niet zo zielig doen, ik zeg toch ook wat er verkeerd word gedaan
maar hier
rogue : sap -> premed (als shs specc)->garotte ->shiv (5cp) -> expose armore -> impkick/arcane torment/vanish (afhankelijk van specc/race)
nu en nu pas kan de mage reageren aangezien het silences zijn en geen cc snares(trinket is dus niet te gebruiken hij kan hooguit iceblocken waar ik totaal geen probleem mee heb)
mage heeft 2 opties blink of iceblock (eventueel pom sheep , maar die mages bestaan amper meer) , ongeacht wat zal de rogue nu in stealth zijn
nu word het situatie afhankelijk, je heb mages die iceblocken en als je daar te dicht bij in de buurt stealth kan je een frost nova verwachten / uitlokken
geen probleem, als die je pakt afhankelijk van je specc imp sprint of prep vanish (iig geen clos)
zodat ie niet kan icelancen, deed je imp sprint dan heb je ook imp gouge 99% tijd voor een gouge en een restealth(zat nog geen deminishing op) nu komt de final blow, 5cp ea betekend bijna 0 armor, de gouge was al 1 punt cs geeft je er nog 2 , nog een hemo of ss (afhankelijk van je specc ben je een cd waster kan je prep drop gooien voor de volle 5cp zonder de hemo/ss) gevolgd door clos(zekerheid voor frostbite snares/pet nova) en een ziek hoge evis einde verhaal....
vanuit stealth nu shs-> cs (das nu 4/5cp) ->shiv/hemo als nodig -> killer evis
blinked ie is het het ideale moment om te shs-en en dan cs opener ( 4/5de cp en je shs buff nog steeds active omdat cs geen dmg special is) gevold door een nog hogere zieke evis
clos word alleen gebruikt mocht je een fout maken of de mage ergens in het begin iceblocked dr uitkomt en ze frost pet tevoorschijn haalt en aan het eiden voor een totale dominatie
leuk he theorie craft en rogue combo's
gelukkig is wow niet gemaakt rond 1 op 1 en kan je vast wel wat tegen argumenten verzinnen
dus kom maar op met de mage versie