Tuurlijk ging ik ook door een hel, ik was 25 en kreeg te horen dat die rare bultjes toch niet echt onschuldig waren. En ook ik ben er sterker uit gekomen. En nuances leggen is nu zoveel eenvoudiger! Dingen waar ik me vroeger duk om maakte, zijn niet belangrijk. Ik zie het ook als een soort wake-up call.quote:Op maandag 11 februari 2008 00:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nou ik denk niet dat dat te zeggen valt. Iedereen gaat door z'n eigen hel. Zeker als je jong bent, valt zoiets harder omdat je nog een heel leven voor je hebt. Ik heb er zelf ook mee te maken gehad, dat heeft me ook een stuk sterker gemaakt, en doen realiseren dat bepaalde dingen er veel minder toe doen dan veel mensen denken.
Ah bah, lees het net, klinkt niet goedquote:Op maandag 11 februari 2008 00:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tuurlijk ging ik ook door een hel, ik was 25 en kreeg te horen dat die rare bultjes toch niet echt onschuldig waren. En ook ik ben er sterker uit gekomen. En nuances leggen is nu zoveel eenvoudiger! Dingen waar ik me vroeger duk om maakte, zijn niet belangrijk. Ik zie het ook als een soort wake-up call.
Daarvoor zat ik in een soort sleur, waarbij ik mezelf amper leuke dingen gunde. Na die ziekte realiseerde ik me pas welke kant ik op ging, en dat het anders moest. En dus ben ik dingen ook anders gaan doen... dus op zich ben ik er beter uitgekomen dan ik er in ging.
Maar jij bent ook verlost van alle ellende nu?
Het ligt achter me nu, is weg en blijft weg. En hopelijk geldt dat voor Frits hetzelfdequote:Op maandag 11 februari 2008 00:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah bah, lees het net, klinkt niet goed
Ik heb er niet zelf mee te maken gehad, maar op een andere manier. Maar dat is iets wat ik niet op het forum ga bespreken. Het ligt wel achter me inmiddels.quote:Op maandag 11 februari 2008 00:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tuurlijk ging ik ook door een hel, ik was 25 en kreeg te horen dat die rare bultjes toch niet echt onschuldig waren. En ook ik ben er sterker uit gekomen. En nuances leggen is nu zoveel eenvoudiger! Dingen waar ik me vroeger duk om maakte, zijn niet belangrijk. Ik zie het ook als een soort wake-up call.
Daarvoor zat ik in een soort sleur, waarbij ik mezelf amper leuke dingen gunde. Na die ziekte realiseerde ik me pas welke kant ik op ging, en dat het anders moest. En dus ben ik dingen ook anders gaan doen... dus op zich ben ik er beter uitgekomen dan ik er in ging.
Maar jij bent ook verlost van alle ellende nu?
Slaap lekker!quote:Op maandag 11 februari 2008 00:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het ligt achter me nu, is weg en blijft weg. En hopelijk geldt dat voor Frits hetzelfde.
Maar ik ben nu ook weg, bedtijd.
truste danquote:Op maandag 11 februari 2008 00:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Joo, ik duik ook de mand in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |