Roda Tokkiesquote:Op maandag 11 februari 2008 13:35 schreef Jasza het volgende:
[..]
Weer van die gastjes waar je lekker om kon lachen naast het uitvak [afbeelding] [afbeelding]
Toch bizar dat een streng gelovige moslim zoveel bier staat te zuipen..quote:Op maandag 11 februari 2008 13:37 schreef w00h00 het volgende:
Jongens, onze rots in de branding is bijna fit.
[ afbeelding ]
Zonder Seedorf.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:36 schreef HeatWave het volgende:
Maakt me heeeeel benieuwd naar wat van Basten allemaal bij Ajax zou laten spelen.
en nog zn naam niet eens goed kunnen schrijvenquote:Op maandag 11 februari 2008 09:11 schreef Robar het volgende:
Typisch weer, dat PSV een punt weet te pakken tegen een betere tegenstander en dat Ajax verliest terwijl ze beter zijn.
De ranglijst:
1. Gomez
2. Heerenveen
3. Ajax
4. Makaay
5. NAC
quote:Op maandag 11 februari 2008 13:45 schreef Jasza het volgende:
http://www.zuidh.nl/films-2007/Roda-Ajax.wmv
quote:Op maandag 11 februari 2008 09:15 schreef Aanvoerder het volgende:
Wat een klotesiezoen.
Danny de Munk-Mijn stad bedoel je?quote:Op maandag 11 februari 2008 13:49 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Welke nummer is dat in het begin in de auto?
Heel gewoon.quote:Op maandag 11 februari 2008 13:02 schreef toma het volgende:
[..]
nee hij wil gewoon dat Ajax kampioen wordt
Helemaal vast valt best mee. Jullie waren beter, zeker in de 2de helft. Maar wij stonden echt niet totaal vast.quote:Op maandag 11 februari 2008 13:21 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wat ben jij in godsnaam voor koekenbakker, Ajax had Roda helemaal vaststaan, de mentaliteit was imo gewoon goed gister hoor.
Ach ja, ik heb dat vaker, met de S en de Z op het eind, ik twijfelde alquote:Op maandag 11 februari 2008 13:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en nog zn naam niet eens goed kunnen schrijven
Sneu voor die vent.quote:Op maandag 11 februari 2008 14:18 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Laatste nieuws:
Stadionomroeper Roda heeft poliep op z'n stemband
Koevermans: Zonder Gomes hadden we 6de gestaan.quote:Op maandag 11 februari 2008 14:26 schreef Robar het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb dat vaker, met de S en de Z op het eind, ik twijfelde al
Maar feit blijft, dat PSV zonder hem heel wat minder punten had vergaard.
Snap ik ook niets van, maar schijnt iets met werkvergunningen te maken te hebben ofzo..quote:Op maandag 11 februari 2008 14:35 schreef Blight het volgende:
Maar Stekelenburg staat in de belangstelling van de Europese subtop!
maarja zonder Huntelaar had Ajax een stuk minder punten, zo lust ik er nog wel 10quote:Op maandag 11 februari 2008 14:26 schreef Robar het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb dat vaker, met de S en de Z op het eind, ik twijfelde al
Maar feit blijft, dat PSV zonder hem heel wat minder punten had vergaard.
Maar ja.. je weet zelf ook wel dat Gomes ECHT punten red voor psv.. geen eerlijke vergelijking met Klaasjequote:Op maandag 11 februari 2008 14:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maarja zonder Huntelaar had Ajax een stuk minder punten, zo lust ik er nog wel 10
Nog naar NAC?quote:Op maandag 11 februari 2008 14:47 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Maar ja.. je weet zelf ook wel dat Gomes ECHT punten red voor psv.. geen eerlijke vergelijking met Klaasje
Ouwe! Nee.. is verplichte buscombi.. misschien als alternatieve opstapplaats beetje makkelijk ligt.. anders niet.. wat jij?quote:
Altijd hehequote:Op maandag 11 februari 2008 15:15 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ouwe! Nee.. is verplichte buscombi.. misschien als alternatieve opstapplaats beetje makkelijk ligt.. anders niet.. wat jij?
Je had een piemel in je oor?quote:Op maandag 11 februari 2008 14:32 schreef Jasza het volgende:
Dat was gister wel te horen ja, ik verstond die vent niet, maar dat kan ook door andere dingen komen
Ik hoop t.. misschien (als er nog kaarten zijn) gaan we dan wel... maar we gaan niet eerst naar Am*dam..quote:Op maandag 11 februari 2008 15:18 schreef Jasza het volgende:
[..]
Altijd hehe [afbeelding]
Opstapplaats zal wel Lage Zwaluwe worden als ze het kunnen regelen [afbeelding]
Maar dat word vast pas bekend als de kaartverkoop is gestopt [afbeelding]
nog niet neequote:Op maandag 11 februari 2008 16:20 schreef fathank het volgende:
Onze redders in nood [afbeelding]. Niks ten nadele van vd Heijden, hij is een goeie voetballer, maar ik denk niet dat hij ons kampioen gaat maken [afbeelding]
quote:Leonardo kwam te laat
maandag 11 februari, door Number7, Amsterdam, 15:46u, AD
Volgens AD Sportwereld ontbrak Leonardo in de selectie tegen Roda JC, omdat hij één of meerdere keren te laat kwam.
Hoofdtrainer Adrie Koster - die na afloop van de wedstrijd niet veel kwijt wilde over het incident - zou Leonardo Vitor Santiago niet in de selectie opgenomen hebben wegens een disciplinaire schorsing. Brazilianen hebben de naam wel vaker de tijd te vergeten, wat dat betreft is Leonardo klaarblijkelijk geen uitzondering. Wat de eventuele verdere sancties tegenover de buitenspeler zijn, is vooralsnog niet bekend.
Ik hoop niet dat 'ie naar dat walgelijke Chelsea gaat, maar mocht dat gebeuren krijgen wij nog wel wat euro's, niet?quote:'Van der Vaart in de kijker bij Chelsea'
11 februari 2008
De goede prestaties van Rafael van der Vaart bij Hamburger SV zijn nu vermoedelijk ook Chelsea opgevallen. Afgelopen weekeinde was Rainer Bonhof, een scout van de Londenaren, aanwezig bij de uitwedstrijd van HSV tegen Bayer Leverkusen (1-1).
"Ik mag niet zeggen voor wie ik kwam, maar het is duidelijk wie er in het oog sprong", zei Bonhof tegen Bild. Van der Vaart was met een doelpunt van waarde voor HSV. De Oranje-international was daarnaast bij vrijwel iedere kans van de Noord-Duitse formatie betrokken.
Eerder werd Van der Vaart al in verband gebracht met Juventus. Daarnaast was afgelopen zomer de interesse van Valencia zeer concreet. HSV wilde de oud-Ajacied destijds echter niet laten gaan. Door een clausule in zijn contract ligt die situatie na dit seizoen anders.
Ik hoop voor m dat ie bij een mooie club komt bijv. Barcelona, Arsenal, Man untd.quote:Op maandag 11 februari 2008 16:58 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat 'ie naar dat walgelijke Chelsea gaat, maar mocht dat gebeuren krijgen wij nog wel wat euro's, niet?
Is hij moslim?quote:Op maandag 11 februari 2008 13:40 schreef Radegast het volgende:
[..]
Toch bizar dat een streng gelovige moslim zoveel bier staat te zuipen..
"Hij heeft een kind in zn kelder !"quote:Op maandag 11 februari 2008 13:45 schreef Jasza het volgende:
http://www.zuidh.nl/films-2007/Roda-Ajax.wmv
12% ofzo?quote:Op maandag 11 februari 2008 16:58 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat 'ie naar dat walgelijke Chelsea gaat, maar mocht dat gebeuren krijgen wij nog wel wat euro's, niet?
Ik dacht zelfs 20%. Rafael moet voor een hoop geld naar Barca gaan. Daar 3 jaartjes spelen en dan terugkeren naar Ajaxquote:
als hij over 3,5 jaar weer bij Ajax komt voetballen kom ik je hoogstpersoonlijk 2 kratten bier bezorgen!quote:Op maandag 11 februari 2008 18:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik dacht zelfs 20%. Rafael moet voor een hoop geld naar Barca gaan. Daar 3 jaartjes spelen en dan terugkeren naar Ajax
Hou ik je aanquote:Op maandag 11 februari 2008 18:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als hij over 3,5 jaar weer bij Ajax komt voetballen kom ik je hoogstpersoonlijk 2 kratten bier bezorgen!
hij komt pas terug als hij 34 is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |