Dat klinkt niet goed.quote:Op zondag 10 februari 2008 23:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goedenavond mijnheer van Leeuwenhoek. Ik ben wel eens in uw ziekenhuis geweest!
Dankquote:Op zondag 10 februari 2008 23:54 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
mooi
Zeg, Ome MPG, ik kruip vast in bed, kom je ook zo?
hoe tofquote:Op zondag 10 februari 2008 23:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goedenavond mijnheer van Leeuwenhoek. Ik ben wel eens in uw ziekenhuis geweest!
Nee, en van mijn andere bron ook nog nietquote:Op zondag 10 februari 2008 23:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zeg mart...
Heb je nou al eens antwoord van JeRa?
ik kruip er nu bijquote:Op zondag 10 februari 2008 23:54 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
mooi
Zeg, Ome MPG, ik kruip vast in bed, kom je ook zo?
Mwa, paar jaar geleden wat probleempjes gehad, nu helemaal weg.quote:
Ik ben er ook een paar keer geweest, welliswaar niet voor mezelf, maar ik hoop er nooit meer te komenquote:Op maandag 11 februari 2008 00:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mwa, paar jaar geleden wat probleempjes gehad, nu helemaal weg.
hier staat uitgebreider verhaal
Ik hoop er ook nooit meer te komen, maar als het echt moet, tja, dan is het wel weer goed dat ze er uberhaupt zijn.quote:Op maandag 11 februari 2008 00:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ben er ook een paar keer geweest, welliswaar niet voor mezelf, maar ik hoop er nooit meer te komen
Goed iig dat het over is.quote:Op maandag 11 februari 2008 00:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik hoop er ook nooit meer te komen, maar als het echt moet, tja, dan is het wel weer goed dat ze er uberhaupt zijn.
Nu nog eenmaal per jaar, maar sindsdien geen rare plekjes meer, dus wat mij betreft is het gewoon weg en blijft het weg. Was ook niet dodelijk of zo, maar wel iets wat er niet hoort te zittenquote:Op maandag 11 februari 2008 00:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Goed iig dat het over is.
Hoevaak heb je nog controle?
Dingen die er niet horen te zitten zijn ook gewoon vervelend.quote:Op maandag 11 februari 2008 00:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu nog eenmaal per jaar, maar sindsdien geen rare plekjes meer, dus wat mij betreft is het gewoon weg en blijft het weg. Was ook niet dodelijk of zo, maar wel iets wat er niet hoort te zitten.
Gelukkig maarquote:Op maandag 11 februari 2008 00:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu nog eenmaal per jaar, maar sindsdien geen rare plekjes meer, dus wat mij betreft is het gewoon weg en blijft het weg. Was ook niet dodelijk of zo, maar wel iets wat er niet hoort te zitten.
Heftig om de rest van het topic te lezenquote:Op maandag 11 februari 2008 00:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mwa, paar jaar geleden wat probleempjes gehad, nu helemaal weg.
hier staat uitgebreider verhaal
quote:Op maandag 11 februari 2008 00:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dingen die er niet horen te zitten zijn ook gewoon vervelend.
Klinkt allemaal wel positief nu dus
Ja, sommige mensen gaan echt door een hel, waarbij mijn probleempje eigenlijk niets voorsteldequote:Op maandag 11 februari 2008 00:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Heftig om de rest van het topic te lezen
Nou ik denk niet dat dat te zeggen valt. Iedereen gaat door z'n eigen hel. Zeker als je jong bent, valt zoiets harder omdat je nog een heel leven voor je hebt. Ik heb er zelf ook mee te maken gehad, dat heeft me ook een stuk sterker gemaakt, en doen realiseren dat bepaalde dingen er veel minder toe doen dan veel mensen denken.quote:Op maandag 11 februari 2008 00:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, sommige mensen gaan echt door een hel, waarbij mijn probleempje eigenlijk niets voorstelde.
Dat begrijp ik wel jaquote:Op maandag 11 februari 2008 00:21 schreef DaMart het volgende:
[..]. Ik ben er ook absoluut niet meer bewust mee bezig, al heeft het me in zekere zin wel veranderd, ik ben er wat sterker door geworden zeg maar, als je begrijpt wat ik bedoel
.
Daar sluit ik me bij aan.quote:Op maandag 11 februari 2008 00:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nou ik denk niet dat dat te zeggen valt. Iedereen gaat door z'n eigen hel. Zeker als je jong bent, valt zoiets harder omdat je nog een heel leven voor je hebt. Ik heb er zelf ook mee te maken gehad, dat heeft me ook een stuk sterker gemaakt, en doen realiseren dat bepaalde dingen er veel minder toe doen dan veel mensen denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |