aantal mensen per dag laten zakken. Weet het nu eigenlijk wel zeker.
Politieagent EN Examinator. Wat een kankerkneus ben je dan!?
Dit klopt helemaal, ze hebben liever dat je 5 a 10 te hard rijd dan te zacht..quote:Op maandag 11 februari 2008 14:39 schreef Me_Wesley het volgende:
Meeste examinatoren houden trouwens wel van een beetje doorrijden. Niet asociaal, maar lekker vlot.
Je kan er gewoon niet mee omgaan dat je niet kan autorijden, en je projecteert dit op onschuldige mensen zoals de examinator. Volgens mij ben je gewoon een beetje onzeker van jezelf en probeer je dit te verhullen door op Internet deze verhalen op te hangen.quote:Op maandag 11 februari 2008 15:17 schreef Stabdogg het volgende:
Voor al de mensen die denken dat ik onzeker reed, of wat dan ook:
Mijn rit was 'perfect' op dit ene foutje na. Voor de rest absoluut 100% veilig gereden en hij heeft daar ook totaal geen aanmerkingen meer op gemaakt. Zelfs nog gezegd dat er voor de rest niks op aan te merken viel.
Hij rekende mij deze ene situatie 'ernstig aan', hoewel er absoluut geen ernst in de zaak was.
Ik reed gewoon 30 meter iets langzamer dan 50 omdat ik af moest slaan terwijl er achter mij een gefrustreerde malloot achter de vrachtwagen komt uitschieten.
Dit is gewoon puur zoeken naar iets waardoor hij mij kan laten zakken. De hond.
Een perfecte rit bestaat niet.quote:Op maandag 11 februari 2008 15:17 schreef Stabdogg het volgende:
Mijn rit was 'perfect' op dit ene foutje na.
Pwndquote:Op maandag 11 februari 2008 15:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je kan er gewoon niet mee omgaan dat je niet kan autorijden, en je projecteert dit op onschuldige mensen zoals de examinator. Volgens mij ben je gewoon een beetje onzeker van jezelf en probeer je dit te verhullen door op Internet deze verhalen op te hangen.
Ben je wel eens getest op stoornissen enzo? Want ik ben geen deskundige, maar je kan best wel eens iets hebben, faalangst ofzo.
Daarom staat het wsl ook tussen aanhalingstekens.quote:
Ja TS, ik denk ook dat je faalangst hebt. Dit probeer je te verhullen je extreem zeker voor te doen en je eigen falen op anderen af te schuiven. Steek je hand eens in eigen boezem zou ik zeggen, wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten, eigen haard is goud waard enzo.quote:Op maandag 11 februari 2008 15:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je kan er gewoon niet mee omgaan dat je niet kan autorijden, en je projecteert dit op onschuldige mensen zoals de examinator. Volgens mij ben je gewoon een beetje onzeker van jezelf en probeer je dit te verhullen door op Internet deze verhalen op te hangen.
Ben je wel eens getest op stoornissen enzo? Want ik ben geen deskundige, maar je kan best wel eens iets hebben, faalangst ofzo.
Mja ik snap dat het voor de TS een grote confrontatie is, en hij in 1e instantie dit gaat ontkennen. Het moet een geleidelijk proces zijn, die jongen zit al jaren in deze problemen.quote:Op maandag 11 februari 2008 15:50 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Ja TS, ik denk ook dat je faalangst hebt. Dit probeer je te verhullen je extreem zeker voor te doen en je eigen falen op anderen af te schuiven. Steek je hand eens in eigen boezem zou ik zeggen, wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten, eigen haard is goud waard enzo.
Afkorten prima, maar nu kan je er wel heeeel veel variaties op bedenkenquote:Op maandag 11 februari 2008 15:34 schreef calabi_yau het volgende:
[..]
Daarom staat hetwsl
ook tussen aanhalingstekens.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |