quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:08 schreef tonks het volgende:
primal nether BoE!
nee Troll vrouwens ftwquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:45 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Iedereen geilt op draeni vrouwen?
Vreselijk jaquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:47 schreef Fir3fly het volgende:
[..]. Dat betekent dat iedere noob er aan kan komen zonder ook maar ooit een heroic of karazhan gedaan te hebben.
gettin' horny?quote:
Female Trolls zijn een van de beter chars in de game.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:31 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
nee Troll vrouwens ftwmaar dat ziet er ook goed uit
Beter dan die eeuwige boom knuffelaars.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:45 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Iedereen geilt op draeni vrouwen?
Nah daar heb ik me colletie nude troll screenshots wel voorquote:
Iig eens tuk beter dan sletterige humansquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:26 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Female Trolls zijn een van de beter chars in de game.
Elves zijn zo 2005quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:30 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Beter dan die eeuwige boom knuffelaars..
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:32 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nah daar heb ik me colletie nude troll screenshots wel voor.
[..]
Iig eens tuk beter dan sletterige humans.
Uhm waarom china niet?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:31 schreef DikkeSmikkel het volgende:
http://tweakers.net/nieuws/51910
Die zijn gewoon echt geweldigquote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:53 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Nieuwe pets van de nieuwe fishing quests!
Muckbreath
Chuck
Snarly
w00t!![]()
hebben die lui ook niet een gecensureerde versie ? en hoe willen ze dit toernooi verwezelijken qua verbindingen enz (ping / ms ) ?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 10:58 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Uhm waarom china niet?
Denk omdat die maar een paar uur per dag mogen spelen in een internet cafe.
En dat is niet handig voor de competitie.
Of heeft blizz gewoon een hekel aan chineese?
opstellingen:quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:31 schreef DikkeSmikkel het volgende:
http://tweakers.net/nieuws/51910
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:19 schreef tonks het volgende:
Ja de gear krijg je dus gewoon dan. Zou wel een speciale realm zijn waar je start met full s3 arena gear en honor gear. Maarja als die classes zo OP zijn dan kom je ze vaak tegen en dan komen ze tegen elkaar OP doen en dan is er toch nog geen probleem.
Ik kan zien dat jij nog nooit een top team tegen een ander top team hebt zien spelen. Tactics zijn namelijk cruciaal als je op hoog niveau speelt. De meeste teams gebruiken echt wel verschillende tactieken hoor!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:24 schreef koffiegast het volgende:
[..]
dan nog komt er heel weinig kijken qua skill/tactiek. Als je mirror games krijgt dan komt het egt gewoon neer op geluk uiteindelijk uit. Want qua top kun je tog verwachten dat ze vrijwel allemaal hetzelfde doen. Dan resilience erbij en foutjes kunnen zelfs gemaakt worden zodanig dat er geen verschil is.
ik heb heel wat arena filmpjes gezien & opstellingen. Feit blijft dat je tactiek tog gelimiteerdis aan welke class je speelt waar uit volgt dat bepaalde classes duidelijk gewoon een overhand hebben. En dat druid oa. de FOTM is, is niet alleen vanwege zijn populariteit, maar door bepaalde cruciale abilities die het spel zeer gemakkelijk voor hun maken in iedergeval veer meer potentie hebben.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:03 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik kan zien dat jij nog nooit een top team tegen een ander top team hebt zien spelen. Tactics zijn namelijk cruciaal als je op hoog niveau speelt. De meeste teams gebruiken echt wel verschillende tactieken hoor!
Is toch voor beide? of heb ik dat verkeerd gelezenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:13 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik snap niet waarom het geen 5v5 toernooi is, dat was toch waarop Blizz het spel aan het balancen is ?
3v3 is nogal vreemd aangezien je inderdaad combo's hebt die de overhand hebben.
beter bewaren, voor ietsje meer honor points kom je aan gladiator's regalia http://thottbot.com/i16440quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:25 schreef Knut het volgende:
Even aan de experts, wil ik mijn mage dit setje aandoen of kan ik mijn honorpoints van de battleground beter besteden ?
http://thottbot.com/i16440
Blizz bellenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:16 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Godverdegodver ik heb een probleem,
Ik probeer een nieuwe account aan te maken met mijn WoW Authentication Key maar er staat dat deze al in gebruik is, wat wel kan kloppen aangezien ik 12 maanden geleden nog gespeeld heb. Het probeem is dat ik geen idee meer heb wat mijn account of wachtwoord was.. Iemand enig idee wat ik nu moet doen?
quote:Type of violation: Harassment - harassing/defamatory
Details of incident: Used defamatory language towards another player.
Onzin natuurlijk, iedereen is welkom in BG en als ze willen twinken moeten ze maar een pre-made doen. Niets mis met twinks verder, zelf ook veel gedaan maar ik heb er wel een hekel aan als mensen beginners gaan afzeiken die niet 500g aan gear en enchants besteden.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:45 schreef Silmarwen het volgende:
Vandaag was ik heel stoer en tof en lief aan het zijn in de Warsong Gulch. Whispered een of andere gast mij ineens "leave". Dus ik vraag lief waarom, omdat mijn gear sucks. Nou en bedankt he..... Alsof iedereen meteen tof getwinked is zeg.
Zon key is maar 1 keer te gebruiken, en daarna NOOIT maar ook niet als je al een tijdje niet gespeelt hebt. Het enigste wat je kan doen is dit:quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:16 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Godverdegodver ik heb een probleem,
Ik probeer een nieuwe account aan te maken met mijn WoW Authentication Key maar er staat dat deze al in gebruik is, wat wel kan kloppen aangezien ik 12 maanden geleden nog gespeeld heb. Het probeem is dat ik geen idee meer heb wat mijn account of wachtwoord was.. Iemand enig idee wat ik nu moet doen?
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:35 schreef Mauro het volgende:
[..]
Blizz bellen
Account management dan.
http://www.wow-europe.com/en/support/accountbilling.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |