KeessieK | zondag 10 februari 2008 @ 19:47 |
Link naar deel 1: KeessieK z'n seat ibiza projectje.. FF wat fotootjes uit deel 1: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Maarja, aan alle goeds komt een eind, en je tante komt op visite.. resultaat: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dusja, er zaten nog wat foutjes in de auto na de eerste makeover, had zelf me achterklep nog beschadigd met het inboren van de kentekenverlichting, dus dan laten we hem maar weer helemaal opnieuw doen.. ![]() Gister aangeweest bij de spuiter, was al een aardig eindje op weg.. ![]() Alle plastic doppen in de bodem eruit, en dichtgelast.. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Achterbumper weer netjes gefixt.. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() echte einddatum kon ie niet geven, maar ergens rond begin/half maart zou ik hem toch wel terug hebben.. ![]() ![]() Voorruit ligt eruit, komt een 2000 model ruit voor terug, en de zijramen gaan er ook nog uit, zodat de sponningen netjes meegespoten kunnen worden.. ![]() | |
eNaSnI | zondag 10 februari 2008 @ 20:05 |
Wat een hoop gedoe? ![]() ![]() ![]() | |
Mikkie | zondag 10 februari 2008 @ 20:23 |
Van je familie moet je het hebben ![]() Heb je eigenlijk nog iets aan motorische tuning gedaan? | |
fathank | zondag 10 februari 2008 @ 20:46 |
Dude, waarom een andere ruit? Zit daar zoveel verschil in ofzo ![]() | |
ne0n | zondag 10 februari 2008 @ 20:47 |
tvp! | |
Het_Biertje | zondag 10 februari 2008 @ 20:59 |
blijft toch een 1.6? ik bedoel hij ziet er dan maybe flashy uit maar harder dan 180 gaatie nu echt niet. | |
KeessieK | zondag 10 februari 2008 @ 21:49 |
quote:omdat de huidige lek was, en een nieuw model loopt aan de zijkanten door naar de portieren, dus die strips langs de zijkanten van de voorruit vervallen.. ![]() | |
Lausteen | zondag 10 februari 2008 @ 21:56 |
Ga je die G60 nog inbouwen ![]() | |
KeessieK | zondag 10 februari 2008 @ 22:17 |
is nog wel het plan ja.. ![]() | |
Timmetjuh. | maandag 11 februari 2008 @ 11:14 |
TeamIbiza.nl sticker ![]() Leuk project! | |
fathank | maandag 11 februari 2008 @ 16:06 |
quote:Kijk, nu wordt het leuk ![]() | |
j0rrit | dinsdag 12 februari 2008 @ 19:08 |
Even een subtiel TVP'tje. ![]() http://www.marktplaats.nl(...)-een-golf-mk-ii.html http://www.marktplaats.nl(...)et-alles-er-bij.html http://www.marktplaats.nl(...)t-lader-bak-etc.html http://www.marktplaats.nl(...)en-aanbouwdelen.html ![]() Toedeloe ![]() | |
sander89 | dinsdag 12 februari 2008 @ 19:27 |
Ik vroeg me al af waar deel 2 nou bleef, nou hopelijk binnenkort komt dat ding ook nog beetje mee te planken. | |
WalkingDisaster | dinsdag 12 februari 2008 @ 19:38 |
Wou zegge, op het ibiza forum stonden al veel meer foto's ![]() | |
MikeyMan | dinsdag 12 februari 2008 @ 19:42 |
Wat is eigenlijk het nut van het dichtlassen van die rubbers? | |
BarraCupraCuda | dinsdag 12 februari 2008 @ 19:46 |
Vette shit Kees! Heb zelf een ibiza gehad en die vond ik super... jammer dat hij dood en ik nu in een trage 206 diesel rij maar goed... kan het topic erg waarderen!!! Mooie bak!!! Vraagje: waar moet je ongeveer aan denken voor deze facelift ( bodykit spuiten velgen lampen spiegels ) | |
TheFreshPrince | dinsdag 12 februari 2008 @ 19:52 |
quote:Dan kan het water er niet meer uit en roest ie nog harder. | |
Malle_beer | dinsdag 12 februari 2008 @ 19:54 |
tvp ![]() | |
Monstarr | dinsdag 12 februari 2008 @ 20:29 |
wat een trieste opmerkingen hier zeg. KeessieK is duidelijk gepassioneerd over z'n hobby en een stel nerdjes zit hier continu trieste opmerkingen te maken dat het "maar" een 1.6je is e.d. Daar gaat t toch niet om?!?!?! Het gaat over het personaliseren van je auto en dat is zeker goed gelukt. Blijf bij je leest en als je het niet bevalt of niet begrijpt post dan aub niks en houd dan gewoon wijselijk je smoel. | |
junkiexp | dinsdag 12 februari 2008 @ 21:33 |
Respect dat je zoveel geld in een auto van 12 jaar stopt ! Wat zou het gekost hebben, alles totaal met 2 x spuiten erbij ? ergens rond de 8000 euro ? | |
KeessieK | dinsdag 12 februari 2008 @ 21:34 |
quote:Die rubbers waren er enkele van rondom een btje verroest, dus de gaten vielen in de bodemplaat.. vandaar dat ik ze preventief heb laten ruimen.. ![]() quote:Thnx man! ![]() ![]() ![]() @ Monstarr, thnx voor het compliment.. ![]() | |
Turquaz52 | dinsdag 12 februari 2008 @ 23:54 |
weer un TVPtje.. En in zo'n korte tijd 2e keer compleet laten spuiten?? ![]() Waarom een G60? om de 20k km reviseren die G-Ladder, liever een VR6 Compressor of 20VT'tje toch? Als je nog @ de VAG kant wilt staan, of anders een B16a?: quote: ![]() ![]() SPOILER | |
Stefan740 | woensdag 13 februari 2008 @ 00:17 |
Respact voor je perfectionisme... maarre raceje tegen mij doen met je ibiza? ![]() | |
Turquaz52 | woensdag 13 februari 2008 @ 00:30 |
quote: ![]() | |
j0rrit | woensdag 13 februari 2008 @ 07:56 |
quote:SR20De met 115pk in een Primera (Je had de P10 toch?) is zeker trager. Een P11 met 130pk is trager dan die 1.6 in de Ibiza. ![]() | |
shameete | woensdag 13 februari 2008 @ 10:05 |
netjes hoor, volgens mij heb ik je (of in elk geval de auto dan) wel eens zien rijden bij zuidplein in Rotterdam. heb zelf een Fje welke ik gestyled heb. oh ja, en ik heb ook een ibiza, uit 2007 dan wel... een leasebak, dat dan weer wel ![]() maar die is lang niet zo knap als die van jou ![]() | |
_Drake_ | woensdag 13 februari 2008 @ 13:35 |
Nette auto hoor en respect voor het werk. Alleen die 1.6 kan echt niet en een primera p11 is zeker sneller en behoorlijk ook bekijk de specs op autoweek maar. Echter komt er gelukkig een ander blok in Gezien nu een citroen ax first met een 1.4 sneller is ![]() http://videos.streetfire.(...)84e-9a3000c435b8.htm Ok wellicht niet helemaal eerlijk gezien het ding 680 kilo weegt, maar die ziet eruit als een boodschappen kar en niet als een snelle ibiza ![]() | |
Supra_Turbo | woensdag 13 februari 2008 @ 14:01 |
quote:Daar kun je beter in zitten tijdens een crash, IPV in een AX ![]() | |
Supra_Turbo | woensdag 13 februari 2008 @ 14:09 |
quote:Een G-Ladder? ![]() Mocht je een G-Lader bedoelen... Om de 20.000km reviseren?? Klets! quote:Ja, want die VR6-blokken zijn bullet-proof... ![]() quote:Ik denk dat een 20VT'tje dan nog de beste keus is. Maar aangezien KeessieK zo veel geld in het uiterlijk heeft gestoken en zo goed als niks in de performance, denk ik niet dat hij een scheurneus zal zijn. Een anders blok zou waarschijnlijk meer voor de heb zijn of om de auto een beetje verkoopbaarder te maken. Wil je echt een motorswap doen, dan zou ik er gewoon een 2-liter in hangen. Niet te duur en toch een aardig stukje sneller dan die 1.6 die er nu in hangt. | |
Malle_beer | woensdag 13 februari 2008 @ 14:13 |
Curpa blokje erin anders? Dan blijf je tenslotte ook nog eens bij je eigen merk ![]() | |
NED | woensdag 13 februari 2008 @ 14:15 |
Godsklere. Ik neem aan dat je die tante wel een doodschophebt gegeven of niet? ![]() | |
_Drake_ | woensdag 13 februari 2008 @ 14:41 |
quote:Correct ![]() En toch kwam ik hier zonder ook maar een schrammetje uit (reed zelf overgens niet). En toch heb ik nu weer een ax en een ander leuk rood speeltje waar mr2 sw20 op staat ![]() | |
j0rrit | woensdag 13 februari 2008 @ 15:37 |
quote:Primera P11: 11.7 - 190km/h Primera P10: 12.2 - 175km/h (T52 ![]() Ibiza: 12.1 - 170km/h In werkelijkheid is de 0-100km/h acceleratie gelijk, behalve topsnelheid. Praktijk leert dat de Ibiza sneller weg is. Been there, done that. ![]() | |
raulbouli | woensdag 13 februari 2008 @ 16:04 |
Al die tupperware.. zonde altijd.. En G-lader is achterhaalde techniek helaas ![]() Dan kan je beter een fatsoenlijke compressor inbouwen of turbo... maar eerst je motortuningplannen zien dan geloven | |
KeessieK | woensdag 13 februari 2008 @ 16:58 |
motorblok heeft voor mij geen haast, dus lul maar een eind aan met z'n allen.. dit blok draait nog prima, en als ie op is komt er wat anders.. simpel zat.. ![]() | |
Turquaz52 | woensdag 13 februari 2008 @ 17:07 |
quote:Ik heb een P11.. ![]() quote: ![]() ![]() quote:Geklets?: Een normale G-Lader moet je om de 80.000km reviseren, dat klopt. Maar als je een kleinere poulie neemt, en een chip, bewerkt etc (zoals meerdere mensen doen) dan moet je hem om de 20/25/30.000km al reviseren ![]() Vaak genoeg gelezen op het VW Forum.. + google helped me out ![]() quote: ![]() quote:Word tegenwoordig veel gebruikt in lichte auto's, zoals hier in blerick: 20VT in een Golf1 Cabrio, of in Golf 2'tjes, Polotjes etcc.. etc.. ![]() quote:Ik sta 100% achter je mening ![]() quote: ![]() | |
Turquaz52 | woensdag 13 februari 2008 @ 17:10 |
quote:Hoeveel heeft hij al op de teller Keessiek? ![]() SPOILER | |
_Drake_ | woensdag 13 februari 2008 @ 17:55 |
waar haal jij je cijfers vandaan?? http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=13079&cache=no topsnelheid 205 km/h acceleratie 0-100 km/h 9,6 s | |
KeessieK | woensdag 13 februari 2008 @ 18:09 |
Nou weer ff optyfen met dat gezeur over nissans, dat interesseert me allemaal nie.. ![]() quote:Ik vroeg me al af wanneer je weer dwaas kwam lullen in me topic, nou hulde.. ![]() ![]() | |
Turquaz52 | woensdag 13 februari 2008 @ 18:12 |
quote:Dankje ![]() Maar ik meende het stiekem eigelijk wel een beetje ![]() ![]() ![]() | |
KeessieK | woensdag 13 februari 2008 @ 18:12 |
quote:Thnx! ![]() ![]() ![]() quote:Eerst verzekeringsgeld afgewacht.. ![]() ![]() | |
j0rrit | woensdag 13 februari 2008 @ 18:14 |
quote:Ik keek hier. ![]() | |
KeessieK | woensdag 13 februari 2008 @ 18:15 |
quote:daarom kan ik ook gewoon lachen om jou reacties.. ![]() | |
Turquaz52 | woensdag 13 februari 2008 @ 18:20 |
quote:Daar zijn mede-forummers toch voor of niet? ![]() SPOILER | |
raulbouli | woensdag 13 februari 2008 @ 19:15 |
quote:geheheh geen wonder dat ik laatst won met sprintje ![]() met maar 160pk in een 1.6 ![]() | |
Jo0Lz | woensdag 13 februari 2008 @ 19:38 |
Whoah! Ik had die tante echt een uitbrander gegeven. ![]() Wat een werk heb je er weer van! Tis dat jij het leuk vind, als het mij was overkomen... ![]() Ziet er top uit, maar is het dichtmaken van die gaten echt wel verstandig? Het lijkt me dat er ook vocht uit moet, als het er eventueel inkomt? Ik heb geen verstand van auto's hoor... ![]() | |
WalkingDisaster | woensdag 13 februari 2008 @ 19:45 |
quote:Maar da's een station, dat telt niet ![]() | |
gateway | woensdag 13 februari 2008 @ 20:16 |
quote:en hoe komt het vocht door de rubbers die er normaal inzitten dan?? SPOILER | |
KeessieK | woensdag 13 februari 2008 @ 20:19 |
quote:die doppen lieten geen vocht door ofzo hoor.. ![]() ![]() | |
#ANONIEM | woensdag 13 februari 2008 @ 20:22 |
waarom shop je kenteken af? Ik heb dat nog nooit begrepen | |
Turquaz52 | woensdag 13 februari 2008 @ 20:30 |
quote:honda? ![]() ![]() Onze buren hadden een BMW M5 (uit92) 450PK, tot de 100 kon ik in de CRX VTEC van een maat van me de BMW bijhouden met een auto lengte tussenin, maar pff.. eens op de 100 was hij daar achter ergens ![]() ![]() Zelfde geldt voor de VR6, als ze op hun eigen snelheid zijn, en de pedaal intrappen.. ![]() ![]() ![]() | |
j0rrit | woensdag 13 februari 2008 @ 20:49 |
quote:Dat had ik voor m'n rekening genomen. ![]() Zoek de verschillen: Afbeelding 1 en afbeelding 2 | |
_Drake_ | woensdag 13 februari 2008 @ 20:55 |
quote:nee dan snap ik waarom je denkt dat hij langzamer is ![]() | |
tevebe | woensdag 13 februari 2008 @ 21:18 |
quote:Knap. Dat is maar 100+pk meer dan standaard. Zal wel weer door jou 'getuned' zijn. VR6jes zijn overgewaardeerd.. | |
raulbouli | woensdag 13 februari 2008 @ 21:36 |
quote:Voor mij gelden alleen sprintjes, harder als 120KM/H rij ik nauwelijks... Dat is juist het grappige aan al die dikke vette zakenbakken enz enz enz enz die poep je er allemaal uit met een sprintje. | |
Turquaz52 | woensdag 13 februari 2008 @ 23:08 |
quote: ![]() ![]() VR6 is meer om lekker mee te cruisen en power gebruiken waneer je het nodig hebt, niet om steeds mee te planken ![]() | |
tevebe | woensdag 13 februari 2008 @ 23:28 |
quote:Ah het van horen zeggen dus. Zo ken ik er wel meer ![]() | |
Turquaz52 | donderdag 14 februari 2008 @ 00:50 |
quote:het is de ex auto van mn buurman ![]() En ja, ik geloofde het zeker, dat hij 450PK had.. onder de kap bij hem was het brandschoon en zeker weten opgekieteld.. maar dat was vroeger, 2 jaar terug ![]() | |
tevebe | donderdag 14 februari 2008 @ 03:39 |
quote:Buurmannen kunnen ook opscheppen ![]() Ontopic: Jammer van de schade. Auto is niet mijn smaak, maar zolang jij er blij mee bent ![]() | |
Turquaz52 | donderdag 14 februari 2008 @ 08:12 |
quote:hmm ja, dat kan ook ![]() | |
Tjabbo | donderdag 14 februari 2008 @ 10:48 |
quote:ja dat laatste is wel het ultieme bewijs van de power. geen dyno uitdraai = niet geloven wat ze zeggen. period. | |
Supra_Turbo | donderdag 14 februari 2008 @ 11:28 |
Heb jij nou al een keer een uitdraai? Of blijft het bij de 300 Mickey Mouse PK's? ![]() | |
raulbouli | donderdag 14 februari 2008 @ 14:13 |
praat pk's | |
#ANONIEM | donderdag 14 februari 2008 @ 14:18 |
@ Keessie of een ander die het weet; hoeveel kost het overspuiten van je Ibiza, met een metallic lak? Dus van voor naar achter? | |
KeessieK | donderdag 14 februari 2008 @ 17:51 |
ligt eraan of je het zwart of wit laat doen.. ![]() ![]() | |
KeessieK | woensdag 19 maart 2008 @ 18:09 |
Zo, weer ff een kleine update.. me auto is gespoten, ga hem dit weekend halen, heb enkel een paar fotootjes van de bumper en grill, kleur is wel goed te zien.. ![]() ![]() ![]() foto's zijn geschoten door een maatje van me die vlakbij de spuiter woont.. ![]() na het weekend meer.. ![]() | |
j0rrit | woensdag 19 maart 2008 @ 18:33 |
Dat zwart is echt über! ![]() Ben benieuwd straks. ![]() | |
j0rrit | zondag 23 maart 2008 @ 17:48 |
![]() ![]() ![]() Er schijnen nog betere foto's te komen... ![]() | |
Supra_Turbo | zondag 23 maart 2008 @ 18:49 |
Als je het niet erg vind, post ik die foto's in het stratenmakers Ferrari topic | |
KeessieK | zondag 23 maart 2008 @ 19:38 |
Heb me auto terug van de spuiter.. ![]() deze week ga ik flink aan de gang met de binnenkant, wielen er weer onder.. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
kabelhaspel | zondag 23 maart 2008 @ 20:14 |
Sry ik vind t niks. Veel te plastic-fantastic. De vormen in de voorbumper en lijnen van de skirts etc | |
Gkhn | zondag 23 maart 2008 @ 22:59 |
Komen er nog andere velgen op? Want die wat je nu hebt zijn om van te huilen. ![]() Verder puike bak ![]() | |
tevebe | zondag 23 maart 2008 @ 23:32 |
Sorry kan niet zeggen dat ik het mooi vind. | |
KeessieK | maandag 24 maart 2008 @ 05:07 |
@ Gkhn, kijk eens op pagina 1.... ![]() | |
Turquaz52 | maandag 24 maart 2008 @ 13:37 |
quote:Ik moet toegeven, je achterkant gaat wel.. maar tja, ik had je in het begin ook gezegt.. vind het niet echt een mooie voorbumpert... En waneer komt die G60 dr nou een keer in ![]() Dan kan je die gat in j ebumpert vullen met een mooie IC ![]() ![]() | |
Supra_Turbo | maandag 24 maart 2008 @ 15:22 |
De doorgelasde kap en grill is wel mooi. De rest is Sjonnie, IMO | |
SimtekF1 | maandag 24 maart 2008 @ 23:13 |
tvp | |
Pascal86 | dinsdag 25 maart 2008 @ 00:24 |
quote: | |
sandermans | woensdag 26 maart 2008 @ 08:42 |
quote:Ik ben wel benieuwd naar de regelgeving voor het overzetten van een motor. Gaan ze hier niet moeilijk over doen? | |
Pascal86 | woensdag 26 maart 2008 @ 09:58 |
nee, maar als het vermogen met 40%(?) toeneemt moet hij gekeurd worden dacht ik. | |
Turquaz52 | donderdag 27 maart 2008 @ 18:22 |
quote:So?? hij heeft geld zat voor velgjes, en bumpertrs en 2x te spuiten in korte tijd, dus wrm geen keuring? ![]() | |
Pascal86 | vrijdag 28 maart 2008 @ 03:26 |
quote:Lees mijn post en de gene op wie ik reageer nog even een keertje. Jouw post slaat namelijk nergens op! ![]() | |
KeessieK | dinsdag 1 april 2008 @ 22:43 |
afgelopen zondag op een meeting geweest in waalwijk.. ![]() ![]() ![]() | |
Spamblik | dinsdag 1 april 2008 @ 23:29 |
Ik kan de stoep zien door je bumper heen... | |
Supra_Turbo | woensdag 2 april 2008 @ 16:59 |
Idd... what's up with that??? | |
Youp | woensdag 2 april 2008 @ 17:22 |
allemaal show show no go he... | |
Turquaz52 | donderdag 3 april 2008 @ 18:30 |
quote: ![]() ![]() | |
raulbouli | vrijdag 4 april 2008 @ 10:40 |
quote: ![]() | |
Poekel | maandag 7 juli 2008 @ 00:31 |
Tof man. Ik vind niet alles mooi wat je gedaan hebt, maar je hebt er duidelijk plezier in en daar gaat het om. Ieder zijn smaak en hobby, zeg ik maar zo... Dit virus heeft mij laatst ook gegrepen, dus mijn Tigra moet er ook nog aan geloven. ^^ Keep up the good work! | |
Supra_Turbo | maandag 7 juli 2008 @ 08:00 |
Ga je je Tigra ook vet omtunen? ![]() | |
jitzzzze | maandag 7 juli 2008 @ 08:17 |
quote:Vet stoer man, ik ben nu al jaloers ![]() | |
kevin20vt | maandag 7 juli 2008 @ 09:55 |
quote:@ TS: Dik project! Ben ben benieuwd wat je er nog verder mee gaat doen! @ Turquaz: Dude, serieus ik woon niet eens meer in venlo.............. ![]() ![]() | |
Turquaz52 | maandag 7 juli 2008 @ 11:31 |
quote: ![]() | |
kevin20vt | maandag 7 juli 2008 @ 11:47 |
Toen woonde ik er ook al niet meer hahahaha | |
Turquaz52 | maandag 7 juli 2008 @ 12:51 |
quote:Ohw, ehmm.. Jaa.. Maar hij stond toen wel in blerick in een loods? ![]() SPOILER | |
Tjabbo | maandag 7 juli 2008 @ 16:12 |
jouwn ![]() | |
Turquaz52 | maandag 7 juli 2008 @ 16:36 |
quote:Postcount aan het opkrikken? ![]() | |
Supra_Turbo | maandag 7 juli 2008 @ 17:58 |
Nederlandse lessen overgeslagen? ![]() | |
Turquaz52 | maandag 7 juli 2008 @ 18:08 |
quote:Wass? eins? ![]() | |
raulbouli | maandag 7 juli 2008 @ 19:56 |
bier ? | |
fathank | maandag 7 juli 2008 @ 21:10 |
en tieten. | |
ne0n | maandag 7 juli 2008 @ 21:22 |
andere velgen + laag profiel bandje er op = veel mooier dan wat je nu hebt! maar toch al puik werk hoor! 8.5/10 | |
Supra_Turbo | dinsdag 8 juli 2008 @ 13:20 |
quote:Die avatar ![]() | |
Tjabbo | dinsdag 8 juli 2008 @ 14:14 |
quote:je kan nederlandse lessen in van alles krijgen. nedelandse les in engels, aardrijkskunde...wat bedoel je precies ![]() | |
Supra_Turbo | dinsdag 8 juli 2008 @ 16:17 |
Hey wijsneus... ga jij eens heel snel aan het werk! ![]() | |
Tjabbo | dinsdag 8 juli 2008 @ 23:21 |
kop nog niet terug ![]() | |
Turquaz52 | woensdag 9 juli 2008 @ 00:44 |
quote:pwnt ![]() ![]() | |
Tjabbo | woensdag 9 juli 2008 @ 16:24 |
^ ![]() ![]() | |
Supra_Turbo | woensdag 9 juli 2008 @ 18:27 |
Waar blijft die kop? Laat je 'm ook nog upgraden (poorten, kleppen etc) of laat je 'm stock? | |
Tjabbo | vrijdag 11 juli 2008 @ 00:19 |
quote:stock. ik moet mijn turbo ook alwéér laten rebuilden dus ik heb geen extra geld meer. heb verdomme net 15 minten ermee gereden. thank you so much mr. mdc motorsports. ![]() | |
Supra_Turbo | vrijdag 11 juli 2008 @ 15:14 |
Zuur Het is en blijft een 7M he ![]() | |
sander89 | donderdag 29 januari 2009 @ 00:34 |
Tijd voor een update lijkt me. ![]() | |
j0rrit | donderdag 29 januari 2009 @ 12:49 |
Ja, er is wel het een en ander te melden volgens mij. ![]() | |
raulbouli | donderdag 29 januari 2009 @ 16:13 |
Ibiza de deur uit dan ? | |
tevebe | donderdag 29 januari 2009 @ 16:21 |
quote:De auto is nu wel mooi? ![]() | |
LoggedIn | donderdag 29 januari 2009 @ 16:35 |
quote:Is toch gaaf man, lekker prutsen met een auto ![]() | |
wouter37 | donderdag 29 januari 2009 @ 19:47 |
quote:is heel leuk ![]() | |
jitzzzze | vrijdag 30 januari 2009 @ 08:19 |
quote:Ja, dat dus. Ik vind het echt heel weinig 'getunde' auto's mooi, maar wel leuk om te zien hoe sommige mensen daar zo toegewijd mee bezig kunnen zijn. | |
jitzzzze | vrijdag 30 januari 2009 @ 08:19 |
Twee keer hetzelfde bericht lijkt me wat overdreven ![]() | |
Turquaz52 | vrijdag 10 juli 2009 @ 20:54 |
na 161 dagen nog geen schade of motorswap of boomvouw..? ![]() | |
j0rrit | zondag 12 juli 2009 @ 16:01 |
quote:...al die autokennis, en nog kunnen tellen ook. ![]() Lukt het met de import van je Beamer? ![]() | |
Turquaz52 | zondag 12 juli 2009 @ 16:32 |
quote:Jawoll.. aber es ist zondag.. dus vandaag pauze, morgen belangrijks aan me kop evenals dinsdag + woensdag, wil meteen een leuke fotoshootje houden met al me 3 auto's ![]() Maare leeft de TS nog..? ![]() | |
invine | maandag 13 juli 2009 @ 22:15 |
tvp |